Tiellään käy

Niin hiljaisin miettein, tietään hän käy. Ei tunne paloa tarvetta, käteensä tempasta jotai. Vaelluksensa sieltä jostai, hyvin kaukaa käy. Aistein - herkistynein - kuulee - näkee. Etenee hitain askelin, keppiinsä nojaten. Keväälle heränneelle, lempeän hymyn suo. On hällä aarre - povessaan kantaa, sielä - on lähellä - kaikki. Hän itsekseen - juttelee kuin keväässä - rakkaalleen Henkii povi lämpöään, rakkauden tuoreus - läsnä Saa voimantunnon, kuin herännen kosken, esiin ottaa uskollisen seuralaisen. Viulunsa jouhilla juoksevilla, tunteensa tulkitsee, herää kevään herkkää. Kauan jouhet liverrellen, kuin saapunnu lintuparvi. Laskeutuu - joutsen valkoinen lahteen. Näkee - miten rakas pois ui - viulu povellaan elää - elää - on lähellä - kaikki.

6

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

Herkistyy väkisinkin, Liisa sanojesi voima on mieletön, Upea runo, kokonaisuus kaikenkaikkiaan, joka saa minut (liki) sanattomaksi. Tuhat kiitosta tästä lukunautinnosta. Hienoa että olet ja kirjoitat! :)

• Olen kuules pikkasen pipi ja tuota jotaki elää ja liikkuu. On aina koskettannu hauraus, miten se kantaa lämpöä sisällään. On kiire ja kaikki muu menny menojaan, miten sydämen lämmöllä - aidointa elää. On heillä kauan eläneillä - aarre on rikkautta olla läsnä - kuulemassa. Itsekki tiellä miltä jo niin, paljon riisuttu, alkaa - kuulee - näkee. Ystävä, olen tuota tänne kirjoittelemistani aatellu jo monesti lopettaa. Olen kuitenki aatellu, ehkä on joku, jollekka jotaki voisin ojentaa. Kiitos väkevästä palautteestas, joka oli kätes ojennus. Rakkaudella täältä Sinulle....Liisa

• peres

Pidin runostasi Kiitos

• peres kiitos vierailustas

• Mistä ihmeestä sinä aina löydätkin noita sattuvia sanoja ja tunteita, sieltä sydämestäs ne kumpuaa. Olen taas sanaton lukiessani runoasi se sattuu niin sisimpään. Kiitos Liisa ja kesän lämpöä sydämeesi,,,,,r-k

• toivonliisa

Jotka alkaa elää. Ehkä heillä meille jotaki sanottavaa. Meille - jotka perästä tullaan? Mietin - ruusu-kielo Rakkaus - sen siivet tahtoo olla läsnä siihenki hetkeen - viimeiseen Sinun palauttees kertoo ja paljon sydämes lämpö, kiitos. On ilo näin kiittää ja hyvää kesää ystävä Sinulle toivottaa.....Liisa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe