Korotamme takapihamme nurmea yhdestä kohdasta, n. 30 neliön alalta. Ohjeista katsoimme, että multa täytyisi jyrätä niin tiiviiksi, jottei siihen saapas painu. Mistä ihmeestä voi vuokrata käsikäyttöisen jyrän? Joka puolelta puskee kamalan kokoisia härveleitä vuokrattavaksi, muttei sellaista, mitä tarvitsisimme?
Mistä vuokrata käsikäyttöinen "jyrä"?
4
2496
Vastaukset
- viherpeukku
Tuon kokoinen alue kannattaa tampata jaloilla tiiviiksi. Homma on tehty, ennekuin olisi edes ehtinyt ajaa vuokraamoon. Ja parempi tulee. Itse en noista nurmikkojyristä oikein välitä. Eli poljette. Haravoitte tasaiseksi. Poljette uudelleen. Jälleen haravalla tasaiseksi. Jos pinta ei enää painunut, niin sitten siementen kylvö. Jälleen haravointi että siemenet sekoittuvat pintamultaan. Sitten kastelu.
- siitä
missä olette, mulla tossa pihassa sellaine vedettävä/työnnettävä rullajyrä, sen saa siitä lainaks, tai voin parilla kympiilä myydäkin, ja sijainti on merikarvia.
- Oi elokuu
teille vinkeistä ja kiitos jyrätarjouksesta! Asumme tosi paljon etelämpänä, joten ei taida onnistua, mutta kiitoksia kuitenkin. =))
Ainakin Cramo vuokraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614696Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803137- 472493
- 312113
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971560
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98902