Kohtasin poliisit kun sakottivat ylinopeudesta. Minua loukkasi poliisin tökerö käytös. Onko tämä yleistäkin Kuusamossa.
Poliisin käytöstavat
31
3990
Vastaukset
- mietipä vähän
Ehkä voisit ajatella muitakin autoilijoita kun aiheutat ylinopeudellasi vaaratilanteita teillä. Eli sinullahan se on ollut törkeä käytös.
- taas hoh hoijaa
minä ku oisin polliisi niin pampulla pätkisin hurjastelijoita ja sakot päälle,,,,
- taas hoh hoijaa
piti mennä ylinop. ajanelle
- kevättä rinnassa
joo täyttä asiaa.varsinkin ruka-kuusamo välillä näkee joskus tosi karmeita ohitustilanteita ja huimia ylinopeuksia.mitä hienompi ja kiiltävämpi menopeli alla,sitä hurjempaa menoa.liekkö omasta pussista ollut hankinta vai isä-ukon pörssillä pitänyt käydä.joten ei haittaa vaikka poliisit olisivat useamminkin näkösällä tuolla liikenteessä,jospa ne hurjastelijat saataisi joskus kiinni.onhan se kyllä resurssikysymyskin.että ei niitä poliiseja aina ole tarosalla kun olis tarvis.
- päätä
Pitäisikö poliisien silittää sun päätä, kun olet ajanut ylinopeutta? Mitäs ajelet ylinopeutta.
- Painukootite
No, miksei sitä voi suoraan sanoa,että olet ylittänyt nopeusrajoituksen, että "...tulikohan liikaa nopeutta...?..."....
Ei, vaan "...Haluatko tappaa jonkun! Vittuako täällä ajelet?Painu sinne mistä tulet!!!"
Semmonen poliisi on....Ei ainakaan minun kaveri...
- ajotaito
ei ko.käytös kyllä normaalia ole,mitä itse olen saanut kokea ja toisilta kuullut.voihan se olla syy kuskissakin ja yleensä on.monta kertaa olen virkavallan kanssa joutunut tekemisiin ja lähes poikkeuksetta asiallista on käytös ollut.muistahan höllentää kaasujalkaasi,niin ei tartte rutista,työtään ne poliisitkin vaan tekee ja hyvä on.että on valvontaa.
- ent. kuusamolainen
kuusamon poliisilla on ollut kautta aikojen jonkinlainen asenneongelma. Olen toki asioinut heidän kanssaan vain ylinopeusasioissa , mutta ei se turha kettuilu ole kuin "veitsen kääntämistä haavassa", mutta kai ne siitä nauttii ;-) . On siellä toki hyviäkin tyyppejä , joilla ei pipo ole liian kireellä esim. Tyni ja Salokannel. Olisihan se varmaan terveen maalaisjärjen ja huumorin käyttö muillekin sallittua. Tuskin se pieni ylinopeus nyt niitä suurimpia rikoksia on...
- Sinivuokot
antaa sakkoja.Eihän niitä muuten näy.
- nyk kuusamolainen
Olen tasan samaa mieltä, kuusamon poliisilla on ollut kautta aikojen jonkinlainen asenneongelma. Se näkyy siitä kuinka he suhtautuvat kohtaamiinsa ihmisiin, ovat kuin ukkoylijumalia.
- syyttäjäkö
Mikäs mies se poliisien päällikkö on Kuusamossa. Eikös se ole entinen syyttäjä silloin poikasena ollessaan?
- voi.hyvä.mies
Mikäkö mies? No hyvä mies kaikin puolin.
- Tulihtaaa
Kuusamon poliisista on kerran pistetty nimismieskin hommistaan ku oli mukana TULIHTA hommissa, tulihta, kuusamon kirosana.
- ella.täti
Mikko oli tolokun mies! Nimismiehenäkin...
- NaurutSai
tolokuin varmaan joo.. :D
- asennevammaiset
Kyllä kuusamon muutamalla poliisilla on asennevamma, minutkin pysäyttivät tuossa keskustassa suuren maaliman tyyliin. Avasin ikkunan niin tämä "poliisi" tempas turvavyöstä että kylkiluut rasahti ja alko väittää että turvavyö irti, minä siihen et ei ole ollut. Seuraavaksi pilli suuhun kun sieltäkään ei tärpänny niin seuraavaksi vaati pakettiauton ovien avaamista et kuorma on sitomatta. No minähän avasin ja kuorma oli useamalla liinalla sidottu kiinni. Tää sälli ei antanut periksi turvavyön kans vaan kirjoitti huomautuksen siitä. Minä sanon et jos tuolla tulee onnelliseksi niin hyvä on mut mulla on h*lkatin hyvä muisti.
- ajonaikana
Olithan jo pysähdyksissä kun pollari nykki turvavyötä? Ei sen kiinni enää tarvinnu ollakkaan. ; )
- kitkan.viisas
Vai pelaa muisti vielä', mahtavaa! Hulvatonta.. Tuskin sanoit mitään, ajoit suoraan suoleen kirjoittamaan, mammanpoika.
- asennevammaiset
Tää tapahtui kevät-talvella, oli aika kova vinkka ja tää intoilija komenti mua maijaan istumaan mut en noussut. Kerroin et voin hyvin seistä tässä ovellakin, näytti aika kylmältä hommalta se nuoremman sällin kirjoitus homma siinä viimassa :). sais palata tää "polliisi" tonne rajalle purkaa ihmisten autoja et jospa joku tupakkakartonki löytys penkin alta. sais purkaa intoilua ja maalima pelastus.
- Anonyymi
Oisit kalauttanu takaraivoon sitä kovaa...
- vauhtikalliossa
Jumalauta näitkö Lapissa Polliisin?
Minä ajoin 2400 kilometriä eikä ainottakaan.Vaan ajelinki nätisti ja annoin porroilleki tietä. Vaan kiittääkö pitäis lainrikkomisesta? Ei ne pyörylät siellä teijen varsilla mittää tikkareita ole vaikka saman näköösiä. Kyllä se herra on ajatellu niin, että kun sen renkulan sisällä olevaa lukua yhistelee siihen noppeusmittariin, pysyypi Lapissa paremmin niillä asvalteilla. Eikä tarvihe rattorien tahi hinurien vejellä suonsilimästä mersuva ja pemaria. Pitäs vissiin vaan lisätä kyrillisiä kirjaimia jotta ruskitkin osais naputella suveihinsa vakionoppeuvensäätimeen oikiat maronluvut. - awqs
ei niillä ole ongelmaa muita kuin nämä helvetin kaahaajat ja törppöilijät liikenteessä,ohitetaan tosiaan vaikka missä ja aivan järjettömissä paikoissa .pitäisi kyllä tajuta säännöt liikenteessä kun kortinkin on saanut.
- hyviätapojapoliisillekin
Seurasin matkustajana jonkin aikaa sitten poliisin toimintaa jonkin paperivirheen takia. Kalusto oli kunnossa, kuski noudatti rajoituksia ja ajoi muutenkin mielestäni mallikkaasti.
Poliisin käytös muistutti lähinnä annettua kuvaa natsien käytöksestä "ali-ihmisiä" kohtaan.
Jos olisin ollut itse sen vittuilun ja loukkausten kohteena siviilin taholta, harkitsisin vakavasti kunnianloukkaus syytettä.
Ei varmasti edistä mitenkään laillisuuta sen valvojien tökerö käytös.- Anonyymi
... kuvaa natsien käytöksestä "ali-ihmisiä"
Ootko joku punapersekommari? Voin viedä sinut saunan taakse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... kuvaa natsien käytöksestä "ali-ihmisiä"
Ootko joku punapersekommari? Voin viedä sinut saunan taakse.Voisitko juha-matti lopettaa, sut on tunnistettu jo!
- niinkun.työttömilläkin
se on poliisitkin huomannut ,että palkka ei riitä kun vuokraan
- Imupoika
suihinotolla selviää sakoista.
- Hotkussa
Kyllä se palkka näyttää riittävän myös ruokaan. Käyvät Hotkussa lounastamassa päivittäin, saavat varmaankin hyvät alennukset niin kuin poliisit saavat muuallakin lounaspaikoissa.
- Anonyymi
Hotkussa kirjoitti:
Kyllä se palkka näyttää riittävän myös ruokaan. Käyvät Hotkussa lounastamassa päivittäin, saavat varmaankin hyvät alennukset niin kuin poliisit saavat muuallakin lounaspaikoissa.
Eivät käy enää, ku hotkurutkuputku meni lihoiksi
- mansen.mies
Kyllä, kuusamossa o hyvin yleistä ajaa ylinopeutta ja sakotuksen jälkeen juosta märisemään suoleen. Tyhmyydestä sakotetaan nääs.
- Anonyymi
Poliisi on kiva. Poliisi on kiva
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423683Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182840Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2732254
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3061721- 911662
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461429Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163