selkeät kartat netistä, olen katellut, mutta aika huonolla menestyksellä. Oppaathan jakavat karttoja, mutta usein ovat niin kehnoja...
Löytyykö Taorminan/Naxoksen
3
590
Vastaukset
- paikkoja
Jos matkustat Taormiinaan tai Naxoseen, niin molemmat ovat niin pieniä paikkoja, että karttaa et tarvitse, ekana päivänä olet jo kiertänyt kohteen. Btw mitä mahtanet tehdä kartalla jo Suomessa ?
- Naxos-fani-sempre
Hei! Itse en noita netin kartoista tiedä... Mutta ainakin Aurinkomatkojen matkoilla jaettavat kartat on olleet ihan hyvät. Niiden avulla olen löytänyt esim, markkinoille ja Taorminan kaupungin puutarhalle. Naxos ja Taormina ovat kyllä molemmat aika pieniä paikkoja, kuten tuo edellinen vastaaja sinulle jo kertoikin. Että siellä on kyllä helppo liikkua. Kivahan niitä karttoja on katsella jo etukäteen ja vähän tutustua kohteeseen. Ehkäpä siksi aloittaja haluaisi hyvät kartat?! Hyvää lomaa aloittajalle! Olet menossa ihanaan paikkaan : )! T. Naxos- fani sempre
- Paljon matkustellut
Naxos-fani-sempre kirjoitti:
Hei! Itse en noita netin kartoista tiedä... Mutta ainakin Aurinkomatkojen matkoilla jaettavat kartat on olleet ihan hyvät. Niiden avulla olen löytänyt esim, markkinoille ja Taorminan kaupungin puutarhalle. Naxos ja Taormina ovat kyllä molemmat aika pieniä paikkoja, kuten tuo edellinen vastaaja sinulle jo kertoikin. Että siellä on kyllä helppo liikkua. Kivahan niitä karttoja on katsella jo etukäteen ja vähän tutustua kohteeseen. Ehkäpä siksi aloittaja haluaisi hyvät kartat?! Hyvää lomaa aloittajalle! Olet menossa ihanaan paikkaan : )! T. Naxos- fani sempre
Mutta todella, ajattelin vähän tutustua "kartan kautta paikkoihin", mutta onneksi tuntuu olevan kaikki helposti lähellä. Joskus on luettu etukäteen Berlizin kirjat matkakohteesta,onneksi täältä saa paljon tietoa etukäteen. Todellakin häiriköitä ei tarvitsisi olla tällä palstalla, jollekin jokin "pieni asia voi olla suurikin", ennen matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4293012IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1052176- 1721812
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181744Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1031642Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591278- 1481188
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu531134Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla441012- 381009