AskoSaari

Pettynyt

Jos harkitsette renkaiden ostoa Tampereella, kannaattaa AskoSaari kiertää kaukaa. Ei ole esim Michelin renkaiden virallinen myyjä. Renkaat lienevät jotain vanhoilla päivämäärillä olevia keräilyeriä!!!

20

9040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä.

      Sullahan on kovat "faktat" väitteesi tueksi. Kannattaisi joskus hieman miettiä mitä tuubaa tänne kirjoittelee. Euromasterissa töissä?

    • valvoja--

      Saahan tämä AskoSaari ostaa niitä vaikka Euromasterilta ja myydä, vaikka ei olekaan virallinen edustaja. Pöh, käypä vakoilemassa niitä päiväyksiä ensin (jos osaat niitä tulkata) ja kerro sitten, oliko vanhaa kamaa.

    • gykjtyiky

      askosaari tilaa renkaat suoraan ulkomailta ilman kotimaisia välittäjiä. Kyllä kai ne samoja renkaita on kuin muillakin.

    • hkknv

      kirjoittelin täällä joskus myös kokemuksiani AskoSaaresta, ja palvelun puolesta suosittelen edelleen kiertämään paikan kaukaa.

    • Akaa

      Olen ostanut kahdeksat renkaat n. viiden vuoden aikana k.o. liikkeestä, eikä minulla ole valittamista.

    • NoNi1976

      Olen ostanut yhdet ja joiduin käymään yhteensä kuusi kertaa, että ensinnäkin vaihtoivat viallisen renkaan eli uskoivat että rengas on viallinen, tämänkin joiduin tosin itse mittaamaan, selkäheittoa 3mm 10 cm matkalla.Tämä on kuulemma normaalia.... En ikinä asioi enää.

    • vitunkikkeli

      Aivan samallaisen renkaan voi saada vianorilta tai euromasterilta,Jospa kertoisit renkaan valmistajan et vois muut välttää saman.

    • Paze

      Olen ostanut Asko Saarelta jokusen sarjan renkaita, toinen perussarja oli varastotavaraa ja toinen tilattiin. Olen ollut hintaan tyytyväinen ja tollaisessa pienessä firmassa on vielä sellainen tekemisen meininki kauppaa tehdessä. Samalla alueella sarankulmassa on ison ketjun rengasmyymälä ja voi kuvitella että mitkä kulut heillä on noista tiloista ja rahanhan he tekevät renkaita myymällä.

    • adgsdgsdgsdgsdg

      Itse olen muutamat renkaat ostanut askolta. Palvelu on ollut hyvää ja hintoihin olen ollut tyytyväinen.
      Ja sielä ei ole sellaista vianor meininkiä "se on tasan 400e" kun askolle voit mennä ja sanoa että "joo no ihan hyvät kumit nuo on mutta on rahaa 350e" ja lupaan että lähdet uusien renkaiden kanssa etkä köyhtynyt kuin sen 350e.

      Varsinkin halvat renkaat ostan aina askosaarelta. Kävin 4 liikkeessä kysymässä halvimpia kesäkumeja. Sen jälkeen menin askosaarelle ja hinta oli huomattavasti pienempi kun muualla.

    • Tavisautoilija

      Itse olen ostanut kahdet renkaat askosaarelta (Nokialaiset ja Continentalit), jos niissä on ollut jokin vika, en ole havainnut. Palvelu oli samanlaista kuin muuallakin (automiesten puolitylyä touhua) mutta hinnat kohtuulliset.

      Sieltä olisi aikomus hakea seuraavatkin.

    • Papin poika

      Miksi ihmiset kauheasti kyselevät ja etsivät, noita halvimpia ja
      huonoimpia renkaita?

      Minusta on outoa, kun itse pyrkinyt hankkimään hyviä renkaita
      ja erikoispalvelua.

      Tietysti on aika hintavaa kun ostanut ns turvarenkaita
      Goodyear ja Uniroyal ja maksaneet lähes 280 Euroa sarja,
      mutta tietysti extra hyvästä laadusta joutuu maksamaan
      ja tietysti laadukkaan rengasliikkeen palvelusta.

      Vajaa viikko sitten laitettiin renkaat vanteille, puhdistettiin,
      tasapainotettiin jne aikaa paloi liki tunti ja rahaakin
      kului 45 Euroa, mutta laatutyöstä pitää olla valmis
      maksamaan

      • hgvkhgvkjh

        Kannattaa olla papin poika, isä siunaa ilmaiseksi. Mutta Goodyearit eivät ole pariin vuosikymmeneen edustaneet laatua, runkoviat erittäin yleisiä.


    • std

      Olen ostanut Asko Saarelta renkaita 25 vuoden aikana useita sarjoja enkä ole kertaakaan pettynyt.

    • Reksa

      Askosaari on törkein koskaan tapaamani yrittäjä. Ei mitään käryä asiakaspalvelusta.

      • Anonyymi

        Asiakaspalvelu vähän niin ja näin ja kuittia sa lähes anoa ja tärkein eli renkaidenvaihto hinta oli noussut peräti 20%....eli voin sanoa en käy enään vaihtamassa Asko saarella renkaita... ja suositan muillekin jotka pitävät enemmän reilusta ja asiakasta arvossaan pitävästä rengasliikkeestä. Itse vaihdan renkaani tästä eteenpäin ja ehkä välillä naapuri korjaamolla.


    • IfyouwantLinglong

      KaskoBaari on vakuutusyhtiöiden oma juottola!

    • hente

      Aina ennenkin kun sukulaiset tuli lapista hakemaan edullista rengasta sanoin Askosaaren osoitteen. Eihän ne pinnoitetut ole ylistyslaulua keränneet mutta hommansa ovat hyvin hoitaneet. Nyt eläkeläiseksi jäätyäni olen itsekin sieltä rengassarjan hakenut. Sain outlet myymälästä puolellatoista sadalla aivan hyvät renkaat ei olleet edes pinnoitettu. Vähän päiväykset on vanhat. Mutta ei haittaa menoa. Kestääkin paljon pidenpään kun kumi vähän paremmin kuivunut. Joskus uunituoreet kitkat hävinneet kuin kusi lumeen kun pistänyt liian aikaisin alle. Ja tullutkin syksyn kuumat ilmat.

    • Vodka4all

      Yrittäjälläkin on joskus kehnompia päiviä

    • Anonyymi

      Tampereen edullisin renkaiden ostopaikka. Hyvä ostospaikka sille, joka ei halua maksaa lisähintaa hymystä, iloisesta asiakaspalvelusta,ja käskyttämisestä.

    • Anonyymi

      Itse erehdyin asiakkaaksi hiljattain. Viimeinen kerta. Ei pelannut takuu, eikä palvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe