elikkäs tarkoitus ois kerätä "kauhu musaa" jokaisesta genrestä.. elikkäs saa olla klassista poppia heavyä ihan mitää vaan kuhan nyt jollain lailla sopis halloween aiheisiin pippaloihin... Ehottakaa kaikkeaA! en siis tarkoita mitää suden ulvontaa kahleitten kolinaa vaan oikeeta musaa joka sopis kauhu pippaloihin!
Halloweeni musaa?
12
2654
Vastaukset
- ,.,.
Ressu Redford, Neon2 ym. muut "ysäri" ihmeet. Ne ainaskin saa omat niskakarvani pystyyn.
- Drisa
nightmare before christmas- soundtrackilta löytyy hyviä kappaleita
rob zombie
nightwishiltä esimerkiksi coverbiisi phantom of the opera
eternal tears of sorrow
siinä nyt ainakin muutamia vinkkejä - Emilia.T.
Drisa kirjoitti:
nightmare before christmas- soundtrackilta löytyy hyviä kappaleita
rob zombie
nightwishiltä esimerkiksi coverbiisi phantom of the opera
eternal tears of sorrow
siinä nyt ainakin muutamia vinkkejäAuttakaa mä en löydä mistään sen Halloween yö laulun sanoja ja nuotteja!Jos tiiätte missä ne on tai ne sanat niin voisitteko kertoo????????????????????????????????PLIISSS!!! !
- wertyuikjnbvc
Emilia.T. kirjoitti:
Auttakaa mä en löydä mistään sen Halloween yö laulun sanoja ja nuotteja!Jos tiiätte missä ne on tai ne sanat niin voisitteko kertoo????????????????????????????????PLIISSS!!! !
Mäkin etsin noita sanoja, kiva jos joku kertois ö.ö
- Anonyymi
Emilia.T. kirjoitti:
Auttakaa mä en löydä mistään sen Halloween yö laulun sanoja ja nuotteja!Jos tiiätte missä ne on tai ne sanat niin voisitteko kertoo????????????????????????????????PLIISSS!!! !
Musiikin Mestarit, Otava, osa 3-4.
- indyn.poika
Rihanna - Disturbia
- NMxNM
vaikkapa sweenytoddin soundtrackki. kaikki klassiset soundtrackin käy..
- Kauhukujan kummitus
KIrjota youtubeen this is halloween
- Kauhukujan kummitus
No ainaskin se Marilyn Manson "this is halloween" se on aika jännä mutta silti tosi hyvä....
- mutta...
Japanilainen "candy spooky theather" tekee aivan loistavaa kauhumusaa! Jokseenkin leikkisää ja söpöä, silti hieman selkäpiitä karmivaa. Suosittelen!
- hfghfgh
mutta... kirjoitti:
Japanilainen "candy spooky theather" tekee aivan loistavaa kauhumusaa! Jokseenkin leikkisää ja söpöä, silti hieman selkäpiitä karmivaa. Suosittelen!
tässä olis halloweeniin parhaat musayhtyeet: misfits, alice cooper, marilyn manson, gwar, lordi, wasp, jne.
- ulostusääniä
niistä kovinkin kovis jo hätkähtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740