Mistä halpa tontti?

äippä

Olen selannut läpi kaikki mahdolliset. Eli olen löytänyt pari kuntaa jotka ovat myyneet 1e/kpl tontteja. Valitettavasti ne ovat olleet omakotitalotontteja ja haluaisin mökkitontin. Tietäiskö kukaan mistä kunnasta saa halvalla tontteja?

10

3893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niille saa rakentaa

      mökin kun pääkuvissa mökki nimitetään omakotitaloksi, niin venäläisetkin tekee Simpeleellä.

    • saat

      mökkitontin eurolla m2 vaan koita viroa ehkä siellä.itse myyskentelen saaritonttia n.10e m2 ja luulen että kaupaksi menee.

    • omarantaisia

      omakotitontteja mikään kunta myy halvalla, niille on ihan eri hinnoitteluperiaatteet kuin kuivanmaan tonteille. Mutta jos rantaa ei tarvitse, niin kokeile tuota aikaisemman vastanneen vinkkiä; mökkikäytössä oleva rakennus omakotitontille nimityksenä omakotitalo. Tosin joissain kunnissa ainakin keskustan alueilla rakennuksen tulee olla vähintään tietyn kokoinen.

    • atiram1

      Pieni tontti 705 neliötä.
      minkälaista hintaa siitä voi pyytää ?
      Sijaitsee Länsi- Suomessa.

      • Tinkooja..

        Myyjä sanelee lähtöhinnan yleensä paikkakunnalla vallitsevan hintatason mukaan tinkimisvara päälle. Ostaja ei osta jos on liian kallis.


      • maainssi

        Onko se joku peltopläntti Noormarkussa Lassilan kylässä vai kerrostalotontti Turun keskustassa?

        Noilla lähtötiedoilla aika hankala sanoa..


      • Rakennuspaikka kun nyt kuitenkin hinnoitellaan rakennusoikeusneliön hinnan mukaan, ei maapohjan pinta-alan mukaan. Tähän on ihan järkevä syy, keksitkö sen ihan itse??


    • ppp8

      Tossa tuli mieleen että yks tuttu myy omakotitalotontteja mihin sais lammikonkin tehtyä, tonttien koko jotain yli 6000 neliötä.. hintapyynti jossain 22000-26000e välillä.. Kehä2:lta n. 75km. Voin antaa yhteystiedot jos kiinnostaa enemmän..

      • JussiLaine2

        No on ihan helvetin kalliita noin kaukana kehältä. Pidä tunkkis ja lammikkos. Välistä ilmeisesti meinasit muutaman tonnin ottaa. Tai siten tuttus on seinähullu.


    • ostapoisminamyyn

      tampereen ymparistossa n50km sateella,,,2m hinta karkeasti 15 eu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe