Poliisin käytöstavat

Harvoin poliisin kohdannut

Kohtasin poliisit kun sakottivat ylinopeudesta. Minua loukkasi poliisin tökerö käytös. Onko tämä yleistäkin Kuusamossa.

31

3738

    Vastaukset

    • mietipä vähän

      Ehkä voisit ajatella muitakin autoilijoita kun aiheutat ylinopeudellasi vaaratilanteita teillä. Eli sinullahan se on ollut törkeä käytös.

      • taas hoh hoijaa

        minä ku oisin polliisi niin pampulla pätkisin hurjastelijoita ja sakot päälle,,,,


      • taas hoh hoijaa

        piti mennä ylinop. ajanelle


      • kevättä rinnassa

        joo täyttä asiaa.varsinkin ruka-kuusamo välillä näkee joskus tosi karmeita ohitustilanteita ja huimia ylinopeuksia.mitä hienompi ja kiiltävämpi menopeli alla,sitä hurjempaa menoa.liekkö omasta pussista ollut hankinta vai isä-ukon pörssillä pitänyt käydä.joten ei haittaa vaikka poliisit olisivat useamminkin näkösällä tuolla liikenteessä,jospa ne hurjastelijat saataisi joskus kiinni.onhan se kyllä resurssikysymyskin.että ei niitä poliiseja aina ole tarosalla kun olis tarvis.


    • päätä

      Pitäisikö poliisien silittää sun päätä, kun olet ajanut ylinopeutta? Mitäs ajelet ylinopeutta.

      • Painukootite

        No, miksei sitä voi suoraan sanoa,että olet ylittänyt nopeusrajoituksen, että "...tulikohan liikaa nopeutta...?..."....
        Ei, vaan "...Haluatko tappaa jonkun! Vittuako täällä ajelet?Painu sinne mistä tulet!!!"
        Semmonen poliisi on....Ei ainakaan minun kaveri...


    • ajotaito

      ei ko.käytös kyllä normaalia ole,mitä itse olen saanut kokea ja toisilta kuullut.voihan se olla syy kuskissakin ja yleensä on.monta kertaa olen virkavallan kanssa joutunut tekemisiin ja lähes poikkeuksetta asiallista on käytös ollut.muistahan höllentää kaasujalkaasi,niin ei tartte rutista,työtään ne poliisitkin vaan tekee ja hyvä on.että on valvontaa.

    • ent. kuusamolainen

      kuusamon poliisilla on ollut kautta aikojen jonkinlainen asenneongelma. Olen toki asioinut heidän kanssaan vain ylinopeusasioissa , mutta ei se turha kettuilu ole kuin "veitsen kääntämistä haavassa", mutta kai ne siitä nauttii ;-) . On siellä toki hyviäkin tyyppejä , joilla ei pipo ole liian kireellä esim. Tyni ja Salokannel. Olisihan se varmaan terveen maalaisjärjen ja huumorin käyttö muillekin sallittua. Tuskin se pieni ylinopeus nyt niitä suurimpia rikoksia on...

      • Sinivuokot

        antaa sakkoja.Eihän niitä muuten näy.


      • nyk kuusamolainen

        Olen tasan samaa mieltä, kuusamon poliisilla on ollut kautta aikojen jonkinlainen asenneongelma. Se näkyy siitä kuinka he suhtautuvat kohtaamiinsa ihmisiin, ovat kuin ukkoylijumalia.


      • syyttäjäkö

        Mikäs mies se poliisien päällikkö on Kuusamossa. Eikös se ole entinen syyttäjä silloin poikasena ollessaan?


      • voi.hyvä.mies

        Mikäkö mies? No hyvä mies kaikin puolin.


    • Tulihtaaa

      Kuusamon poliisista on kerran pistetty nimismieskin hommistaan ku oli mukana TULIHTA hommissa, tulihta, kuusamon kirosana.

      • ella.täti

        Mikko oli tolokun mies! Nimismiehenäkin...


      • NaurutSai

        tolokuin varmaan joo.. :D


    • asennevammaiset

      Kyllä kuusamon muutamalla poliisilla on asennevamma, minutkin pysäyttivät tuossa keskustassa suuren maaliman tyyliin. Avasin ikkunan niin tämä "poliisi" tempas turvavyöstä että kylkiluut rasahti ja alko väittää että turvavyö irti, minä siihen et ei ole ollut. Seuraavaksi pilli suuhun kun sieltäkään ei tärpänny niin seuraavaksi vaati pakettiauton ovien avaamista et kuorma on sitomatta. No minähän avasin ja kuorma oli useamalla liinalla sidottu kiinni. Tää sälli ei antanut periksi turvavyön kans vaan kirjoitti huomautuksen siitä. Minä sanon et jos tuolla tulee onnelliseksi niin hyvä on mut mulla on h*lkatin hyvä muisti.

      • ajonaikana

        Olithan jo pysähdyksissä kun pollari nykki turvavyötä? Ei sen kiinni enää tarvinnu ollakkaan. ; )


      • kitkan.viisas

        Vai pelaa muisti vielä', mahtavaa! Hulvatonta.. Tuskin sanoit mitään, ajoit suoraan suoleen kirjoittamaan, mammanpoika.


      • asennevammaiset

        Tää tapahtui kevät-talvella, oli aika kova vinkka ja tää intoilija komenti mua maijaan istumaan mut en noussut. Kerroin et voin hyvin seistä tässä ovellakin, näytti aika kylmältä hommalta se nuoremman sällin kirjoitus homma siinä viimassa :). sais palata tää "polliisi" tonne rajalle purkaa ihmisten autoja et jospa joku tupakkakartonki löytys penkin alta. sais purkaa intoilua ja maalima pelastus.


      • Anonyymi

        Oisit kalauttanu takaraivoon sitä kovaa...


    • vauhtikalliossa

      Jumalauta näitkö Lapissa Polliisin?
      Minä ajoin 2400 kilometriä eikä ainottakaan.Vaan ajelinki nätisti ja annoin porroilleki tietä. Vaan kiittääkö pitäis lainrikkomisesta? Ei ne pyörylät siellä teijen varsilla mittää tikkareita ole vaikka saman näköösiä. Kyllä se herra on ajatellu niin, että kun sen renkulan sisällä olevaa lukua yhistelee siihen noppeusmittariin, pysyypi Lapissa paremmin niillä asvalteilla. Eikä tarvihe rattorien tahi hinurien vejellä suonsilimästä mersuva ja pemaria. Pitäs vissiin vaan lisätä kyrillisiä kirjaimia jotta ruskitkin osais naputella suveihinsa vakionoppeuvensäätimeen oikiat maronluvut.

    • awqs

      ei niillä ole ongelmaa muita kuin nämä helvetin kaahaajat ja törppöilijät liikenteessä,ohitetaan tosiaan vaikka missä ja aivan järjettömissä paikoissa .pitäisi kyllä tajuta säännöt liikenteessä kun kortinkin on saanut.

    • hyviätapojapoliisillekin

      Seurasin matkustajana jonkin aikaa sitten poliisin toimintaa jonkin paperivirheen takia. Kalusto oli kunnossa, kuski noudatti rajoituksia ja ajoi muutenkin mielestäni mallikkaasti.
      Poliisin käytös muistutti lähinnä annettua kuvaa natsien käytöksestä "ali-ihmisiä" kohtaan.
      Jos olisin ollut itse sen vittuilun ja loukkausten kohteena siviilin taholta, harkitsisin vakavasti kunnianloukkaus syytettä.
      Ei varmasti edistä mitenkään laillisuuta sen valvojien tökerö käytös.

      • Anonyymi

        ... kuvaa natsien käytöksestä "ali-ihmisiä"

        Ootko joku punapersekommari? Voin viedä sinut saunan taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... kuvaa natsien käytöksestä "ali-ihmisiä"

        Ootko joku punapersekommari? Voin viedä sinut saunan taakse.

        Voisitko juha-matti lopettaa, sut on tunnistettu jo!


    • niinkun.työttömilläkin

      se on poliisitkin huomannut ,että palkka ei riitä kun vuokraan

      • Imupoika

        suihinotolla selviää sakoista.


      • Hotkussa

        Kyllä se palkka näyttää riittävän myös ruokaan. Käyvät Hotkussa lounastamassa päivittäin, saavat varmaankin hyvät alennukset niin kuin poliisit saavat muuallakin lounaspaikoissa.


      • Anonyymi
        Hotkussa kirjoitti:

        Kyllä se palkka näyttää riittävän myös ruokaan. Käyvät Hotkussa lounastamassa päivittäin, saavat varmaankin hyvät alennukset niin kuin poliisit saavat muuallakin lounaspaikoissa.

        Eivät käy enää, ku hotkurutkuputku meni lihoiksi


    • mansen.mies

      Kyllä, kuusamossa o hyvin yleistä ajaa ylinopeutta ja sakotuksen jälkeen juosta märisemään suoleen. Tyhmyydestä sakotetaan nääs.

    • Anonyymi

      Poliisi on kiva. Poliisi on kiva

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe