elikkäs tarkoitus ois kerätä "kauhu musaa" jokaisesta genrestä.. elikkäs saa olla klassista poppia heavyä ihan mitää vaan kuhan nyt jollain lailla sopis halloween aiheisiin pippaloihin... Ehottakaa kaikkeaA! en siis tarkoita mitää suden ulvontaa kahleitten kolinaa vaan oikeeta musaa joka sopis kauhu pippaloihin!
Halloweeni musaa?
12
2767
Vastaukset
- ,.,.
Ressu Redford, Neon2 ym. muut "ysäri" ihmeet. Ne ainaskin saa omat niskakarvani pystyyn.
- Drisa
nightmare before christmas- soundtrackilta löytyy hyviä kappaleita
rob zombie
nightwishiltä esimerkiksi coverbiisi phantom of the opera
eternal tears of sorrow
siinä nyt ainakin muutamia vinkkejä - Emilia.T.
Drisa kirjoitti:
nightmare before christmas- soundtrackilta löytyy hyviä kappaleita
rob zombie
nightwishiltä esimerkiksi coverbiisi phantom of the opera
eternal tears of sorrow
siinä nyt ainakin muutamia vinkkejäAuttakaa mä en löydä mistään sen Halloween yö laulun sanoja ja nuotteja!Jos tiiätte missä ne on tai ne sanat niin voisitteko kertoo????????????????????????????????PLIISSS!!! !
- wertyuikjnbvc
Emilia.T. kirjoitti:
Auttakaa mä en löydä mistään sen Halloween yö laulun sanoja ja nuotteja!Jos tiiätte missä ne on tai ne sanat niin voisitteko kertoo????????????????????????????????PLIISSS!!! !
Mäkin etsin noita sanoja, kiva jos joku kertois ö.ö
- Anonyymi
Emilia.T. kirjoitti:
Auttakaa mä en löydä mistään sen Halloween yö laulun sanoja ja nuotteja!Jos tiiätte missä ne on tai ne sanat niin voisitteko kertoo????????????????????????????????PLIISSS!!! !
Musiikin Mestarit, Otava, osa 3-4.
- indyn.poika
Rihanna - Disturbia
- NMxNM
vaikkapa sweenytoddin soundtrackki. kaikki klassiset soundtrackin käy..
- Kauhukujan kummitus
KIrjota youtubeen this is halloween
- Kauhukujan kummitus
No ainaskin se Marilyn Manson "this is halloween" se on aika jännä mutta silti tosi hyvä....
- mutta...
Japanilainen "candy spooky theather" tekee aivan loistavaa kauhumusaa! Jokseenkin leikkisää ja söpöä, silti hieman selkäpiitä karmivaa. Suosittelen!
- hfghfgh
mutta... kirjoitti:
Japanilainen "candy spooky theather" tekee aivan loistavaa kauhumusaa! Jokseenkin leikkisää ja söpöä, silti hieman selkäpiitä karmivaa. Suosittelen!
tässä olis halloweeniin parhaat musayhtyeet: misfits, alice cooper, marilyn manson, gwar, lordi, wasp, jne.
- ulostusääniä
niistä kovinkin kovis jo hätkähtää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353655Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1342489Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v452008Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen121593Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761586Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e781262- 671260
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681204- 701182