Istutin viime kevääni villiviinin kasvamaan ylös noin 6m korkeaa koivunkantoa pitkin. Hyvin menestyi koko kesän. Nyt olen tarkkaillut huhtikusta saakka elonmerkkejä kasvissa, mutta olen erittäin epävarma onko koko kasvi enää elossa. Pitäisikä villiviini peittää talveksi tai jotenkin suojata jyrsijöiltä? Mitään jyrsinnän merkkejä ei kyllä näy, muttei myöskään mitään mistä voisin päätellä onko kasvi vielä elossa. Joko tässä vaiheessa pitäisi jotain silmja tms näkyä??
Vastaukset 2
- kasvattaja
Älä sure, villiviiniin tulee aika myöhään silmut,meilläkään ei näy vielä ja sen tiedän ettei ole kuollut. En ole koskaan peittänyt mitenkään.
- murehtijax
Kiitos, tämä lohduttaa :) Eli toivossa vielä ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1201519Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois211774Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 72708
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä60569- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551