joo pelailin omaha hi/lo -turnausta, ja tuli käteen 5Q44... pöytään tulee 10 J K 8 A Itse ajattelen omaavani suoran (käsitykseni mukaan kaksi korttia kädestä valitaan). Kuitenkin kone näyttää edelleen paria HI-kädeksi, eli varmaan tuo 44. Foldasin. Hämmästyttää. Pitääkö kummatkin kädestä valittavat kortit osua pöytäkorttien kanssa?
omaha hi lo kysymys
4
868
Vastaukset
- 2352352323
pelaat 2 korttiä kädestäs. aina. Paitsi tietenki hillon tapauksessa pelaat 2 korttia hi-käteen ja 2 korttia lo-käteen. Tuossa tapauksessa lowta ei ole, joten kätes on 44akj
- .-,-.,-.-,.--.-.,--.
ok, tuo selvensi asiaa.
- tietää ennen kuin pelaa
Kaksi korttia kädestä ja kolme pöydästä, joten tässä tapauksessa paras HI kätesi on 44AKJ.
Omaha hi ja omaha hi/lo pelissä voi vaan käyttää kädestä kaksi ja pöydästä kolme eli sinulla ei ole suoraa kun et voi käytää pöydästä neljää korttia. Suosittelen foldaamaan tuollaiset kädet varsinkin hi/lo pelissä. Pinenenä vienkkiniä hi/lo peliin, että kannattaa hakea sellaista kättä jolla voittaa molemmat sekä hi ja lo potin. eli AA23, A234 on hyviä käsiä vielä parempi jos AA23 kädessä vaikka A ja 2 on samaa maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874