"Saksan maajoukkueen hyökkääjä Jurgen Klinsman reväytti polvensa EM-kisoissa vuonna 1996. Hän luuli kisojensa päättyvän siihen, kun normaalisti paraneminen olisi vienyt kolme viikkoa. Bioterapeuttinen lääkeseos paransi Klinsmanin pelikuntoon viikossa. Nyt Saksan jalkopallomaajoukkueen ja Bayer Muchenin lääkäri Hans Muller- Wohlhart on arvostettu urheilulääkäri, jonka potilaskortisto on täynnä huippu-urheilijoita. Mullerin hoito pohjautuu homeopatiaan. Vielä kymmenkunta vuotta sitten hoitotapa herätti ihmetystä, mutta ei enää. Muller ei pyri tappamaan kipua vaan aktivoi oman lääkeseoksensa avulla elimistön parantamaan itse itsensä. Bioterapeuttiset valmisteet pohjautuvat homeopatiassa käytettyihin luonnonaineisiin." http://yle.fi/akuutti/arkisto2001/100401.html
Homeopatia urheilijoiden
käytössä
3
324
Vastaukset
- ihmelääke!
Näin kirjoitettiin siis armon vuonna 2001. Onko olemassa tuoreempaa tulosta ihmelääkkeen voittokulusta?
- urheilupiireissä
Ei ole uudempaa tulosta voittokulusta, koska sellaista ei koskaan tullut, mikä sinällään olikin täysin odotettavissa. Ihme juttu, että Akuutin toimittaja meni tuohon halpaan.
- uskoo kuka tahtoo
Tämä kaveri on auttanut kuntoon myös Linford Christien, Diego Maradonan ja Maurice Greenen. "Minulla ei ole aavistustakaan, mitä niissä ruiskuissa oli", sanoi Klinsmann hoitonsa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559