Dodo-hotel ja Ryanair

riikaan toukokuun puolivälissä

Olemme serkkuni kanssa menossa Riikaan toukokuun puolivälissä, hotelli on Dodo ja jonkin verran keskustan ulkopuolella, kenelläkään mitään kokemuksia hotellista, alueesta?? Ostimme halvat lennot ryanairilta ja varauksen yhteydessä valitsimme 0 bags, eli saammeko ottaa mitään tavaroita mukaamme? Käsimatkatavarat? Ruumaan ei siis voi laittaa mitään? Pystyykö varausta kenties muuttamaan? Rikollisuus on puhuttu asia Riikassa, kaksi nuorta tyttöä varmaan oikein riskiryhmä? Kiitos jo vastaajille etukäteen!

3

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

      Ensinnäkin saatte ottaa käsimatkatavarat, vaikka on nolla bägs. Muutoksesta en tiedä, mutta kyllä luulisi ainakin kalliimpaan suuntaan onnistuvan. Saahan sieltä Ryanairin sivuilta fiksattua omaa varaustaan. Dodo on noin 1,5 - 2 km keskustasta. Hotelli on ihan siisti. Aamupala ei kuulu muuten hintaan. Sen saa kyllä erikseen maksaessa. Alue on aika haasteellinen vai miten sitä nyt kauniisti sanotaan. Siellä ei kannata yksin haahuilla hämärään aikaan. Raitiovaunu pysähtyy kyllä melko lähelle. Ette kuulu sen kummempaan riskiryhmään. Taksit teidän kandee varata huolella, jos käytätte. Helppo ja perushyvä on punainen Rellu/Ford s-max. 80001313 puh. nro kyljessä. Hinnatkin yleensä sitä mitä pitääkin. Älkää ihan kenen tahansa mä-näytän-teille-Riikaa -hampun matkaan lähtekö. Periaatteessa siis kuten muuallakin. Eikä olut maksa kymppiä missään raflassa ( ei pitäisi maksaa )

      • Riikaan toukokuun puolivälissä

        Kiitos vastauksesta todella paljon. Tuli vielä mieleen että kannattaako mennä lentokentältä hotelliin taksilla? Mennään lauantai iltana ja lento vasta kymmenen jälkeen siellä perillä. Liian riskialtista mennä julkisilla? Tai vaikeaa??


      • Riganieki
        Riikaan toukokuun puolivälissä kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta todella paljon. Tuli vielä mieleen että kannattaako mennä lentokentältä hotelliin taksilla? Mennään lauantai iltana ja lento vasta kymmenen jälkeen siellä perillä. Liian riskialtista mennä julkisilla? Tai vaikeaa??

        Helpoin illalla on mennä taksilla (siis satunnaisen matkailijan). Kysy kuitenkin lähtiessä hintaa ja sovi se. Ainakin ne mustat mersut tahtovat vain osoittaa mittaria, joka sitten raksuttaa niin tanan hätästä vauhtia. Dodolle pitäisi päästä hyvin alle 10 latilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe