Kaurismiehen ja rapunaisen yhteensopivuus? Kaurismiehen hurmaaminen ja toiveet parisuhteelta?
Kaurismies & rapunainen
2
701
Vastaukset
- Kaurismiesvm-71
moI! Mulla ei ole kokemusta rapunaisesta, mutta tähtimerkkien mukaan ne ovat hyvä pari. Kaurismies on tyypillisesti tylsä, ajattelee vain itseään ja rahaa, joten hyviin hetkiin kannattaa panostaa. Ei kannata liikaa kehuskella, eikä muutenkaan intoilla. Minä innostun hyvästä seksistä, jota en kyllä saa kuin vierailta naisilta. Vaihtaisin varmaan rapuun, mutta kuten kerroin en tiedä asian oikeaa laitaa. Tähtimerkit pitävät erittäin hyvin paikkansa. Olen usein kokeillut sopivuutta seksin suhteen nimenomaan, enkä muista koskaan olleen väärässä, En toki ole kovin monta kokeillut 4 kpl vissiinkin. Uskon sen olevan kuitenkin jonkinlainen skaala... T:Kaurismies vm-71
- Oi mahtavaa..
"Kaurismies on tyypillisesti tylsä, ajattelee vain itseään ja rahaa." Ei tuollaista voi sanoa kuin kauris! Vaatimaton.. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876