Niin hiljaisin miettein, tietään hän käy. Ei tunne paloa tarvetta, käteensä tempasta jotai. Vaelluksensa sieltä jostai, hyvin kaukaa käy. Aistein - herkistynein - kuulee - näkee. Etenee hitain askelin, keppiinsä nojaten. Keväälle heränneelle, lempeän hymyn suo. On hällä aarre - povessaan kantaa, sielä - on lähellä - kaikki. Hän itsekseen - juttelee kuin keväässä - rakkaalleen Henkii povi lämpöään, rakkauden tuoreus - läsnä Saa voimantunnon, kuin herännen kosken, esiin ottaa uskollisen seuralaisen. Viulunsa jouhilla juoksevilla, tunteensa tulkitsee, herää kevään herkkää. Kauan jouhet liverrellen, kuin saapunnu lintuparvi. Laskeutuu - joutsen valkoinen lahteen. Näkee - miten rakas pois ui - viulu povellaan elää - elää - on lähellä - kaikki.
Tiellään käy
6
300
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Herkistyy väkisinkin, Liisa sanojesi voima on mieletön, Upea runo, kokonaisuus kaikenkaikkiaan, joka saa minut (liki) sanattomaksi. Tuhat kiitosta tästä lukunautinnosta. Hienoa että olet ja kirjoitat! :)
Olen kuules pikkasen pipi ja tuota jotaki elää ja liikkuu. On aina koskettannu hauraus, miten se kantaa lämpöä sisällään. On kiire ja kaikki muu menny menojaan, miten sydämen lämmöllä - aidointa elää. On heillä kauan eläneillä - aarre on rikkautta olla läsnä - kuulemassa. Itsekki tiellä miltä jo niin, paljon riisuttu, alkaa - kuulee - näkee. Ystävä, olen tuota tänne kirjoittelemistani aatellu jo monesti lopettaa. Olen kuitenki aatellu, ehkä on joku, jollekka jotaki voisin ojentaa. Kiitos väkevästä palautteestas, joka oli kätes ojennus. Rakkaudella täältä Sinulle....Liisa
- peres
Pidin runostasi Kiitos
Mistä ihmeestä sinä aina löydätkin noita sattuvia sanoja ja tunteita, sieltä sydämestäs ne kumpuaa. Olen taas sanaton lukiessani runoasi se sattuu niin sisimpään. Kiitos Liisa ja kesän lämpöä sydämeesi,,,,,r-k
Jotka alkaa elää. Ehkä heillä meille jotaki sanottavaa. Meille - jotka perästä tullaan? Mietin - ruusu-kielo Rakkaus - sen siivet tahtoo olla läsnä siihenki hetkeen - viimeiseen Sinun palauttees kertoo ja paljon sydämes lämpö, kiitos. On ilo näin kiittää ja hyvää kesää ystävä Sinulle toivottaa.....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
