asiakkaat ovat ? Kovin on hiljaista ICCOSSA. Tulee oikein sääli noita pieniä liikkeitä, jotka ovat yrittävät kait pysyä jotenkin pystyssä. Saas nähdä koska ottavat hatkat ja lähtevät pois. Uusi kauppakeskus luuli kait, että myös Prisman asiakkaat käyvät heillä, mutta erehtyivät. Prismassa käy edelleen eniten ostajia. Näin on
ICCO
204
11374
Vastaukset
- ainakin
käymme mielummin ICCOssa kuin prismassa. Kerran viikossa tulee käytyä ruokaostoksilla. Ja usein myös vaateostoksilla. Meistä kivempi kiertää siellä kun huomattavasti pienempi mutta silti hyvät tuotevalikoimat. Molemmat yhtä kalliita (;))ettei sen takia ole tarvinnut miettiä kummassa käy.
- rakennus
annettiin ihmisille toivoa työpaikoista ja nyt on jouduttu pistämään väkeä pihalle kun ei asiakkaita käy.. Kyllähän sen jo tiesi ennenkuin koko rakennus edes valmistui.
- Kommunismia
Kaikki omistavat osuuskauppaa. Maksa 100 suojelurahaa, säästät 5 penniä.
- ihan uskomatonta
Muutama hassu ihminen laittaa tasaisin väliajoin mainosta iccosta. Itse käyn missä kaupassa haluan. Kuljen työmatkallani Iccon ja Prisman ohi. Parkkipaikoista sen näkee missä kauppa käy ja täällä mainostaminen on turhaa höpötystä.
- on täysin
harhaanjohtava: osuuskunnan jäsen EI omista pätkääkään osuuskaupasta. Maksamalla osuuskuntamaksun henkilö liittyy jäseneksi osuuskuntaan ( osuuskauppaan ). Omistamisen kanssa toimenpiteellä ei ole mitään tekemistä. Ihmisten kusetusta koko asiakasomistaja-sana ja sen käyttö pitäisi kieltää. Osuuskuntalaki - johon osuuskaupan toiminta perustuu - ei edes tunne koko termiä!
- tavizzz
on täysin kirjoitti:
harhaanjohtava: osuuskunnan jäsen EI omista pätkääkään osuuskaupasta. Maksamalla osuuskuntamaksun henkilö liittyy jäseneksi osuuskuntaan ( osuuskauppaan ). Omistamisen kanssa toimenpiteellä ei ole mitään tekemistä. Ihmisten kusetusta koko asiakasomistaja-sana ja sen käyttö pitäisi kieltää. Osuuskuntalaki - johon osuuskaupan toiminta perustuu - ei edes tunne koko termiä!
Ainoa mikä tavista kiinnostaa on se, että bonusta karttuu enemmän kuin plussan tai ykkösbonuksen korteilla. Käyn eniten k-kaupoissa mutta silti kummasti s-bonustili karttuu eniten.
- ässässä
tavizzz kirjoitti:
Ainoa mikä tavista kiinnostaa on se, että bonusta karttuu enemmän kuin plussan tai ykkösbonuksen korteilla. Käyn eniten k-kaupoissa mutta silti kummasti s-bonustili karttuu eniten.
on sitte helvetin kallista, jos bonusta kertyy harvoilla käynneillä.hähähähää
- tavizzz
ässässä kirjoitti:
on sitte helvetin kallista, jos bonusta kertyy harvoilla käynneillä.hähähähää
Tutkimusten mukaan ei sen kalliimpaa kun muuallakaan. Muahaahaa... hihihi!
- lain kiertäminen
on täysin kirjoitti:
on S-ryhmän osalta maan tapa. Hyvänä esimerkkinä aukiololainsäädännön kiertäminen perustamalla huoltoasemien yhteyteen ympäri vuorokauden auki olevia jättimarketteja.
- Vitun tapio
ihan uskomatonta kirjoitti:
Muutama hassu ihminen laittaa tasaisin väliajoin mainosta iccosta. Itse käyn missä kaupassa haluan. Kuljen työmatkallani Iccon ja Prisman ohi. Parkkipaikoista sen näkee missä kauppa käy ja täällä mainostaminen on turhaa höpötystä.
Vitun Demarit ja Kepulaiset käy ns. omistamassaan prismassa säälittävä paikka! IKL nousuun satana.
- tarkoitat?
Olen käynyt pari kertaa ja jatkossa varmasti enemmän. Upeita vaateliikkeitä ja iso ruokakauppakin samassa. Asuin Vantaalla vuosikymmen sitten ja muistan kun jumbo tuli sinne. Kovin oli hiljaista alkuun mutta entäs nyt? Väkeä käy kovin paljon! Minusta on hienoa että Porissa on muutakin kuin maailman suurin euromarket ja PickPay ;) Kunhan vaan tämä säilyttäis tasonsa, upeat valikoimat juustoja! Mukava paikka käydä, tosin maitopurkkini ostan jatkossakin lähikaupastani.
- osuuskauppaväki
taas aloitti kommunisminsävytteisen provokaatioketjunsa? Asioin säännöllisesti ICCO:ssa ja olen TYYTYVÄISEMPI kuin koskaan Prismassa käydessäni! Lampsikaa säärenne längelle hehtaarihallissanne, aivan sama. Cittari on kaikessa parempi!
- hinnatkin parhaat.
osuuskauppaväki kirjoitti:
taas aloitti kommunisminsävytteisen provokaatioketjunsa? Asioin säännöllisesti ICCO:ssa ja olen TYYTYVÄISEMPI kuin koskaan Prismassa käydessäni! Lampsikaa säärenne längelle hehtaarihallissanne, aivan sama. Cittari on kaikessa parempi!
korkeampia hintoja tuotteista saa hakea hakemalla. Viisas raha ostaa muualta (En tarkoita S-ryhmää).
- tausta
osuuskauppaväki kirjoitti:
S-liikkeen taustalla on kepulais-pellervolainen aatemaailma. Kaikki tuntevat sanonnan: "Maalaisliitto (Kepu) pettää aina"
- vappuostoksilla
järkyttävä kokemus: sukkuloituani hyllyjen välissä vajaan tunnin sain lopulta vaimoni laatiman ostoslistan tavarat haalittua kärryyn oli jäljellä viimeinen nimike SERVIETTEJÄ. Huomasin hyllyn päässä opasteen KERTAKÄYTTÖTUOTTEET. Suunnistin toivorikkaana välikköön, josta löytyi mm.kertakäyttöastioita, muttei serviettejä. Löysin jostain myyjättären, joka kertoi lautasliinojen oleva KODIN OSASTOLLA hehtaarihallin toisessa päässä, matkaa vajaa kilometri. Raahauduin hallin toiseen päähän, josta yhden kyselyn jälkeen löysin servietit. Masentava kokemus.
- kunto kasvoi
Oliko hyvä vappulounas :)?
- viihtyisämpi
kunto kasvoi kirjoitti:
Oliko hyvä vappulounas :)?
ja myyjät ovat ystävällisiä. Jotenkin se vaan on paljon viihtyisämpi. Ennen olin Prisman asiakas, en enää käy kuin apteekissa..
- täällä,
viihtyisämpi kirjoitti:
ja myyjät ovat ystävällisiä. Jotenkin se vaan on paljon viihtyisämpi. Ennen olin Prisman asiakas, en enää käy kuin apteekissa..
ei enään prismaan, kolkko paikka ja tyly palvelu.
- se ..
täällä, kirjoitti:
ei enään prismaan, kolkko paikka ja tyly palvelu.
näkee, miten kaupalla menee. Ei siellä iccossa oikein porukkaa käy. Ei tollamenolla kauppa pystyssä pysy...
- jo näin huonosti !
Koko ajan tätä samaa. Säälikää edes satunnaista lukijaa. Nämä K-kaupan mainosiskut ovat perin mauttomia, eivätkä kuulu edes tänne!
- tuli kylläkin
Prisman/prisman kannattajan taholta. Oletko noin pahvi, tai tietysti jos osuuskaupan väkeä olet ;D
- mutta noinhan se
tuli kylläkin kirjoitti:
Prisman/prisman kannattajan taholta. Oletko noin pahvi, tai tietysti jos osuuskaupan väkeä olet ;D
yleensä on tapana aloittaa tälläiset keskustelut. Täytyy vain osata lukea rivien välistä, eikä olla liian sinisilmäinen. Ps. en oikein edes ymmärrä mitä tarkoitat osuuskaupan väellä, onko sitten myös olemassa jotain "K-kaupan väkeä" johon sinä ilmeisesti sitten kuulunet?
- edes vanhaa
mutta noinhan se kirjoitti:
yleensä on tapana aloittaa tälläiset keskustelut. Täytyy vain osata lukea rivien välistä, eikä olla liian sinisilmäinen. Ps. en oikein edes ymmärrä mitä tarkoitat osuuskaupan väellä, onko sitten myös olemassa jotain "K-kaupan väkeä" johon sinä ilmeisesti sitten kuulunet?
sanontaa tiedä:"Näin tekee osuuskauppaväki", niin taitaa olla parempi, ettet kirjoita aiheesta ollenkaan. Ja PS. vaan sinullekkin, en ole K-kaupan väkeä, ihan asiakas vain.
- sanontoja on
edes vanhaa kirjoitti:
sanontaa tiedä:"Näin tekee osuuskauppaväki", niin taitaa olla parempi, ettet kirjoita aiheesta ollenkaan. Ja PS. vaan sinullekkin, en ole K-kaupan väkeä, ihan asiakas vain.
monia, itse en niille juurikaan painoarvoa anna (en ole mainosten uhri). Kannattaa "lukea" myös "rivien välistä" välillä, Tuo on taas vanha sanonta jota voi käyttää edelleen tänä päivänä (ajaton). Itseäni ei taas kiinnosta K-kaupan asiakkuus kuin sisäänveto tuotteiden osalta joskus, hintataso kun on K-ryhmällä muita korkeampi ja vanhaa tavaraa (kokemuksesta) löytyy hyllyistä huomattavasti muita liikkeitä enemmän (en tarkoita pelkästään esim. s-ryhmää), vaikka olen asiasta useamman kerran kassalle huomauttanut (sanovat vain ottavansa osastolle yhteyden mutta mitään ei kuitenkaan ole muuttunut), että näin toimii K-ryhmä.
- kuulua
sanontoja on kirjoitti:
monia, itse en niille juurikaan painoarvoa anna (en ole mainosten uhri). Kannattaa "lukea" myös "rivien välistä" välillä, Tuo on taas vanha sanonta jota voi käyttää edelleen tänä päivänä (ajaton). Itseäni ei taas kiinnosta K-kaupan asiakkuus kuin sisäänveto tuotteiden osalta joskus, hintataso kun on K-ryhmällä muita korkeampi ja vanhaa tavaraa (kokemuksesta) löytyy hyllyistä huomattavasti muita liikkeitä enemmän (en tarkoita pelkästään esim. s-ryhmää), vaikka olen asiasta useamman kerran kassalle huomauttanut (sanovat vain ottavansa osastolle yhteyden mutta mitään ei kuitenkaan ole muuttunut), että näin toimii K-ryhmä.
ryhmään ammattivalittajat. On sulla murheet.
- mutta kerroinpahan
kuulua kirjoitti:
ryhmään ammattivalittajat. On sulla murheet.
todellisen tarinan K-ryhmästä. Jos olisi oikein valittamista, en sitä täällä juorupalstalla tekisi vaan suoraan oikeaan osoitteeseen.
- olisimmekaan
mutta kerroinpahan kirjoitti:
todellisen tarinan K-ryhmästä. Jos olisi oikein valittamista, en sitä täällä juorupalstalla tekisi vaan suoraan oikeaan osoitteeseen.
tulleet toimeen ilman totuuttasi, upeaa, mahtavaa, että kerroit, olemme taas viisaampia. (älykääpiö)
- taas kahden korttikunnan
kesken ja voittajana taas ryhmä muut (ei korttien orjat)!
- satakuntalainen lyly
Itse olen töissä lähikaupassa (SIWA), joten olen mielestäni puolueeton vastaamaan tähän prisma - icco -keskusteluun. Kävin Prismassa kaksi kertaa ostoksilla uudistukseen jälkeen, ensimmäisen sekä viimeisen. Syy: jos haluan lapsiperheellisenä mennä kauppaa, en halua parkkeerata autoani pitkälle kaupasta. Invapaikat ovat tyhjinä tai romaanit ovat ne vallanneet. Kaupassa saa kävellä kaksi kilometriä, ennenkuin on kassalla! ICCO kokemus oli toisenlainen. Lapsiparkít oven vieressä, kaupan tarjonta loistava (ehkä myös tarjoukset), ja varsinkin kassat toimivat, eli jonot eivät olleet pitkät. Vaikka johtuisi siitä, että kauppa ei käy, niin itse tuon viime viikkoisen käynnin jälkeen menen myös tänä perjantaina! Maidot ostan silti lähikaupasta (pakko!!!).
- Rännipoliisi
satakuntalainen lyly kirjoitti:
Itse olen töissä lähikaupassa (SIWA), joten olen mielestäni puolueeton vastaamaan tähän prisma - icco -keskusteluun. Kävin Prismassa kaksi kertaa ostoksilla uudistukseen jälkeen, ensimmäisen sekä viimeisen. Syy: jos haluan lapsiperheellisenä mennä kauppaa, en halua parkkeerata autoani pitkälle kaupasta. Invapaikat ovat tyhjinä tai romaanit ovat ne vallanneet. Kaupassa saa kävellä kaksi kilometriä, ennenkuin on kassalla! ICCO kokemus oli toisenlainen. Lapsiparkít oven vieressä, kaupan tarjonta loistava (ehkä myös tarjoukset), ja varsinkin kassat toimivat, eli jonot eivät olleet pitkät. Vaikka johtuisi siitä, että kauppa ei käy, niin itse tuon viime viikkoisen käynnin jälkeen menen myös tänä perjantaina! Maidot ostan silti lähikaupasta (pakko!!!).
ICCO. On muuten helvetin hieno nimi. Ei tuotakaan varmasti ihan pienellä koulutuksella nuppiin juolahda. Aivan perseestä koko kauppakeskus. Kaikki pikkuliikkeet tyhjinä, joku vetää lättyä pizzeriassa, ja kassaneidot odottelee asiakkaita. Kohta meillä on tarjolla kirpputorineliöitä mikkolassa...
- nuo
Rännipoliisi kirjoitti:
ICCO. On muuten helvetin hieno nimi. Ei tuotakaan varmasti ihan pienellä koulutuksella nuppiin juolahda. Aivan perseestä koko kauppakeskus. Kaikki pikkuliikkeet tyhjinä, joku vetää lättyä pizzeriassa, ja kassaneidot odottelee asiakkaita. Kohta meillä on tarjolla kirpputorineliöitä mikkolassa...
lehtimainokset ole riittävät ja asiakkaat valitsevat ostopaikkansa. Itse en näiden keskustelujen perusteella vaihda ostopaikkaani vaikka tutustunut olen molempiin. Hinta ja tarjonta ratkaisee.
- palvelu, sekä
nuo kirjoitti:
lehtimainokset ole riittävät ja asiakkaat valitsevat ostopaikkansa. Itse en näiden keskustelujen perusteella vaihda ostopaikkaani vaikka tutustunut olen molempiin. Hinta ja tarjonta ratkaisee.
viihtyisä ympäristö ratkaisee ostopaikakseni ICCON. Pari kuukautta jo saanut tuplapisteitä ja tarjoukset on hyviä, varsinkin kanta-asiakkaiden, jotka minullekin tulevat suoraan sähköpostiin. Maidon ym. peruselintarvikkeiden hinta on aivan sama kuin Prismassa, olen käynyt katsomassa, joten päätös asioida cittarissa oli ainakin minulle helppo.
- plussapisteisiin
palvelu, sekä kirjoitti:
viihtyisä ympäristö ratkaisee ostopaikakseni ICCON. Pari kuukautta jo saanut tuplapisteitä ja tarjoukset on hyviä, varsinkin kanta-asiakkaiden, jotka minullekin tulevat suoraan sähköpostiin. Maidon ym. peruselintarvikkeiden hinta on aivan sama kuin Prismassa, olen käynyt katsomassa, joten päätös asioida cittarissa oli ainakin minulle helppo.
Kyllä oli aika pettymyt kun sain plussa-setelit. Otin plussa-kortin ja maksoin siitä 8,50 eur. Syitä oli kaksi eli olin ostamassa isoa ostosta plussa-yhteistyökumppanilta ja kun ICCO tuli alueelle, jossa yleensä asioin. No, kuukauden ostokseni tekivät reilut 2000 euroa, josta valtaosa ei citymarketista vaan plussa-yhteistyökummaniliikkeestä. Oletin, että hyvät bonukset. No, tuli ensimmäinen Pirkka-lehti ja sen mukana nuo plussa-setelit. Peräti kaksi viiden euron seteliä ja muutama piste jäi odottamaan lisäostoksia. Kyllä saa sitten odottaakin. Laskin että sain alle 0,5% ns. palautusta ostoksistani. Tuli aika petetty olo. Jos käyn ykkösbonuspaikoissa tai s-bonus paikoissa tai heidän yhteistyökumppaneillaan on bonus aivan toista luokkaa. Vielä kun huomioidaan että hinnoissakin on usein eroa eikä yleensä k-ryhmän suuntaan niin huh, huh.
- kaarle8989
plussapisteisiin kirjoitti:
Kyllä oli aika pettymyt kun sain plussa-setelit. Otin plussa-kortin ja maksoin siitä 8,50 eur. Syitä oli kaksi eli olin ostamassa isoa ostosta plussa-yhteistyökumppanilta ja kun ICCO tuli alueelle, jossa yleensä asioin. No, kuukauden ostokseni tekivät reilut 2000 euroa, josta valtaosa ei citymarketista vaan plussa-yhteistyökummaniliikkeestä. Oletin, että hyvät bonukset. No, tuli ensimmäinen Pirkka-lehti ja sen mukana nuo plussa-setelit. Peräti kaksi viiden euron seteliä ja muutama piste jäi odottamaan lisäostoksia. Kyllä saa sitten odottaakin. Laskin että sain alle 0,5% ns. palautusta ostoksistani. Tuli aika petetty olo. Jos käyn ykkösbonuspaikoissa tai s-bonus paikoissa tai heidän yhteistyökumppaneillaan on bonus aivan toista luokkaa. Vielä kun huomioidaan että hinnoissakin on usein eroa eikä yleensä k-ryhmän suuntaan niin huh, huh.
https://www.plussa.com/wps/myportal/plussacom/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os_iQIDPfYO_QoFAzMxNTAyMfi9BARyc3Y3dLc_1wkA6cKgw8jSDyBjiAo4G-n0d-bqp-QXZ2mqOjoiIAte_P1w!!/dl2/d1/L0lDU0lKSWdrbUEhIS9JRFJBQUlpQ2dBek15cXchL1lCSkoxTkExTkk1MC01RncvN19UUjZNU0tVUlU2NjQ1MDJMOFVRQUJGM0dQNS9NcTQ5czc!/?WCM_PORTLET=PC_7_TR6MSKURU664502L8UQABF3GP5_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/myconnect/plussacom/Plussacom/Kaikki Plussasta/Plussan_kertyminen/ meneppä tonne ja katso, sanoit ostaneesi 2000 eurolla? jos näin on kuuluisi sinun saada ainakin 13 seteliä, ellet ole saanut soita plussan asiakaspalveluun 0800 0 55 88.
- 1500 eurolla
kaarle8989 kirjoitti:
https://www.plussa.com/wps/myportal/plussacom/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os_iQIDPfYO_QoFAzMxNTAyMfi9BARyc3Y3dLc_1wkA6cKgw8jSDyBjiAo4G-n0d-bqp-QXZ2mqOjoiIAte_P1w!!/dl2/d1/L0lDU0lKSWdrbUEhIS9JRFJBQUlpQ2dBek15cXchL1lCSkoxTkExTkk1MC01RncvN19UUjZNU0tVUlU2NjQ1MDJMOFVRQUJGM0dQNS9NcTQ5czc!/?WCM_PORTLET=PC_7_TR6MSKURU664502L8UQABF3GP5_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/myconnect/plussacom/Plussacom/Kaikki Plussasta/Plussan_kertyminen/ meneppä tonne ja katso, sanoit ostaneesi 2000 eurolla? jos näin on kuuluisi sinun saada ainakin 13 seteliä, ellet ole saanut soita plussan asiakaspalveluun 0800 0 55 88.
kuussa ja pisteitä ropahtaa siirtopisteistä riippuen 70-75 euroa. Tämä on fakta.
- ei ole"
1500 eurolla kirjoitti:
kuussa ja pisteitä ropahtaa siirtopisteistä riippuen 70-75 euroa. Tämä on fakta.
pitää paikkansa tässäkin. Ilman S-ryhmän luomaa bonus-järjestelmää saisit samat ostokset 1.300- 1.400 egellä. Maksat hinnoissa saamasi bonukset plus kalliin bonusjärjestelmän ylläpitokulut. Tämä on fakta. Näin ihmisiä "kuljetetaan".
- on tuokin,
ei ole" kirjoitti:
pitää paikkansa tässäkin. Ilman S-ryhmän luomaa bonus-järjestelmää saisit samat ostokset 1.300- 1.400 egellä. Maksat hinnoissa saamasi bonukset plus kalliin bonusjärjestelmän ylläpitokulut. Tämä on fakta. Näin ihmisiä "kuljetetaan".
mutta Nakkilasta käsin en viitsi asioida esim. p&p:ssä ja Lidlistä en osaa ostaa kunnon ruokaa ja ässä ryhmästä en pidä, joten jääkö paljon vaihtoehtoja? Nakkilassa on vain K-kauppa ja Siwa.
- on elettävä
on tuokin, kirjoitti:
mutta Nakkilasta käsin en viitsi asioida esim. p&p:ssä ja Lidlistä en osaa ostaa kunnon ruokaa ja ässä ryhmästä en pidä, joten jääkö paljon vaihtoehtoja? Nakkilassa on vain K-kauppa ja Siwa.
erämaan ehdoilla. Muuten: Lidlissä on ihan hyvät ruuat, hinnat vaan ovat huomattavasti edullisemmat, kun niihin ei ole leivottu bonus-järjestelmän aiheuttamia kuluja.
- "huomattavasti edullis...
on elettävä kirjoitti:
erämaan ehdoilla. Muuten: Lidlissä on ihan hyvät ruuat, hinnat vaan ovat huomattavasti edullisemmat, kun niihin ei ole leivottu bonus-järjestelmän aiheuttamia kuluja.
tuotteen, en osta toistamiseen. Laatu oli suoraan hintatasoon verrattuna myös alhainen (SURKEA, ALA-ARVOINEN)!
- väitteesi saisit
"huomattavasti edullis... kirjoitti:
tuotteen, en osta toistamiseen. Laatu oli suoraan hintatasoon verrattuna myös alhainen (SURKEA, ALA-ARVOINEN)!
sen kuulostamaan edes hitusen uskottavammalta. Mikä tuote? Mikä hinta? Mikä vika tuotteessa? J.n.e.
- uunilenkki
väitteesi saisit kirjoitti:
sen kuulostamaan edes hitusen uskottavammalta. Mikä tuote? Mikä hinta? Mikä vika tuotteessa? J.n.e.
oli tuo kyseinen tuote, vieläpä atrian valmistama mutta lidlin ohjeistuksen mukaan tietysti. Atrian pakkauksissa tuo on luksusta lidlin tuotemerkkiin verrattuna. Ja kyllä niistä lidlin muistakin tuotteista maku puuttuu, ei siis mitenkään erinomaista laatua tuon saksalaisen kaupan tuotteet, halpoja ovat eivät kuitenkaan liialla laadulla pykättyjä.
- plussapisteasian
uunilenkki kirjoitti:
oli tuo kyseinen tuote, vieläpä atrian valmistama mutta lidlin ohjeistuksen mukaan tietysti. Atrian pakkauksissa tuo on luksusta lidlin tuotemerkkiin verrattuna. Ja kyllä niistä lidlin muistakin tuotteista maku puuttuu, ei siis mitenkään erinomaista laatua tuon saksalaisen kaupan tuotteet, halpoja ovat eivät kuitenkaan liialla laadulla pykättyjä.
Sain kuulemma ihan sen summan plussa-seteleitä, mitä kuuluukin. Syy: Ostin suurimman osan reilun 2000 euron ostoksestani plussa yhteistyökumppanilta (huonekaluliike) eli en citymarketista. Näitä yhteistyökumppanin pisteitä ei kerrota millään vaan ne maksetaan ns. yksinkertaisina eli 1000 euron ostos 1000 pistettä = 5 euroa. Jos olisin ostanut kaiken citymarketista olisi plussaseteleitä tullut enemmän.
- jotakin sairasta
plussapisteasian kirjoitti:
Sain kuulemma ihan sen summan plussa-seteleitä, mitä kuuluukin. Syy: Ostin suurimman osan reilun 2000 euron ostoksestani plussa yhteistyökumppanilta (huonekaluliike) eli en citymarketista. Näitä yhteistyökumppanin pisteitä ei kerrota millään vaan ne maksetaan ns. yksinkertaisina eli 1000 euron ostos 1000 pistettä = 5 euroa. Jos olisin ostanut kaiken citymarketista olisi plussaseteleitä tullut enemmän.
taas nähdään että Porissa ei muu asu kuin kateus ja keuhkotauti. On ihmisillä murheet. Eiköhän se nyt ole ihan sama missä kaupassa kuka ikinä käykin. Ei se ole SINULTA pois vaikka naapurisi ei kävisi ollenkaan kaupassa. Kyllä voi olla älyvapaata sakkia Porissa. Hävettää. Ja taas käydään läpi näitä Iisakin aikasia sanontoja ja "s-kauppa" on herrojen kauppa. Kateusko siellä kolkuttaa? Suomessa ihmiset ovat vapaita käymään missä kaupassa tahansa. Tuntuu,että puolin ja toisin tunnetaan alemmuudentunnetta ja sitä yritetään pönkittää haukkumalla vastapuoli. Olette säälittäviä. Mutta näin vain Porissa.
- pitäisi mielestäsi
jotakin sairasta kirjoitti:
taas nähdään että Porissa ei muu asu kuin kateus ja keuhkotauti. On ihmisillä murheet. Eiköhän se nyt ole ihan sama missä kaupassa kuka ikinä käykin. Ei se ole SINULTA pois vaikka naapurisi ei kävisi ollenkaan kaupassa. Kyllä voi olla älyvapaata sakkia Porissa. Hävettää. Ja taas käydään läpi näitä Iisakin aikasia sanontoja ja "s-kauppa" on herrojen kauppa. Kateusko siellä kolkuttaa? Suomessa ihmiset ovat vapaita käymään missä kaupassa tahansa. Tuntuu,että puolin ja toisin tunnetaan alemmuudentunnetta ja sitä yritetään pönkittää haukkumalla vastapuoli. Olette säälittäviä. Mutta näin vain Porissa.
sulkea ja kieltää kaikki vapaa mielipiteenvaihto. Epäkohtiin ei pidä puuttua, koska se on mielestäsi tyhmää ja kateteellista. On se hyvä. että keskuudessamme on vielä noin laaja-alaisesti ja globaalisti ajattelevia yksilöitä, jotka pystyvät opastamaan meitä yksinkertaisia!
- aihe oli
pitäisi mielestäsi kirjoitti:
sulkea ja kieltää kaikki vapaa mielipiteenvaihto. Epäkohtiin ei pidä puuttua, koska se on mielestäsi tyhmää ja kateteellista. On se hyvä. että keskuudessamme on vielä noin laaja-alaisesti ja globaalisti ajattelevia yksilöitä, jotka pystyvät opastamaan meitä yksinkertaisia!
miksi ICCOSSA ei käy asiakkaita. Miksi siitä ei saisi keskustella ? Pitäis olla hiljaa niinkuin Kiinassa vai ?
- tappeluksi
pitäisi mielestäsi kirjoitti:
se taas meni mikä kauppa on paras kauppa. Ei tässä kesksutelussa pohdita todellakaan sitä että mitä syitä siinä on,että cittarissa asiakkaita ei käy. Ja mitä siitä vaikka ei käy..ei ole teidän päänsärky. Antakaa olla. Er asiajos käydään oikeasti rakentavaa keskustelua,mutta tääon aina tätä samaa paskan jauhantaa.
- määään.
uunilenkki kirjoitti:
Ovat sitä samaa paskaa kun esim: lenkkimakkarat ovat ihan samaa kuin kartanon makkarat!! eri paketissa vaan. Leipäaitan leivät ja karjalanpiirakat tehdään porin leivässä ja ovat ihan samaa kuin esim. sarpin karjalanpiirakat (hinta ja pakkaus on vaan eri) ja ruisleipä on samaa kuin porin leipä "merkkinen"!!! maistuu varmaan paremmalta kun ostaa euron kalliimmalla paketin jossa lukee porinleipä! tiedänpä vaan jommassakumassa firmassa töissä olleena.
- siis siltä
että k-kaupan ideologiaan kuuluvia on vähän porissa ja siksi se asiakaskato
- S-ideologiaa
kannattavia näyttää olevan sitäkin enemmän. Korkea hintataso ei tunnu kiusaavan, kunhan bonuksia tulee!
- Kumpaa nyt tarkoitat?
S-ideologiaa kirjoitti:
kannattavia näyttää olevan sitäkin enemmän. Korkea hintataso ei tunnu kiusaavan, kunhan bonuksia tulee!
K-ryhmän hinnat ainakin on tunnetusti muita korkeammalla tasolla. Sisäänvetotuotteita kyllä K-ryhmäkin välillä myy halvemmalla, mutta yleensä rajoituksin, joita kaikki muut eivät välttämättä ole tuotteeseen asettaneet.
- mitä...
Kumpaa nyt tarkoitat? kirjoitti:
K-ryhmän hinnat ainakin on tunnetusti muita korkeammalla tasolla. Sisäänvetotuotteita kyllä K-ryhmäkin välillä myy halvemmalla, mutta yleensä rajoituksin, joita kaikki muut eivät välttämättä ole tuotteeseen asettaneet.
järkeä on maksaa esim polttoaineista ylihintaa saadakseen osan takaisin bonuksena. näin toimii osuuskaupan väki!
- piiiiiiitkä
mitä... kirjoitti:
järkeä on maksaa esim polttoaineista ylihintaa saadakseen osan takaisin bonuksena. näin toimii osuuskaupan väki!
huilu kaikki ja juokaa "ihanmistäkaupasta" haettu lämmin maitonne ja menkää hra Nukkumatin maille.
- ainakin
mitä... kirjoitti:
prismassa on halvin ruokakori ja sit vielä saa boonukset päälle.. miten cittarissa ?????
- kerta on..
ainakin kirjoitti:
prismassa on halvin ruokakori ja sit vielä saa boonukset päälle.. miten cittarissa ?????
..paras ja halvin kauppa niin miksi siellä ei käy asiakkaita? ihmeellistä tämäkin. Ja vaikka Prisma onkin iso ja siellä on tökerö henkilökunta niin silti siellä käy tuplaten ihmisiä verrattuna naapuriin. ihmeellistä. Selittäkää joku viisas mulle tähän syy miksi näin
- tyhmempi
kerta on.. kirjoitti:
..paras ja halvin kauppa niin miksi siellä ei käy asiakkaita? ihmeellistä tämäkin. Ja vaikka Prisma onkin iso ja siellä on tökerö henkilökunta niin silti siellä käy tuplaten ihmisiä verrattuna naapuriin. ihmeellistä. Selittäkää joku viisas mulle tähän syy miksi näin
muutaman esimerkin, että mikä siellä Prismassa on halvempaa? Maito? Hk sininen? Vai mikä? Ja mistä Prisman kannattajat tietää, että Cittarissa on kalliimpaa, jos ette kerran käy siellä?
- perusteeksi
tyhmempi kirjoitti:
muutaman esimerkin, että mikä siellä Prismassa on halvempaa? Maito? Hk sininen? Vai mikä? Ja mistä Prisman kannattajat tietää, että Cittarissa on kalliimpaa, jos ette kerran käy siellä?
tieto K-ryhmän kalliimmasta hinnoittelutavasta tuotteisiinsa muihin verrattuna. K-ryhmällä jopa 30% kalliimpia tuotehintoja, lisäksi suhteellisesti eniten vanhentuneita tuotteita hyllyissä muihin verrattaessa. Satunnaiset sisäänveto tuotteet kylläkin edullisia cittarissakin, mutta ei kuitenkaan tee sitä kokonaisuudessaan edullisemmaksi.
- että varsinkin
kerta on.. kirjoitti:
porilaiset on niin pirun köyhiä ettei ole varaa käydä kunnon kaupassa. kun ei ole varaa muuhun vietetään aikaa perheen kanssa Prismassa, siellä on mukava kulkea käytäviä ja haaveilla.
- tosiaankaan!
perusteeksi kirjoitti:
tieto K-ryhmän kalliimmasta hinnoittelutavasta tuotteisiinsa muihin verrattuna. K-ryhmällä jopa 30% kalliimpia tuotehintoja, lisäksi suhteellisesti eniten vanhentuneita tuotteita hyllyissä muihin verrattaessa. Satunnaiset sisäänveto tuotteet kylläkin edullisia cittarissakin, mutta ei kuitenkaan tee sitä kokonaisuudessaan edullisemmaksi.
Jos et yhtään asiaa pysty nimeämään, olet joutunut mainonnan uhriksi! Minä pystyn: ON PÖLHÖÄ MAKSAA POLTTOAINEESTA YLIHINTAA SAADAKSEEN OSAN YLIHINNASTA BONUKSENA TAKAISIN! HERÄTKÄÄ!!!!
- koko bonusjärjestelmän
tosiaankaan! kirjoitti:
Jos et yhtään asiaa pysty nimeämään, olet joutunut mainonnan uhriksi! Minä pystyn: ON PÖLHÖÄ MAKSAA POLTTOAINEESTA YLIHINTAA SAADAKSEEN OSAN YLIHINNASTA BONUKSENA TAKAISIN! HERÄTKÄÄ!!!!
järjettömyys! Kyllä osuuskauppa kuluttajan kusetuksen osaa. Yksinkertainen ostaja kuvittelee saavansa jotain etua, kun hänelle bonuksen muodossa palautetaa osa - huom. vain osa - ylihinnasta.
- kirjoitusta jota
tosiaankaan! kirjoitti:
ei alkuunkaan ole ymmärtänyt luettuaan sen. Koetapa uudelleen jos ymmärtäisit lukemasi tekstin, ei pitänyt olla noin vaikeaksi tarkoitettu!
- itseäsi
kirjoitusta jota kirjoitti:
ei alkuunkaan ole ymmärtänyt luettuaan sen. Koetapa uudelleen jos ymmärtäisit lukemasi tekstin, ei pitänyt olla noin vaikeaksi tarkoitettu!
ymmärtämättömyydellä. SELKOKIELELLÄ: OLE HYVÄ JA NIMEÄ NIITÄ 30% KALLIIMPIA TUOTTEITA. KIITOS
- mäkin haluisin
itseäsi kirjoitti:
ymmärtämättömyydellä. SELKOKIELELLÄ: OLE HYVÄ JA NIMEÄ NIITÄ 30% KALLIIMPIA TUOTTEITA. KIITOS
tietää! Että maksaako maito, lenkkimakkara, hedelmät, vihanekset muka 30% enemmän?
- kirjallinen ilmaisu
kirjoitusta jota kirjoitti:
ei ole kovinkaan helppo laji etenkään heikkolahjaisille!
- ruokakauppoja kokeeksi,
mäkin haluisin kirjoitti:
tietää! Että maksaako maito, lenkkimakkara, hedelmät, vihanekset muka 30% enemmän?
siten olen tuon cittarin kalleuden todennut. esimerkkinä käristemakkara HH:ssa 4,5 eur ja sama tuote CM:ssä 6,4 eur. Että onhan tuossa eroa, cittari on yksi kalleimmista ruokakaupoista suomessa, valitettavasti!
- että molemmat
keskusliikkeet ovat sika-ahneita, yhteinen 75 %:n markkinaouus mahdollistaa hintapolitiikan, jossa kärsii vain kuluttaja. Junttimainen S-ryhmä on puuhassa edelläkävijä!
- kuinka,,,
jaksatte vääntää tuota samaa paskaa, että kumpi on parempi/halvempi?????
- sanot..
ruokakauppoja kokeeksi, kirjoitti:
siten olen tuon cittarin kalleuden todennut. esimerkkinä käristemakkara HH:ssa 4,5 eur ja sama tuote CM:ssä 6,4 eur. Että onhan tuossa eroa, cittari on yksi kalleimmista ruokakaupoista suomessa, valitettavasti!
sovitaanko että sinä ostat käristemakkarasi halpahallista ja minä pihvini cittarista, ja ollaan molemmat tyytyväisiä?
- koska porin
kuinka,,, kirjoitti:
jaksatte vääntää tuota samaa paskaa, että kumpi on parempi/halvempi?????
Edullisin on pick pay. sehän on tutkittu asia.
- samaa tavaraa
sanot.. kirjoitti:
sovitaanko että sinä ostat käristemakkarasi halpahallista ja minä pihvini cittarista, ja ollaan molemmat tyytyväisiä?
molemmat meistä ostaa, sinä vain tyhjäpäänä maksat siitä tyhmyyttäsi kalliimman hinnan. Kannattaa kuitenkin vertailla muitakin cittarin hintoja muihin liikkeisiin, tulee ruokakorille huomattavasti vähemmän hintaa (vaivan näkö palkitaan, voi vaikka tehdä lomamatkan säästyneillä centeillä vuosittain), mutta kaikki eivät vain ymmärrä. En myöskään omista plussakorttia saati S-etukorttia, kuitenkin teen ruokaostokseni halvemmalla ilman kortteja.
- voisin..
samaa tavaraa kirjoitti:
molemmat meistä ostaa, sinä vain tyhjäpäänä maksat siitä tyhmyyttäsi kalliimman hinnan. Kannattaa kuitenkin vertailla muitakin cittarin hintoja muihin liikkeisiin, tulee ruokakorille huomattavasti vähemmän hintaa (vaivan näkö palkitaan, voi vaikka tehdä lomamatkan säästyneillä centeillä vuosittain), mutta kaikki eivät vain ymmärrä. En myöskään omista plussakorttia saati S-etukorttia, kuitenkin teen ruokaostokseni halvemmalla ilman kortteja.
ensin vaihtaa rukaostokset hiillosmakkaraan (en oo ikinä ko tuotetta maistanut) ja tehdä välirahalla vaikka mitä. ja kun taas tuntuu lisäloma oleva tarpeen voin siirtyä hh:n asiakkaaksi.
- maksat pihveistäsi
voisin.. kirjoitti:
ensin vaihtaa rukaostokset hiillosmakkaraan (en oo ikinä ko tuotetta maistanut) ja tehdä välirahalla vaikka mitä. ja kun taas tuntuu lisäloma oleva tarpeen voin siirtyä hh:n asiakkaaksi.
ynnä muista (ei pelkästään käristemakkarasta) kalliimman hinnan kun et vaivaudu tekemään hintavertailua eri liikkeiden kesken. Mutta omapa on asiasi, tyhjästä päästä kärsii koko ruumis ... Ps. hiillosmakkara ja käristemakkara ovat 2 eri tuotetta, käristemakkara yksi maukkaimmista grillimakkaroista, kannattaa maistaa. (hiillosmakkaraa en itsekään grilliini kelpuuttaisi)
- Haluaisin
koska porin kirjoitti:
Edullisin on pick pay. sehän on tutkittu asia.
..tietää mitä kyseinen kirjoittaja tarkoittaa Kepulais-pellervolaisella suuntauksella?:D T: politiikan yliopisto-opiskelia
- hyvinkin tietävää,
Haluaisin kirjoitti:
..tietää mitä kyseinen kirjoittaja tarkoittaa Kepulais-pellervolaisella suuntauksella?:D T: politiikan yliopisto-opiskelia
vaikka ei ymmärrä asioista yhtään mitään. Eiköhän tuo riittäne selitykseksi kun on ilmeisesti porilaisesta ihmisestä kyse.
- on vertailussa ollu edullisin
hyvinkin tietävää, kirjoitti:
vaikka ei ymmärrä asioista yhtään mitään. Eiköhän tuo riittäne selitykseksi kun on ilmeisesti porilaisesta ihmisestä kyse.
On edelleen pick pay......... eli on halvin. ....piste.....
- esimerkki menestyvästä
on vertailussa ollu edullisin kirjoitti:
On edelleen pick pay......... eli on halvin. ....piste.....
yksityisestä yrityksestä, joka ei ole sortunut pettämään ihmisiä bonus-pelleilyllä, ja se näkyy ulospäin alhaisena hintatasona. Onneksi P&P menestyy ja laajentaa. Lisää tällaista yrittäjyyttä Suomeen!
- p p ylivoimainen
esimerkki menestyvästä kirjoitti:
yksityisestä yrityksestä, joka ei ole sortunut pettämään ihmisiä bonus-pelleilyllä, ja se näkyy ulospäin alhaisena hintatasona. Onneksi P&P menestyy ja laajentaa. Lisää tällaista yrittäjyyttä Suomeen!
Satakunnassa.
- jullijalli
p p ylivoimainen kirjoitti:
Satakunnassa.
Olen tuossa kaupassa käynyt ostoksilla kaksi tai kolme kertaa. En sano etteikö olisi porin edullisin ruokakauppa, mutta ostostenteko on yhtä helv...iä! Kaikki roinat on riipin raapin siellä sun täällä. Ainoa paikka mistä takuulla löytää etsimänsä on se vuorattu kylmäkaappi, josta sen maitotölkin löytää. Trukeilla ajellaan pitkin kauppaa kuin satamassa. Ei kiitos, varsinkin kun ko. kaupasta ei saa syntisiä tuotteita - eli tupakkaa (paitsi kävelemällä R-kioskille...) Miksi siellä olutta myydään?
- r- kioskista
jullijalli kirjoitti:
Olen tuossa kaupassa käynyt ostoksilla kaksi tai kolme kertaa. En sano etteikö olisi porin edullisin ruokakauppa, mutta ostostenteko on yhtä helv...iä! Kaikki roinat on riipin raapin siellä sun täällä. Ainoa paikka mistä takuulla löytää etsimänsä on se vuorattu kylmäkaappi, josta sen maitotölkin löytää. Trukeilla ajellaan pitkin kauppaa kuin satamassa. Ei kiitos, varsinkin kun ko. kaupasta ei saa syntisiä tuotteita - eli tupakkaa (paitsi kävelemällä R-kioskille...) Miksi siellä olutta myydään?
En ole ko. kaupassa trukkia nähnyt kun asioin.. löydän kaiken mitä haen. ps. tein mokan kun menin s-kauppaan ja ostin pallogrillin. noin 20 egeä.. voi helvetti jokapaikasta sen saa noin 15-16 egeä..
- mites on
mitä... kirjoitti:
entäs sitten plussakortin polttoainehinnat?? eikös nesteet ole tunnetusti kalleimmat bensapaikat.. eroa saattaa olla jopa yli viisi senttiä...
- entinen asiakas
Citymarketista haetaan vain tarjoukset,muut haetaan Prismasta.Oletteko kukaan muuten antaneet palautetta kauppiaalle?Minä olen ja hänen vastauksensa ovat ylimielisiä,jos edes vaivautuu vastaamaan.Ei sillä asenteella kauppa menesty.Asiakkaita kalastellaan mitä ihmeellisimmillä tarjous- ja alennuslapuilla.
muuten hintataso on korkeampi kuin Prismassa.- oletko..
antanut palautetta prisman kauppiaalle?
- ei tunne
oletko.. kirjoitti:
kauppias sanaa. Osuusliikkeessä ei ole yksittäistä yrittäjää, kaikki palkollisia.
- myös Prismaan
oletko.. kirjoitti:
Siihen on suhtauduttu ihan mukavasti,kuten antamiini palautteisiin yleensä.
Pahoitellaan tapahtunutta ja luvataan ottaa opiksi.Totta on,että Prismassa ei ole kauppiasta,mutta on kuitenkin vastuullisia henkilöitä.Halpa-hallissa on tosi mukava
myymäläpäällikkö,joka oikein toivoo palautteita.Samoin keskustan Citymarketin kauppias on mukava.Siellä käykin asiakkaita huomattavasti enemmän kuin Mikkolan Cittarissa.
- mieleni tekevi
Tuntuu hassulta miten suuria tunteita eri kaupat ja kauppaketjut ihmisissä herättävät. Puhutaan ''osuuskauppalaisista'', ''K-ryhmäläisistä'' ja ''E-liikkeen ihmisistä''. Herää vain kysymys, millä vuosikymmenellä ihmiset täällä elävät.
Eiköhän kaikki kyseisistä kaupparyhmittymistä ole nykyisin suuria maanlaajuisia pörssiYRITYKSIÄ, isolla Y:llä. Niiden tärkein tehtävä on tehdä voittoa ja vallata markkinoita. Aatteellisuus kyseisistä ketjuista on hävinnyt jo aikapäiviä sitten. Sitä vaan moni ei tunnu vieläkään tajuavan.
Käyköön kukin itselleen sopivimmassa kaupassa. Riiteleminen kyseisestä aiheesta on täysin naurettavaa, vaikkakin tälle palstalle varsin tyypillistä.- Monet muutkin asiat
Ovat muuttuneet. Urheilu ehkä eniten. Urheilun pitäisi olla vapaa-ajan kilvoittelua ei ryppyotsaista ja kalliisti palkattua ammattimiehen työtä.
Kai niitä ruskeita kirjekuoria on muinoin jaettu, mutta suoranaista palkkaa ei tietääkseni ennen vanhaan urheilijoille jaettu.
Kaikki aatteellinen toiminta on rahan ansaitsemisen vuoksi sysätty syrjään, niin myös politiikassa, heilläkin on omat verovaroista maksettavat puoluetukensa ym. Raha ja pelkkä raha on se millä nykyään mitataan kaikki. Mitä enemmän sitä sinulla on, sen kunnioitettavampi olet muiden silmissä vaikka älynlahjoiltasi ja muilta ominaisuuksiltas olisit pelkkä paskakasa! - Icco
Monet muutkin asiat kirjoitti:
Ovat muuttuneet. Urheilu ehkä eniten. Urheilun pitäisi olla vapaa-ajan kilvoittelua ei ryppyotsaista ja kalliisti palkattua ammattimiehen työtä.
Kai niitä ruskeita kirjekuoria on muinoin jaettu, mutta suoranaista palkkaa ei tietääkseni ennen vanhaan urheilijoille jaettu.
Kaikki aatteellinen toiminta on rahan ansaitsemisen vuoksi sysätty syrjään, niin myös politiikassa, heilläkin on omat verovaroista maksettavat puoluetukensa ym. Raha ja pelkkä raha on se millä nykyään mitataan kaikki. Mitä enemmän sitä sinulla on, sen kunnioitettavampi olet muiden silmissä vaikka älynlahjoiltasi ja muilta ominaisuuksiltas olisit pelkkä paskakasa!Tuli käytyä pitkästä aikaa uudessa Citymarketissa.. Oli paljon alennustuotteita lihapuolella, eli vanhentuvia. Mutta kappas vaan, enää alennus olikin vain -30%. Viimeksi käydessäni oli vielä -50%. Onneksi S-marketeissa tuo alennus on aina 50%.
- kyllä niitä
Icco kirjoitti:
Tuli käytyä pitkästä aikaa uudessa Citymarketissa.. Oli paljon alennustuotteita lihapuolella, eli vanhentuvia. Mutta kappas vaan, enää alennus olikin vain -30%. Viimeksi käydessäni oli vielä -50%. Onneksi S-marketeissa tuo alennus on aina 50%.
vanhentuvia tuotteita sinne jää,kun kauppa ei käy.Olkaa tarkkana päiväysten ja lihan alkuperämaan suhteen.On nimittäin hyllyissä esim. saksalaista sianlihaa.
Tarkkana saa olla myös kassalla,että koneelta tulee oikeita hintoja.
Tarjoustuotteiden hintoja ei aina ole muutettu.On ikävä vasta kotona huomata,että tuotteesta on otettu normaalihinta.Kokemusta tästäkin on. - juuuuu...
kyllä niitä kirjoitti:
vanhentuvia tuotteita sinne jää,kun kauppa ei käy.Olkaa tarkkana päiväysten ja lihan alkuperämaan suhteen.On nimittäin hyllyissä esim. saksalaista sianlihaa.
Tarkkana saa olla myös kassalla,että koneelta tulee oikeita hintoja.
Tarjoustuotteiden hintoja ei aina ole muutettu.On ikävä vasta kotona huomata,että tuotteesta on otettu normaalihinta.Kokemusta tästäkin on.näin on
- on ollut jaossa
juuuuu... kirjoitti:
näin on
Kauppiaan määrääminä aikoina kassoilla kuponkeja,joilla on saanut 5% alennuksen
elintarvikkeista.Aika erikoista toimintaa.Asiakkaat on asetettu eriarvoiseen asemaan.
Jos et ole asioinut liikkeessä oikeaan aikaan,et ole kuponkia saanut.Tiedättekö muuta kauppaa,jossa olisi ollut käytössä vastaava systeemi.Yleensähän asiakasuskollisuus palkitaan. - minä itse
on ollut jaossa kirjoitti:
elintarvikkeista.Aika erikoista toimintaa.Asiakkaat on asetettu eriarvoiseen asemaan.
Jos et ole asioinut liikkeessä oikeaan aikaan,et ole kuponkia saanut.Tiedättekö muuta kauppaa,jossa olisi ollut käytössä vastaava systeemi.Yleensähän asiakasuskollisuus palkitaan.tuntuu löytyvän, voi taivas.
- murheet.
Jos et ole asioinut liikkeessä oikeaan aikaan,et ole kuponkia saanut.Tiedättekö muuta kauppaa,jossa olisi ollut käytössä vastaava systeemi.Yleensähän asiakasuskollisuus palkitaan.Ihan ruokakaupasta on keskusteltava! Hohhoijaa, hyvää yötä...zzzzzzzzz
- .....
Jos et ole asioinut liikkeessä oikeaan aikaan,et ole kuponkia saanut.Tiedättekö muuta kauppaa,jossa olisi ollut käytössä vastaava systeemi.Yleensähän asiakasuskollisuus palkitaan.On niitä muuallakin. Keskustan sokoksen yhteydessä olevassa s-marketissa ainakin jaetaan silloin tällöin jotain lippusia.
Hieman eri asia mutta periaatteessa kuitenkin sama; ykkösbonuksen tuplabonuspäivät. Asettaahan sekin eri asemaan asiakkaat kun jotkut eivät pääse kyseisinä päivinä kauppaan eivätkä silloin saa näitä tuplabonuksia.
Kyllä niitä valituksen aiheita keksii kun jaksaa valittaa. En itse näe mitään ihmeellistä siinä että saa alennuslappuja. Hyvä se vain on. - jos näistä
..... kirjoitti:
On niitä muuallakin. Keskustan sokoksen yhteydessä olevassa s-marketissa ainakin jaetaan silloin tällöin jotain lippusia.
Hieman eri asia mutta periaatteessa kuitenkin sama; ykkösbonuksen tuplabonuspäivät. Asettaahan sekin eri asemaan asiakkaat kun jotkut eivät pääse kyseisinä päivinä kauppaan eivätkä silloin saa näitä tuplabonuksia.
Kyllä niitä valituksen aiheita keksii kun jaksaa valittaa. En itse näe mitään ihmeellistä siinä että saa alennuslappuja. Hyvä se vain on.Alennuslapuista luovuttaisiin ja alennukset siirrettäisiin suoraan hintoihin.
- edelleen.
Kävin juhannusaattona sekä Mikkolan Citymarketissa että Prismassa.Prismassa oli huomattavasti enemmän väkeä kuin Cittarissa.Mistähän se oikein mahtaa johtua,että uusi Citymarket ei väkeä vedä?Tokmanni taitaa olla Iccon liikkeistä ainoa,jossa käy kohtuullisesti asiakkaita.
- ompaspas
mielenkiintoista... ei sulla aattona muuta tekemistä ollu, oisit vaikka runkannu kotona. ;D
- kyl on
mielenkiintosta. Ei sulla aattona muuta tekemist ollu? Oisit vaik tehny juhannustaikoi peitonalla.
- pete.
Porilaiset ovat erittäin hitaasti reagoivia kuluttajia.
Porissa ei kyetä näkemään oman kaupungin kehittymistä ja kehittämistä. Kaikki uusi on automaattisesti huonosti järjestettyä, eikä siihen pidä sekaantua. Juhannuksen ykkösfestarit samalla sapluunalla kuin Raumalla ei esim. saanut porilaisia liikkeelle. Raumalla Cittari vetää uudesta Prismasta huolimatta hyvin, samoin vetävät kaikki pienetkin festarit. Raumalla RMJ:ssä olivat jotakuinkin kaikki kohderyhmän tyypit ja joka vuosi.
Valitettavasti kyse on juntihkosta porilaisesta perusluonteesta. Prismassa on asioitu aina, siellä siis asioidaan jatkossakin.
Itse käyn kaikissa ruokakaupoissa, pääasiassa Ruokaporissa, Prismassa ja Iccossa, joskus keskustan cittarissakin. Icco on isojen ruokaostosten kohdalla ykkösvalintani, vaikka vaimo haluaa yleensä Prismaan, kun valikoimat ovat isommat. Itse en vain jaksa tehdä ostoksia niillä jumalattoman pitkillä käytävillä ja kaikkialla olevan ruuhkan keskellä. Icco on myös viihtyisämpi.
Mutta joo. Veikkaan, että vuoden päästä Iccosta on jäljellä se Halpahallin tms. puolisko, muuten homma on pistetty pakettiin. Porilaisten kulutustottumukset eivät muutu mihinkään, eivät edes ajan kanssa. Harmi sille kauppiaalle, mut life´s a bitch.- oikeasti tuohon
viestisi oli muuten asiallisimpia täällä lukemistani, mutta uskotko tosiaan että Kesko /Citymarket-ketju todella sulkisi uuden kaupan. Minä uskon että keskustan Cittari ajan kanssa(vuokrasopimus päättyy)sulkeutuu tai muuttuu pienemmäks K-kaupaksi ja Porissa on sen jälkeen yksi Cittari, Mikkolassa. Useat muutkin Iccon liikkeet on ketjuja, joten eiköhän ne siellä porskuta laman yli. Ruokakauppanahan Mikkolan Cittari on todella hyvä, mutta kuten kirjoitit, porilaiset on juntihkoja vihreän kortin palvojia.
- A siakas
oikeasti tuohon kirjoitti:
viestisi oli muuten asiallisimpia täällä lukemistani, mutta uskotko tosiaan että Kesko /Citymarket-ketju todella sulkisi uuden kaupan. Minä uskon että keskustan Cittari ajan kanssa(vuokrasopimus päättyy)sulkeutuu tai muuttuu pienemmäks K-kaupaksi ja Porissa on sen jälkeen yksi Cittari, Mikkolassa. Useat muutkin Iccon liikkeet on ketjuja, joten eiköhän ne siellä porskuta laman yli. Ruokakauppanahan Mikkolan Cittari on todella hyvä, mutta kuten kirjoitit, porilaiset on juntihkoja vihreän kortin palvojia.
Näyttäisi,että keskustan cittarissa kauppa käy vähintään entiseen malliin,ja kyllä mikkolakin jotakin myy.Eli jostakin on pois mikkolan myymät eurot.Kahdella cittarilla kesko on kasvattanut markkinaosuuttaan melkoisesti.Jos taas keskusta lopetettaisiin,niin menisivätkö sen asiakkaat automaattisesti mikkolaan.Tuskin.Voi olla,että vuokrasopimus loppuu,mutta kuka tietää,vaikka kesko rakentaisi uuden tilalle vaikkapa pohjoisporiin.CM on tosiaan ketju,mutta ruokakaupasta vastaa lompsallaan yksityinen kauppias.Kesko taas hakee markkinaosuutta.
- olikaan
A siakas kirjoitti:
Näyttäisi,että keskustan cittarissa kauppa käy vähintään entiseen malliin,ja kyllä mikkolakin jotakin myy.Eli jostakin on pois mikkolan myymät eurot.Kahdella cittarilla kesko on kasvattanut markkinaosuuttaan melkoisesti.Jos taas keskusta lopetettaisiin,niin menisivätkö sen asiakkaat automaattisesti mikkolaan.Tuskin.Voi olla,että vuokrasopimus loppuu,mutta kuka tietää,vaikka kesko rakentaisi uuden tilalle vaikkapa pohjoisporiin.CM on tosiaan ketju,mutta ruokakaupasta vastaa lompsallaan yksityinen kauppias.Kesko taas hakee markkinaosuutta.
että Cittarit kilpailisi keskenään, vaan nimenomaan ottaa muilta pois. Keskustan Cittari on monen lähikauppa ja ruokakauppana on varmasti kauppa paikallaan. Iccossa on Cittarin lisäksi paljon muuta. taatusti Cittarien myynti on nyt huomattavasti enemmän ja joltakin muulta se on pois. Lähes kaikki plussakaupat on kauppiasvetoisia (myös Musta Pörssi, K-Rauta, K-kenkä jne.) joten kyllä kauppiaankin myynti lasketaan mukaan markkinaosuuteen.
- toi icco
olikaan kirjoitti:
että Cittarit kilpailisi keskenään, vaan nimenomaan ottaa muilta pois. Keskustan Cittari on monen lähikauppa ja ruokakauppana on varmasti kauppa paikallaan. Iccossa on Cittarin lisäksi paljon muuta. taatusti Cittarien myynti on nyt huomattavasti enemmän ja joltakin muulta se on pois. Lähes kaikki plussakaupat on kauppiasvetoisia (myös Musta Pörssi, K-Rauta, K-kenkä jne.) joten kyllä kauppiaankin myynti lasketaan mukaan markkinaosuuteen.
mainostaa, mutta niin hiljaista on, että huh..huh.. konkurssi tolla menolla häämöttää... kassatkin vain haukottelevat, kun asiakkaita ei ole...
- tehrä!
toi icco kirjoitti:
mainostaa, mutta niin hiljaista on, että huh..huh.. konkurssi tolla menolla häämöttää... kassatkin vain haukottelevat, kun asiakkaita ei ole...
Keskustan cittarilla menee taatusti paremmin.Siellä on tosi mukava kauppias eikä niitä kassajonojakaan usein ole.Kassoja on nykyään enemmän kuin joskus ennen.
Liike sai juuri juustoseuran palkinnonkin.Niin että voisi ottaa vähän mallia.Kyllä Mikkolan Cittaristakin saisi suositun kaupan.Hintoja pitäisi laskea ja palvelua parantaa. - en kyllä
tehrä! kirjoitti:
Keskustan cittarilla menee taatusti paremmin.Siellä on tosi mukava kauppias eikä niitä kassajonojakaan usein ole.Kassoja on nykyään enemmän kuin joskus ennen.
Liike sai juuri juustoseuran palkinnonkin.Niin että voisi ottaa vähän mallia.Kyllä Mikkolan Cittaristakin saisi suositun kaupan.Hintoja pitäisi laskea ja palvelua parantaa.ymmärrä miten keskustan cittari on saanut jonkun palkinnon juustovalikoimastaan? EI tod. ole mikkolan cittarin veroinen.
Ja siellä oli muutenkin todella huono valikoima lihoja.
Edelleen menen mielummin sinne mikkolaan. - asiakas-anita
tehrä! kirjoitti:
Liike sai juuri juustoseuran palkinnonkin.Niin että voisi ottaa vähän mallia.Kyllä Mikkolan Cittaristakin saisi suositun kaupan.Hintoja pitäisi laskea ja palvelua parantaa.Mikkolaan se Juustoseuran kilpi on myönnetty jo keväällä... Pikemmin saisivat muut ottaa mallia Mikkolasta...
- Kilipi
asiakas-anita kirjoitti:
Mikkolaan se Juustoseuran kilpi on myönnetty jo keväällä... Pikemmin saisivat muut ottaa mallia Mikkolasta...
saako joku kilven aiemmin,vai myöhemmin.Rahantulo ratkaisee.
- asiantuntija
asiakas-anita kirjoitti:
Mikkolaan se Juustoseuran kilpi on myönnetty jo keväällä... Pikemmin saisivat muut ottaa mallia Mikkolasta...
rouva, juusto-osaston hoitaja itse vastailee, vai onko mies, tai tyttäret pistetty asialle?
- ihmistuntija,,
asiantuntija kirjoitti:
rouva, juusto-osaston hoitaja itse vastailee, vai onko mies, tai tyttäret pistetty asialle?
katkera s marketin asiakas siellä huutelee?
miks pitää puolustaa moista kiskuria, vaikka ei latiakaan saa ittel'? - osu ja
ihmistuntija,, kirjoitti:
katkera s marketin asiakas siellä huutelee?
miks pitää puolustaa moista kiskuria, vaikka ei latiakaan saa ittel'?uppos!!!;D
- ainakaan
osu ja kirjoitti:
uppos!!!;D
ole k-kaupan palkkalistoilla ja minusta Iccossa on paras valikoima juustoja ja lihoja. Sekä siellä on muutenkin mukava asioida.
Toisin kuin naapurissa siinä hehtaarihallissa. Mutta mitä tästä kinaamaan, makuasioita nämäkin.
Enkä minä valita kun saan käydä Iccossa rauhassa kaupassa, ilman että pitää tungeksia kuin kanalassa.
Ja kyllä meitä on aika monta, joten turhat on puheet konkurssiin ajatumisesta ja kaupan lopettamisesta.
Mietityttää että mahtaako S-kauppalaisia vain harmittavan kun osa "kanalan kanoista" ei enää törmäilekkään heidän kanssaan hallin käytävillä eikä ole entisellään se tungos? Vai miksi ihmeessä aina pitää valittaa vaikkei ole itseltä pois?? - upposit
osu ja kirjoitti:
uppos!!!;D
vieläkin:
edullisin lidl, hh ja pp
viihtyisin/ paras ilmapiiri CM mikkola ( ja keskustan cm myös parantunut paljon) - edellisen kirjoittajan
upposit kirjoitti:
vieläkin:
edullisin lidl, hh ja pp
viihtyisin/ paras ilmapiiri CM mikkola ( ja keskustan cm myös parantunut paljon)kanssa.Keskustan cittari parani,kun sieltä siirtyi kauppias Mikkolaan ja sinne tuli uusi kauppias,joka on aina iloinen ja jutteleekin asiakkaiden kanssa.Samaa ei voi sanoa Mikkolan cittarin kauppiaasta.Itse käyn paljon Halpa-hallissa.Se on sopivan kokoinen ja edullinen.
- äiti tai tytär :)
edellisen kirjoittajan kirjoitti:
kanssa.Keskustan cittari parani,kun sieltä siirtyi kauppias Mikkolaan ja sinne tuli uusi kauppias,joka on aina iloinen ja jutteleekin asiakkaiden kanssa.Samaa ei voi sanoa Mikkolan cittarin kauppiaasta.Itse käyn paljon Halpa-hallissa.Se on sopivan kokoinen ja edullinen.
Maku asioita nuo Prisman ja Cittarin vertailut. Itse olen käyttänyt vuosia keskustan cittaria lähikauppanani ja nyt muuttaessani toiselle puolelle Poria olen opetellut Iccon ja Prisman käyttöä.
Olen kuullut työkavereilta paljon hyvää Prismasta ja ihan kivana kauppana sitä olen pitänyt. Nyt kun kysymyksessä kuitenkin ovat päivittäiset / viikottaiset ruokaostokseni, olen kallistumassa enemmän Iccon ja Cittarin suuntaan. Kauppa on huomattavasti siedettävämmän kokoinen ja valikoima on sitä mihin olen tottunut (Mikkolan Cittarin kauppiashan on sama joka oli aiemmin Keskustassa). Tosin Iccostakin puuttuu tiettyjä ruokatuotteita joihin olen tottunut.
Prismassa valikoima on suuri mutta jostain syystä sieltä puuttuu tuotteet joihin taloudessamme on totuttu. Mm. lihatiski on suuri, mutta jostain syystä siitä puuttuu tuotteet joita meillä on totuttu käyttämään. Juhannuksen alla ajattelimme tekevämme grillausostokset Prismasta mutta kun olimme kulkeneet lihatiskin päästä päähän muutamaan kertaan, jouduimme toteamaan että täällä ei ole meille mitään ja siirryimme Iccon Cittariin. Tässä kohtaa todettakoon huomautuksena että ostokoriimme olisi haluttu itsepakattuja hyvännäköisiä grilliluita, marinoimattomia porsaan grillipihvejä sekä kananpojan grilliboksi - ei siis mitään erikoista.
Kylmä totuus on kuitenkin vielä toistaiseksi se, että vanhan lähikauppani (keskustan cittari) voittanutta ei ole. Se kun vaan on tottumuskysymys :) Huomasin nimittäin kaipaavani vanhaa kauppiasta kun uusi aloitti, mutta näyttääkin siltä että Hannuun (keskustan uusi kauppias) on hyvin totuttu. Häntä kun vielä tosiaankin näkyy hyllyjen välissä todella usein - ja kehuna hänelle että myös iloinen hei ja hymy löytyy aina tarvittaessa.
Itselläni (ja taloudessa) on plussakortti, s-kortti, ykkösbonuskortti ja jos jonkinlaista etukorttia erilaisiin liikkeisiin. Bonustakin kertyy monesta paikasta. Tosin keskittäminen kaiketi kannattaisi. Mutta kun totuus on se, yhdesta kaupasta saa yhtä hyvää ja toisesta toista ja milloin kullonkin on minkä ryhmän kauppa sopivasti matkan varrella. Itse viikottaiseen valikoimaani kuuluu cittarin lisäksi keskustan s-herkku, tikkulan s-market sekä valintatalot ja siwat jotka ovat matkan varrella.
Käydään siis siellä kaupassa missä se kullekin sopii ja mistä bonusta tuntuu parhaiten itselle kertyvän. Olen varma että Icco löytää omat asiakkaansa, sekä cittarin että erikoisliikkeiden osalta (ovat muuten paremmat kuin Prismassa) ja että myös Prisma pitää omansa. Sen verran kauppaeuroja Porissakin käytetään että kaikki taatusti pystyssä pysyvät - ainakin jossain muodossa.
ps. en työskentele enkä ole työskennellyt yhdessäkään kaupparyhmittymässä eikä minulla ole niihin mitään kytköksiä. - puuttuvat :(
Näin se vaan on! Oman ruokakorini saan edullisemmin Prismasta.
Ja mikä Iccon Cittarissa saa aina sapen kiehumaan, on tuotteiden viivakoodittomuus. Valehtelematta 3/4 käyntikerroista päätyy kassalla seisomiseen... valitset sen kassan missä 1 ainoa ihminen on edessä, mutta eikö asiointi aina tyssää siihen, että puuttuvaa viivakoodia aletaan metsästämään. Tai sitten selvitellään hyllynreunan ja tuotteen eroavaa hintaa. Näitä on luvattoman paljon. - maksaa ihan
puuttuvat :( kirjoitti:
Näin se vaan on! Oman ruokakorini saan edullisemmin Prismasta.
Ja mikä Iccon Cittarissa saa aina sapen kiehumaan, on tuotteiden viivakoodittomuus. Valehtelematta 3/4 käyntikerroista päätyy kassalla seisomiseen... valitset sen kassan missä 1 ainoa ihminen on edessä, mutta eikö asiointi aina tyssää siihen, että puuttuvaa viivakoodia aletaan metsästämään. Tai sitten selvitellään hyllynreunan ja tuotteen eroavaa hintaa. Näitä on luvattoman paljon.yhtä paljon molemmissa, ruuan hinta on ruokottoman kallista! Viivakoodit eivät koskaan ole puuttuneet ainakaan minulta Iccossa.
- hyvästä
äiti tai tytär :) kirjoitti:
Maku asioita nuo Prisman ja Cittarin vertailut. Itse olen käyttänyt vuosia keskustan cittaria lähikauppanani ja nyt muuttaessani toiselle puolelle Poria olen opetellut Iccon ja Prisman käyttöä.
Olen kuullut työkavereilta paljon hyvää Prismasta ja ihan kivana kauppana sitä olen pitänyt. Nyt kun kysymyksessä kuitenkin ovat päivittäiset / viikottaiset ruokaostokseni, olen kallistumassa enemmän Iccon ja Cittarin suuntaan. Kauppa on huomattavasti siedettävämmän kokoinen ja valikoima on sitä mihin olen tottunut (Mikkolan Cittarin kauppiashan on sama joka oli aiemmin Keskustassa). Tosin Iccostakin puuttuu tiettyjä ruokatuotteita joihin olen tottunut.
Prismassa valikoima on suuri mutta jostain syystä sieltä puuttuu tuotteet joihin taloudessamme on totuttu. Mm. lihatiski on suuri, mutta jostain syystä siitä puuttuu tuotteet joita meillä on totuttu käyttämään. Juhannuksen alla ajattelimme tekevämme grillausostokset Prismasta mutta kun olimme kulkeneet lihatiskin päästä päähän muutamaan kertaan, jouduimme toteamaan että täällä ei ole meille mitään ja siirryimme Iccon Cittariin. Tässä kohtaa todettakoon huomautuksena että ostokoriimme olisi haluttu itsepakattuja hyvännäköisiä grilliluita, marinoimattomia porsaan grillipihvejä sekä kananpojan grilliboksi - ei siis mitään erikoista.
Kylmä totuus on kuitenkin vielä toistaiseksi se, että vanhan lähikauppani (keskustan cittari) voittanutta ei ole. Se kun vaan on tottumuskysymys :) Huomasin nimittäin kaipaavani vanhaa kauppiasta kun uusi aloitti, mutta näyttääkin siltä että Hannuun (keskustan uusi kauppias) on hyvin totuttu. Häntä kun vielä tosiaankin näkyy hyllyjen välissä todella usein - ja kehuna hänelle että myös iloinen hei ja hymy löytyy aina tarvittaessa.
Itselläni (ja taloudessa) on plussakortti, s-kortti, ykkösbonuskortti ja jos jonkinlaista etukorttia erilaisiin liikkeisiin. Bonustakin kertyy monesta paikasta. Tosin keskittäminen kaiketi kannattaisi. Mutta kun totuus on se, yhdesta kaupasta saa yhtä hyvää ja toisesta toista ja milloin kullonkin on minkä ryhmän kauppa sopivasti matkan varrella. Itse viikottaiseen valikoimaani kuuluu cittarin lisäksi keskustan s-herkku, tikkulan s-market sekä valintatalot ja siwat jotka ovat matkan varrella.
Käydään siis siellä kaupassa missä se kullekin sopii ja mistä bonusta tuntuu parhaiten itselle kertyvän. Olen varma että Icco löytää omat asiakkaansa, sekä cittarin että erikoisliikkeiden osalta (ovat muuten paremmat kuin Prismassa) ja että myös Prisma pitää omansa. Sen verran kauppaeuroja Porissakin käytetään että kaikki taatusti pystyssä pysyvät - ainakin jossain muodossa.
ps. en työskentele enkä ole työskennellyt yhdessäkään kaupparyhmittymässä eikä minulla ole niihin mitään kytköksiä.kirjoituksesta, juuri noin olisin itsekin voinut kirjoittaa, mutta liian laiska noin pitkään...
- Cittareissa
maksaa ihan kirjoitti:
yhtä paljon molemmissa, ruuan hinta on ruokottoman kallista! Viivakoodit eivät koskaan ole puuttuneet ainakaan minulta Iccossa.
Myydään sokeria 75 senttiä kilo.Sitä kun ostaa vaikkapa 50 kiloa,niin säästöä syntyy aika mukavasti.Täytyy tarkkaan katsoa,mitä ostaa.Yleisesti ottaen Citymarketit ovat kalliita ostospaikkoja normaalihinnoin.Tarjoukset ovat asia erikseen.Mikkolassa kannattaa ostokset hajauttaa Prisman ja Cittarin kesken.Ostaa tavara sieltä,mistä halvemmalla saa.
- mitään..
Cittareissa kirjoitti:
Myydään sokeria 75 senttiä kilo.Sitä kun ostaa vaikkapa 50 kiloa,niin säästöä syntyy aika mukavasti.Täytyy tarkkaan katsoa,mitä ostaa.Yleisesti ottaen Citymarketit ovat kalliita ostospaikkoja normaalihinnoin.Tarjoukset ovat asia erikseen.Mikkolassa kannattaa ostokset hajauttaa Prisman ja Cittarin kesken.Ostaa tavara sieltä,mistä halvemmalla saa.
mitä kannattaisi ostaa prismasta?
- Ingmanin 1l jugurtti
mitään.. kirjoitti:
mitä kannattaisi ostaa prismasta?
on Prismassa halvempi kuin Cittarissa.Cm-mikkolassa oli viime viikolla myyty
Valion Polar 10% juustoa 300g 2,35 eurolla.Nyt saman paketin hinta on 4,55 euroa.
Siihen on laitettu päiväyksen tähden 50% alennuslappu.Näin meitä asiakkaita huijataan!Hintaa on nostettu,jotta siitä voitaisiin antaa 50% alennus.Olkaa arvoisat asiakkaat tarkkoina! - kovin ...
Ingmanin 1l jugurtti kirjoitti:
on Prismassa halvempi kuin Cittarissa.Cm-mikkolassa oli viime viikolla myyty
Valion Polar 10% juustoa 300g 2,35 eurolla.Nyt saman paketin hinta on 4,55 euroa.
Siihen on laitettu päiväyksen tähden 50% alennuslappu.Näin meitä asiakkaita huijataan!Hintaa on nostettu,jotta siitä voitaisiin antaa 50% alennus.Olkaa arvoisat asiakkaat tarkkoina!mainostaa..ja sehän merkitsee sitä, että asiakkaita ei ole. hyvän kaupan ei tarvitse mainostaa...
- just joo
kovin ... kirjoitti:
mainostaa..ja sehän merkitsee sitä, että asiakkaita ei ole. hyvän kaupan ei tarvitse mainostaa...
kerro mulle kauppa joka ei mainosta?!
- jess,,,
kovin ... kirjoitti:
mainostaa..ja sehän merkitsee sitä, että asiakkaita ei ole. hyvän kaupan ei tarvitse mainostaa...
prisma ei mainosta, menee hyvin,
> hinnat koholla, voittoa kertyy - VAI?????????????????????
jess,,, kirjoitti:
prisma ei mainosta, menee hyvin,
> hinnat koholla, voittoa kertyyMITÄ NE PRISMAN KOKOSIVUNMAINOKSET SK:SSA SITTEN ON?
PRISMASSA EI OLE TAPAHTUNUT YHTÄÄN MITÄÄN UUTTA PARIINKYMMENEENVUOTEEN, SAMA PASKA ASIAKKAISTA PIITTAAMATON TOUHU ON JATKUNUT, HALLIA ON SUURENNETTU, ETTEI VAAN VAHINGOSSAKAAN TÖRMÄISI TYLYIHIN ELÄMÄÄNSÄKYLLÄSTYNEISIIN MYYJIIN. - puhut
VAI????????????????????? kirjoitti:
MITÄ NE PRISMAN KOKOSIVUNMAINOKSET SK:SSA SITTEN ON?
PRISMASSA EI OLE TAPAHTUNUT YHTÄÄN MITÄÄN UUTTA PARIINKYMMENEENVUOTEEN, SAMA PASKA ASIAKKAISTA PIITTAAMATON TOUHU ON JATKUNUT, HALLIA ON SUURENNETTU, ETTEI VAAN VAHINGOSSAKAAN TÖRMÄISI TYLYIHIN ELÄMÄÄNSÄKYLLÄSTYNEISIIN MYYJIIN.naulan kantaan. hirveä suuli, mutta käykööt jotka tykkää. vihjeeks vaan; kannattais joskus käydä aidan toisellakin puolella. sieltä löytyy täysin toisenlainen maailma
- aidan toista
puhut kirjoitti:
naulan kantaan. hirveä suuli, mutta käykööt jotka tykkää. vihjeeks vaan; kannattais joskus käydä aidan toisellakin puolella. sieltä löytyy täysin toisenlainen maailma
puoltakaan, kallis sekin on.
Halvemmallakin saa kun tietää paikat. - jess,,
VAI????????????????????? kirjoitti:
MITÄ NE PRISMAN KOKOSIVUNMAINOKSET SK:SSA SITTEN ON?
PRISMASSA EI OLE TAPAHTUNUT YHTÄÄN MITÄÄN UUTTA PARIINKYMMENEENVUOTEEN, SAMA PASKA ASIAKKAISTA PIITTAAMATON TOUHU ON JATKUNUT, HALLIA ON SUURENNETTU, ETTEI VAAN VAHINGOSSAKAAN TÖRMÄISI TYLYIHIN ELÄMÄÄNSÄKYLLÄSTYNEISIIN MYYJIIN.sitähän sanoin, hinnat koholla= kallista!
en käsitä, miten joku maksaa tietoisesti ylihintaa, saadakseen bonusta! (esim. polttoaineet) - menossa?
aidan toista kirjoitti:
puoltakaan, kallis sekin on.
Halvemmallakin saa kun tietää paikat.kun niin paikkojasi salailet?
Minä en salaile:
HH, Lidl ja P&P ovat edullisimmat! - mutta noilla
menossa? kirjoitti:
kun niin paikkojasi salailet?
Minä en salaile:
HH, Lidl ja P&P ovat edullisimmat!hinnoilla ne tuotteet ovat surkeaa laatua, mielellään maksan 5-10 % enenmän niin saan kuitenkin saman ellen paremman vastikkeen rahoilleni.
- on eri..
mutta noilla kirjoitti:
hinnoilla ne tuotteet ovat surkeaa laatua, mielellään maksan 5-10 % enenmän niin saan kuitenkin saman ellen paremman vastikkeen rahoilleni.
tasoisia tuotteita, mutta lukemalla valmistusaineet, huomaat, että samat tuotteet toisessa kaupassa ovat kalliimpia mainitsemasi 5-10%.
Sama tuote tarkoittaa samaa tuotetta, suomalaisesta tehtaasta, lidlin tuotemerkillä. Pakkauksen valmistaja on muuttanut, mutta ei valmistusresptiä...
maksa vain enemmän saadaksesi OSAN ylihinnasta bonuksena! - S-ryhmäläinen
jess,, kirjoitti:
sitähän sanoin, hinnat koholla= kallista!
en käsitä, miten joku maksaa tietoisesti ylihintaa, saadakseen bonusta! (esim. polttoaineet)Itse en tankkaa abc:n mittareista, muutakuin silloin kun on se 1500e mennyt rikki kuukausiostoissa s-ryhmässä, eli saan 5% kaikesta ostamastani takaisin sen jälkeen. Euron maksavasta dieselistä se on 5cent/litra, eli 95c/l sen halvemmalla ei kyllä saa mistään. Normaalisti kyllä kierrän abc -mittarit kaukaa, niissä on aina muutaman sentin kalliimpaa kuin muualla.
- puhetta
S-ryhmäläinen kirjoitti:
Itse en tankkaa abc:n mittareista, muutakuin silloin kun on se 1500e mennyt rikki kuukausiostoissa s-ryhmässä, eli saan 5% kaikesta ostamastani takaisin sen jälkeen. Euron maksavasta dieselistä se on 5cent/litra, eli 95c/l sen halvemmalla ei kyllä saa mistään. Normaalisti kyllä kierrän abc -mittarit kaukaa, niissä on aina muutaman sentin kalliimpaa kuin muualla.
paitsi:
olet jo siinä 1500€:ssä maksanut vastaavan ylihinnan...
ja se 1500 tuskin on täynnä aivan kuun alussa, jolloin et pääse hyödyntämään 5%:n etuasi kuin muutaman kerran loppukuusta.
Mutta olet kuitenkin ymmärtänyt idean, moni ei... - surkeita..
mutta noilla kirjoitti:
hinnoilla ne tuotteet ovat surkeaa laatua, mielellään maksan 5-10 % enenmän niin saan kuitenkin saman ellen paremman vastikkeen rahoilleni.
kyllä siellä lidlissäkin on noita suomalaisia teurasjätemakkaroita sun muita moskaa. lidlissä ne on onneksi selkeästi merkitty siniristilipulla joten voi suosiolla jättää hyllyyn ja valita kärryyn saksalaisia laatutuotteita.
- laatutuotteeseen,
surkeita.. kirjoitti:
kyllä siellä lidlissäkin on noita suomalaisia teurasjätemakkaroita sun muita moskaa. lidlissä ne on onneksi selkeästi merkitty siniristilipulla joten voi suosiolla jättää hyllyyn ja valita kärryyn saksalaisia laatutuotteita.
tietää ettei sitä Lidlin hyllyistä löydy, saksalainenkin laatu maksaa,
tämän tietää jos on maistanut joskus saksalaista laatua (ei siis Lidlin halpatuotteita joita ei voi saksalaiseksi laaduksi missään nimessä sanoa). - Q286
laatutuotteeseen, kirjoitti:
tietää ettei sitä Lidlin hyllyistä löydy, saksalainenkin laatu maksaa,
tämän tietää jos on maistanut joskus saksalaista laatua (ei siis Lidlin halpatuotteita joita ei voi saksalaiseksi laaduksi missään nimessä sanoa).Ehkäpä et itse asiassa tiedä, mitä sana laatu tarkoittaa etkä aivan varmasti ole Saksassa elintarvikeostoksilla käynyt. Saksassa ovat Lidlin tuotteet varsin usein kärjessä paikallisten puolueettomien kuluttajajärjestöjen testeissä (mm. Ökotest, Stiftung Warentest) ja usein myös tunnettuja ja selvästi kalliimpia merkkituotteita paremmaksi laadultaan todettuja. Lidlin tuotteet ovat laadultaan normaalia saksalaista tasoa ja se saksalaisen kuluttajan vaatimustaso nyt sattuu vaan olemaan paljon korkeampi kuin suomalaisella; sellaista laadultaan kyseenalaista ja vaatimattomaan laatuunsa nähden kallista roskaa, mikä Suomessa käy hyvin kaupaksi, ei saksalainen ostoskärryynsä laittaisi. Suomalaiselle tämä tietysti voi olla käsittämätöntä, kun ei rahkeita ole laadun todelliseen arviointiin vaan "laaduksi" käsitetään tuote, jossa on joutsenmerkki ja sika-kallis hinta. Onhan keskittynyt ja monopolisoitunut kauppa ja elintarviketeollisuus suomalaiset vuosien varrella onnistunut totuttamaan hyvinkin kyseenalaiseen laatuunsa, jota jopa jotkut pitävät oikeaa laatutavaraa parempana tottumuksen voimalla, kun se on "suomalaiseen makuun" tehtyä. Ne jotka laadun päälle oikeasti ymmärtävät, hakevat Suomessakin Lidlistä todellista laatua edulliseen hintaan.
- käynyt ostoksilla,
Q286 kirjoitti:
Ehkäpä et itse asiassa tiedä, mitä sana laatu tarkoittaa etkä aivan varmasti ole Saksassa elintarvikeostoksilla käynyt. Saksassa ovat Lidlin tuotteet varsin usein kärjessä paikallisten puolueettomien kuluttajajärjestöjen testeissä (mm. Ökotest, Stiftung Warentest) ja usein myös tunnettuja ja selvästi kalliimpia merkkituotteita paremmaksi laadultaan todettuja. Lidlin tuotteet ovat laadultaan normaalia saksalaista tasoa ja se saksalaisen kuluttajan vaatimustaso nyt sattuu vaan olemaan paljon korkeampi kuin suomalaisella; sellaista laadultaan kyseenalaista ja vaatimattomaan laatuunsa nähden kallista roskaa, mikä Suomessa käy hyvin kaupaksi, ei saksalainen ostoskärryynsä laittaisi. Suomalaiselle tämä tietysti voi olla käsittämätöntä, kun ei rahkeita ole laadun todelliseen arviointiin vaan "laaduksi" käsitetään tuote, jossa on joutsenmerkki ja sika-kallis hinta. Onhan keskittynyt ja monopolisoitunut kauppa ja elintarviketeollisuus suomalaiset vuosien varrella onnistunut totuttamaan hyvinkin kyseenalaiseen laatuunsa, jota jopa jotkut pitävät oikeaa laatutavaraa parempana tottumuksen voimalla, kun se on "suomalaiseen makuun" tehtyä. Ne jotka laadun päälle oikeasti ymmärtävät, hakevat Suomessakin Lidlistä todellista laatua edulliseen hintaan.
mutta olen kyllä ostanut saksalaista laatu elintarvikkeita ja silloin ei valitettavasti voida samassa yhteydessä puhua lidlin halvalla tehdystä "laadusta".
Tiedän kyllä mistä puhun, Lidlin tuotteet ovat halpoja, eivätkä mitenkään laadulla koreile!
- faktaa on
Tähän mennessä tapahtuneiden asianhaarojen valossa voi Porin ICCOn sanoa flopanneen.
Asiakkaita ei ole ollut lähellekään toivottua määrää!
Prisma rulettaa edelleen, kiitos hintojensa.
Cittari yrittää sätkiä kuin kuoleva kala maalla. Viimeisia sisäänvetotuotteiden tarjoushintoja paistatellaa lehdissä! Ihmisiä ei silti kiinnosta!- "Hintojensa"
mikäs hinta niin kiitosta ansaitsee?
Kummassakaan kaupassa ei normaalihinnat, mutta cittarissa kyllä tarjoukset - kiitosta sinne
"Hintojensa" kirjoitti:
mikäs hinta niin kiitosta ansaitsee?
Kummassakaan kaupassa ei normaalihinnat, mutta cittarissa kyllä tarjouksetPrisman hinnat ansaitsevat kiitoksen!
- perjantaina
kiitosta sinne kirjoitti:
Prisman hinnat ansaitsevat kiitoksen!
kokeilees Prismaa, ei sitten yhtään halvempaa ollu ku loppusumma laakastiin ilmoille, eikä jääkaapista löytyny yhtään enempää ruokaa kuin cittariostostenkaan jälkeen, ainoa ero oli kunnon kohotus, sillä todentotta halli on ruokottoman suuri, ei siis asiakasystävällinen. Voitte siis lopettaa marmattamisen ja Prisman puolestapuhumisen, tällä viikolla palaan Iccoon.
- nyt on taas
perjantaina kirjoitti:
kokeilees Prismaa, ei sitten yhtään halvempaa ollu ku loppusumma laakastiin ilmoille, eikä jääkaapista löytyny yhtään enempää ruokaa kuin cittariostostenkaan jälkeen, ainoa ero oli kunnon kohotus, sillä todentotta halli on ruokottoman suuri, ei siis asiakasystävällinen. Voitte siis lopettaa marmattamisen ja Prisman puolestapuhumisen, tällä viikolla palaan Iccoon.
Prismaa ja Prisman aivottomia asiakkaita haukuttu ja Citymarkettia ja sen urbaanin älykkäitä asiakkaita kehuttu yli sadan viestin edestä. Unohtamatta Citymarketin mannermaista ja miellyttävää ostoympäristöä. Kohta on taas aika aloittaa uusi keskustelu, jossa sama meno jatkuu...
Toivotaan kaikki kädet ristissä, että Mikkolan cittarin myynti nousisi edes säälliselle tasolle tuolla touhulla :). - en ainaskaan
nyt on taas kirjoitti:
Prismaa ja Prisman aivottomia asiakkaita haukuttu ja Citymarkettia ja sen urbaanin älykkäitä asiakkaita kehuttu yli sadan viestin edestä. Unohtamatta Citymarketin mannermaista ja miellyttävää ostoympäristöä. Kohta on taas aika aloittaa uusi keskustelu, jossa sama meno jatkuu...
Toivotaan kaikki kädet ristissä, että Mikkolan cittarin myynti nousisi edes säälliselle tasolle tuolla touhulla :).toivo..saa mennä konkurssiin. on se kauppiaitten vika, jos ei asiakkaita osaa haalia. nämä iccolaiset ovat siinä täysin epäonnistuneet. hyvä niin, koska en kyseisestä puljusta edes välitä...
- painukaa
en ainaskaan kirjoitti:
toivo..saa mennä konkurssiin. on se kauppiaitten vika, jos ei asiakkaita osaa haalia. nämä iccolaiset ovat siinä täysin epäonnistuneet. hyvä niin, koska en kyseisestä puljusta edes välitä...
kaikkii ruokavarastoon ei vittu mitä porukkaa, kaikki käy siellä missä ite tykkää, yhdistän ite kaikki halvimmat, esim kasot st1 kaupassa prismassa ja k pulssa kortti tarjoukset sieltä kuolleesta ikolosta
- kasot
painukaa kirjoitti:
kaikkii ruokavarastoon ei vittu mitä porukkaa, kaikki käy siellä missä ite tykkää, yhdistän ite kaikki halvimmat, esim kasot st1 kaupassa prismassa ja k pulssa kortti tarjoukset sieltä kuolleesta ikolosta
voit ostaa mistä vaan, perheissä on volyymi, kauppiaatkin sen tietää
- herätetäänpä keskustelu
kasot kirjoitti:
voit ostaa mistä vaan, perheissä on volyymi, kauppiaatkin sen tietää
taas henkiin.Eilen perjantaina Prisman parkkipaikalla oli autoja paljon.Iccon parkkipaikka oli melkein tyhjä.Tokmannin puoleisessa päässä oli jonkin verran autoja.Ei hyvältä näytä.Jotain pitäis tehrä,että asiakkaat saataisiin siirtymään Prisman peltisuulista viihtyisiin Iccon tiloihin.Itse tykkään enemmän ICCOSTA.
- icco
herätetäänpä keskustelu kirjoitti:
taas henkiin.Eilen perjantaina Prisman parkkipaikalla oli autoja paljon.Iccon parkkipaikka oli melkein tyhjä.Tokmannin puoleisessa päässä oli jonkin verran autoja.Ei hyvältä näytä.Jotain pitäis tehrä,että asiakkaat saataisiin siirtymään Prisman peltisuulista viihtyisiin Iccon tiloihin.Itse tykkään enemmän ICCOSTA.
huono juttu. ei ne sitä lopeta. jos tuottaa tappiota, niin erotus kerätään voittoa tuottavista liikkeistä...
- asiakkaat käyvät,
herätetäänpä keskustelu kirjoitti:
ei Prismassa. Kyllä on eroa kauppojen viihtyisyydessä ja tavaroiden esillepanossa CM:n eduksi! En ole Prismassa enää käynyt kertaakaan sen jälkeen, kun olin käyny eka kerran CM;ssä. Erityisen mukavalta tuntuu juoda euron pullakahvit asioinnin lomassa. Kyllä Siperia opettaa Prisman asiakkaatkin pikku hiljaa asioimaan Cittarissa.
- htttp
asiakkaat käyvät, kirjoitti:
ei Prismassa. Kyllä on eroa kauppojen viihtyisyydessä ja tavaroiden esillepanossa CM:n eduksi! En ole Prismassa enää käynyt kertaakaan sen jälkeen, kun olin käyny eka kerran CM;ssä. Erityisen mukavalta tuntuu juoda euron pullakahvit asioinnin lomassa. Kyllä Siperia opettaa Prisman asiakkaatkin pikku hiljaa asioimaan Cittarissa.
köyhänä ihmisenä ostan ruokani Prismasta, koska ostan aina vain ns. päiväystuotteita. Citymarketissa ne ovat -30% ja Prismassa -50%. ht
- Prismasa
htttp kirjoitti:
köyhänä ihmisenä ostan ruokani Prismasta, koska ostan aina vain ns. päiväystuotteita. Citymarketissa ne ovat -30% ja Prismassa -50%. ht
voi olla päiväystuotteita myynnissä, kun vastausten perusteella kauppa käy kuin rajuilma. Siihen ei ole kuin kaksi syytä myyjät ei osaa tilata, tai asiakkaat ei osta, tai niitä ostavia asiakkaita ei ole.
Sillä ainakin saadaan joka kauppa loppumaan, jos pelkkiä päiväystuotteita metsästetään, ei Prismankaan perse loputtomiin merivettä kestä. - tosi...
Prismasa kirjoitti:
voi olla päiväystuotteita myynnissä, kun vastausten perusteella kauppa käy kuin rajuilma. Siihen ei ole kuin kaksi syytä myyjät ei osaa tilata, tai asiakkaat ei osta, tai niitä ostavia asiakkaita ei ole.
Sillä ainakin saadaan joka kauppa loppumaan, jos pelkkiä päiväystuotteita metsästetään, ei Prismankaan perse loputtomiin merivettä kestä.täyttä asiaa, ei voi olla, tilaajahenkilö menee vaihtoon, jos ei homma oikene
- lisää tunnustusta
Prismasa kirjoitti:
Sillä ainakin saadaan joka kauppa loppumaan, jos pelkkiä päiväystuotteita metsästetään, ei Prismankaan perse loputtomiin merivettä kestä.hyvälle kaupalle: http://yle.fi/alueet/satakunta/2009/07/esko_palkitsi_luomulihan_myyjan_ja_tuottajan_896712.html
- kaupassa
lisää tunnustusta kirjoitti:
hyvälle kaupalle: http://yle.fi/alueet/satakunta/2009/07/esko_palkitsi_luomulihan_myyjan_ja_tuottajan_896712.html
käy paljon asiakkaita. Iccossa ei kukaan. Hiljaista on. Asiakkaat välttää koko puljua.
- näkynyt merkkejä
kaupassa kirjoitti:
käy paljon asiakkaita. Iccossa ei kukaan. Hiljaista on. Asiakkaat välttää koko puljua.
siitä,että Iccon Citymarketissa olisi kaupankäynti vilkastumaan päin.Uuuden kaupan on vaikeaa heti saada asiakaskuntaa,kun vieressä on kauan toiminut Prisma.
- mieluummin
näkynyt merkkejä kirjoitti:
siitä,että Iccon Citymarketissa olisi kaupankäynti vilkastumaan päin.Uuuden kaupan on vaikeaa heti saada asiakaskuntaa,kun vieressä on kauan toiminut Prisma.
Olen vuosia käyttänyt Prismaa viikonloppukauppana mutta sitten kun Prisma laajensi niin tuntui tosi rankalta käydä siellä pitkän työviikon jälkeen. Kävelyä monta sataa metriä ennen kuin pääsee ruokapuolelle. Cittari kun aukesi niin ihastuin heti:) Ei mitään kilometritolkulla käytäviä vaan ruokakoria sai alkaa täyttää melkein heti. Tavalliset taloustavarat oli heti ennen ruokapuolta niin muistan nykyisin ostaa sen huuhteluainepullonkin:) Todella hyvä valikoima juustoissa ja kokeilkaa oikeasti ihmiset niitä Buccon tuotteita - Aivan mahtavia, varsinkin Balsamicokastikkeet, Nam! :) Lihoissa on hyviä tarjouksia säännöllisesti...
Olen puolueeton täysin tässä kirjoituksessani. Enkä työskentele kummassakaan:)
Plussaa kertyy myös ihan kivasti Cittarissa...
- nimi vaihtoon
Nimen voisi vaihtaa: ICCO -> FLOPPI
Toi kauppakeskus on flopannut niin pahasti, että vaadin uutta nimea sille!- oho!
tämän päivän uutiset liittyy monelta osin tähän viestiketjuun; Keskustan cittari loppuu tai muuttuu pienemmäksi, kuten joku "tiesi" aikaisemmin tässä ketjussa, satakunnan cittarien myynti on noussut 35%, kuka on menettänyt asiakkaita?! Prisman ei tarvitse mainostaa, on niin hyvä kauppa ja myynti käy ...mutta...tämän päivän Satakunnan kansa etusivun mainos, tiistain SK useamman sivun mainos.
- satakunnan
oho! kirjoitti:
tämän päivän uutiset liittyy monelta osin tähän viestiketjuun; Keskustan cittari loppuu tai muuttuu pienemmäksi, kuten joku "tiesi" aikaisemmin tässä ketjussa, satakunnan cittarien myynti on noussut 35%, kuka on menettänyt asiakkaita?! Prisman ei tarvitse mainostaa, on niin hyvä kauppa ja myynti käy ...mutta...tämän päivän Satakunnan kansa etusivun mainos, tiistain SK useamman sivun mainos.
kaatuu, liikaa huonoja investointeja, osuuskassasäästöt (asiakkaiden) ne on kiinni Terrassa ja huonoissa Spar ja Esso kaupoissa. VOEVOE.
- Jepulis1
satakunnan kirjoitti:
kaatuu, liikaa huonoja investointeja, osuuskassasäästöt (asiakkaiden) ne on kiinni Terrassa ja huonoissa Spar ja Esso kaupoissa. VOEVOE.
Hienoa, että molemmilla kaupparyhmillä on kannattajansa. Näinhän se kuuluukin mennä. Yksi asia kuitenkin mietityttää. Aika moni sanoo käyvänsä Iccossa. Parkkipaikka vaan tuntuu aika tyhjältä kun siitä ohi ajelee. Poikkesin myös ja huomasin hampurilaispaikan suljetun. Onko tietoa, tuleeko jotain tilalle vai mistä kyse?
Itse pidän siitä kun on valinnanvaraa ja toivon, että myös keskustan käyttötavaran pikkuliikkeet pitävät oman asemansa. Ruoan suhteen noista isoista löytyy kyllä kaikki tarvittava. - kukin tavallaan
Jepulis1 kirjoitti:
Hienoa, että molemmilla kaupparyhmillä on kannattajansa. Näinhän se kuuluukin mennä. Yksi asia kuitenkin mietityttää. Aika moni sanoo käyvänsä Iccossa. Parkkipaikka vaan tuntuu aika tyhjältä kun siitä ohi ajelee. Poikkesin myös ja huomasin hampurilaispaikan suljetun. Onko tietoa, tuleeko jotain tilalle vai mistä kyse?
Itse pidän siitä kun on valinnanvaraa ja toivon, että myös keskustan käyttötavaran pikkuliikkeet pitävät oman asemansa. Ruoan suhteen noista isoista löytyy kyllä kaikki tarvittava.sen nyt järkikin sanoo, että ei se mitään auta jos rakennetaan jättimarket toisen menestyvän jättimarketin viereen. keskustan cittari olisi riittänyt hyvin, ei ne asiakkaat siitä perusta että se on prisman vieressä, ei ne sinne sen paremmin mene, ku ei vanhaankaan mennyt. eli tuo mikkolan icco oli täysin turha investointi. keskustan cittarista olis saanu laajentamalla paljon toimivamman systeemin. ja ne jotka käy s kaupassa ne käy siellä, ei sitä helpolla pois vaihda ainakaan kalliiseen k kauppaan.
- ei tietoo
kukin tavallaan kirjoitti:
sen nyt järkikin sanoo, että ei se mitään auta jos rakennetaan jättimarket toisen menestyvän jättimarketin viereen. keskustan cittari olisi riittänyt hyvin, ei ne asiakkaat siitä perusta että se on prisman vieressä, ei ne sinne sen paremmin mene, ku ei vanhaankaan mennyt. eli tuo mikkolan icco oli täysin turha investointi. keskustan cittarista olis saanu laajentamalla paljon toimivamman systeemin. ja ne jotka käy s kaupassa ne käy siellä, ei sitä helpolla pois vaihda ainakaan kalliiseen k kauppaan.
mut kyll alko ossuuskaupas tapahtuu, ku huomattii , ett kaks sittarii myy enemmä ku yks risma
- uskoo ken tahtoo
ei tietoo kirjoitti:
mut kyll alko ossuuskaupas tapahtuu, ku huomattii , ett kaks sittarii myy enemmä ku yks risma
Joulumyynti on kauppiaan mukaan kasvanut 40% viime vuodesta,Uskooko tätä kukaan,tuskin hän itsekään?Kuinkahan paljon viereisen marketin myynti sitten onkaan kasvanut?Ainakin väkeä on ollut todella paljon!
- özgöblööö
käytän ihan supermarkettia(josta en pidä edes) ja keskustan cittaria, joka on paras ruokakauppa :) prismassa silloin tällöin käyn, mutta ärsyttää se kilometrien kävely ja väentungos varsinkin pe ja la. en jaksa enää käydä. icco on ihan kiva, välillä vaan tuntuu ettei sieltä saa kaikkea mitä haluaisi, keskustassa paremmat valikoimat. pohjois-poriin voisi hyvinkin tulla vaikka uusi cittari.
- olkaa tarkkana
Tämän olen huomannut.Mutta olkaa asiakkaat tarkkoina.Kassakoneelta tulee useasti kalliimpi hinta,mitä on hyllyn reunassa.Selittävät sitten,että hinta on noussut ja on jäänyt muuttamatta hyllyyn reunaan.Kuitenkin tuote on myytävä hyllyn reunassa olevaan hintaan.Rasvattoman maidon litrahinta on useita senttejä kalliimpi Iccossa kuin Prismassa.
- huoma´nnu
olkaa tarkkana kirjoitti:
Tämän olen huomannut.Mutta olkaa asiakkaat tarkkoina.Kassakoneelta tulee useasti kalliimpi hinta,mitä on hyllyn reunassa.Selittävät sitten,että hinta on noussut ja on jäänyt muuttamatta hyllyyn reunaan.Kuitenkin tuote on myytävä hyllyn reunassa olevaan hintaan.Rasvattoman maidon litrahinta on useita senttejä kalliimpi Iccossa kuin Prismassa.
prismassa pensa ja tiisseli on useita senttejä kalliimpaa kuin muualla ja maitokin on pljon kalliimpaa kuin lidlisä
- jahas, jahas
huoma´nnu kirjoitti:
prismassa pensa ja tiisseli on useita senttejä kalliimpaa kuin muualla ja maitokin on pljon kalliimpaa kuin lidlisä
Paljonkos se tekee euroissa/senteissä?
- Hintoja seurannut
jahas, jahas kirjoitti:
Paljonkos se tekee euroissa/senteissä?
Prisman kautta tilattu polttoöljy on 0.05 euroa kalliimpaa kuin esim.Nesteen kautta tilattu.Sopii siitä sitten antaa BONUSTA! Sama juttu on pensa ja tiisseli.Kyllä ihmiset on tyhmiä,kun eivät huomaa,miten heitä huiputetaan.Ajetaan bonusten ja plussapisteiden perässä.Aikaa kuluu ja sitä pensaa tai tiisseliä.
Mutta saahan sitten taas bonusta,kun tankkia pitää täyttää.Ja herrat myhäilee tyytyväisenä,kun kauppa käy. - Ystävällistä
Hintoja seurannut kirjoitti:
Prisman kautta tilattu polttoöljy on 0.05 euroa kalliimpaa kuin esim.Nesteen kautta tilattu.Sopii siitä sitten antaa BONUSTA! Sama juttu on pensa ja tiisseli.Kyllä ihmiset on tyhmiä,kun eivät huomaa,miten heitä huiputetaan.Ajetaan bonusten ja plussapisteiden perässä.Aikaa kuluu ja sitä pensaa tai tiisseliä.
Mutta saahan sitten taas bonusta,kun tankkia pitää täyttää.Ja herrat myhäilee tyytyväisenä,kun kauppa käy.Tänään Icco tarjoaa 5000 ensimmäiselle oikein pullakahvit.Pitäkää kiirettä,että saatte.Loppuukohan jo puoleenpäivään mennessä!
- lukuja, lukuja...
Hintoja seurannut kirjoitti:
Mutta saahan sitten taas bonusta,kun tankkia pitää täyttää.Ja herrat myhäilee tyytyväisenä,kun kauppa käy.Ok, mutta entäs se maito?
Paljonkos tuosta polttoöljystä ym. tulee säästöä vuodessa? - icco
lukuja, lukuja... kirjoitti:
Ok, mutta entäs se maito?
Paljonkos tuosta polttoöljystä ym. tulee säästöä vuodessa?Icco on ihan ihku eli paras kauppa.
- viisi prosenttia
icco kirjoitti:
Icco on ihan ihku eli paras kauppa.
Nyt on Mikkolan Citymarket alkanut jakamaan alennuskuponkeja.Kun ostat tietyn summan edestä tavaraa,saat alennusta.Ei taida vaan kovin hyvin mennä,kun yrittää asiakkaita kosiskella kaikin tavoin.Laskisivat mieluimmin tuotteiden hintoja.
- paniikki?
viisi prosenttia kirjoitti:
Nyt on Mikkolan Citymarket alkanut jakamaan alennuskuponkeja.Kun ostat tietyn summan edestä tavaraa,saat alennusta.Ei taida vaan kovin hyvin mennä,kun yrittää asiakkaita kosiskella kaikin tavoin.Laskisivat mieluimmin tuotteiden hintoja.
jääkö poonukset jo pienemmäksi kuin lussa ja alennukset?
- lukuja, lukuja
paniikki? kirjoitti:
jääkö poonukset jo pienemmäksi kuin lussa ja alennukset?
Tällainen keskustelu, joka liikkuu noinkin "korkealla" tasolla, on aivan turhaa. Jos halutaan verrata todellisia hintoja, pitää puhua luvuilla.
Ja silloin ÄSSÄ on edullisempi, tosin ei niin paljoa kuin monet luulevat.
- Raha puhuu
kerran kiirees ja väsyneenä käymään Citymarketissa, kun ajattelin joutuvani kävelemään vähemmän käytäviä kuin viereises helvetillises hehtaarihallis. Ja paskan marjat. Aikani käytäviä ravattua alkoi järjettömästi prisman hintoja kalliimmat tuotteet saamaan väsyneet silmät auki. Yksikään tuote ei ollut halvempi kuin prismas,vaikka kärryni oli totaalisen täynnä mitä erilaisempia elintarvikkeiksi luokiteltavia tuotteita. Oli muuten viimeinen käynti kyseises keskon ryöstörahastuskaupas. Monet tuotteet oli jopa kalliimpia kuin Siwan lähikaupan hyllyillä. Ainakin viiskymppiä olisin säästänyt prismas.. kele!
Ei tuollainen vetele ja en yhtään ihmettele, un sain surffata ruuhka-aikaan vain muutaman (lue kourallisen) ihmisen kanssa kaupas. Kuolkoot pois se putiikki ja äkkiä. RIP
Vaikka Prismas on helvetilliset matkat hyllyn vierestä toiseen ja asiakaspalvelu syvältä. Eikä saa unohtaa
kaupas asuvien ns asiakkaita kyttäävien (lue kameroista ja tulee kassalle sinun saapuessasi sinne)
vahtien toimesta tuntee silmien porautuvan selkään, niin käyn ennemmin bonuksil asiakkait huijaavas prismas. Että tääl Poris on huonot valikoimat ruokakauppoja ilman kaikenmaailman pläänysplösböskortteja.
Liiteris suurin osa tuotteista ala-arvoista moskaa (sokeria ja rasvaa täyn). WC paperi sentään kestää melkein isältä pojalle,et ossaa ne sakut sentää jottai! Toista o nää puusäästäjät ja embot,joista menöö sormet läpi pyyhkies sitä itteään. Jos suihku meinaa sijaitsee samas tilas wc:n kans,nii johan paperi muuttuu kastumataki höhhelömössöx.
PP:ssä (lue Piilotetut päiväykset on kaupan nimi) saa lukea päiväyksiä suurennuslasin kanssa.
HH:ssa onneton valikoima ja halpaa ei oo nähnytkään. Täs uudes kaupas o edellist suppeampi valikoima,mut hinnat o korkiampia.
Espoon prismas ja cittaris useasti käyneenä voin sanoa kauppojen olevan siellä ihan timanttiluokkaa verrattuna tämän takapajulan mukavas edullisia kauppoja onnettomine valikoimineen.- laskemaan,
mitään sellasta et prismasta halvemmalla saa, että säästäisit elintarvikkeissa 50 euroa. Terveisin ammatilataan niiden parissa työskentelevä....
- huiputettu
laskemaan, kirjoitti:
mitään sellasta et prismasta halvemmalla saa, että säästäisit elintarvikkeissa 50 euroa. Terveisin ammatilataan niiden parissa työskentelevä....
säästää 50 euroa kuukaudessa.Ja vielä bonukset kaupan päälle.Mikkolan Citymarketista kannattaa poiketa hakemaan vain erityisen hyvät tarjoukset.Lisäksi Prismassa kassakoneelta tulee sama hinta kuin hyllyn reunassa oleva hinta on.Näin ei aina ole Citymarketissa.Yrittävät ottaa vähän "ekstraa".Sitten kun valittaa asiasta,ihmetellään,kun kukaan muu ei ole valittanut.Tästä on kokemusta.Olkaa tarkkoina.Muuten Citymarket olisi viihtyisämpi kuin Prisman hehtaarihalli.Mikkolan Citymarketista saisi kyllä suositun kaupan,mutta se vaatisi joitain toimenpiteitä.
- Pee Tee
huiputettu kirjoitti:
säästää 50 euroa kuukaudessa.Ja vielä bonukset kaupan päälle.Mikkolan Citymarketista kannattaa poiketa hakemaan vain erityisen hyvät tarjoukset.Lisäksi Prismassa kassakoneelta tulee sama hinta kuin hyllyn reunassa oleva hinta on.Näin ei aina ole Citymarketissa.Yrittävät ottaa vähän "ekstraa".Sitten kun valittaa asiasta,ihmetellään,kun kukaan muu ei ole valittanut.Tästä on kokemusta.Olkaa tarkkoina.Muuten Citymarket olisi viihtyisämpi kuin Prisman hehtaarihalli.Mikkolan Citymarketista saisi kyllä suositun kaupan,mutta se vaatisi joitain toimenpiteitä.
Onkohan sulta jäänyt taas joku kaffe-pullakuponki saamatta? Samat jorinat joka foorumilla...
- Peee Teee
Pee Tee kirjoitti:
Onkohan sulta jäänyt taas joku kaffe-pullakuponki saamatta? Samat jorinat joka foorumilla...
saan kyllä kotonakin.Kaipaan rehellistä ja asiallista kohtelua.Nimimerkki Pee Tee kuuluu ilmeisesti kaupan henkilökuntaan.Olisi syytä katsoa peiliin.Kirjoituksessani on totta joka sana,mutta omapa on asianne,miten asiakkaaseen suhtaudutaan.
- hyvä City
Peee Teee kirjoitti:
saan kyllä kotonakin.Kaipaan rehellistä ja asiallista kohtelua.Nimimerkki Pee Tee kuuluu ilmeisesti kaupan henkilökuntaan.Olisi syytä katsoa peiliin.Kirjoituksessani on totta joka sana,mutta omapa on asianne,miten asiakkaaseen suhtaudutaan.
Iccon Citymarkettiin on paljon.Mutta ei hätää,nyt avattiin entisen Keskustan Citymarketin tiloihin uusi K-Supermarket City.Kävin siellä tänään ja asiakkaita oli todella paljon.Itse ainakin aion ottaa sen ruokakaupakseni.Suosittelen muillekin.
- hölmö homma
hyvä City kirjoitti:
Iccon Citymarkettiin on paljon.Mutta ei hätää,nyt avattiin entisen Keskustan Citymarketin tiloihin uusi K-Supermarket City.Kävin siellä tänään ja asiakkaita oli todella paljon.Itse ainakin aion ottaa sen ruokakaupakseni.Suosittelen muillekin.
Oli virhe Keskolta lopettaa Keskustan cittari.Ei ne asiakkaat Mikkolan cittariin siirry.
- Rahal laatua
laskemaan, kirjoitti:
säästää 50 eskoo. Sinä tosin et siihen pysty makaroni ja tonnikala ostoksinesi.
Et edes tiedä ostosten kokonaishintaa ja silti urputat kirjoitusvirheinesi. Ei viitsitä sua pelotella,ettet tukehdu siihen makaroniisi ilman tonnikalaa. - -t
hölmö homma kirjoitti:
Oli virhe Keskolta lopettaa Keskustan cittari.Ei ne asiakkaat Mikkolan cittariin siirry.
Mitkä asiakkaat sieltä keskustan cittarista olisi siirtyneet?
Eihän siellä käynyt koskaan ketään ja sen takia se lopetettiinkin. - .........
-t kirjoitti:
Mitkä asiakkaat sieltä keskustan cittarista olisi siirtyneet?
Eihän siellä käynyt koskaan ketään ja sen takia se lopetettiinkin.EI OLE TIEDON VÄÄRTI.
Mihin faktaan vetoat. - Näin on
Rahal laatua kirjoitti:
säästää 50 eskoo. Sinä tosin et siihen pysty makaroni ja tonnikala ostoksinesi.
Et edes tiedä ostosten kokonaishintaa ja silti urputat kirjoitusvirheinesi. Ei viitsitä sua pelotella,ettet tukehdu siihen makaroniisi ilman tonnikalaa.on Iccossa lisääntynyt aika paljon toisen Citymarketin sulkemisen myötä.Siitä taitaa tulla sittenkin suosittu kauppa.On hyviä tarjouksia,palvelu pelaa.Nättejä tyttöjä kassoilla.Mikäs siellä on käydessä.
- hessuhompo
Näin on kirjoitti:
on Iccossa lisääntynyt aika paljon toisen Citymarketin sulkemisen myötä.Siitä taitaa tulla sittenkin suosittu kauppa.On hyviä tarjouksia,palvelu pelaa.Nättejä tyttöjä kassoilla.Mikäs siellä on käydessä.
En jaksa kattella Prisman tympiintyneitä myyjiä ja kävellä kilometritolkulla. Icco on parempi, ja näin eläkeläisvaarille ei yhtään sen kalliimpi kuin Prisma.
- ononon
hessuhompo kirjoitti:
En jaksa kattella Prisman tympiintyneitä myyjiä ja kävellä kilometritolkulla. Icco on parempi, ja näin eläkeläisvaarille ei yhtään sen kalliimpi kuin Prisma.
paljon halvempia kuin prismassa
- hessuhompo
ononon kirjoitti:
paljon halvempia kuin prismassa
jos Prismassa on konsulentti myymässä, ni tuote o ain normaalihintane, jos taas Iccossa, ni sama tuote on tarjouksessa. Prismassa ei koskaan ole tarjouksia!
- 000987
hessuhompo kirjoitti:
jos Prismassa on konsulentti myymässä, ni tuote o ain normaalihintane, jos taas Iccossa, ni sama tuote on tarjouksessa. Prismassa ei koskaan ole tarjouksia!
mutta missä asiakkaat on...
- hessuhompo
000987 kirjoitti:
kun on erehtyväinen ja laumaeläin, S-kortin omaavat tuntuvat olevan eritoten.
- järkeilijä
000987 kirjoitti:
ne asiakkaat on.Siellä on edullisemmat normaalihinnat,Iccossa taas on paremmat tarjoukset.
Jostainhan kaupan täytyy myyntikate saada.Bonuksien ja plussapisteiden takia ei kannattaisi asiakkaiden jotain kauppaa suosia,vaan ostaa sieltä,mistä tavaran saa halvemmalla. - myynninedistäjä
järkeilijä kirjoitti:
ne asiakkaat on.Siellä on edullisemmat normaalihinnat,Iccossa taas on paremmat tarjoukset.
Jostainhan kaupan täytyy myyntikate saada.Bonuksien ja plussapisteiden takia ei kannattaisi asiakkaiden jotain kauppaa suosia,vaan ostaa sieltä,mistä tavaran saa halvemmalla.Kiertevää työtä tekevänä voin kertoa, että Prisman normaalihinnat ei ole yhtään halvempia kuin K-ryhmittymässä, joskus jopa kalliimpia. Tämä on fakta.
- ei ahnetta kauppiast
myynninedistäjä kirjoitti:
Kiertevää työtä tekevänä voin kertoa, että Prisman normaalihinnat ei ole yhtään halvempia kuin K-ryhmittymässä, joskus jopa kalliimpia. Tämä on fakta.
suunnilleen samat tuotteet aina ostetaan leivät, makkarat munat ja muut muusit. sama leipäpaketti on lähes tuplahintainen läheises k-kaupas ku lidlissä. no, pitäähän se levin kelomökki saada maksuun kumman hiljasta vaan tuntuu kioskissa nykyään olevan
- tarkka asiakas
ei ahnetta kauppiast kirjoitti:
suunnilleen samat tuotteet aina ostetaan leivät, makkarat munat ja muut muusit. sama leipäpaketti on lähes tuplahintainen läheises k-kaupas ku lidlissä. no, pitäähän se levin kelomökki saada maksuun kumman hiljasta vaan tuntuu kioskissa nykyään olevan
Tuo aikaisemmin kirjoittanut "myynninedistäjä" taitaa olla Keskon myynninedistäjä...
- Suomea kiertänyt
tarkka asiakas kirjoitti:
Tuo aikaisemmin kirjoittanut "myynninedistäjä" taitaa olla Keskon myynninedistäjä...
Sen verran on tullut tallattua molemmissa ryhmittymissä, että usko pois S-ryhmä on kallis.En sano myöskään, että K-ryhmä on halvin. Villit kaupat ovat halvimmat. S-ryhmä kallein ja K- rukka se on siinä keskivaiheilla, että semmottis tämmöttis kummotis...
- on kalleimmat
Suomea kiertänyt kirjoitti:
Sen verran on tullut tallattua molemmissa ryhmittymissä, että usko pois S-ryhmä on kallis.En sano myöskään, että K-ryhmä on halvin. Villit kaupat ovat halvimmat. S-ryhmä kallein ja K- rukka se on siinä keskivaiheilla, että semmottis tämmöttis kummotis...
k-kopeissa tosiaan usein hyvii tarjouksia mut muuten kannattaa hakea lidlistä tai s-puolelta
- eskorttii
on kalleimmat kirjoitti:
k-kopeissa tosiaan usein hyvii tarjouksia mut muuten kannattaa hakea lidlistä tai s-puolelta
s-kaupasta kannatta hakea jooo, saa bonusta. kai ostat polttoaineetkin sieltä?
- st1 yleensä
eskorttii kirjoitti:
s-kaupasta kannatta hakea jooo, saa bonusta. kai ostat polttoaineetkin sieltä?
ässästä ne peruskamat mitä lidlistä ei löydy, ja koosta ne erikois-sisäänheitto tarjoukset. tiedän että kauppiasta vituttaa tällanen ostokäyttäytyminen mutta eipä kiinnosta meikäläistä ei. prismoissa ei viitti rampata, ja s-marketeis on kans aika usein näit 50% alessa olevia joissa päiväys lähestyy
- mainoksia jaettu
st1 yleensä kirjoitti:
ässästä ne peruskamat mitä lidlistä ei löydy, ja koosta ne erikois-sisäänheitto tarjoukset. tiedän että kauppiasta vituttaa tällanen ostokäyttäytyminen mutta eipä kiinnosta meikäläistä ei. prismoissa ei viitti rampata, ja s-marketeis on kans aika usein näit 50% alessa olevia joissa päiväys lähestyy
Iccon Citymarket jakoi koteihin mainoslehtiä,jossa olevien tarjousten piti olla voimassa5.-12.9.2010.Banaanien hinta siinä oli 0,99 euroa kg.Tänään 10.9.2010
hinta oli 1,59 euroa kg.Osastonhoitajan mukaan ilmoitukseen oli tullut päivämäärävirhe.Tarjous ei ole enää voimassa.Vaadin ja sain hyvityksen,mutta kuinkahan moni on maksanut kalliimman hinnan.Että se näistä cittarin tarjouksista! Olkaa hyvät ihmiset tarkkoina! - banaanit maksavat
mainoksia jaettu kirjoitti:
Iccon Citymarket jakoi koteihin mainoslehtiä,jossa olevien tarjousten piti olla voimassa5.-12.9.2010.Banaanien hinta siinä oli 0,99 euroa kg.Tänään 10.9.2010
hinta oli 1,59 euroa kg.Osastonhoitajan mukaan ilmoitukseen oli tullut päivämäärävirhe.Tarjous ei ole enää voimassa.Vaadin ja sain hyvityksen,mutta kuinkahan moni on maksanut kalliimman hinnan.Että se näistä cittarin tarjouksista! Olkaa hyvät ihmiset tarkkoina!aina yli 1,50 egeä!
- varmaan on
banaanit maksavat kirjoitti:
aina yli 1,50 egeä!
mutta Prismassa en ole törmännyt vielä koskaan siihen,että tavaraa ei ole saanut ilmoitetulla hinnalla.Eihän Prismakaan ole halpa kauppa joka tavarassa,mutta ilmoitetut hinnat pitää.Citymarketin olisi pitänyt asiakkaille ilmoittaa,että tarjouslehden hinnat ei ole voimassa.
- ei voi
varmaan on kirjoitti:
mutta Prismassa en ole törmännyt vielä koskaan siihen,että tavaraa ei ole saanut ilmoitetulla hinnalla.Eihän Prismakaan ole halpa kauppa joka tavarassa,mutta ilmoitetut hinnat pitää.Citymarketin olisi pitänyt asiakkaille ilmoittaa,että tarjouslehden hinnat ei ole voimassa.
ilmoittaa tuollaisia hintoja, kuka sinne enää tulisi?
- Niin se vaan on
ei voi kirjoitti:
ilmoittaa tuollaisia hintoja, kuka sinne enää tulisi?
Kävin tänään pitkästä aikaa Iccon Citymarketissa.Kevyt maito maksoi 65senttiä litra,kun Prismassa ja Halpahallissa maksaa 59 senttiä.Forssan perunasalaatti 3,25e/kg,Prismassa 2,75e/kg.Tässä muutamia esimerkkejä.
- ajatusvirhe
Niin se vaan on kirjoitti:
Kävin tänään pitkästä aikaa Iccon Citymarketissa.Kevyt maito maksoi 65senttiä litra,kun Prismassa ja Halpahallissa maksaa 59 senttiä.Forssan perunasalaatti 3,25e/kg,Prismassa 2,75e/kg.Tässä muutamia esimerkkejä.
Maidon hinnat oli rasvattoman maidon hintoja.
- pölkkypääll..
Niin se vaan on kirjoitti:
arvaass mitä lidlis maksaaa rasvaton mjölö
56 cnt
kerää sinä ilmasta matkaa - on tosiaan
pölkkypääll.. kirjoitti:
arvaass mitä lidlis maksaaa rasvaton mjölö
56 cnt
kerää sinä ilmasta matkaamaitotaloustuotteiden hinnat nousseet ihan reippaasti.O-piimäkin maksaa yli 15 senttiä enemmän kuin toisessa isossa kaupassa.No onhan porilaisilla sitä rahaa,että voi käydä ostoksilla missä haluaa.
- kkgkgggk
Prismassa ei kannata lapsettoman sinkkunaisen käydä; kakarat juoksee ja huutaa ja perheenisät kuolaa perään. Icco on huomattavasti parempi vaihtoehto jo pelkästään vaateliikkeiden takia!
- §§§§§§§§§§
Ei suinkaan, kun
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee Pariisiin pian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752