Autossa nainti..

Tyytyväinen kuski

Olin aina miettinyt että, millaista olisi nussia autossa? No lähdimpä eräänä lauantai iltana kuskiks mun serkulle ja sen jollekin kaverille jota en ollu nähnyt ku kerran aikasemmin. Ilta jatku aiva normaalisti, haettii vielä pari kaveria lisää kyytii ja lähettii käymää yhdes paaris. No tuli pakollisten viimesten hitaitte aika ja aattelin et, jos lähtis jo laittaa autoo käyntii.. En kerenny ku nousta paarin penkiltä ni tää mun serkun kaveri tuli hakee mua tanssii.. aattelin et, mikäettei!! Päästii siinä tannsi lattialle ni se rupes jo "tarjoo" itteää mulle ja en vielä sillo antanu mitää vasta kaikuu sen lähentelylle.. Päästii sit pois sieltä paarista ja mentii serku kämpille ja mä lähin sit viemää osaa porukkaa pois ja yllättäen se serkun kaveri halus lähtee mukaa, no sain vietyä ne muut porukat koteihisa ja lähin ajelee takas serkun kämpille. Sit yhtääkkiä se sano et haluais suudella mua!! Aattelin et mikäs siinä..ei keretty ku muutama pikku suudelma heittää tää muija sepes aukoo mun vyötä ja housuja sit se sai ne auki rupes hieroo mun kaluu otti pienen hieromisen jälkeen sen suuhusa, välillä se imi koko kaluu ja välillä palleja.. supes tuntuu et kohta lentää tavarat sen suuhu jote sanoi et jokoha lopettasit ja muutenkin aattilin et jos se ei niele niitä ei oo sit mukava siivota autosta spermoja pois!! No se lopetti heti ja aatelin et nyt varmaa lähetä ku menin keskeyttää sen hommat mutta, se rupeski repii omia vaatteita pois päältä.. se sai otettua kaikki vaatteet pois ja siirsi penkin aivan taka asentoo ja laski vielä selkänojan alas ja sano mulle et haluu naija mua!! No ei siinä aattelin ja hyppäsin sen päälle suutelin sitä aluks suulle sitte siirryin suutelemaan kaulaa, siitä jatkoin kohti sen todella hyvän muotoisia ja kiinteitä rintoja.. vähän aikaa suutelin,imin,näykin ja pyörittelin niitä ja siirryin kohti ihanan sileää posliini pillua.. vähän aikaa nuoltuani klitorista ja samalla sormella työntelin pillua! Sitte tyttö sano et haluu mut sisääsä ja tein työtä käskettyäni ja varovasti sujautin kovan kaluni kosteaan pilluun.. vähä aikaa työnneltyäni tyttö rupes voihkimaa ja se voihkinta koveni koka ajan. Sitten rupes tuntuu et iteltäniki tulee kohta ja rupesin pumppaamaan todella rajusti kaluani pilluun, auton penkkikin jo rupes natisee siinä touhussa joten aattelin et on parempi hillitä tahtia ettei se säry.. samalla ku aattelin hiljentää vähä niin tyttö sanoi että, ei saa lopettaa rupesin pumppaamaan entistä rajummin kaluani sen sisään. Sit tyttö rupes ääntelee todella rajusti ja asmalla itseltäniki lenti spermat syvälle tytön sisään.. siinä meni sit vielä vähä aikaa ku saatii vaatteet päälle siellä autossa ku ulos ei viittiny mennä ku pakkasta oli varmaa 20:tä astetta.. oli vähä selittelemistä ku mentii takas serku kämpille ku ne rupes kyselee et missä oltii näi kauan.. No nähtii vielä pari kertaa sen illan jälkee ja aina meillä oli hauskaa ku päästii kahestaa johonki!!!

8

16115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dopey

      Autossa nainti on sellaista ähellystä, jottei paremmasta väliä. Ahdasta on ja hyvää asentoa ei meinaa löytyä millään. Ainoat pirssit, jotka on suunniteltu naintia slmällä pitäen ovat farmariautot, niissä riittä pituutta ja leveyttä kunnon panoon. Etupenkillä moinen onnistuu vain työllä ja tuskalla. Nautinto on kaukana.
      Toisaalta jenkki ja sohvapenkki, sellainen yhdistelmä vahvistaa poikkeuksen säännöstä. Sohvapenkillä pääsee hyvään tunnelmaan ja syvälle daamin sisään. Eikä ole ahdasta. Kokemusta on sekä GM että Ford tuotteiden ominaisuuksista. Niitä on koeajettu usean testihenkilön voimin edestä ja erityisesti takaa. Kyllä jenkit ovat ennenvanhaan ymmärtäneet hyvän päälle. Autossa on kieltämättä se etu, että paremman panopaikan puutteessa se käy vallan mainiosti korvaavana paikkana. Tosim em. rajoituksin. En koe japanilaista pikkuautoa kovin hekumalliseksi panopaikaksi. Toisaalta auton arvoa pillumagneettina ei pidä väheksyä. Monet hyvät panot on syntyneet ainoastaan auton välityksellä.
      Corvette, BMW, Mercedes, nämä purevat naisiin aina uudelleen ja uudelleen. Palaavat muistelot mieleen, taidanpa lähteä baanalle.

      • iso japsi

        Olen nainut Mazda 626 takapenkillä. Emäntä oli nurkassa haarat levällään perse penkin reunalla ja itse olin polvillani lattialla. Etuistuimet työnnetty maksimaalisen eteen. Ei mikään laadukas kokemus ... mutta paremman panopaikan puutteessa niinkin.


      • Satsi

        meijän ukon asuntoautossa onnistuu.oltii ruottis ja kokeilin (tai se varmaaki kokeili mua) mun äidin kaverii.ite olin sillo jotai 17 ja se naine jotai 35.pikkuse meinas ujous iskee,mut minkäs siinä teki!!!


    • Fiatissa

      Olin vähän ihastunut erääseen, juuri kortin saaneeseen poikaan. Itse olin vasta 15 v. Vastasin iloisesti myöntäen, kun hän pyysi minua tansseihin Kerman lavalle.

      Muutaman pelin tanssittuamme, menimme ulos ja ajoimme vähän koskien ulkopuolelle, pienelle metsätielle. Molemmat penkin taka-asentoon. (Fiiussa ei voinut kääntää penkkejä nurin).
      Näin jä kiva tila, kun molemmat ovet olivat auki, niin siinä taiteilimme ihan hyvän nainnin.

      Nuorena sitä pystyi vielä notkistumaan ja kun näin eräänä päivänä Fiiun, katselin sitä, enkä millään voinut edes itse uskoa, että sellaisessa tilassa olin rakastellut.

      • Seikkailja

        Homma vaatii kuntoa, notkeutta ja nopeasti kostuvan partnerin. Kyllä takapenkillä voi
        takaapäin naida 168 - 178 cm pari hyvin.
        Edestäpäin loppukiri aika nopeesti ennenkuin menee hapoille.. silloin pikkusen nuorempana.
        Jännitti aivan älyttömästi vaikka oltiin keskellä metsää...


      • Tytteli
        Seikkailja kirjoitti:

        Homma vaatii kuntoa, notkeutta ja nopeasti kostuvan partnerin. Kyllä takapenkillä voi
        takaapäin naida 168 - 178 cm pari hyvin.
        Edestäpäin loppukiri aika nopeesti ennenkuin menee hapoille.. silloin pikkusen nuorempana.
        Jännitti aivan älyttömästi vaikka oltiin keskellä metsää...

        Omistin Datsun 120a aikoinaan ja kyllähän siinä pojan syliin pystyi hyppäämään ratsaille :o)


      • Siivi
        Tytteli kirjoitti:

        Omistin Datsun 120a aikoinaan ja kyllähän siinä pojan syliin pystyi hyppäämään ratsaille :o)

        Niinpä, onnistuu se vanhemmallakin iällä autossa. Olimme tulossa Hesasta ja pitkän ajon aikana alkoi panettamaan oikein kunnolla... ei muuta kuin Opel levähdysalueelle ja hommiin. Hyvin onnistui eikä oltu poikasia enään... Haikeudella muistelen tuota nyt on auto kersoja täynnä joten silloi ei homma toimi


    • enkeli

      autossa nainti onnistuu ihan kympillä, ja on todella huippua! Menetin neitsyytenikin aikoinaan auton takapenkillä kun olin sen verran nuori vielä, että kotiin porukoiden luoksekaan ei viittinyt oikeen menee paneen. No mikäs siin, sitä takapenkkiä on käytetty naintipaikkana useasti senki jälkeen ja käytetään yhä vaikka onkin omakin kämppä ja sänky missä panna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe