50v

viimevuonna

täytin viime vuonna 50v ja kuten olen yleisesti luullut niin työyhteisö jollaibnlailla muistaa työtoveriaa. no näin ei kuitenkaan käynyt eli kaverit eivät muistaneet minua lainkaan. siitä tuli tietenkin olo etten ole heidän silmissään mitään. mitään rahankeruuta Tai muistamista ei ollut järjestetty joten säilyin näiltä kaikilta.mutta kyuitenkin harmittaa se että olenko todella mr nobody koko työpaikassa jossa olen nyt ollut 31v,

2

1878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Myy

No onpa noloa, ettei mitenkään muistettu. Itse täytin kolme vuotta sitten ja sain työnantajalta 250 € synttärilahjaksi ja 250 € palveltuani 30 v samana vuonna. Itse olin ajatellut etten halua mitään juhlia, mutta kun keräsivät kaikenlaiset lahjat, taivuin tarjoamaan kekkerit. En ole mitenkään joka päivä kaikkien suosiossa oleva työtoveri, mutta kyllä meillä pelaa tuo muistaminen kaikkien kohdalla. Jos ei halua että muistetaan, siitä ilmoitetaan lähiesimiehelle, joka tiedottaa työtovereille, että keräystä ei suoriteta. Työnantajan lahjat tulevat aina. Olen pahoilani puolestasi, että sinulla on noin huonosti käyttäytyvät työtoverit. Ei muuta kuin Onnea näin jälkikäteen ja skool seuraavan lasillisen kohdalla, olet ansainnut sen.

• nobody1

50V. Päivä tuli ja meni. Ei muistanut työnantaja ei työkaverit. Tuli aika arvoton olo. Esimiehelle kai pitäisi kuitenkin tulla tieto henkilöstöosastolta tulevasta merkkipäivästä, mutta näin ei sitten kai kuitenkaan käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2294
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2040
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1983
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1680
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1622
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      196
      1529
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1251
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1134
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1130
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1083
    Aihe