Lemmikki hoitoon

arempijalkainen

Koiralle hoitopaikkaa.....Kumpaa suosittelisitte kokemuksesta. Kuvanssissa molemmat Naumanen vaiko tämä tammikujan hoitola. Kiitos jo etukäteen asialla vähän kiire :)

44

10354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vien,,

      aina Tammikujalle, koska ne käyttää lenkillä koitan 2 x päivässä

      • äetee

        Naumanen. koska ne EI lenkitä koiria. ajtuskin siitä että joku tuntematon lähtisi kuljettelemaan meidän koiraa on hurja. itse ainakaan en lähtisi viemään tuntematonta, suurta koiraa "lenkille". karkaamisen ym rettelöinnin riski on valtava tai jos kysymyksessä on huippuarvokas koira ja se karkaa... Kaikki koirathan ovat omistajilleen tietysti tärkeitä. Naumasella on isot ulkotarhat minne kaikki koirat pääsee ulkoilemaan päivittäin eikä ne suinkaan kuole siihen jos ne on paripäivää lenkittämättä. Ja toisekseen, Naumasilla on niin paljon asiakkaita että kukaan ei millään ehtisi lenkittää niitä kaikkia... Koirahoitola on lisäksi erittäin siisti, siellä ei koiran pissi haise eikä tarhat ole kakkaa täynnä...


      • omasta puolestani
        äetee kirjoitti:

        Naumanen. koska ne EI lenkitä koiria. ajtuskin siitä että joku tuntematon lähtisi kuljettelemaan meidän koiraa on hurja. itse ainakaan en lähtisi viemään tuntematonta, suurta koiraa "lenkille". karkaamisen ym rettelöinnin riski on valtava tai jos kysymyksessä on huippuarvokas koira ja se karkaa... Kaikki koirathan ovat omistajilleen tietysti tärkeitä. Naumasella on isot ulkotarhat minne kaikki koirat pääsee ulkoilemaan päivittäin eikä ne suinkaan kuole siihen jos ne on paripäivää lenkittämättä. Ja toisekseen, Naumasilla on niin paljon asiakkaita että kukaan ei millään ehtisi lenkittää niitä kaikkia... Koirahoitola on lisäksi erittäin siisti, siellä ei koiran pissi haise eikä tarhat ole kakkaa täynnä...

        Tammikujalla on ollut hoito hyvää ja metsälenkki on kyllä varmasti piristävä lisä ainakin meidän seurakoiralle. Koira ei ole huippuarvokas,paitsi meille mutta silti tykkään että sen kanssa touhutaan ja leikataan kynsiä yms. Mutta jokainen löytää omansa. Mene käymään molemmissa.


      • koskaan kuullut
        äetee kirjoitti:

        Naumanen. koska ne EI lenkitä koiria. ajtuskin siitä että joku tuntematon lähtisi kuljettelemaan meidän koiraa on hurja. itse ainakaan en lähtisi viemään tuntematonta, suurta koiraa "lenkille". karkaamisen ym rettelöinnin riski on valtava tai jos kysymyksessä on huippuarvokas koira ja se karkaa... Kaikki koirathan ovat omistajilleen tietysti tärkeitä. Naumasella on isot ulkotarhat minne kaikki koirat pääsee ulkoilemaan päivittäin eikä ne suinkaan kuole siihen jos ne on paripäivää lenkittämättä. Ja toisekseen, Naumasilla on niin paljon asiakkaita että kukaan ei millään ehtisi lenkittää niitä kaikkia... Koirahoitola on lisäksi erittäin siisti, siellä ei koiran pissi haise eikä tarhat ole kakkaa täynnä...

        sellaisesta hihnasta, joka laitetaan koiran pantaan tai valjaisiin? Lenkittäjä kävelyttää koiraa hihnassa, ei silloin pääse karkaamaan. Itse en ole tarvinnut hoitoa kummaltakaan, joten en muuta osaa sanoa. Jos tarvitsisin koiralleni hoitopaikkaa, sen pitäisi olla sellainen, jossa ei joudu samaan "karsinaan" toisten koirien kanssa, koska koirani on aikamoinen rähisijä. Silloin lenkkeily olisi sopivinta koiralleni! Ja minun koirani on pienikokoinen, ei sellaista lenkittäjää olekaan (ainakaan ei pitäisi) joka ei pärjää pienelle koiralle vaan päästää sen karkaamaan.


    • sihtailija

      Ehdottomasti Tammikujalle. Siellä on ihmisiä isolla I:llä hoitamassa ihmisen parhaita ystä- viä. Meillä on ollut sekä hauveli että kisuli samanaikaisesti täysihoidossa ja kovasti ovat kumpikin kehuneet hoidon tasoa ja olosuhteita yleensä. Niin mekin emännän kanssa. Toisen hoitolan "emäntä" on henkilökohtaisella käytöksellään vienyt edellytykset asiakassuh- teelta jatkossa!

      • arempijalka

        paljon kaikille nopeista vastauksista.... tästä sain jo jonkinlaista osviittaa hoitopaikasta.... lisääkin kommentteja saa tulla koska muutama päivä on vielä aikaa


    • asjc

      Meidän kaksi koiraa käyttää aina Naumasta. Ekan kerran kun kyseltiin hoitoa niin Tammikujalta epäiltiin pärjääkö ne kahden ison uroksen kanssa?? Naumaselle koirat jää aina hyvillä mielin ja innolla oikein vetävät sisälle! Ja mitä noihin aitauksiin tulee niin niitä on useita ja kaikkien koirat ulkoilee ilman muiden koiria samassa häkissä.. Ja isäntäväestä huomaa että ovat käsitelleet koiria ennenkin, sekä isoja että pieniä!

      • Boke

        Meidän koirat ja kissat ovat saaneet hyvän ja ammattitaitoisen hoitopaikan jo yli 10v. aikana Naumasten tarhassa , apua on myös tullut ongelma lemmikin ohjauksessa, pureva koira ei hauku, mutta, kaks jalkanen se vain haukkuuuuuu!!!!


      • jepulistajeejee
        Boke kirjoitti:

        Meidän koirat ja kissat ovat saaneet hyvän ja ammattitaitoisen hoitopaikan jo yli 10v. aikana Naumasten tarhassa , apua on myös tullut ongelma lemmikin ohjauksessa, pureva koira ei hauku, mutta, kaks jalkanen se vain haukkuuuuuu!!!!

        Itse olen joutunut pyörtämään luottoni ja uskoni Naumasiin. Aina heitä kunnioittanut ja monia hyviä neuvoja ja ohjeita saanut. Järkytykseni olikin suuri kun myivät koiran sellaisiin oloihin, missä TIESIVÄT ostajan henkisen tilan ja sen miten epämääräistä koiran hoito tulee olemaan...


    • Koiruli

      Molemmissa hoitoloissa on koira ollut ja tammikuja selvästi tasokkaampi paikka. Minusta selvästi parempi käyttää koirat kävelylenkillä metsässä, kuin laskea samaan ulkoilutarhaan tuntemattomia koiria keskenään. Tammikujalla voi myös samalla trimmauttaa tai leikkauttaa kynnet koiralta jos ei itse osaa. Oma koirani menee ehdottomasti tammikujalle!

      • palvelujen tarvitsijana

        olen ollut erittäin tyytyväinen Naumasten hoitolaan. Häkit ovat isoja ja siistejä. Oman perheen koirat pääsevät samaan häkkiin, ei sinne ketään vieraita koiria tule. Ulkohäkit ovat todella tilavia. Olen useasti miettinyt, miten siellä toisessa hoitolassa ehditään lenkittää koirat. Luulisi jo ruokkimisessa ja alueen puhtaanapitämisessä olevan kokopäivätyö. Aika uskaliasta, jos toisilleen vieraita koiria lenkitetään yhtäaikaa. Pääasia minulle kuitenkin on, että koirani (2 kpl) menevät mielellään Naumasten hoitoon, sillä sehän on tae siitä, että viihtyvät siellä.


      • tarvitsija,,
        palvelujen tarvitsijana kirjoitti:

        olen ollut erittäin tyytyväinen Naumasten hoitolaan. Häkit ovat isoja ja siistejä. Oman perheen koirat pääsevät samaan häkkiin, ei sinne ketään vieraita koiria tule. Ulkohäkit ovat todella tilavia. Olen useasti miettinyt, miten siellä toisessa hoitolassa ehditään lenkittää koirat. Luulisi jo ruokkimisessa ja alueen puhtaanapitämisessä olevan kokopäivätyö. Aika uskaliasta, jos toisilleen vieraita koiria lenkitetään yhtäaikaa. Pääasia minulle kuitenkin on, että koirani (2 kpl) menevät mielellään Naumasten hoitoon, sillä sehän on tae siitä, että viihtyvät siellä.

        niin meidänkin koira menee mielellään Tammikujalle. Mutta eiköhän pointti ole kuitenkin että molemmat on ok ja molemmilla omat asiakkaat. Voi valita mieleisensä jokainen.


      • asiakas ollut
        palvelujen tarvitsijana kirjoitti:

        olen ollut erittäin tyytyväinen Naumasten hoitolaan. Häkit ovat isoja ja siistejä. Oman perheen koirat pääsevät samaan häkkiin, ei sinne ketään vieraita koiria tule. Ulkohäkit ovat todella tilavia. Olen useasti miettinyt, miten siellä toisessa hoitolassa ehditään lenkittää koirat. Luulisi jo ruokkimisessa ja alueen puhtaanapitämisessä olevan kokopäivätyö. Aika uskaliasta, jos toisilleen vieraita koiria lenkitetään yhtäaikaa. Pääasia minulle kuitenkin on, että koirani (2 kpl) menevät mielellään Naumasten hoitoon, sillä sehän on tae siitä, että viihtyvät siellä.

        Minulle on omat koirat tärkeitä kun ovat kilpailu sekä parhaat kaverit kanssani.Siks tarkkaan harkitsen minne koirani vien.Tasoa pitää olla hoitolassa ja paikat kunnossa,että uskaltaa jättää turvallisin mielen sinne.Olen ollut tosi tyytyväinen ainakin Naumasen hoitolaan ja siellä onneksi on kaikki asiat kunnossa.Olen käynyt myös tutustuun toiseen ja ei edes sisälle päässyt katsomaan paikkoja.Päätös oli helppo sen jälkeen tehdä. Suosittelen todella Naumasen hoitolaan lämmöllä.


      • sihtailija
        tarvitsija,, kirjoitti:

        niin meidänkin koira menee mielellään Tammikujalle. Mutta eiköhän pointti ole kuitenkin että molemmat on ok ja molemmilla omat asiakkaat. Voi valita mieleisensä jokainen.

        Näin menetellen ovat isännät, emännät, kisulit ja koirulit kaikki tyynni tyytyväisiä. Tilaa ja hyvinvointia kaikille sekä mukavia ja antoisia yhdessäolon hetkiä vaan jokaiselle!


    • Jelluna

      Tammikujalla on meidän koira ollut 2 kertaa hoidossa, ihan mukava paikka ja hoitajat olivat ystävällisiä.. Häkeissä oli luukut, joista koira voi pujahtaa ulos haukkaamaan happea. Lenkilläkin he käyttävät, mikä on parempi kuin hyvä asia!

      • asiakas32

        Vieläkö Tammikuja toiminnassa? Kuulin keväällä huhuja lopettamisesta...??


      • asiakas32 kirjoitti:

        Vieläkö Tammikuja toiminnassa? Kuulin keväällä huhuja lopettamisesta...??

        Missäs hinnoissa nuo vuorokaudet pyörivät...?? Mulla olis tarve kanssa hoitopaikalle yhdeksi yöksi, koskaan ei ole koira ollut vieraalla hoidossa ja ei ihan "helppo" tapaus ole...Joten kaippa tuolla Tammikujallakin voipi sanoa että ei kannata sitä "lenkkeilyä"...


      • lamlam
        riikka-76 kirjoitti:

        Missäs hinnoissa nuo vuorokaudet pyörivät...?? Mulla olis tarve kanssa hoitopaikalle yhdeksi yöksi, koskaan ei ole koira ollut vieraalla hoidossa ja ei ihan "helppo" tapaus ole...Joten kaippa tuolla Tammikujallakin voipi sanoa että ei kannata sitä "lenkkeilyä"...

        Tammikujasta hyviä kokemuksia.
        Koirani vietti siellä kuukauden paru vuotta sitten, ja ei mitn ongelmaa...
        Kävin myös katsomassa naumasen mutta melkeimpä käännyin kannoillani ovella... Ei olisi tullut mieleenkään jättää koiraa sinne!!!!!


      • Naumanen paras!
        lamlam kirjoitti:

        Tammikujasta hyviä kokemuksia.
        Koirani vietti siellä kuukauden paru vuotta sitten, ja ei mitn ongelmaa...
        Kävin myös katsomassa naumasen mutta melkeimpä käännyin kannoillani ovella... Ei olisi tullut mieleenkään jättää koiraa sinne!!!!!

        Naumaseen.. ei taida edes olla toista enää sattunesta syystä olemassakaan.. Huono oli kokemus Tammikujasta :(


      • *johanna*
        Naumanen paras! kirjoitti:

        Naumaseen.. ei taida edes olla toista enää sattunesta syystä olemassakaan.. Huono oli kokemus Tammikujasta :(

        Miksi Tammikujan lemmikkihoitola lopetti? En ollut edes tiennytkään.


      • Haukkuu
        *johanna* kirjoitti:

        Miksi Tammikujan lemmikkihoitola lopetti? En ollut edes tiennytkään.

        Ei Tammikuja mihinkään ole lopettanut,asiakkaita pilvin pimein. Suosittelen Viikseä Karttulassa(löytyy netistä)


      • kiirus
        Haukkuu kirjoitti:

        Ei Tammikuja mihinkään ole lopettanut,asiakkaita pilvin pimein. Suosittelen Viikseä Karttulassa(löytyy netistä)

        onks toi tammikuja toiminassa,koira pitäs saada reissun ajaksi hoitoon,mut juuri sillä viikolla on naumanen täysi!ikinä en ole koko tammikujasta kuullu jos jollain tietoo ja numeroo??


    • jamnpoasoos

      jjuslsakio

    • Meidänmustin

      Tammikuja on paras.

      • Eilekavaan

        Kysyjän mukaan asialla on vähän kiire, olit noin 9 vuotta myöhässä.


    • Stidi

      Kokemuksia Tammikujasta ja Naumasesta tänäpäivänä ?

    • Maalarinkuja

      Kakat pussiin!!

      • Anonyymi

        Nyt minäkin tajusin. Aina olen ihmetellyt miksi niitä pitäisi korjailla. Minä mikään laborantti ole ja osaa niitä korjailla.

        Muovi jäte lisääntyy kun luonnontuotteita turhaan poistellaan. Biopussit ei kaikki oikein kestä ja muita ei pitäisi edes olla myynnissä.


    • Anonyymi

      Kissat oon jättäny ihan viikokssi itestää ku ruokkaa vaa jättää riittävvästi ,kerkkee etelässä käyvvä. Koirratki viikon just o pärjänt ovatvaa aikkas laiholoi mutta ku etukättee lihottaa nii hengkissä kuitenki kestävät, yksi kuolikun ei syönny varastoo.

    • Anonyymi

      Naumasta koska meidänkin koira on ollut siellä ja kohtuu hintanen maksu yhestä päivästä. Koirani tykkäsi olla siellä

      • Anonyymi

        Siitä puhe mistä puute. Sorki vaan omaa anustasi.


    • Anonyymi

      Tammikuuta on lopettanut toimintansa, niin kaipa minä suosittelen naumasta siellä on isot tarhat ja väylät auki. auki olo ajat on muuten 7-20 . Tulkaa ihmeessä tutustumaan!

    • Anonyymi

      ruotsi

    • Anonyymi

      Naumanen on kyllä ehkä jopa koko Suomen paras koirahoitola. Siellä koirat ulkoilevat erikseen omissa tarhoissa ja paskat kerätään kun koiria ei ole ulkona meilläkin 2 koiraa ja 2 kissaa ollu hoidossa täysin ilmaiseksi kun itsekin olen sukulainen

      • Anonyymi

        Mie en Joroisissa kerännyt paskoja vuokrakämpän pihalta. Vuokranantaja laittoi ulos ja ilmoitti seuraavassa vuokrailmoituksessa,että pihalle ei paskateta koiria. Mutta minä oon semmonen paskasiivoinen akka että minä en välitä. Puran pahaa oloani muihin. Olen nainen tosi ruman näköinen.


    • Anonyymi

      Akka Koira.

    • Anonyymi

      nakkisoppa

      • Anonyymi

        Akka Tellu


    • Anonyymi

      nenässä on patti

      • Anonyymi

        Paljas on kallo.


    • Anonyymi

      markus long

    • Anonyymi

      Kakaa

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe