Öiset harhanäyt

Pelkoja...

Heippa! Minulla on tällainen vähän erikoisempi pelko, toivottavasti löytyisi muitakin, jotka voisivat vaihtaa kokemuksia. Eli mulla on aina ollut tosi villi mielikuvitus. Mielikuvitus laukkaa aivan omaa tahtiaan ja ihan liian reippaasti. Näen lähes joka yö unia ja tämä suurin ongelma liittyy siihen, että herään unesta ja tavallaan näen yhä unta. Toisinsanoen jonkin sortin harhoja. Useimmiten herään ja näen vielä jonkun henkilön asunnossamme. Usein herään jo huutoon. En välttämättä huutaessani ole vielä hereillä, mutta herään samaan aikaan kun kiljun ja näen hahmoja huoneessa ja olen aivan paniikissa. Mieheni tietenkin säikähtää ja rauhoittelee ja sitten nopeasti nukahdankin uudestaan. Välillä huoneessa saattaa olla harhana hämähäkkejä tms. Saatan pompata sängystä ylös ja juosta ovelle. Matkalla sitten tajuan, että se olikin unta. Mutta valitettavasti aina näen nämä hahmot huoneessa. Nämä harhat alkoivat jo teini-iässä. Saatoin unissani piilotella tavaroita ja herätä ja kuvitella, että tavaroita ei olekaan ja luulla peittoani työhaalariksi tms. outoa. Myöhemmin teiniaikojen kotibileet jatkuivat vielä unissanikin. Heräsin ja porukka oli jatkamassa bileitä makuuhuoneessani ja ihmettelin, miksi nukun kun muut ovat ympärillä. Välillä harhat poistuvat, välillä niitä tulee jatkuvasti. Viime aikoina niihin on kuitenkin vakiintuneet hämähäkit ja saatanalliset olennot. Eihän tässä muuten mitään, mutta mieheni oikeasti säikähtää kun alan kirkua täyttä kurkkua keskellä yötä ja jäähän näistä aika ahdistava fiilis jälkeenpäin. Onkos muilla vastaavia vilkkaita unia ja oletteko jostain saaneet apua ongelmaan?

32

6025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko

      vaan?

    • eräs sielukasmies

      Vaikuttaa kuuluvan sinun herkkään persoonaan nuo vilkkaat unet. sinun kannattaa pitää vain pää kylmänä näissä asioissa. Lääkärille voisit asioista puhua. Voi olla että yleislääkäri ei osaa sanoa oikeastaan yhtään mitään lääkettä. Mutta alan erikoislääkäri luultavasti voi jotenkin sinua auttaa. Joten rohkeasti vastaanotolle. Ja vain siinäkin tapauksessa, jos koet näistä olevan sinulle haittaa. Unia ja painajaisia näkee jokainen. Enemmän tai vähemmän. Psykologian mukaan on yleensä terveen ihmisen merkki, jos näkee unia. Itselläni on lapsuudesta lähtien ollut unnissaan kävelyä jne. sekä silloin tällöin pajnajaisia silloin tällöin. Joskus herään ja olen ikäänkuin vieläkin unessa ja todellisuuden välissä. Ja tuntuu oudolta. Mutta sitä on jotenkin tottunut näihin , ja jättänyt omaan arvoonsa. Uskon että sinulla ja esim. minulla on ns. herkän/tunteikan ihmisen luonne. Joitten elämään kuuluu tämäkin väärikäs lisä:) Eri elämän vaiheet määräävät unien/painajaisten laadun. Pyri välttään kauhuelokuvia tai sellaisia asioita jotka luo pelkoja sisimpääsi.

    • pakenee

      Jeesuksen nimessä pois. Ne olennot eivät kestä kuulla voittajansa nimeä ja pakenee. Kokemuksesta kerron. Minäkin näin kerran semmosen, unen ja valveen rajamailla. Rukous auttaa aina.

      • eli siis

        saatanalliset olennot pakenee pois Jeesuksen nimessä.


      • RÄkänokkeli
        eli siis kirjoitti:

        saatanalliset olennot pakenee pois Jeesuksen nimessä.

        Sairaus on tuo jeesustelukin


      • Hohhoijaa...
        eli siis kirjoitti:

        saatanalliset olennot pakenee pois Jeesuksen nimessä.

        Sinullekin löytyy kyllä apu terapeutilta aivan varmasti.


    • wikipedia:

      "Unihalvauksena tunnettu häiriö ilmaantuu, kun aivot aktivoituvat normaaliin täysin hereillä olevaan tilaan REM-unesta, mutta kehon halvaustila on edelleen voimassa. Tämä aiheuttaa tilan, jossa henkilö on täysin tietoinen ympäristöstään, muttei pysty liikkumaan. Lisäksi unihalvaukseen yhdistyy usein hallusinaatioita." Epämiellyttävää, mutta sen kanssa oppii elämään.

    • 1111112222221111111

      psyykenlääkkeitä just nyt päällä?

      • Ei ole lääkkeitä

        Heips! Kiitoksia vastauksista. Lääkkeitä mulla ei ole käytössä oikeastaan mitään, ei ainakaan psyykelääkkeitä, joten niillä ei ole tähän vaikutusta. Unihalvaus tämä tuskin on kun pystyn liikkumaan, vähän turhankin reippaasti. Tuo tunnepohjaisuuteen liittyvä kirjoitus voisi osua oikeaan. Olen nimittäin TODELLA tunteellinen ihminen, eli tunteet vie järjen ihan 100-0 monesti ja muutenkin olen aika herkkä niin hyvässä kuin pahassakin. Välillä vain, varsinkin yksin ollessa, alkaa jännittää nukkuminen, koska pelkään herääväni taas tällaiseen ihmeelliseen välitilaan. Joka kerta nimittäin säikähdän toden teolla noita hahmoja. Kumma kyllä en ole oppinut vielä tiedostamaan näitä juttuja uneksi tai harhaksi, vaan säikähdän aina kauheasti. Joskus opin ohjailemaan painajaisiani, kun näin todella pahoja unia. Minulla uniin tulee ihan hajuaistimuksiakin, jotka saatan tuntea vielä aamuisinkin nenässäni. Mielikuvitus on todella tehokas. Kai minun pitäisi lääkärille mennä, mutta tuntuu, että en oikein osaa lähteä tällaisessa asiassa liikkeelle... On ollut mukava huomata, etten ole ainoa, jonka vilkas mielikuvitus aiheuttaa tällaisia kokemuksia öisin. Välillä kyllä ihmettelen, että mistä mielen syvyyksistä näin pelottavia hahmoja ilmestyy.


      • ;;;;;;;;;;;;;;
        Ei ole lääkkeitä kirjoitti:

        Heips! Kiitoksia vastauksista. Lääkkeitä mulla ei ole käytössä oikeastaan mitään, ei ainakaan psyykelääkkeitä, joten niillä ei ole tähän vaikutusta. Unihalvaus tämä tuskin on kun pystyn liikkumaan, vähän turhankin reippaasti. Tuo tunnepohjaisuuteen liittyvä kirjoitus voisi osua oikeaan. Olen nimittäin TODELLA tunteellinen ihminen, eli tunteet vie järjen ihan 100-0 monesti ja muutenkin olen aika herkkä niin hyvässä kuin pahassakin. Välillä vain, varsinkin yksin ollessa, alkaa jännittää nukkuminen, koska pelkään herääväni taas tällaiseen ihmeelliseen välitilaan. Joka kerta nimittäin säikähdän toden teolla noita hahmoja. Kumma kyllä en ole oppinut vielä tiedostamaan näitä juttuja uneksi tai harhaksi, vaan säikähdän aina kauheasti. Joskus opin ohjailemaan painajaisiani, kun näin todella pahoja unia. Minulla uniin tulee ihan hajuaistimuksiakin, jotka saatan tuntea vielä aamuisinkin nenässäni. Mielikuvitus on todella tehokas. Kai minun pitäisi lääkärille mennä, mutta tuntuu, että en oikein osaa lähteä tällaisessa asiassa liikkeelle... On ollut mukava huomata, etten ole ainoa, jonka vilkas mielikuvitus aiheuttaa tällaisia kokemuksia öisin. Välillä kyllä ihmettelen, että mistä mielen syvyyksistä näin pelottavia hahmoja ilmestyy.

        neurologian palstalta ja voisit mennä käymään neurologilla.Suosittelen neurologia,jotta sinulta voitaisiin ottaa erilaisia aifilmejä ja muuta tarvittaessa.


      • älä syö
        ;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        neurologian palstalta ja voisit mennä käymään neurologilla.Suosittelen neurologia,jotta sinulta voitaisiin ottaa erilaisia aifilmejä ja muuta tarvittaessa.

        tai juo mitään, missä on makeutusaineita, tai eineksiin lisättyjä lisäaineita. Energiajuomat ehdottomasti pois. Ne kiihottavat psyykeä (tutkittu lisäävän paniikkihäiriöitä). Lisää kalaruuan syöntiä tai ala syödä kalapillereitä (aivoja rauhoittavat rasvahapot). Ota iltaisin aika, jolloin rauhoitut, lue jotain "rauhallista". Lue iltarukous aina nukkumaan mennessäsi. Uskon että näillä ongelmasi ratkeaa.


      • HUELESTUNUT
        Ei ole lääkkeitä kirjoitti:

        Heips! Kiitoksia vastauksista. Lääkkeitä mulla ei ole käytössä oikeastaan mitään, ei ainakaan psyykelääkkeitä, joten niillä ei ole tähän vaikutusta. Unihalvaus tämä tuskin on kun pystyn liikkumaan, vähän turhankin reippaasti. Tuo tunnepohjaisuuteen liittyvä kirjoitus voisi osua oikeaan. Olen nimittäin TODELLA tunteellinen ihminen, eli tunteet vie järjen ihan 100-0 monesti ja muutenkin olen aika herkkä niin hyvässä kuin pahassakin. Välillä vain, varsinkin yksin ollessa, alkaa jännittää nukkuminen, koska pelkään herääväni taas tällaiseen ihmeelliseen välitilaan. Joka kerta nimittäin säikähdän toden teolla noita hahmoja. Kumma kyllä en ole oppinut vielä tiedostamaan näitä juttuja uneksi tai harhaksi, vaan säikähdän aina kauheasti. Joskus opin ohjailemaan painajaisiani, kun näin todella pahoja unia. Minulla uniin tulee ihan hajuaistimuksiakin, jotka saatan tuntea vielä aamuisinkin nenässäni. Mielikuvitus on todella tehokas. Kai minun pitäisi lääkärille mennä, mutta tuntuu, että en oikein osaa lähteä tällaisessa asiassa liikkeelle... On ollut mukava huomata, etten ole ainoa, jonka vilkas mielikuvitus aiheuttaa tällaisia kokemuksia öisin. Välillä kyllä ihmettelen, että mistä mielen syvyyksistä näin pelottavia hahmoja ilmestyy.

        OLEN NÄHNYT SEILTÄ TULEVIA ARHOJA NYT NOIN KUUKAUDEN OLEN81V VANHA ERÄÄN NE TULEVAT MINUA KOHTI NOUSEN YLÖS JA KÄSKEN NE PAIKOILLEEN NE ON ESINEITÄ SEINILLÄ JOTKA MUUTTAVAT IHMISEN NÄKÖISIKSI NE MENEVÄT TAKAISIN. MINULLA ON SAIRAUKSIA JA LÄÄKKEITÄ AIKA PALJON JA VIELÄ SEN JÄLKEEN HUONE MUUTTUU HETKEKSI AIVAN KIRKKAAKSI VOIKO KUKAAN SANOA MISTÄ JOHTUU?


    • psyykkistä?

      Mulle tuli heti mieleen, et onko sulla kenties jotain asioita menneisyydestä kummittelemassa. Peikot tulee sitten alitajunnasta, kun tietoisuus ei ole niitä kontrolloimassa. Kannattaa miettiä.. ainakin itse miettisin.. Tai jos on stressiä, se luonnollisesti vaikuttaa uniin tai ainakin itselläni tulee heti jotain unissaan touhumista.

      • psyykkistä

        pakko kertoo, et just tällä viikolla itse heräsin tai olin siinä rajalla.. niin siihen, kun olin ikkunaa avaamassa ja sitten peruutin ja kaaduin selälleni.. oikeastaan siinä vasta havahduin ja oli pakko lätkiä itteäni naamalle, et oikeasti NYT HERÄTYS. Kummallista oli se, etten oikeastaan ollenkaan satuttanut itseäni, vaikka lattialle meninkin. Tuli kyllä epätodellinen olo siitäkin, et mitä oikeastaan sitten tapahtui. Välillä oon töissä keskellä yötä, mut se on vissiin aika normaalia, luulisin.


    • gawe

      Mulla on viime aikoina tullut vähän samanlaisia juttuja. Voin nähdä unta, että joku karkaa ikkunasta ulos ja sitten herään ja menen katsomaan ikkunaan päin. Eli en aina erota tosielämää unesta. Yleensä en muista seuraavana päivänä niistä mitään, jos en oikein yritä kaivella muistia. Kerran näin unta, että iso hämähäkki kiipeää sängyn reunaa ylös. Heräsin ja juoksin täysillä viiden huoneen läpi pakoon. Hiton ärsyttävää.

      • Kukkaliisa

        ...että te, joilla vastaavanlaisia unia on, niin oletteko koskaan käyttäneet mitään huumeita? Siis jos on vaikea erottaa uni todellisuudesta ja näkee näitä hallusinaatioita mutta pystyy liikkumaan.


    • mututuntumalla

      älä syö huumehia :D

    • Pelkään kuollakseni kaikkea yliluonnollista.
      Öisin valveen ja unen rajamailla tapahtuu kaikennäköistä pelottavaa.
      Yleensä jokin yliluonnollinen hahmo yrittää tappaa mut tai muuten vahingoittaa.
      Yritän huutaa mutta ei lähde ääntä, yritän liikkua mutta en pysty.
      Oon lukennut myös unihalvauksista mutta mistä ne oliot tulevat.

      Sitten kun olen kokonaan valveilla oliot katoavat, onko kaikki ollutkin vain unta?

      Tästä syystä pelkään iltaa ja pimeää todellapaljon enkä yöllä uskalla nousta edes juomaan.

      Mulla on psykoosilääkitys joka ei auta näihin pelkoihin mutta ei aiheutakkaan niitä koska tätä tapahtui jo ennen lääkitystä.

      Ja joku kysyi huumeista, olen muutama vuosi sitten käyttänyt mutta en enään.

      • Paniikkipalvelu

        sekin on huume ja aiheuttaa psykoottisuutta päivittäiskäytössä osalle käyttäjistä.


      • Anonyymi

        Tuollaiseen pelkoon on paras ja ainoa toimiva apu se että tunnet Hänet joka on kaikkea pimeyttä ja pahuutta vahvempi, pelastajamme Jeesuksen Kristuksen!
        Kaikki pimeyden voimat pakenevat Hänen nimeään.
        Rukoile Jeesusta avuksi, Hän on auttajamme, todellakin!


    • Kannupäässä11

      Hei!
      Luin juttusi ja yleensä en kirjoittele tälläisille palstoille, mutta tajusin olevani aivan samanlainen kuin sinä!
      Omat harhani alkoivat myöskin teini-iässä, jolloin juurikin bileet jatkuivat huoneessani ja odotin vain istuen sängylläni että koska ihmiset lähtevät pois vaikka todellisuudessa huoneessa ei ollut ketään. Nykypäivänä harhani ovat menneet pelottavaan suuntaan, ensin se oli sellaista että naulat nousi lattioista ja ihmisiä kävi puhumassa minulle, viime viikkoina olen heränny ja joku ihminen on näyttänyt minulle videoita missä minut raiskataan tai tapahtuu jotain muuta yhtä ikävää. En oikein jaksa enää henkisesti. Jotenkin mukava kuitenkin kuulla, että joku muukin kärsii ihan samanlaisesta ilmiöstä. Olen ajatellut lähteä selvittämään asiaa... olet kirjoittanut jutun n. vuosi sitten, oletko itse saanut asiaan selkeyttä?

      • Mirsku

        Hei!
        Täällä kan syks samanlainen! Kärsiny näistä kans murrosiästä lähtien, välillä ne on ollu pois, välillä enemmän. Paljon näkyy hämähäkkejä ja muita uhkaavia olioita, joskus mieheni on ikäänkuin joku mua vastaan, kun täysin oon hereillä, ne häviää. Joskus oon yrittäny koskea siihen hämähäkkiin, mutta sitten se häviää...
        Oon pelänny että tuun hulluks, nämä on jotain merkkejä siitä...
        Nyt käyn psykologisessa vyöhyketerapiassa, jossa avataan menneisyyden tunnelukkoja. Mulla tapahtunu sillon jotain, joka jättänyt mm. tällasen "oireilun"...


    • apua kaipaisin

      Hei!
      Moni täällä kertoi ongelmien alkaneen jo teini-iässä joten ajattelinkin kysyä tietäisittekö keinoja millä ennaltaehkäistä asian paheneminen vanhetessa? Olen 17 vuotias ja tosiaan minulla on tiettyjä jaksoja jolloin saatan luulla aina öisin olevani töissä ja lähes poikkeuksetta bileet jatkuvat joko luonani tai luulen yhä olevani siellä, vaikka olisinkin jo kotona nukkumassa. Asia ahdistaa hyvin paljon enkä todellakaan haluaisi että se jatkuisi, saati sitten pahenisi.

    • .

      .

    • Tuijottaja

      Karmaiseva kokemus heräsin yöllä, että joku tuijottaa yläpuolellani minua, Huokasin helpotuksesta kun heräsin, että se oli vain unta säpsähdin uudelleen sillä joku seisoi vuoteeni vierellä ja tuijotti ilkeästi minua edelleen.Heräsin kuin toisesta unesta tunne oli karmiva, eli heräsin oikeasti ja pomppasin pystyyn. Eipä uni tullut enään sinä yönä.

    • pelottaa herätä

      Mulla on ollut välillä noita ihmeen välitiloja. En käytä mitään lääkkeitä eikä nyt ole päällä mitään masennusta mutta olen oikeasti säikähtänyt noita.

      Näen siis ensin jotain unta, joka jostain syystä muuttuu uhkaavaksi (kerran katosta laskeutui hämähäkkejä mua kohti, kerran joku ihmeen keppi heilui mua kohti uhkaavasti, seuraavaksi se olis osunu mua naamaan). Herään siitä paniikissa, ihan vain huomatakseni että se UHKA edelleen jatkuu! Unihalvauksesta tuskin on kyse koska siinä vaiheessa mä olen pompannut sängystä ylös ja huudan miehelle että mua uhkaa joku objekti/esine. Enkä pysty nukkumaan uudestaan ennen kuin mies varmistaa ettei sitä ole. Mä siis näen pitkän aikaa sen uhan vielä kun olen herännyt. Onneksi tuota ei usein tule mutta kun se tulee, se on todella pelottavaa.

      Mä olen tähän asti ajatellut että kaikille tulee tollasta mutta tuleeko sittenkään?

    • Maroolofi

      Olen kohta 30 v mies ja ollut tuurijuoppo 10 vuotta. Mulla on sen jälkeen ollut tollasta. Tosi pelottavaa, ja olen itsekin todella herkkä ihminen. Tosin niissä unikohtauksissa yritän aina käydä niitten pirujen kimppuun ja luulen että riehuin hulluna hereillä, mutta sitten yhtäkkiä hätkähdänkin hereille ja mietin, että nämä on varmasti niitä ns. viinapiruja.

      Olen nyt ollut kolme päivää dokaamatta ja nämä univaikeudet ovat yksi syy, miksi aion todella lopettaa juopottelun. Tietty kaikki muut ongelmat myös painavia syitä.

      Muakin pelottaa mennä nukkumaan. Se on kamalaa kun ei pysty nukkumaan. Aaamulla on rättiväsynyt ja pitäis lähteä johonkin hommiin tms.

    • sama täällä

      mulla itsellä samaa. oon esim heränny yöllä siihen kun äiti ja sisko tulleet mun huoneeseen hiljaa kuiskien ja vetäen jotain narua mun lampusta, vaikka eivät he oikeasti ollut siel. sitten kans hämähäkkejä ja useasti oon pompannu sängystä ylös juossu pistään valot päälle ja ravistellu koko peiton.. pahin varmaan on ollu kun oon heränny siihen et vaaleamekkoinen tyttö seissy mun sängyn vierellä ja pyytäny mua tarttuun sen käteen ja lähtemään rannalle.. ihme juttuja D:

      sitä ei tajuu siinä tilanteessa. itse yritän mennä peiton alle enkä saa tai uskalla huutaa, tai sit hyppään ja juoksen.

      kerran näin kaksi todella isoa valkosta lihavaa hämähäkkiä kävelemässä seinällä ja yritin litata niitä käsillä. kädet vain menivät kuvajaisen läpi ja kesti monta sekuntia ennen kuin kuvat katosivat..

      tosi inhottavia nää oireet...

    • Tässä keinoja

      Tässä apua:

      Suojeleva harjoitus:
      Makaa selässäsi, sulje silmäsi, kun tunnet itsesi lämpimäksi ja mukavaksi, jännitä varpaasi pystyyn ja rentouta ne. Samoin kätesi ja rentouta.
      Hengitä syvään, ainakin kolme kertaa.

      Näe itsesi mielikuvituksen avulla puhtaan valoauran ympäröimänä. Erikoisesti sininen, kullanvärinen ja valkoinen valo ovat hyviä. Yritä nähdä sielusi silmillä ympäröivä, sädekehän muotoinen valo.
      Tee tämä harjoitus joka ilta.

      Siunaa vuoteesi ennen nukkumaan menoa.

      Jeesuksen nimessä aja pois pahat!

    • nuorempi tyttö

      Moi! Mullakin on ollut jonkilaisia unia missä joku on mun huoneessa tai jossain, esim viime yönä joku ihmisen näköinen hyypiö oli saunassa, ensin olin saunassa isäni kanssa mutta sitten yhtäkkiä yksin ja näin tämäm hyypiön sitten tuli tämä että en pystynyt huutamaan enkä liikkumaan ja sitten olinkin taas saunassa isäni kanssa... kai se on jokin yksinjäämisen pelko. Tarkistan aina vaatekaappini ja sängyn alta että siellä ei olen ketään... kaipa täytys mennä lääkärille jos se osais neuvoa :) kiva etten ole ainut

    • Anonyymi

      Moi mukava nähdä täälläkin todistus Jeesuksen todellisuudesta sillä kun joku kommentoi Jeesuksesta niin heti oltiin vastustamassa mutta edes puhe huumeista ei herättänyt samanlaista reaktiota. Pyhä henki on todellinen ja maailma vastustaa kaikkea Jeesukseen liittyvää.

      Kokeile ajaa Jeesuksen nimessä pois ne niin näet

    • Anonyymi

      juuri viimeyönä mieheni herätti minut ja sanoi että huoneessa oli koira,enhän minä tietenkään niitä näe,mulle tuli sellainen tunne,että hän uskoo että ne näyt ovat oikeasti ihmisiä ja välillä hän näkee eläimiä,koiraa ja kissaa jne.Minä rauhoittelen Häntä että ei ne ole oikeasti eläviä eikä ne tee pahaa,eihän se mukavalta tunnu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe