Olen 50-v.nainen ja haluaisin kysyä teiltä neuvoja, onko muilla ollut vastaavia oireita. Mulla on lääkäri todennut siitepölyall. testejä ei ole tehty, on kuulemma selvät oireet,ok tukossa olen, käytän aerius silmätipat nenäsuihke. Nämä oireet alkoivat 3v. sitten (koivu, heinä, pujo jne.)Olen pärjännyt tän kans ok, väsyttää vain. Nyt vaan tuli uusi ongelma. Olin lomareissulla jossa oli mukana hlö joka edustaa tiettyä kosmetiikkasarjaa, saimme käyttää näitä (IHANIA) tuotteita, olin tukossa koko viikon... nenä vuoti AIVAN solkenaan (ihan kun vettä ois niistännyt), silmiä kutitti, sillon ajattelin et flunssa. Tulin kotiin käytin omia tuotteita, tilanne rauhoittui, joskin olin käynyt lekurilla joko määräs antibioottikuurin (poskiontelot.)Nyt sain tilaamani tuotteet edustajalta, aattelin ihanaa... vaan ihanuus loppui heti seur. päivänä...ihan tukossa (nenäliinan sijasta wc-paperia,menee rullatolkulla, nukun vaan jne),ja 1 antibiootti vielä jäljellä. En ole all. millekkään aineille, voiko saada tälläisen reaktion em. kosmetiikka-aineille, yhdessä siitepölyall.kanssa? Tai sitten toinen asia, työpaikallani todettiin todella iso kosteusvaurio, koko kerros joudutaan remontoimaan/evakoimaan, työskentelen kerrosta ylempänä vaan päittäin käyn siellä monta kertaa/posti sostilat jne. Yhdessä nyt alkavan s-allergian voisko tämä laukaista tämän tilanteen. Nukunko koko kesän välillä niiskutan? V
oisko tietoo
epätoivon partaalla
1
230
Vastaukset
- pois käytöstä!
Kirjoituksestasihan jo selvisi, että saat voimakkaat oireet uudesta kosmetiikkasarjasta, miksi käyttää ja sairastaa? Kosteusvauroista ja niiden aiheuttamista terveyshaitoista voit lukea Homesairaudet-palstalta/Terveys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5757472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312825Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311233
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1031027- 911026
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872