Mun tuvassa oli yks kaveri lukemassa sängyllään kirjaa. Sitten sen jätkän päälle tuli istumaan yks muija. Se jätkä piti ensin muijaa lantiosta kiinni ja lopulta otti rinnoista ja puristeli. Muija hankas itseään keikuttamalla lantiota ja kikatti. Näkinhän sen vähän sokeampikin, että kaverilla alkoi paikat turpoamaan ja muijallakin nännit oli pystyssä ja hengästynyt. Lopulta se jätkä kaatoi sen muijan pois ja muija häipyi kikattaen. Se jätkä kertoi mulle käyneensä samana iltana panemassa sitä muijaa naisten vessassa. Se oli sellainen pikkuvessa jonka oven sai lukkoon. Sanoi ettei ollut mikään hirveän hyvä pano, kun käytävältä kuului melua ja piti pystyasennossa hoitaa. Sellaista.
SEKSIÄ kasarmilla
oi aikoja...
5
1274
Vastaukset
- ytrewqa
Just kesken makeimman kohdan
- käytiin muitten
poikien kanssa tumpulla poikien vessassa.
- useampi päivä
käytiin muitten kirjoitti:
poikien kanssa tumpulla poikien vessassa.
Esa-Pekkaa? Hellyydenosoituksethan ovat intissä palvelusrikos, joista rangaistaan.
- vitun vitun vittu!
saa olla vuodenpäivät haluttuja..mutta sitten tule taas karu totuus kun on muitakin kilpailijoita..Mutta ois tuota itsekkin inttiaikaan saattanu naida jotain horatsua varusakkaa huusissa...sitähän ne tulee hakemaan yhtenä asianhaarana intistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709