Mallorcan vesi ei ole vain vähän likaista, se on saastunutta viemärivettä, josta sairastuu käydessään suihkussa. Jos joku sitä vielä juo, niin oksentaa jo lomalla. Kurkku kipeä, yskä, jalat hyytelönä, päänsärkyä-ai että sikaflunssa? Jos on, niin mallorcalaiset tehtailevat sitä turisteille työkseen. En usko, että paikallisväestöllä on sama vesi, vaan että se on lahja turisteille. Pohjois-Mallorcalla käydessämme saatoimme todeta, että vesi oli parempi, niinkuin hotellihinnatkin.
9 päivää Mallorcalla,
15
4917
Vastaukset
- Mallorcalla
2 viikkoa vielä jäljellä,Playa de Palmassa (etelä Mallorcalla)suihkussa käydään joka päivä,eikä mitään ongelmaa. Juomavesi ostettu kaupasta. Jos ei matkakassassa riitä rahat juomaveden ostoon,kannataa jäädä oman kraanaan ääreen,ja unohtaa KAIKKI matkailut!
- URPOJEN
KANNATTAA PYSYÄ KOTONA, EI TARVITSE VALITTAA.
- letkuvetehinen
Suomessakaan ei voi juoda joka paikkakunnalla kraanavettä, etteikö saisi ripulin. En koskaan joisi kraanavettä ulkomailla. Varmasti saat kurataudin mistä tahansa lämpimästä maasta kraanavedestä. Suomessakin voit saada salmonellaa ym. saastuneesta ruuasta ja vedestä, ulkomailla vielä herkemmin, koska meillä on erilainen bakteerikanta.
- tolvanoille: emme juoneet
sitä paskavettä, mutta suihkussa saa joka ihminen pari tippaa huulilleen, vai mitä? Olemme ostaneet juomavedet jo kauan joka maassa. Mutta suihkussa käyntikään ei tarvitsisi olla paskavedessä kylpemistä. Niin että HYVÄNEN AIKA SENTÄÄN!
- don luis
tolvanoille: emme juoneet kirjoitti:
sitä paskavettä, mutta suihkussa saa joka ihminen pari tippaa huulilleen, vai mitä? Olemme ostaneet juomavedet jo kauan joka maassa. Mutta suihkussa käyntikään ei tarvitsisi olla paskavedessä kylpemistä. Niin että HYVÄNEN AIKA SENTÄÄN!
kyseessä ei varmaankaan ole ollut pysyvä ilmiö,vaan jokin häiriö joka sattui teille.yli kahdenkymmenen viiden mallorcan reissun aikana ei tällaista ole kohdalle sattunut.huonoa tuuria.
- Alma Ata
...ja otin parit suihkut päivittäin sairastumatta. Tämä suihku oli Palma Novassa ja hyvä oli. Kyllä se sairastelu olisi todettu laajemmaltikin jos vesi- johtovedestä olisi tullut. Onhan niitä tarttuvia tauteja olemassa vaikkei sille heti olisi nimeä antaa.
- eki20011
don luis kirjoitti:
kyseessä ei varmaankaan ole ollut pysyvä ilmiö,vaan jokin häiriö joka sattui teille.yli kahdenkymmenen viiden mallorcan reissun aikana ei tällaista ole kohdalle sattunut.huonoa tuuria.
osaatko suositella hyvää huoneistohotellia pariskunnalle?
- don luis
eki20011 kirjoitti:
osaatko suositella hyvää huoneistohotellia pariskunnalle?
on jopa"liian"monipuolinen,pitäisi tietää mikä on teille tärkeintä lomalla,ranta, shoppailu,retkeily baarielämä y.m.myös lomailuaika voi vaikuttaa asiaan.
- eki20011
don luis kirjoitti:
on jopa"liian"monipuolinen,pitäisi tietää mikä on teille tärkeintä lomalla,ranta, shoppailu,retkeily baarielämä y.m.myös lomailuaika voi vaikuttaa asiaan.
kiitos vastauksestasi. olemme 27v. preferoimme rannan läheisyyttä eli merinäköala olisi tosi tärkeä. voisi olla myös attraktioiden lähettyviltä. viikon loma. emme hae biletyspaikkaa. vaan stressivapaata lomapaikkaa, missä voi pötköttää rauhassa ja nauttia merestä.
- Perdone
mutta ei sitä ole ollut Mallorcan vedessä kovinkaan! Turhaa nipottajan yleistystä! Ei varmasti kukaan sairastu suihkussa käydessään! Luulotauti ja muualla kuljeskellessa syöminen ilman käsien huolellista pesua voi kyllä saada aikaan vatsan väänteitä! Meille ei tullut juomisesta huolimatta mitään vaivoja Palma Novassa!
- mieltä
Perdone kirjoitti:
mutta ei sitä ole ollut Mallorcan vedessä kovinkaan! Turhaa nipottajan yleistystä! Ei varmasti kukaan sairastu suihkussa käydessään! Luulotauti ja muualla kuljeskellessa syöminen ilman käsien huolellista pesua voi kyllä saada aikaan vatsan väänteitä! Meille ei tullut juomisesta huolimatta mitään vaivoja Palma Novassa!
allorcalla noin 30 kertaa käyneenä en ole veden takia ikinä sairastunut ja pesen myös hampaani paikallisella vedellä. Ajatella, kotona suomessa olin viime viikon sairaana!!!!! Haloo viestiketjun aloittaja, oletko katkera elämälle vai mikä mättää?????? Sairaus voi sattua missä vain, älä paikkaa syytä!
- elätkö niin steriilissä
että näin on tapahtunut Mallorcalla??-en usko!!!!!!!!!!!Ei ole todellista tuo kirjoitus.Olen itsekin käynyt jo parinkymmenen vuoden ajan Mallorcalla eikä mitään ole tapahtunut-ja olen aika herkkäihoinenkin.Hampaat on pesty kraanavedellä juotu pullovettä,astiat pesty kraanavedellä,välilä olen pyytänyt juomat ilman jäitä (varmuuden vuoksi).Jos on noin "luulotautinen "on pysyttävä kotona.Muy bien:D
- don luis
muistakaa että jäät juomissa ovat tehty lähdevedestä eli siitä samasta jota ostatte kaupasta.sieltä ei tauteja tule.astioiden tiskausjäämät pikemminkin voivat jotain aiheuttaa.tämä aihe käsiteltiin jokin aika sitten melko perusteellisesti.itse pesen hampaani kraanavedellä,eikä ongelmia ole ollut.
- Alma Ata
don luis kirjoitti:
muistakaa että jäät juomissa ovat tehty lähdevedestä eli siitä samasta jota ostatte kaupasta.sieltä ei tauteja tule.astioiden tiskausjäämät pikemminkin voivat jotain aiheuttaa.tämä aihe käsiteltiin jokin aika sitten melko perusteellisesti.itse pesen hampaani kraanavedellä,eikä ongelmia ole ollut.
...puhuttaa vieläkin. Olen saanut vahingossa jäitä juomani joukkoon siellä muutaman kerran, ja kun hoksottimet ovat kehnot, en ole sitä ajoissa tajunnut ja joinkin juomani sen kummemmin siitä sairastumatta. Jotku väittää vielä juoneensa siellä hanavettä sairastumatta mitenkään, mutta turha uhmata kohtaloa muutaman lantin tähden. Eli kyllä siellä veden puolesta on hyvä lomailla.
- don luis
Alma Ata kirjoitti:
...puhuttaa vieläkin. Olen saanut vahingossa jäitä juomani joukkoon siellä muutaman kerran, ja kun hoksottimet ovat kehnot, en ole sitä ajoissa tajunnut ja joinkin juomani sen kummemmin siitä sairastumatta. Jotku väittää vielä juoneensa siellä hanavettä sairastumatta mitenkään, mutta turha uhmata kohtaloa muutaman lantin tähden. Eli kyllä siellä veden puolesta on hyvä lomailla.
mitä voit tilata on juuri nämä jäät,jotka tehdään "tehtaissa"ja baarit ostavat valmiina pussitettuina.eivät siis tee itse.kaikki muu tarjoilu voi sisältää vaikka mitä ,mutta ei jäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446