Vielä pitäis jaksaa tässä omakotitalossa asua kaksi vuotta ja maksaa asumiskustannuksia 600 euroa kaikkinensa. Talo liian iso yhdelle. Sen jälkeen yritän myydä kun saan kuopuksenkin maailmalle. Möisin heti ja muuttaisin avoliittoon eri paikkakunnalle. Mutta olen pojalle luvannut kun oli alle kouluikäinen, että huolehdin hänestä niin kauan että on iso poika. Hän ei halua muuttaa paikkakuntaa.
Myyntiä suunnittelen
4
1022
Vastaukset
- mmmmm.........................
kun jaoit meille kaikille tämän raskaan taakan. oli mielenkiintoista lukea.jeesus sentään
- 2 vuotta
On sulla halpaa asua, kahdenvuoden kustannukset 600 kaikkinensa. Tekee 25/kk. Muuta sinne toiselle paikkakunaalle ja anna pojalle (25/kk) rahaa että voi asua talossa. Poika ottaa sinne jonkun skremman mukaan budjaa ja pitää hauskaa. Onhan iso talo missä voi olla useampia
- TiaM
Tarkoitat tietenkin että asumiskustannukset on 600 e kuussa. Ihmisillä on eri tilanteet, ja eri murheet. Mulla on samantapainen tilanne. Avioero, ostin talon ex-äijaltä. Se oli virhe koska nyt olen veloissa pankkiin. Nyt olen ollut tässä 2 vuotta. Tytär 17. Emme ole löytäneet asuntoa joka kelpaa molemmille. Käsittelemättömät tunteet häiritsevät. Niitten käsittely vie aikaa. Kituutetaan eteenpäin. "Myyntiä suunnittelen", voitaisiin vaihtaa ajatuksia.
- vaikka opiskelija
vuokralaiseksi yhteen huoneeseen. Tulee vähän tuloa ja voi joskus jutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850