Mikä eläinlääkäri

Galluppen

Mitä Lappeenrannan eläinlääkäriä suosittelette ja miksi?

42

14032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvetta

      Myös täällä ollaan vailla hyvää vakkari eläinlääkäriä. Pupusta ja Piskistä olen kuullut muutamia hyviä kommentteja, itsellä ei vielä kokemusta. Kaupungin pieneläinklinikalla on oltu oikein tyytyväisiä Kirsti Hallamaahan. Valitettavasti vaan kaupungilla vaihtelee nuo tohtorit jos tarvitsee kiireemmin ajan. Tosin ei viime vuosilta moitittavaa muissakaan lääkäreissä. Tikalle en todellakaan suosittele viemään. Itsellä tiedossa kolme karkeaa hoitovirhettä ja lukuisa määrä huonoja kokemuksia.

      • pieneläinvastaanotto

        ja siellä Sari Maijanen. On todella miellyttävä ja mukava. Myös Hallamaasta olen kuullut positiivista palautetta.


      • Tipi4

        Kirsti Hallamaa oli ehdottomasti paras eläinlääkäri mitä tiedän.Ikävä kyllä hän on jäänyt osa-aika eläkkeelle eikä ole enää käytettävissä.Meillä käy nykyään Elina Sihvo.Hän on erittäin hyvä ja taitava lääkäri.Hän on hevos ihmisiä ja käsittelee niitä loistavasti.Hallitsee myös koira ja kissa osaston.Suosittelen.


    • käytän

      koiriani Heidi Kummunsalon vastaanotolla Kimpisenkadulla, tai sitten Savitaipaleella. Kimpisenk. vastaanotto on nimeltään Pupu ja Piski. No, siksi, että hän on hyvä, asiallinen ja miellyttävä lääkäri. Palvelu on ystävällistä ja hinta,-laatusuhde kohdallaan. Lemmikkimme ovat olleet hänen potilainaan yli 10v.

      • tuttu:

        ihminen


      • Anonyymi

        Hyvä ja edullinen !


    • ......en tikkaa...

      ....ja enpäs muuten tikkaa! Älä mene Tikkaan,älä ikinä koskaan!!!!

      • vähemmän tarkasti

        Joo,olen kans sitä mieltä et Tikka kannattaa kiertää todella kaukaa.Aika uskomattomia juttuja siitä kuulee ja pari on sattunut omalle kohdallekin.Et ei pelkkiä huhupuheita..Ja taitaapi olla viellä suht kallis paikka??Mut,se siellä on varma et eläin saa hoitoa,vaikka ei muuta tarvitsisi ku sen viimeisen piikin..Kunhan omistajan lompakosta saadaan viimeisetkin vietyä. Anyway,itse käytän Sarkasella,eli Saimaan eläinklinikalla.Olen käyttänyt jo 13-vuotta.Lääkäri voi olla himpun töykeä,mut osaa asiansa.


      • kissa sateenkaarisillalla
        vähemmän tarkasti kirjoitti:

        Joo,olen kans sitä mieltä et Tikka kannattaa kiertää todella kaukaa.Aika uskomattomia juttuja siitä kuulee ja pari on sattunut omalle kohdallekin.Et ei pelkkiä huhupuheita..Ja taitaapi olla viellä suht kallis paikka??Mut,se siellä on varma et eläin saa hoitoa,vaikka ei muuta tarvitsisi ku sen viimeisen piikin..Kunhan omistajan lompakosta saadaan viimeisetkin vietyä. Anyway,itse käytän Sarkasella,eli Saimaan eläinklinikalla.Olen käyttänyt jo 13-vuotta.Lääkäri voi olla himpun töykeä,mut osaa asiansa.

        Olen kans kuullut kauhu tarinoita Tikan eläinten hoidosta ja nyt itse saimme kokea sen. Muuten terve kissa vietiin hoitoon varpaan tulehduksen vuoksi. Lääkäri oli edellisenä päivänä tutkinut kissan ja todennut, että varvas amputoidaan ja se on ihan helppo juttu. Kissa jätettiin hoitoon ja heillä oli todella kova kiire ja Pääsiäispyhät painoi päälle. Kissa leikattiin ja kahden tunnin päästä soi puhelin ja kerrottiin kissan keuhkojen pettävän. Veret olivat tulleet suusta ja keuhkoista. Mitään ei ollut enää tehtävissä ainankin lääkärin mukaan. Kissaa oli tällä välin pidetty elossa käsin. Omistajalta pyydettiin lupaa eutanasiaan. Tiedän, että nukutusten aikana voi tulla ongelmia, mutta siksi hoitajia onkin kaksi ja toinen tarkkailee hengitystä. Keyhko ödeema on hoidettavissa, jos se huomataan heti. Lausunnosta saimme lukea, että kissa kärsi nukutuksen alussa krampeista.. olisiko silloin pitänyt herättää kissa. Laskun tuli kissa vainajan mukana 160 e jossa laskutettiin varpaan amputaatio, hoitokulut ja lopetus. että näin..


    • koira

      Mie käytin koiran Eläinklinikka Fokuksessa,siellä oikein kiva lääkäri.Pupu ja Piski jossa myös hyvä lääkäri.

    • lämpimästi

      Heidi Kummunsaloa. Hän on todella asiakas- ja eläinystävällinen ja tietenkin ammattitaitoinen. Ja hintakin on ihan kohtuullinen.

      • vielä sen verran

        Mie käytin itse koiraa Tikalla, eläintä kylläkin hoiti Virve Salonen-Simpanen ja voin kyllä kiittää hoidosta, aikasemmin koira käytettiin monen monta kertaa Sarkasella mikä olikin sitten täysin väärä tikki. Mutta nyt on asiat taas kunnossa. Eli suuri kiitos Tikan eläinlääkärille Virvelle.


      • ei enää ikinä moista
        vielä sen verran kirjoitti:

        Mie käytin itse koiraa Tikalla, eläintä kylläkin hoiti Virve Salonen-Simpanen ja voin kyllä kiittää hoidosta, aikasemmin koira käytettiin monen monta kertaa Sarkasella mikä olikin sitten täysin väärä tikki. Mutta nyt on asiat taas kunnossa. Eli suuri kiitos Tikan eläinlääkärille Virvelle.

        Minäkin olen käyttänyt kissaa Virve Salonen-Simpasella jo silloin kun oli Joutsenon kunnaneläinlääkärinä sekä Tikalla ollessaan ja olemme saaneet aina hyvää kohtelua ja hoitoa. Sitten jouduimme jostain syystä Tikalle ja kohtelu oli töykeää ja tiedonsaanti niukkaa puhumattakaan kissan kovakouraisesta kohtelusta joka oli todella sairas ja vanha. Yhä vielä yli 6v. jälkeen mielessä on kissavainaan kohtelu :( ja että emme tajunneet/tienneet vaatia Virve S-S: ää hoitamaan rakasta kisuamme.
        Sarkanen on töykeä, osaamisestaan en tiedä.
        Asia on sikäli itselleni ajankohtainen kun uusi kissa olisi hankinnassa.


      • Suomi/Esp
        ei enää ikinä moista kirjoitti:

        Minäkin olen käyttänyt kissaa Virve Salonen-Simpasella jo silloin kun oli Joutsenon kunnaneläinlääkärinä sekä Tikalla ollessaan ja olemme saaneet aina hyvää kohtelua ja hoitoa. Sitten jouduimme jostain syystä Tikalle ja kohtelu oli töykeää ja tiedonsaanti niukkaa puhumattakaan kissan kovakouraisesta kohtelusta joka oli todella sairas ja vanha. Yhä vielä yli 6v. jälkeen mielessä on kissavainaan kohtelu :( ja että emme tajunneet/tienneet vaatia Virve S-S: ää hoitamaan rakasta kisuamme.
        Sarkanen on töykeä, osaamisestaan en tiedä.
        Asia on sikäli itselleni ajankohtainen kun uusi kissa olisi hankinnassa.

        Ollaan käytetty koiria ja aikaisemmin kissaa Virve Salonen-Simpasella ja hoito on ollut hyvää ja ystävällistä ja edelleen viemme koiramme sinne jos olemme Suomessa. Virvelle suuret kiitokset koiramme hoidosta! Koirammekin menee
        mielellään vastaanotolle ei huoli kuin sanoa että lähdetään katsomaan Virveä niin odottaa jo kassissa lähtöä.


    • elmerisewaan

      Hyyrysen Pekko Reunakatu. Vähän erikoinen tyyppi sinänsä, muttamutta

      • ...................

        Pekka HIEMAN erikoinen! En ikinä veisi koiraani sinne. Muutamia vuosia sitten käytimme yhtä koiraa siellä eikä tosiaan löydy mitään hyvää sanomista! Hänen mielestään koira ei tarvitse kuin kerran viikkoon kunnon annoksen lihaa muuten pärjää syömättä.


      • äyks.

        no ei ainakaan hyyrynen!!! kuullut huhuja....


    • pien.el.klinikka

      Sari Maijasella olemme käyttäneet kissat ja koirat aina kaupungin pieneläinklinikalla ja pelkkää hyvää sanottavaa :)

    • aloewera

      Sari Maijanen on hoitanut meidänkin lemmikkejä ja hänet olemme hyväksi todenneet.

    • xxcc

      Kirsti Hallanmaa on pätevä ja miellyttävä

    • Kultu Kimallusta.

      Kissoja käytetty Tikalla, mutta vain Virve Salonen-Simpasella. Hoito hyvää, mutta paikka tosi kallis. Tuntuu että otetaan joskus turhaankin kaikki verikokeet ja röntgen kuvat, mutta hoito, kuten todettu, loistavaa. Kissoja käytettiin myös Fokuksessa, jossa kissaa katetroitiin monta kertaa turhaan, sai muutaman päivän kipulääkettä ja meni tukkoon, ja sama rumba alusta. Uhkasivat jo amputoida kisun pippelinkin. Kolmannen kerran vein Virvelle (kun sain vihdoin ajan) ja hän laittoi kissan kuntoon.

      Fokuksessa hoidettiin tosi huonosti ja väärin, ja se melkein tappoi kissan. Isosiskon koiran lopetus hoidettiin Fokuksessa, ja se hoidettiin kauniisti ja asiallisesti. Siitä pisteet heille. Ainoa eläinlääkäri joka suorittaa eutanasian kotona on Hyyrynen, ja hänestä on jäänyt huono kokemus mieleen. Sisko kutsui hänet kotiin jotta syöpäsairas koira saisi nukkua kotiin. Lääkäri tuli paikalle vihellellen, katsoi ylimalkaisesti koiraa, vitsaili ja sanoi ettei ryhdy töihin ennen kuin saa maksun etukäteen käteisenä. Siinä mies itkuisena
      vetää takin niskaan ja menee nostamaan rahat. Ei ehtinyt kunnolla edes hyvästellä koiraansa kun lääkärillä oli kiire - vieraita tuli. Ei ollenkaan eettistä käytöstä lääkäriltä.

      Pieneläinklinikalla olen muutaman kerran käyttänyt niin koiraa kuin kissoja. Ei mitään pahaa sanottavaa. Meille sattunut Maijasen Sari lääkäriksi. Asiansa tunteva nainen.

      Sarkasesta sen verran, etten hänelle veisi edes kumiankkaa! Useita vuosia sitten koirani joutui myrkytyksen uhriksi, ja asuimme silloin Lauritsalassa. Kannoin koiran sinne, se oksensi verta, vapisi ja kramppasi. Sarkanen työnsi sormen koiran peräaukkoon ja sanoi että sillä on epilepsia. Ja huomautti ettei hoida sekarotuisia koiria. Kun tuli maksun aika huomautin, ettei koirani muuten ollut sekarotuinen, vaan ihan puhdasrotuinen, jopa pohjoismaiden pentuvalio ja muotovalio. Silloin Sarkasen asenne muuttui. Ja hän oli valmis tutkimaan koiran uudelleen. Siihen ei enää suostuttu vaan ajettiin Lemille, jossa päivystävä eläinlääkäri antoi koiralle lääkettä ja laittoi tippaan. Kyllä koira siitä selvisi, ja nyt melkein 11 vuotta myöhemmin kiitämme vieläkin Leminen lääkäriä. En suosittele kenellekään. Sarkasta. Olen kuullut että hän olisi saanut varoituksenkin toimistaan. En tiedä faktaksi, mutta näin olen kuullut.

    • REILUA???

      Eläinlääkäri TIKKAA en suosittelisi kellekään!! Olen kuullut että todella kallis paikka ja kyllä totta on joka sana.Meillä mennyt kuukauden sisällä lähemmäs 450e tutkimuksiin ja lääkkeisiin ja sen lisäksi tikalta sanottiin kun kissalta poistettiin hammaskiveä,että joutuisi mitä kiireemmin poistamaan poskihammas,hinnaksi sanoivat 300e maximissaan. Kotiin päästyäni tilasin Tikalta ajan,puhelimessa kysyttiin sanottiinko hintaa meille? sanoin että ilmoitettiin maksimissaan olevan 300e ja tyttö siihen tokaisi puhelimessa että 350e tai vähän päälle.Onneksi tajusin kysyä kaupungin eläinlääkäriltä Kirsti Hallamaalta että mitä heillä operaatio maksaisi,sanoi alta 100e. vein kissan kirstille joka totesi kissan hampaiden olevan kunnossa,ei mitään vikaa! eli turhaan olisi tuokin raha maksettu! muutenkin on maksettavana vuokrat yms laskut ja tikalla kuvitellaan että kuukaudessa voi hyvinkin rahastaa normaali tuloisilta ihmisiltä 1000e että joo...

    • !!!!!!!!!!!!!!!?????

      Sarkanen ja Tikka PAHIMMAT.
      Sarkanen ottaa vastaan vain isot ROTUKOIRAT ja karsea mutenkin.
      Älä vie kumpaankaan paikkaan MITÄÄN eläintä.

    • eläääämä on kauraa

      Minulla ei ole mitään moitittavaa Tikassa. Olemme käyttäneet kahta koiraamme siellä ja on ollut ihan hyvää ja asiantuntevaa hoitoa. Olemme sitten varmaan niitä harvoja joille se hyvä hoito sattuu kohdalle... ?

      • Mirva

        Itsellä myös ihan hyvää kokemusta Tikasta. Muualle en menisikään enää.


    • shdfuh dfug

      Tikalle ei kannata todellakaan viedä. Paras on kaupungin pieneläinklinikka, Hallamaa ja Maijanen ovat meidän koiria aina hoitaneet ja siellä on todella edullista, sekä hyvä palvelu.

    • hollowman--

      Eläin hoituu halvimmalla kotona, jos ei omat niksit auta nin sitten lapio käteen ja kuoppaa takapihalle. Se on se halvin hoito.. harvemmin sitä haluaa kilpailuttaa eläinlääkäreitä jos oikeasti niitä tarvitsee.

      • hallowenman--

        Toi muuten toimii myös ihmisiin. Tosi mehästäjä vetäsee haulin hattuun niin elikolle kuin itselleen, kun tauti yltyy pahaksi. Turha sitä on rahua työntää vieraille.....


    • 11+1

      Kahden koiran kanssa on käyty kaupungin pieneläinvastaanotolla. Voin sanoa Hallamaasta, Lemmetistä, Heinikaisesta ja Pitkäsestä, että ovat kaikki täysin poikkeavia kunnan työntekijöitä; heistä kaikki selvästi nauttivat työstään! Palvelu on ollut hyvää, asiantuntevaa, rehellistä, miellyttävää. Ja hinta kohtuullinen.
      Ainoa miinus ajanvarausjärjestely, jossa soittelet aamulla lääkäriltä toiselle...
      Olen käyttänyt joskus myös Kotisalolla kanavansuulla. Hän on myös ammattitaitoinen ja pätevä, jos suostuu näkemään sen, että hän on todella eläinihminen, muttei ehkä kovin sosiaalinen.

    • vakituinenasiakas

      Voin suositella Fokusta ja Elena Toikkaa eritoten. Erinomaiset siistit tilat, ystävällinen ja aidosti välittävä henkilökunta kaikenkaikkiaan. Hintataso ehkä hieman korkeampi, mutta mieluusti maksan oikeasti hyvästä hoidosta.

      Tikasta meilläkin huonoja kokemuksia yhden hampaanpoiston verran ja sanattomaksi jätti Herra Tikan tietämättömyys noinkin yksinkertaisesta toimenpiteestä.

    • EI TIKKAA

      En suosittele Tikkaa, kävin kisuni kanssa kuin tunsin että sillä on outo iso pallo mahassa, epäilin kasvainta, Tikassa (jossa se että pelkästään tulit ja kerroit mitä on vialla laskutetaan 14e) lääkärit katsoi ja sormilla kokeilli taisi verikokeenki ottaa, sanoi että varmaan muniaisten vajatoimintaa, mikä kuitenkin on vain vanhoilla kissoilla eikä nuorilla piäisi olla ja kissani oli 2 vuotias, joitai pillereitä antoi. Jonkun kuukauden päästä kisuni ei voinut yhtään parempi, olo vain huononi eikä lopulta pystynyt itse kävelemaan eikä pestä itseään ja pallo mahasa sen kuin suureni niin tulin sinne toisen kerran jossa ne sitten totesi että "oho, taisi se sittenkin olla jokin kasvain", kisu kuoli 2 päivää ton jälkeen. Mitään röngeniä ei tehty alussa vaikka olisin valmis maksamaan vaikka kuinka paljon, mutta uskoin "eläinlääkäriä". Laskuttaa rahaa vaa ja myy pillereitä - noin toimii elainklinikka tikka.

    • morova

      Kaupungin oma pieneläinvastaanotto on ehdottomasti paras! Ei kuseta hinnoissa ja lääkärit on todella mukavia ja ammattitaitoisia!

      • jebuli1

        Juuri näin...Maijanen, Hallamaa ja Heinikainen todella ammattitaitoisia ja mukavia. Eikä minkäänlaista rahastuksen makua, kuten esim. Focuksessa.


    • Koiranomistaja_LPR

      Itse käytän Eläinklinikka Kotisalossa omaa koiraani. Eläinlääkäri Liisa Kotisalo on pitkän linjan koiraharrastaja ja kasvattaja. On ystävällinen niin koiralle kuin ihmiselle.

    • marikka10

      Pupu ja Piski on paras! Ei ole kallis ja arvostan kovasti sitä että eläinlääkäri huomioi myös sen hoidettavan eläimen. Jos menet rokotuksille niin tekee samalla pienen terveystarkastuksen. Ystävällinen, palvelualtis, ammattitaitoinen. Suosittelen!

      Tikalla ollaan käyty kanssa kun on tarvittu röntgeniä, mitä pupus ja piskis ei ole, eläinlääkäri Sanna on ollut todella ystävällinen, koiralle ja minulle. Ei pahaa sanottavaa, tosi hintava paikka vaan.

    • aqualan81

      Olen viemässä kisuani hammaskivenpoistoon Pupuun ja Piskiin Heidi Kummunsalolle. Kehuttu useasti ja kerran olen käyttänyt siellä rokotuksilla muutamia vuosia sitten. Todella mukava ja ammattitaitoinen el.lääkäri. Juteltiin muutenkin kissojen terveyteen liittyvistä asioista ja teki pienen tarkastuksen (sydänäänet, punnitus, silmät, korvat jne. )

      • mie vaan.

        kissaani hoidettiin todella asiallisesti pupussa ja piskissä mutta samaa ei voi sanoa pekka hyyrysestä, teki väärän diagnoosin eikä kuulemma ollut ensimmäinen kerta...eikä hän edes myönnä tekemiään hoitovirheitä!


    • Kipeä kissa

      Kaupungin klinikalla hyvät ja mukavat lääkärit, mutta huonot laitteet, joka ei ole heidän vikansa. Röntgenlaitteet on jostain 50-luvulta ja kuvista ei näe mitään. Verikokeiden tuloksia pitää odottaa seuraavaan päivään. Ajanvaraussysteemi huono.

      Focuksessa oli hälyisää, pieni odotustila, kipeä kissa kauhuissaan kun iso koira haukkuu vieressä. Venäläistaustainen lääkäri vähän töksähtävä ja laukoi vakavia diagnooseja jopa kotona olleesta toisesta kissasta.

      Tikalla oli nyt joku ell nainen Kouvolasta, hoito oli asiantuntevaa mutta lehdessä oli juuri tänään hintavertailu ja ainakin niissä oli kallein.

    • rumpali09

      Käytettiin viikko sitte Tikassa kanimme punkin pureman aiheuttaman jälki oireiden takia Virve Salonen-Simpasen vastaanotolla. EI OTETTU MITÄÄN NÄYTTEITÄ EIKÄ TUTKITTU KUNNOLLA ELL TOKAS JOO ET IHON PINNALLINEN SIENI INFEKTIO MUTTA EMME USKONEET KYSEISTÄ DIAGNOOSIA AIKA ON VARATTU TOISELLE ELÄIN LÄÄKÄRILLE. ELÄINLÄÄKÄRI MÄÄRÄSI KOIRILLE JA KISSOILLE TARKOITETTUJA KORVATIPPOJA JOTKA EIVÄT AUTTANEET PASKANKAAN VERTAA JA KANIN IHON DESIFIOINTI 2X PVÄ. KAIKEN LISÄKSI VASTAANOTTO VIRKAILIJA SANOI PUHELIMESSA ETTÄ HAITTAAKO JOS KARVA&NAHKA LÄHTEE. EIVÄT EDES OSAA KIRJOITTAA KUITTIIN KÄTEIS MAKSUN MÄÄRÄÄ. EI ENÄÄN IKINÄÄN KANIMME MENE KYSEISELLE PASKA ELÄIN KLINIKALLE

    • Anonyymi

      En veisi pupuun ja piskiin virheitä tehty verikokeita ei eläimistä otettu.

    • Anonyymi

      Ennnen leikkausta aina verikokeet pupussa ja piskissä ei ....

    • Anonyymi

      En ainakaan pupua ja piskiä edelleen jatkuu sama touhu 2020... Ei oteta eläimistä verikokeita ennen leikkauksia ei varmisteta asioita huolellisesti. Myös hän sanonut ettei koiria tarvitse rokottaa uusin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe