Aknea selässä?

huohh........

Olen 16-vuotias tyttö. Mulla on muuten ihan hyvä iho, mitä nyt pieniä epäpuhtauksia silloin tällöin kasvojenalueella, joka on käsittääkseni ihan normaalia tässä iässä. Eli ihan yksittäisiä näppylöitä aina välillä. Nyt tässä lyhyessä ajassa yläselkääni on ilmestynyt runsaasti näppylöitä. Mielestäni ne ovat finnejä, voi toki olla ihottumaakin. Näppylöiden alueelta selkä on punainen. Erittäin häiritsevää, varsinkin kun kesä on tulossa ja haluaisi pitää toppeja ja bikineitä. Millä pääsen eroon näppylöistä? Samaten pepun alueella on muutamia näppylöitä ja haluaisin myös niistä päästä eroon. KAIPAAN TODELLA APUANNE!

4

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NW88

Moi! Itse olen todennut hyväksi Head & Shoulders menetelmän. Eli laitetaan shampoota selkään tai rintaan ja annetaan vaikuttaa muutama minuutti ja pestään pois. Eli linkin mukainen purkki ja katso että se on classic clean eikä 2in1. Olen nyt noin kuukauden käyttänyt finnien jättämiin vaaleisiin jälkiin ja se häivyttää niitäkin pois! http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/hpc/detail-page/B0009F3MVU-1-lg.jpg

• Kkkrista

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä :)

• : )
        Kkkrista kirjoitti:

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä :)

Veikkaan että jos joku kirjoittaisi tänne että on yksi finni tullut naamaan niin aivan varmasti kehotetaan siitäkin menemään ihotautilääkärille. Naurettavaa touhua.

• Kkkrista
        : ) kirjoitti:

Veikkaan että jos joku kirjoittaisi tänne että on yksi finni tullut naamaan niin aivan varmasti kehotetaan siitäkin menemään ihotautilääkärille. Naurettavaa touhua.

Noh, joku ehkä saattaakin, mutta tuo mun kommentti oli ihan puhtaasti suositus :) Itselläni nimittäin oli aivan samanlainen ongelma ja koitin kaikenmaailman rasvoja, tuloksetta. Heti kun kävin lääkärillä, sain kunnon tökötit ja muutaman kuukauden päästä finneistä ei ollut tietoakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      123
      4019
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      185
      3858
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2606
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      8
      2384
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2163
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1746
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1362
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1300
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1271
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      1009
    Aihe