Tiellään käy

Niin hiljaisin miettein, tietään hän käy. Ei tunne paloa tarvetta, käteensä tempasta jotai. Vaelluksensa sieltä jostai, hyvin kaukaa käy. Aistein - herkistynein - kuulee - näkee. Etenee hitain askelin, keppiinsä nojaten. Keväälle heränneelle, lempeän hymyn suo. On hällä aarre - povessaan kantaa, sielä - on lähellä - kaikki. Hän itsekseen - juttelee kuin keväässä - rakkaalleen Henkii povi lämpöään, rakkauden tuoreus - läsnä Saa voimantunnon, kuin herännen kosken, esiin ottaa uskollisen seuralaisen. Viulunsa jouhilla juoksevilla, tunteensa tulkitsee, herää kevään herkkää. Kauan jouhet liverrellen, kuin saapunnu lintuparvi. Laskeutuu - joutsen valkoinen lahteen. Näkee - miten rakas pois ui - viulu povellaan elää - elää - on lähellä - kaikki.

6

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

Herkistyy väkisinkin, Liisa sanojesi voima on mieletön, Upea runo, kokonaisuus kaikenkaikkiaan, joka saa minut (liki) sanattomaksi. Tuhat kiitosta tästä lukunautinnosta. Hienoa että olet ja kirjoitat! :)

• Olen kuules pikkasen pipi ja tuota jotaki elää ja liikkuu. On aina koskettannu hauraus, miten se kantaa lämpöä sisällään. On kiire ja kaikki muu menny menojaan, miten sydämen lämmöllä - aidointa elää. On heillä kauan eläneillä - aarre on rikkautta olla läsnä - kuulemassa. Itsekki tiellä miltä jo niin, paljon riisuttu, alkaa - kuulee - näkee. Ystävä, olen tuota tänne kirjoittelemistani aatellu jo monesti lopettaa. Olen kuitenki aatellu, ehkä on joku, jollekka jotaki voisin ojentaa. Kiitos väkevästä palautteestas, joka oli kätes ojennus. Rakkaudella täältä Sinulle....Liisa

• peres

Pidin runostasi Kiitos

• peres kiitos vierailustas

• Mistä ihmeestä sinä aina löydätkin noita sattuvia sanoja ja tunteita, sieltä sydämestäs ne kumpuaa. Olen taas sanaton lukiessani runoasi se sattuu niin sisimpään. Kiitos Liisa ja kesän lämpöä sydämeesi,,,,,r-k

• toivonliisa

Jotka alkaa elää. Ehkä heillä meille jotaki sanottavaa. Meille - jotka perästä tullaan? Mietin - ruusu-kielo Rakkaus - sen siivet tahtoo olla läsnä siihenki hetkeen - viimeiseen Sinun palauttees kertoo ja paljon sydämes lämpö, kiitos. On ilo näin kiittää ja hyvää kesää ystävä Sinulle toivottaa.....Liisa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe