kotiin. Tulevat erinomaisesti toimeen keskenään. Tarvikkeet mukaan. Gerbiilit Kaarinassa. Vain txt 044-2198019
Annetaan 3 gerbiili-
11
1143
Vastaukset
- Tyttö Turusta.
Kuinka vanhoja ovat? Voisin olla kiinnostunu.
- Gerbiilit<3
Voisin ottaa 3 berbiiliä tarvikkeineen jos voitte tuoda heinolan tähtihoville! Minkä ikäsiä on?
Ja on kokemusta! Ja mielellään sähköpostiin viestit - nelluspay
Moi...
Mulla on nykyään 10 gerbiiliä ja nuo kiinnostaisi !
en kyllä tarvisi tarvikkeita...
tai no juoma pullo ja ehkä ruoka kupit ei muuta. Minkä ikäisiä he ovat ?- nelluspay
Niin ja Asun Turussa ! : )
- Ellu jee-e
nelluspay kirjoitti:
Niin ja Asun Turussa ! : )
mulla on 4 gerbiili poikaa mut mun pitäis antaa ne pois mut jos ootte kiinnostuneita niin lähettäkää viestii mun sähköpostiin osoite on [email protected]
- Ellu jee-e
Ellu jee-e kirjoitti:
mulla on 4 gerbiili poikaa mut mun pitäis antaa ne pois mut jos ootte kiinnostuneita niin lähettäkää viestii mun sähköpostiin osoite on [email protected]
mull on 5 gerbiilii
- liisapiisapossu
Ellu jee-e kirjoitti:
mull on 5 gerbiilii
voisin olla kiinnostunu niistä mis asut mä asun kemis
- sofisupersöpöuki+iku
Minulla olisi 3 tyttö gerbiiliä, yksi saanut kerran vahinko poikaset ongelmitta. Aluksi oli 4 mutta yksi olikin poika joten annettiin tuttujen poika gerbu laumaan. Ikää tyttösilläni on 1,5 vuotta suunnilleen, eli vielä on elämää jäljellä! Nimet ovat Sofi, Super ja Söpö. Super aina kiipeilee joka paikkaan siksi nimi ;) Kukaan ei ole koskaan sairastellut, ei tappeluita, ei mitään ongelmia, ei edes jyrsi muovista juomapulloaan. Annetaan uuden pikkuveljen allergian vuoksi vain hyvään kotiin. Sääli luopua kun ovat niin ihania ;( Ainiin ja värit ovat honey fox, agouti ja dove. Asun Tampereella, voin myös kuljettaa lähelle ja esim. joihinkin koira ja kani näyttelyihin. Kaikki tarvikkeet mukaan, iso terraario, juomapulo, puruja, ruokaa, pesä, piilopaikkoja, ruokakuppi, puuro ja vähän heinää kauppakassillinen pahvia jyrsittäväksi. Ota yhteyttä sähköpostiin [email protected] mahdollisimman pikaisesti, muuten joudutaan lopettamaan pienokaiset. Lisäksi annetaan 2 poika poikasta, ikää n. puoli vuotta, Sofin poikasia ovat. Molemmat ovat agouteja, hyvä luonne, melko aktiivisia vielä ovat kun niin pikkusia vaaveleita. Jos kiinnostuit niin otappas yhteyttä piakoin. :)
- edellisen kirjoittaj
^^gerbiilit menneet tutuillemme!
- Sanna T.
Hei
Minulla ei ole yhtä Gerbiilia ja olen kiinostunut hoittamaan niitä. Tarjoan niille hyvän kodin.
[email protected]
Jos olet kiinostunut antamaan omat pois
Asun lähellä Lahtea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293095- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61097- 58971
- 68937
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794