Pystyykö roskakorista poistettuja sähköposteja palauttamaan mitenkään? Poistin vahingossa työkoneellani omasta sähköpostista pari tärkeää viestiä myös roskakorista niin onko niitä mahdollista palauttaa mitenkään ja vielä omalta kotikoneeltani? Käytän Gmailia. Kiitos jos joku osaa auttaa.
Pystyykö poistettuja sähköposteja palauttamaan
8
4188
Vastaukset
- vaikeaa
kertoa käyttääkö webmailia vai omaa sähköpostiasiakasohjelmaa!
- Hukannut..
No mikä lie tuo Gmailin sähköposti sitten on?
Hukannut.. kirjoitti:
monipuolinen sähköpostipalvelu, jonka käyttötavan valitsee käyttäjä itse.
- Googlen
Hukannut.. kirjoitti:
ylläpitämä postipalvelu. Kerro nyt jo miten käytät spostiasi?
- vastaajan
Googlen kirjoitti:
ylläpitämä postipalvelu. Kerro nyt jo miten käytät spostiasi?
pitäisi ymmärtää vastata jokaiseen olemassa olevaan vaihtoehtoon. ???
vastaajan kirjoitti:
pitäisi ymmärtää vastata jokaiseen olemassa olevaan vaihtoehtoon. ???
Tämä oli varmaan vitsi...? :D
- Riiviönrauta
Hukannut.. kirjoitti:
...on web-pohjainen säköposti, jota voidaan käyttää myös sähköpostiohjelmalla - omalta koneelta siis. Aika epäselvästi ilmaisit, mistä roskakorista on kyse... -Rr
- ...............
Viestin asettelusta päättelen, että olet käyttänyt Gmailia selaimen kautta. Silloin et saa viestejäsi takaisin. Siinä poiston yhteydessä tulee mainintakin, ettei roskakorista poistettuja saa enään takaisin. Ainoa mahdollisuus on ottaa yhteyttä Googleen ja pyytää heitä etsimään niitä omista varmuuskopioistaan. Luulen, etteivät korvaansa lotkauta yksityishenkilön pyynnölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6047963Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413053Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3982132- 1281327
- 311283
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1071126- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913