Elikkäs 1996 käyttöönotetusta Almerasta radion kuuluvuus hävisi kuin taikaiskusta käytettyäni sitä Nissan-liikkeessä renkaanvaihdossa ja siihen liittyvässä pesussa (antenni työnnettiin sisään ja oli vedetty pihalle, siinä sitten tapahtui jotain). Merkkiliikkeen setä ei tietysti ottanut asiaan mitään kantaa, vaan ehdotti korjausaikaa. Joku siellä lonksuu, kun työntelee antennia sisään ja radion kuuluvuus jää kohinan tasolle, ihan jossain saattaa vähän parempi vastaanottokin ilmaantua hetkittäin. Antenni on mallia teleskooppi, sen paikka on kuskinpenkin etupuolella katossa, menee sen etupalkin sisään. Katossa se on kiinni kahdella ruuvilla, ovaalinmuotoisessa kiinnike/tiivisteellä. Onko toi viritys itse purettavissa, onko mitä varottavia tai huomioitavia asioita? Onko kukaan tutkinut näitä juttuja omasta menopelistään? Kiitos asiallisille vastaajille!
Vastaukset 3
- johto hapertunut irti.
irroita soitin ja laita antennin johtoon naru kiinni. ruuvaa ulkoa pellistä antenni irti ja vedä se johto sieltä. laita uuden antennin johto naruun kiinni ja vedä sisäkautta paikoilleen. ja ruuvit kiinni. helppo homma, paitsi se johdon vetäminen saattaa vähän tökkiä.
- ongelma .
näin oletankin asian olevan että johto olis lähtenyt irti sieltä sisältä jostain. Ei pitäis olla vielä kovin hapertunut, jos on 4 vuotta sitten vaihdettu, syy unohdus autopesuun mentäessä. Pitää tulevana viikonloppuna ottaa meisseli käteen ja tutkia tilannetta vähän likempää...
- vast
ongelma . kirjoitti:
näin oletankin asian olevan että johto olis lähtenyt irti sieltä sisältä jostain. Ei pitäis olla vielä kovin hapertunut, jos on 4 vuotta sitten vaihdettu, syy unohdus autopesuun mentäessä. Pitää tulevana viikonloppuna ottaa meisseli käteen ja tutkia tilannetta vähän likempää...
Kahdella ruuvilla tosiaan irtoaa antenni, itse voit purkaa. Luultavasti vaan liitin irronnut itse antennista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121394
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.107519Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e100482Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410