Mun tuvassa oli yks kaveri lukemassa sängyllään kirjaa. Sitten sen jätkän päälle tuli istumaan yks muija. Se jätkä piti ensin muijaa lantiosta kiinni ja lopulta otti rinnoista ja puristeli. Muija hankas itseään keikuttamalla lantiota ja kikatti. Näkinhän sen vähän sokeampikin, että kaverilla alkoi paikat turpoamaan ja muijallakin nännit oli pystyssä ja hengästynyt. Lopulta se jätkä kaatoi sen muijan pois ja muija häipyi kikattaen. Se jätkä kertoi mulle käyneensä samana iltana panemassa sitä muijaa naisten vessassa. Se oli sellainen pikkuvessa jonka oven sai lukkoon. Sanoi ettei ollut mikään hirveän hyvä pano, kun käytävältä kuului melua ja piti pystyasennossa hoitaa. Sellaista.
SEKSIÄ kasarmilla
oi aikoja...
5
1288
Vastaukset
- ytrewqa
Just kesken makeimman kohdan
- käytiin muitten
poikien kanssa tumpulla poikien vessassa.
- useampi päivä
käytiin muitten kirjoitti:
poikien kanssa tumpulla poikien vessassa.
Esa-Pekkaa? Hellyydenosoituksethan ovat intissä palvelusrikos, joista rangaistaan.
- vitun vitun vittu!
saa olla vuodenpäivät haluttuja..mutta sitten tule taas karu totuus kun on muitakin kilpailijoita..Mutta ois tuota itsekkin inttiaikaan saattanu naida jotain horatsua varusakkaa huusissa...sitähän ne tulee hakemaan yhtenä asianhaarana intistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329