Korotamme takapihamme nurmea yhdestä kohdasta, n. 30 neliön alalta. Ohjeista katsoimme, että multa täytyisi jyrätä niin tiiviiksi, jottei siihen saapas painu. Mistä ihmeestä voi vuokrata käsikäyttöisen jyrän? Joka puolelta puskee kamalan kokoisia härveleitä vuokrattavaksi, muttei sellaista, mitä tarvitsisimme?
Mistä vuokrata käsikäyttöinen "jyrä"?
4
2496
Vastaukset
- viherpeukku
Tuon kokoinen alue kannattaa tampata jaloilla tiiviiksi. Homma on tehty, ennekuin olisi edes ehtinyt ajaa vuokraamoon. Ja parempi tulee. Itse en noista nurmikkojyristä oikein välitä. Eli poljette. Haravoitte tasaiseksi. Poljette uudelleen. Jälleen haravalla tasaiseksi. Jos pinta ei enää painunut, niin sitten siementen kylvö. Jälleen haravointi että siemenet sekoittuvat pintamultaan. Sitten kastelu.
- siitä
missä olette, mulla tossa pihassa sellaine vedettävä/työnnettävä rullajyrä, sen saa siitä lainaks, tai voin parilla kympiilä myydäkin, ja sijainti on merikarvia.
- Oi elokuu
teille vinkeistä ja kiitos jyrätarjouksesta! Asumme tosi paljon etelämpänä, joten ei taida onnistua, mutta kiitoksia kuitenkin. =))
Ainakin Cramo vuokraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662