Olenko hullu jos sanon

että Queenin

paras levy on vuoden 1978 Jazz? Queen ei ole ikinä sen suuremmin kiinnostanut, eikä kaapista montaa vinyyliä kyseisen orkesterin levyjä löydykään, mutta Jazz on kyllä aivan helvetin raustaista tavaraa. Unohdettua mahtavuutta alusta loppuun.

9

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Co.

      "Olenko hullu jos sanon että Queenin paras levy on vuoden 1978 Jazz?" *** Tuskin sua nyt sen takia voi hulluksi leimata.

    • tohtori toukokuu

      olen kuullut samaa muidenkin ei-fanien suusta että Jazz kuuluu Queenin parhaimmistoon ellei parhaimmaksi levyksi.

    • SoBro

      Kuuro ehkä, mutta et hullu ;) Ei vaan, Jazz tuntuu tosiaan olevan sellainen levy, josta moni pitää, vaikkei varsinainen fani olisikaan. Jazz on oikeastaan aika mielenkiintoinen levy (vaikkei omiin suosikkeihini kuulukaan). Paljon tarttuvia pop/rockbiisejä, monipuolisuutta ja vaihtelevuuttakin löytyy, kuten Queen-levyiltä sopii odottaakin. Ne kaikkein mahtipontisimmat vyörytykset levyltä kuitenkin puuttuvat ja ehkä juuri siksi levy ei kuulu yleensä HC Queen-fanien suosikkeihin. Muille levy kyllä tuntuu kelpaavan.

      • jupiter68

        Minusta Jazz on tosi muhkea soundeiltaan.. Roy Baker tuottajana sai taas stemmat viimeisen päälle. Mielenkiintoinen levy....


    • Jazz...

      Itselleni 70-luvun parhaat studio-levyt ovat neljä ensimmäistä julkaisua, sitten tulevat Jazz ja News Of The World ilman paremmuusjärjestystä... Minulle Jazz-levyn ykköspuoli oli se parempi "osio" levystä ja pidin pitkään kakkospuolta, lukuunottamatta Don´t Stop Me Now-biisiä, paitsiossa. Oikeastaan vasta cd-aikana rupesin kunnolla syventymään noihin loppubiiseihin ja niistähän löytyi yksi uusi suosikki, Brianin "Dead On Time", joka kolahti vasta raskaalla kuuntelulla ja on sen jälkeen kuulunut henk. kohtaisiin Jazz-suosikeihin. Hyvä puoli-rocker...

    • laakso.paivi

      jazz ja hot space huonoimmat normilevyistä hmm ja flash gordon oma lukunsa

    • Veteranfan

      ...sillä "Queen Koko Ura" kirjassa mainitaan "Jazz" levyn olevan parhaimpia Queen levyjä,myös tekijöiden mielestä.

      • pide.

        ilmeisesti kirjan tekijöiden mielestä, ei bändin. Bändin jäsenet ovat itse kertoneet haastatteluissa ym. suosikeikseen II:n, Operan ja The Gamen. Jazzia kukaan ei ole edes muistanut vuoden '79 jälkeen.


    • Toto1

      ...on LOISTAVA Queen albumi ja on ollut aina minun suuri suosikki Queen tuotannosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe