mihis futis starakeskustelu meni?

joku laittoi sopimatonta.

kyllähän vissiin olennaisen ehdin nähdä. olkoon totta tai ei mut ei ne huhut ihan tyhjästä synny. liioittelua voi olla tai peittelyä, harvoin täysin totta.

12

2496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markus alapöntilä

kannattaa kirjoittaa tarina vaikka jostain fiktionaalisesta jalkapalloilijasta joka menehtyy tms... sit se tarina saattaa selvitä tiukasta sensuurista.

• se on

uteliaisuus on ihmisten yleinen pahe. mitä me loppujen lopuksi kenenkään kuoleman syistä saamme? olipa sitten tälläinen paikallinen entinen pikkujulkkis tai ihan kuka vaan. toiset kuolevat nuorempana ja toiset vanhempana, jotkut oman käden kautta, toiset luonnollisesti. ei se, että se kerrottaisiin täällä tuo häntä takaisin, eikä sen tiedon pitäisi kenellekään ulkopuoliselle tuoda minkäänlaista tyydytystä. läheiset tietävät ja kertovat kenelle haluavat, ei siihen tarvita spekulointia täällä tai torinaidalla.

• Tympääntynyt

Tuo edellinen kirjoittaja osui naulan kantaan.Juorut ja huhut eivät tuo ihmistä takaisin ja ajattelisvat nuo huhujen ym muun paskanjauhajat edes omaisia ja läheisiä.Heillä raskasta juuri nyt ja tulee olemaan ennenkuin läheisensä saa viimeisen leposijan.Itse en pariin päivään edes viitsinyt kaupungille mennä juuri siksi että nuo juoruajat siellä spekuloivat mitä sattuu..Koskettaa kovasti tuttavan poismeno ja kunnioitan hänen muistoaan. Lepää rauhassa,elä muistoissamme.

• ettei tartte puhella kylillä
        Tympääntynyt kirjoitti:

Tuo edellinen kirjoittaja osui naulan kantaan.Juorut ja huhut eivät tuo ihmistä takaisin ja ajattelisvat nuo huhujen ym muun paskanjauhajat edes omaisia ja läheisiä.Heillä raskasta juuri nyt ja tulee olemaan ennenkuin läheisensä saa viimeisen leposijan.Itse en pariin päivään edes viitsinyt kaupungille mennä juuri siksi että nuo juoruajat siellä spekuloivat mitä sattuu..Koskettaa kovasti tuttavan poismeno ja kunnioitan hänen muistoaan. Lepää rauhassa,elä muistoissamme.

siksihän tätä asiaa täällä "puidaankin" ettei tarvitse omaisten vieressä puhella..tuskin monikaan omainen jaksaa surutyönkeskellä lueskella internettiä.... Suomessa sana vapaa!

• elämä on paskaa

Jo edellinen lama vei elämältä pohjan pois... Ennen inttiä luvattiin töitä monestakin paikasta, v..u, intti ku loppu, vain 1 firma oli enää pystyssä ja antoi vain 2vkoks töitä. Sit alkoikin viina jo maistua ja hölmöiltyäkin tuli. Hirvee ulosottokierre päällä, töitä ei saa, ku jotain lyhyttä pestiä....Töitäkin jos sais kunnon palkalla, ulosottomies veis sen verran, että käteen jäis suunnilleen sama, kuin kotona "maatessa", ei näköjään vanhene koskaan nää valitut palat-velat. Ei hirveesti kiinnosta maksaa jotain ihan älytöntä velkaa, alunperin oli jotain 200-300mk, nyt yli 1000e, perseestä... Siihen päälle opintolainat ynm ynm... Hitto kun elämä on ihanaa... Akkakin osoittautu täys huoraksi, vaikka minua epäili ja syytti, ja ihan syyttä, omat tekemiset ahdisti....Lapsikin syntyi vammaisena....JOs elämässä voi kaikki mennä perseelleen, niin minulla on mennyt... Osais vaan päättää, miten lähtis...

• kallisarvoinen lahja. Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa. Pohjalta on vain yksi suunta ja se on ylöspäin...peruna kerrallaan.

• jo sulkeutuneet
        purje kirjoitti:

kallisarvoinen lahja. Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa. Pohjalta on vain yksi suunta ja se on ylöspäin...peruna kerrallaan.

ja edessä on vain köyhä ja katkera kituminen, vailla enää mitään realistisia mahdollisuuksia, ei ole enää mitään järkeä jatkaa.... Viimeinen toivomus ja haave on ennää kevyet mullat päälle... Tämä yhteiskunta on niin sairas, kun vain olla voi, pienistä virheistä ja onnettomista yhteensattumista voi alkaa sellainen murheen-rinki, jotta ei mitään tolkkua... Enkä ole ainut, joka on vain syntynyt väärään aikaan, paikkaan, valinnut koulutuksen ynm. Niin turhaa yrittämistä, niin turhia haaveita ja odotuksia...Valmistut mistä tahansa ja kohtalaisillakin papereilla, päästäksesi vain taas kortistoon...Että onko mitään järkeä enää jatkaa, pään hakkaamista seinään???

• jo sulkeutuneet kirjoitti:

ja edessä on vain köyhä ja katkera kituminen, vailla enää mitään realistisia mahdollisuuksia, ei ole enää mitään järkeä jatkaa.... Viimeinen toivomus ja haave on ennää kevyet mullat päälle... Tämä yhteiskunta on niin sairas, kun vain olla voi, pienistä virheistä ja onnettomista yhteensattumista voi alkaa sellainen murheen-rinki, jotta ei mitään tolkkua... Enkä ole ainut, joka on vain syntynyt väärään aikaan, paikkaan, valinnut koulutuksen ynm. Niin turhaa yrittämistä, niin turhia haaveita ja odotuksia...Valmistut mistä tahansa ja kohtalaisillakin papereilla, päästäksesi vain taas kortistoon...Että onko mitään järkeä enää jatkaa, pään hakkaamista seinään???

varattu elämä, vieläpä yltäkylläinen elämä. Sen elämän saat, kun avaat sydämesi oven Jeesukselle Kristukselle: Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani. Ilm.3:20 Voitko kuulla, kun hän koputtaa sydämesi ovella???

• on viimeistään
        purje kirjoitti:

varattu elämä, vieläpä yltäkylläinen elämä. Sen elämän saat, kun avaat sydämesi oven Jeesukselle Kristukselle: Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani. Ilm.3:20 Voitko kuulla, kun hän koputtaa sydämesi ovella???

valmis. Tiesitkö, että joulupukkikin on satua? Jos tämä "jumala" olisi oikeasti olemassa, ei sellainen "järjestäisi" ihmisille niin älytöntä tuskaa ja koettelemuksia. Höpö höpö juttuja koko jeesustelut...

• usko vaan et voit nousta

tiedän siis useammankin jotka olleet enemmän pohjalla kuin sä. jaksoivat taivaltaa pimeydessä ja toisellekkin kaverille vain yhtäkkiä nousi aurinko ja sai töitä. Töissä tapasi tytön jonka kanssa nyt asuu ja suunnittelee tulevaisuutta. Onni voi olla yllättävänkin lähellä kun siihen jaksaa uskoa. Itysesäälissä ei voi pyöriä.

• jos elämä persiillään
        purje kirjoitti:

kallisarvoinen lahja. Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa. Pohjalta on vain yksi suunta ja se on ylöspäin...peruna kerrallaan.

maailma olisi loistava paikka jos jeesus tai mikä tahansa usko auttaisi elämä ei uskomalla parane vaan asenne muutoksella päivästä päivään tekemällä asioita pikkasen paremmin ja harkitusti vaikka olisi kuin paska olo- Jeesus on vain ulkomainen pelle joka on höynäyttänyt jo 2000 vuotta ja jäljet ovat kauheat sotia murhia etc hänen nimissään... kaikille teille joilla elämä muka huonosti miettikää pieniä asioita mitkä teillä on hyvin ja miettikää miten voisitte parantaa oloa ja yksi vinkki nauttikaa siitä pienestä asiasta mikä teillä on esimerkiksi elämä ja alkakaa lukea kirjoja ja rakentakaa elämää pikkuhiljaa sen varaan että pieni ilo vie eteenpäin sinua auttaa sinä itse ja oma tahto ja asenne

• Yli 100€ velkaa

Lopeta ämmäily ja maksa ensimmäisestä tilistäsi se velka. Seuraavaksi otat vastuun lapsestasi ja jatkat töitä huolehdit jäljistäsi.
        Normaalisti ihmiset selviytyvät veloistaan, jopa suuremmista kuin 1000€. Lopeta valittaminen ja yritä edes.
        Jos et jaksa, niin aina voi mennä rantakylänradalle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe