Dodo-hotel ja Ryanair

riikaan toukokuun puolivälissä

Olemme serkkuni kanssa menossa Riikaan toukokuun puolivälissä, hotelli on Dodo ja jonkin verran keskustan ulkopuolella, kenelläkään mitään kokemuksia hotellista, alueesta?? Ostimme halvat lennot ryanairilta ja varauksen yhteydessä valitsimme 0 bags, eli saammeko ottaa mitään tavaroita mukaamme? Käsimatkatavarat? Ruumaan ei siis voi laittaa mitään? Pystyykö varausta kenties muuttamaan? Rikollisuus on puhuttu asia Riikassa, kaksi nuorta tyttöä varmaan oikein riskiryhmä? Kiitos jo vastaajille etukäteen!

3

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

Ensinnäkin saatte ottaa käsimatkatavarat, vaikka on nolla bägs. Muutoksesta en tiedä, mutta kyllä luulisi ainakin kalliimpaan suuntaan onnistuvan. Saahan sieltä Ryanairin sivuilta fiksattua omaa varaustaan. Dodo on noin 1,5 - 2 km keskustasta. Hotelli on ihan siisti. Aamupala ei kuulu muuten hintaan. Sen saa kyllä erikseen maksaessa. Alue on aika haasteellinen vai miten sitä nyt kauniisti sanotaan. Siellä ei kannata yksin haahuilla hämärään aikaan. Raitiovaunu pysähtyy kyllä melko lähelle. Ette kuulu sen kummempaan riskiryhmään. Taksit teidän kandee varata huolella, jos käytätte. Helppo ja perushyvä on punainen Rellu/Ford s-max. 80001313 puh. nro kyljessä. Hinnatkin yleensä sitä mitä pitääkin. Älkää ihan kenen tahansa mä-näytän-teille-Riikaa -hampun matkaan lähtekö. Periaatteessa siis kuten muuallakin. Eikä olut maksa kymppiä missään raflassa ( ei pitäisi maksaa )

• Riikaan toukokuun puolivälissä

Kiitos vastauksesta todella paljon. Tuli vielä mieleen että kannattaako mennä lentokentältä hotelliin taksilla? Mennään lauantai iltana ja lento vasta kymmenen jälkeen siellä perillä. Liian riskialtista mennä julkisilla? Tai vaikeaa??

• Riganieki
        Riikaan toukokuun puolivälissä kirjoitti:

Kiitos vastauksesta todella paljon. Tuli vielä mieleen että kannattaako mennä lentokentältä hotelliin taksilla? Mennään lauantai iltana ja lento vasta kymmenen jälkeen siellä perillä. Liian riskialtista mennä julkisilla? Tai vaikeaa??

Helpoin illalla on mennä taksilla (siis satunnaisen matkailijan). Kysy kuitenkin lähtiessä hintaa ja sovi se. Ainakin ne mustat mersut tahtovat vain osoittaa mittaria, joka sitten raksuttaa niin tanan hätästä vauhtia. Dodolle pitäisi päästä hyvin alle 10 latilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1787
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1134
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe