Onko huuhaata?
NOKIA MISSION
25
820
Vastaukset
- ...
huuhaata
- Anonyymi
Täyttä helvettiin hukuttajaisia käännyttää juutalaisuuteen ja pois ristiltä.
- Nuin
Lestadiolaiset eivän tästä missiosta voi arvioita antaa, heillä on kokonaan oma arvomaailmansa maailmansa. Siinä on paljon virheitä, niinkuinkaikessa mitä ihminen tekee.
Me emme ole kenenkään tuomareita, koska emme ymmärrä oikein tuomita sitä, mistä emme mitään tiedä.- Häh?
Onhan se nyt kumma juttu? Minä kysyin Lestaadiolaisilta, että mitä mieltä on nokian herätyksestä, niin sää alat keuhkoomaan, ettei kysymy kuulu tänne? Mikä luulet olevasi? Kerro ny viä seriffille asiattomasta viestistä !!!
- Salli
Teit oikein kun sanot ettet ymmärrä, mutta monet muut kyllä ymmärtävät, mitä on väärä jumalisuus.
- Nuin
Häh? kirjoitti:
Onhan se nyt kumma juttu? Minä kysyin Lestaadiolaisilta, että mitä mieltä on nokian herätyksestä, niin sää alat keuhkoomaan, ettei kysymy kuulu tänne? Mikä luulet olevasi? Kerro ny viä seriffille asiattomasta viestistä !!!
Osannet kuitenkin lukea.
Sitäpaitsi lessut tuomitsevat kaikki helvettiin, muotoon katsomatta, ellei ole lessu.
Miksi et tätä jo usko.
Kysy kysymyksesi jossain muualla. Mitä siitä täällä revittää, kun eivät tunne kuitenkaan asiaa sen kummemmin. - Nuin
Salli kirjoitti:
Teit oikein kun sanot ettet ymmärrä, mutta monet muut kyllä ymmärtävät, mitä on väärä jumalisuus.
Olen kuunnellut jonkun verran radio Deistä heidän jumalanpalvelustaan. Minä jotakin tiedänkin, päinvasoin kun sinä umpimielisine kaikki tuomitsevine asenteinesi kanssa.
Olen myös ollut Markun ja Elinan kanssa samalla aviolittoleirillä Pieksämäellä, jossa he pitivät tunneluennon.
Markku on teologian tohtori, siis jumaluuoppinut mies.
Turhaan sinä tyhjä tynnyri siinä koliset, sehän on Jumala joka kaikki okein tuomitsee, ei ole todellakaan sinun murheesi, eikä minun murheeni.
Kyllä on lestadiolaisillakin vielä luvattoman paljon oppimista ja keskeneräisyyttä.
Kun pimennossa on hämmästyttävän monelta kristinopin pääkappaleetkin, kuten kaikista tärkein, eli vanhurskauttaminenkin on sekotettu osin ihmistekoihin, ja seurakuntaoppi on ihan itse keksittyä mallia, niin en kyllä sinuna höpisisi mitään.
Pelkkää hengellistä ylpeyttä ja isottelua tuo vain on. - Salli
Nuin kirjoitti:
Olen kuunnellut jonkun verran radio Deistä heidän jumalanpalvelustaan. Minä jotakin tiedänkin, päinvasoin kun sinä umpimielisine kaikki tuomitsevine asenteinesi kanssa.
Olen myös ollut Markun ja Elinan kanssa samalla aviolittoleirillä Pieksämäellä, jossa he pitivät tunneluennon.
Turhaan sinä tyhjä tynnyri siinä koliset, sehän on Jumala joka kaikki okein tuomitsee, ei ole todellakaan sinun murheesi, eikä minun murheeni.
Kyllä on lestadiolaisillakin vielä luvattoman paljon oppimista ja keskeneräisyyttä.
Kun pimennossa on hämmästyttävän monelta kristinopin pääkappaleetkin, kuten kaikista tärkein, eli vanhurskauttaminenkin on sekotettu osin ihmistekoihin, ja seurakuntaoppi on ihan itse keksittyä mallia, niin en kyllä sinuna höpisisi mitään.
Pelkkää hengellistä ylpeyttä ja isottelua tuo vain on.Luther näin: Yksi oikea kristitty on enemmän, kuin kaikki maailman papit. Ei se mitään pyhitä, vaikka olisi kuinka monta tohtorin hattua päällekkäin. Onhan noita eksyttäjiä joskus kuunneltu, mutta on kovin kevyttä ihmisoppia, millä he pyrkivät ihmisiä viihdyttää. Sanoisin että tuo on enemmänkin suurta bisnestä, ohi henkilökohtaisen vakaumuksen. Siis yhtä pahaa, kuin paavin aneet. Kovin olet ihastunut tuohon väärän jumalisuuden ihannointiin, sieltäkö nykyisin saat hengen ja elämän, sekä sielulle katoavan ravinnon. Jos herra Nuinilla olisi vanhurskauttamisoppi ja pyhitysoppi ymmärryksessä, niin ei hänen tarvitsisi käydä kaukalolla vieraan ruokaa maistelemassa. Joitakin sokaisee, kun on hiukan lukenut, tohtori no sehän tietää sitten kaiken, paitsi ei tietä taivaaseen.
- Nooa
Nuin kirjoitti:
Osannet kuitenkin lukea.
Sitäpaitsi lessut tuomitsevat kaikki helvettiin, muotoon katsomatta, ellei ole lessu.
Miksi et tätä jo usko.
Kysy kysymyksesi jossain muualla. Mitä siitä täällä revittää, kun eivät tunne kuitenkaan asiaa sen kummemmin.älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi:
"Sitäpaitsi lessut tuomitsevat kaikki helvettiin, muotoon katsomatta, ellei ole lessu.
Miksi et tätä jo usko. "
Tiedoksi vain sinulle, että minäkään (meitä on monta) en tuomitse ketään helvettiin, vaikka olen lestadiolainen. Ne asiat ovat yläkerran Herran asioita, eikä meillä tavallisilla kuolevaisilla ole niihin sanomista.
Jos me olemmekin varmoja siitä, että meidän seuroissamme tulee autuaaksi, emme tiedä tuleeko muualla, se on Jumalan asia. Tiedämme, tässä ainakin. - Nuin
Salli kirjoitti:
Luther näin: Yksi oikea kristitty on enemmän, kuin kaikki maailman papit. Ei se mitään pyhitä, vaikka olisi kuinka monta tohtorin hattua päällekkäin. Onhan noita eksyttäjiä joskus kuunneltu, mutta on kovin kevyttä ihmisoppia, millä he pyrkivät ihmisiä viihdyttää. Sanoisin että tuo on enemmänkin suurta bisnestä, ohi henkilökohtaisen vakaumuksen. Siis yhtä pahaa, kuin paavin aneet. Kovin olet ihastunut tuohon väärän jumalisuuden ihannointiin, sieltäkö nykyisin saat hengen ja elämän, sekä sielulle katoavan ravinnon. Jos herra Nuinilla olisi vanhurskauttamisoppi ja pyhitysoppi ymmärryksessä, niin ei hänen tarvitsisi käydä kaukalolla vieraan ruokaa maistelemassa. Joitakin sokaisee, kun on hiukan lukenut, tohtori no sehän tietää sitten kaiken, paitsi ei tietä taivaaseen.
Mutta vain Jumala tietää, kuinka asiat ovat.
Siksi älä sinä sekaannu asiaan, kun et tiedä.
Sitä tarkoitan!!!
Oletpa sinä ylpeä ja itseriittoinen, "enemmän kun kaikki maailman papit". Hölö hölö.
Ja sitten lopetat myös tuon valehtelemisen minun ihannoimisistani. Minä olen itse ihanteeni täällä kertonut useampaankin kertaan, ja se riittää sinullekin!!!
Ja paina pieneen mieleesi, ettet puhu, mitään, silloin KUN ET TIEDÄ. - El mies
Nuin kirjoitti:
Sitä tarkoitan!!!
Oletpa sinä ylpeä ja itseriittoinen, "enemmän kun kaikki maailman papit". Hölö hölö.
Ja sitten lopetat myös tuon valehtelemisen minun ihannoimisistani. Minä olen itse ihanteeni täällä kertonut useampaankin kertaan, ja se riittää sinullekin!!!
Ja paina pieneen mieleesi, ettet puhu, mitään, silloin KUN ET TIEDÄ.Kovimpa olet innokas kirjoittamaan aiheesta, vaikka yläpuolella kirjoitat, ettei aihe kuulu tänne.
Sanon kyseisen tohtorin oman opetuksen mukaan, että Nokian-liike on omanvanhurskaudenleiri. Satuin kerran automatkalla kuulemaan tämän tohtorin selitystä Hebrealaiskirjeen 13. luvusta. Hän käski pysymään leirissä, vaikka tekstissä käsketään menemään pois, siinä myös varoitetaan vääristä opeista.
"
9. Älkäät antako vietellä teitänne moninaisilla ja muukalaisilla opetuksilla; sillä se on hyvä, että sydän vahvistuu armolla ja ei rualla, joista ei ne mitään hyötyneet, jotka niissä vaelsivat.
10. Meillä on alttari, Josta ei ole niiden lupa syödä, jotka majassa palvelevat.
11. Sillä joiden eläinten veren ylimmäinen pappi vie pyhään syntein edestä, niiden ruumis ulkona leiristä poltetaan.
12. Sentähden myös Jesus, että hän oli pyhittävä kansan omalla verellänsä, on ulkona portista kärsinyt.
13. Niin menkäämme siis hänen tykönsä ulos leiristä, kantain hänen pilkkaansa.
14. Sillä ei meillä tässä ole pysyväistä kaupunkia, vaan tulevaista me etsimme. "
Tohtorin appi-ukko, joka oli myös pappi ja kirkkoherra sai armon tehdä parannuksen vähän ennen kuolemaansa. - xyz
Nuin kirjoitti:
Sitä tarkoitan!!!
Ja paina pieneen mieleesi, ettet puhu, mitään, silloin KUN ET TIEDÄ.kaikkea sitä näkeekin.
- Salli
Nuin kirjoitti:
Sitä tarkoitan!!!
Ja paina pieneen mieleesi, ettet puhu, mitään, silloin KUN ET TIEDÄ.Tää on nyt sitä rievä porukkaa, kaikki omanvanhurskauden opit ovat heille tulleet rakkaiksi, mutta kun puhutaan pyhitysopista johan alkaa nousta karvat pystyyn. Sekun on omaavanhurskautta, se kun paljastaa heidän tilansa, maailman rakkauden, joka on tullut kristuksen rakkauden tilalle. Tätä kaikkea he ihannoivat ja ylistävät, sieltä mistä heidän läheiset ovat saaneet hengen ja elämän sitä he soimaavat ja pilkkaavat. Minä itse päätän mitä puhun ja kirjoitan tämänkin jälkeen. Soimaava omatuntosiko saa sinussa rauhattomuutta. Tie on auki armoistuimelle käytä sitä saat rauhan takaisin.
- enkeli
Salli kirjoitti:
Luther näin: Yksi oikea kristitty on enemmän, kuin kaikki maailman papit. Ei se mitään pyhitä, vaikka olisi kuinka monta tohtorin hattua päällekkäin. Onhan noita eksyttäjiä joskus kuunneltu, mutta on kovin kevyttä ihmisoppia, millä he pyrkivät ihmisiä viihdyttää. Sanoisin että tuo on enemmänkin suurta bisnestä, ohi henkilökohtaisen vakaumuksen. Siis yhtä pahaa, kuin paavin aneet. Kovin olet ihastunut tuohon väärän jumalisuuden ihannointiin, sieltäkö nykyisin saat hengen ja elämän, sekä sielulle katoavan ravinnon. Jos herra Nuinilla olisi vanhurskauttamisoppi ja pyhitysoppi ymmärryksessä, niin ei hänen tarvitsisi käydä kaukalolla vieraan ruokaa maistelemassa. Joitakin sokaisee, kun on hiukan lukenut, tohtori no sehän tietää sitten kaiken, paitsi ei tietä taivaaseen.
Salli, ymmärrät asiat oikein. Pysy vahvana.
Pyhitysoppia ei saisi sekoittaa vanhurskauttamisoppiin millään lailla. Mutta jotkut täällä sotkevat ne aina ja selittävät pyhityksen teoilla ansaitsemiseksi, jota se ei ole. Siitä huomaa, että ei olla tarpeeksi rakennettuja ja siksi helposti lähdetään kaikkien tuulien mukaan. - Anonyymi
Nokia herätys on eksytys hellarivapareiden sekasotku rahan lypsämistä myynti Jeesus. Anna rahasi heille tyyli.
- Anonyymi
Nuin kirjoitti:
Osannet kuitenkin lukea.
Miksi et tätä jo usko.
Kysy kysymyksesi jossain muualla. Mitä siitä täällä revittää, kun eivät tunne kuitenkaan asiaa sen kummemmin.Jeesus ei sovittanut hellarivaparilestojen synagoga syntejä vain muiden.
- Anonyymi
Nuin kirjoitti:
Pelkkää hengellistä ylpeyttä ja isottelua tuo vain on.Aviorikos ja homopoikia ....haistakaa paska nää helluntai lestat jutut on perseestä mikä rikos se on jos panee toista kuin vakituista. Ei se mikään rikos ole muuten jokaisen Jehovan sängystä löytyy muiden naisten huulipunaa ja kondomia alushousuja.
- Anonyymi
Nooa kirjoitti:
älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi:
"Sitäpaitsi lessut tuomitsevat kaikki helvettiin, muotoon katsomatta, ellei ole lessu.
Miksi et tätä jo usko. "
Tiedoksi vain sinulle, että minäkään (meitä on monta) en tuomitse ketään helvettiin, vaikka olen lestadiolainen. Ne asiat ovat yläkerran Herran asioita, eikä meillä tavallisilla kuolevaisilla ole niihin sanomista.
Jos me olemmekin varmoja siitä, että meidän seuroissamme tulee autuaaksi, emme tiedä tuleeko muualla, se on Jumalan asia. Tiedämme, tässä ainakin.Lestat hellarit huoraa itse mutta syyttää muita katsokaas Jahve siinä sitä raiskataan ja syytetään raiskattua tää on näiden syntisten asenne ollut. Sulttaanin tyyliä.
- Anonyymi
El mies kirjoitti:
Kovimpa olet innokas kirjoittamaan aiheesta, vaikka yläpuolella kirjoitat, ettei aihe kuulu tänne.
Sanon kyseisen tohtorin oman opetuksen mukaan, että Nokian-liike on omanvanhurskaudenleiri. Satuin kerran automatkalla kuulemaan tämän tohtorin selitystä Hebrealaiskirjeen 13. luvusta. Hän käski pysymään leirissä, vaikka tekstissä käsketään menemään pois, siinä myös varoitetaan vääristä opeista.
"
9. Älkäät antako vietellä teitänne moninaisilla ja muukalaisilla opetuksilla; sillä se on hyvä, että sydän vahvistuu armolla ja ei rualla, joista ei ne mitään hyötyneet, jotka niissä vaelsivat.
10. Meillä on alttari, Josta ei ole niiden lupa syödä, jotka majassa palvelevat.
11. Sillä joiden eläinten veren ylimmäinen pappi vie pyhään syntein edestä, niiden ruumis ulkona leiristä poltetaan.
12. Sentähden myös Jesus, että hän oli pyhittävä kansan omalla verellänsä, on ulkona portista kärsinyt.
13. Niin menkäämme siis hänen tykönsä ulos leiristä, kantain hänen pilkkaansa.
14. Sillä ei meillä tässä ole pysyväistä kaupunkia, vaan tulevaista me etsimme. "
Tohtorin appi-ukko, joka oli myös pappi ja kirkkoherra sai armon tehdä parannuksen vähän ennen kuolemaansa.Nää uhraa ruokauhreja rahauhreja koirauhreja elukkauhreja kaiken lisäksi varastettu muilta.
- Anonyymi
Salli kirjoitti:
Tää on nyt sitä rievä porukkaa, kaikki omanvanhurskauden opit ovat heille tulleet rakkaiksi, mutta kun puhutaan pyhitysopista johan alkaa nousta karvat pystyyn. Sekun on omaavanhurskautta, se kun paljastaa heidän tilansa, maailman rakkauden, joka on tullut kristuksen rakkauden tilalle. Tätä kaikkea he ihannoivat ja ylistävät, sieltä mistä heidän läheiset ovat saaneet hengen ja elämän sitä he soimaavat ja pilkkaavat. Minä itse päätän mitä puhun ja kirjoitan tämänkin jälkeen. Soimaava omatuntosiko saa sinussa rauhattomuutta. Tie on auki armoistuimelle käytä sitä saat rauhan takaisin.
TOSI SAIRASTA ALKAA UHRATA ELUKOITA JA RUOKAA VARASTAA TOISTEN VAATTEITA KÄSILAUKKUJA PUHUA MITÄÄN JUMALISTA. IKINÄ . SAATANALLE LAITETTU IHMISIÄ JOTKA ON JEESUKSEEN KASTETTUJA. KEHTAA EDES MISSÄÄN LIIKKUA TOMMOINEN.
- Mie
suorastaan sielunvihollisesta. Ei siinäkään vaikuta Pyhä Henki. Olen siis vl.
- Kaisla
Te vl:t jaksatte aina tietää, kenellä on Pyhä Henki ja kenellä ei. Kunpa teitä ei viimeisenä päivänä laitettaisi tuomioistanne tilille.
- Naapuri
Kaisla kirjoitti:
Te vl:t jaksatte aina tietää, kenellä on Pyhä Henki ja kenellä ei. Kunpa teitä ei viimeisenä päivänä laitettaisi tuomioistanne tilille.
Tossa se Markku Koivisto huutaa Metro-areenalla kuin vähämielinen, ei sitä voi olla kuulematta!!
- Anonyymi
Naapuri kirjoitti:
Tossa se Markku Koivisto huutaa Metro-areenalla kuin vähämielinen, ei sitä voi olla kuulematta!!
Saatanan Sillanpää asemista se myyntitykki huuteli ihmisille jotka elää rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan Sillanpää asemista se myyntitykki huuteli ihmisille jotka elää rauhassa.
Ylivainio on samalla osastolla kuin tämä tänään 😈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061788
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738