Ruplat Euroiksi

Nimetön

Venäjän puolella tuli piipahdettua ja mukavaa siis oli. Reissusta jäi kuitenkin vinopino 5 ja 10 ruplan seteleitä, joita pankki ei suostunut vastaanottamaan. Ovat kuulema arvoltaan liian pieniä Voikohan nuo setelit käydä vaihdatuttamassa jossain muualla euroiksi?

16

6460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatikossa

      Säilytä seuraava matkaa varten.

    • eeroo

      Ei kukaan vaihda,koska ei ole 5:n ruplan seteliä

      • tämä on

      • luettelon mukaan
        tämä on kirjoitti:

        http://russianmoney.info/Russia/1997/137

        vaikuttaa ihan oikealta. En ole koskaan nähnyt tuollaista.Vanha 5000:n ruplan seteli on muuten aivan samanlainen mutta siitä on poistettu 3 nollaa.Kannattaa ihmeessä säilyttää.Tuohan saattaa olla harvinaisuus.Tuon virallinen arvo on noin 0,12 € eli ei kannata vaihtaa.Keräilyarvo saattaa olla ihan jotain muuta.


      • se 5000 ruplaa.
        luettelon mukaan kirjoitti:

        vaikuttaa ihan oikealta. En ole koskaan nähnyt tuollaista.Vanha 5000:n ruplan seteli on muuten aivan samanlainen mutta siitä on poistettu 3 nollaa.Kannattaa ihmeessä säilyttää.Tuohan saattaa olla harvinaisuus.Tuon virallinen arvo on noin 0,12 € eli ei kannata vaihtaa.Keräilyarvo saattaa olla ihan jotain muuta.

        http://russianmoney.info/Russia/1995/125


      • muuten noin
        se 5000 ruplaa. kirjoitti:

        http://russianmoney.info/Russia/1995/125

        http://russianmoney.info/Russia/1993/101 sentin paksu pino noita arvottomia sadan ruplan seteleitä.Ne ovat ihan mukavia leikkirahoja esim.lasten kanssa afrikan tähteä pelatessa.Aloin keräämään niitä silloin kun ne vielä olivat käytössä mutta todellisuudessa arvottomia.Myös samankokoisia 200 ja 500 ruplan seteleitä on pari sataa kpl.


      • pitermees

      • pitermees kirjoitti:

        10 kolikosta on nyt käytössä... 19 vai viel enemmän?

        olis kiva tietää. itellä on 39 erilaista.


      • rupla
        N.Khomutov kirjoitti:

        olis kiva tietää. itellä on 39 erilaista.

        Hei,

        Mahtaako tämä 10.000 ruplan seteli enää kelvata Venäjällä ?

        t.kiitos tiedosta


    • 31

      onkohan 5000 ruplan seteli vuodelta 1995 vielä voimassa ja mikähän mahtanee olla sen nykyarvo euroissa?
      ( setelin koko leveys: 13,5 cm ja korkeus 6 cm ).


      t. tietoa haluava

      • edullinen.....

        Ei ole enää voimassa. Arvo olisi keräilijöille jotain 1,20 euroa.


    • ????????????

      mul on 10.000 tuhanen romanian raha minkä kä köhä arvone?

    • Businessman from Zim

      Ebay:ssä joku näyttäs pyytävän 8 US$
      http://www.ebay.com/itm/RUSSIA-5000-5-000-RUBLES-NOTE-BANKNOTE-1995-/280743651764?pt=Paper_Money&hash=item415da029b4
      Ja vielä parempi diili tässä;
      http://www.ebay.com/itm/ONE-10-BILLION-DOLLAR-NOTE-1-49-FREE-SHIPPING-A-GREAT-DEAL-/271014286243?pt=Paper_Money&hash=item3f19b5d3a3
      ONE 10,000,000,000.00 TEN BILLION DOLLAR NOTE FROM ZIMBABWE - IN VERY GOOD CIRCULATED CONDITION - WITH FREE SHIPPING AND HANDLING - THESE ARE REAL NOTES - NOT FAKE---- AND NOT COPIES - $1.49 EACH-----

      SHIPPING TO US STATES ONLY- BUY ONE OR SEVERAL-

      GREAT FOR THE COLLECTOR, OR START A COLLECTION- IT WOULD BE NICE TO HAVE TEN BILLION DOLLARS IN YOUR WALLET OR PURSE - GREAT GIFTS FOR BIRTHDAYS, OFFICE PARTIES ETC. --

      PLEASE CHECK OUT MY OTHER LISTINGS - THANK YOU

    • kekkeruusi

      Tietysti rekisteröidymme noille sivuille, kannattaa antaa tilitunnukset heti ettei rikkaudet ja erikoistarjoukset vaan jää jumiin minnekään!
      Älkää kuitenkaan polkaisko pehmoiseen....

    • ruffe3

      5 ruplansetelit 1934 ja 1938 minkäarsosia

    • Ruplis

      Mulla on 8500 v.1993 ruplaa , Mikähän arvo on? On 100,200,500 ja 1000 ruplan seteleitä... Voiko niitä enään vaihtaa euroiksi??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe