Onko kenelläkään kokemuksia Jämerän Helsinki-pientaloista? Bongasin netistä ja miellyin heti ulkonäköön ja pohjaratkaisuihin. Ovatko todellakin kustannustehokkaita rakentaa? Kuinka paljon kalliimpaa kellarikerroksen rakentaminen on verrattuna maan päälle rakentamiseen? Itseä kiinnostaisivat Käpylä- ja Puistola-mallit.
Jämerän Helsinki-pientalot
12
2085
Vastaukset
- entinen jämerän urakoitsija
Ei kai jämerällä ole myyntimiehiä lainkaan halttunen on irtisanonut myyntimiehet.Haluaa varmaan firman konkurssiin.Urakoitsijat ovat kaikonneet myös.onko huhupuhetta vai mitä näin olen kuullut.
- riittää
Meidän porukassa on neljän talon pystytysurakat sovittuna. Toisella tietämälläni porukalla on viiden. Ihan samoja määriä kuin viime vuonna. Rauhoittukaa.
- Kikkeliskokkelissss
Pidät vähemmän kädet munissa, niin souaattaapi siullekin töitä löytyä. Vai miten se meni?
- Ei sipoa
riittää kirjoitti:
Meidän porukassa on neljän talon pystytysurakat sovittuna. Toisella tietämälläni porukalla on viiden. Ihan samoja määriä kuin viime vuonna. Rauhoittukaa.
Meillä on kymmenen talon pystytys sovittuna, mutta ne onkin Lammia. Niin ja kaverilla 12 taloa sovittuna, Lammia tietysti. Niin ja sen kaverilla 15 taloa sovittuna.
- Kuiville
Selvähän se on että uppoava laiva on jätettävä.
- siporexi
Koska se siporexi lopettaa?
- lopettaa sitä ennen
seitkyt vuotta tuo on pöyrinyt, kummassa on jäljellä enempi puhtia, sinussa vai kevytbetonissa, mieti sitä.
- Harkkoa em materiaalista
Sat virosta tilattua nyt vastaavallla runkomateriaalilla -40-45 % edulllisemmin. Siis suomeen pystytettynä tietysti.
- 1981
Helsingin pientalotontille (tasamaa) kellarillinen kevytbetonitalo, jossa päällä kaksi täyttä asuinkerrosta. Kerrosala 120m2, kellarissa 78m2 lisätilaa ja kun on kaukolämpö - eipä ole tarvinnut katua. Siihen aikaan ei ollut Helsinki-pientaloja, joten itse piti ruutupaperista tehdä luonnos ja kiikuttaa se safa-arkkitehdin käsittelyyn. Luvat kerralla läpi. Pohjatutkimus kertoi paljon, meidän tontille riitti tavallinen anturaperustus, paalutus jopa 17m saven läpi olisi ollut katastrofi kukkarolle;- Mikäli haluat rakennusvaiheessa säästää, ohutsaumaa itse runko, niin mekin tehtiin. Suosittelen;-
- Virosta halvalla
Jämerä on nostanut hintoja ja muut laskenut. Ei ihme ettei kauppa käy. Mutta jos haluat tehdä siposta tilaa Virosta saat halvalla. Mutta tilaa äkkiä sillä 375 ei kelpaa enään 2010 rakentamiseen.
- peltihallissa kolisee
Onks tää taas se turkkilainen karvarinta Jämerä- Sinikka.
- nimimerkki "sinikka"
Turkkilaisen pöytä on siirretty jo lähemmäs ulkoovea.Pääseepähän hakemaan "hamekangasta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841