Hei. Mielenkiintoinen termi; liikelahjamyyjä. Osaako kukaan sanoa mitä tällainen myyjä tekee? Minkälainen on työkuva?
Mitä liikelahjamyyjä tekee?
11
5396
Vastaukset
- mun luulo
...pääsääntöisesti myy yrityksille liikelahjoja =) - soittaa yrityksiin ja sopii käynnin - tekee asiakaskäynnin - hyvä myyjä palaa käynniltä tilauslomakkeen kanssa, huono ilman tilauslomaketta. Siinäpä se arki on Lainalaisuus sama kuin muuallakin: myyntitaidoilla ja oikealla asenteella varustetulle loistoduuni ja hyvä ansaintapaikkaa, olosuhteiden syyttelijöille "huono firma jossa ei voi tehdä tulosta"
- helpoin homma
myy yritykselle heidän logollaan ja nimellä olevia tuotteita tai muuta vastaavaa rojua joita yritykset voivat antaa asiakkailleen ja yhteistyökumppaneille. Eli siis kaikista turhin lisäkulu yrityksille ja epämiellyttävin henkilö toimistotarvikemyyjän jälkeen...
- mutta miksi
sinä pullamössö olet täällä kommentoimassa,tämä foorumi on tarkoitettu myyjille.
- Aina myyjänä
Kadotitko järkesi vai onko se syntymävika?
- ...mikä epäselvää?
En ihan ymmärrä miksi edes kysyt. Johan nimike "liikelahjamyyjä" jo kertoo, mitä kyseinen myyjä myy, liikelahjoja. Mikä tuossa varsinaisesti on tai oli sinulle epäselvää työnkuvassa?
- Hyvä työ
Liikelahjamyyjä myy kaikki saadut lahjat liikkeessä. Joulun jälkeen on usein kiire, jos lapsetkin saa paljon samoja lahjoja.
- kierra kaukaa
liikelahjamyynti on b2b myynnistä yksi ala-arvoisimmista hommista.
Kilpailua aivan sikana, jopa eri firmat myymät ihan samaa roskaa eri hinnoin.
Katteet surkeita, tuotteet roskaa joilla ei aidosti mitään arvoa yrityksille,
siis kyniä, lippiksiä, tpaitoja ja muuta roinaa.
Käytännössä myyjän pitää juosta ja kovaa surkealla liksalla.
Ei voi suositella- Lahjamyyjä
Myynnissä epäonnistunut luuseri tilittää mäkkärin kassan takaa,voi voi..
- Jatka siivoamista
On ikävää sinulle, kun olet surkea myyjä.
- ex-liikelahjamyyjä
...en voi yhtään vähätellä liikelahjamyyjän ammattia. Kyllä, se ON oikea ammatti, jossa vain harva pärjää. En uskonut ennen kuin kokeilen, että työssä onnistumiseen vaaditaan todellista sisua, osaamista ja huippumyyjän taitoja. Moni ei ole selvinnyt kokeilusta menestyjänä vaan 1/2-1 vuoden työkokemuksen jälkeen on katkeroitunut koska ei ole pärjännyt ja haukkuu nyt toimijoita nimettömästi näillä keskustelupalstoilla. Liikelahjamyynti on mitä enemmissä määrin nykyään konsultoivaa ja vaatii paljon myös ideointikykyä kun tulee löytää kullekin asiakkaalle omaan markkinointiviestintään sopivat mainos ja asiakaslahjat... Liikelahja on vanha käsite, jonka moni mieltää hieman suppeasti.
Kokeilkaa ja kommentoikaa sitten vasta!
Eikä menestyneen ajanjakson jälkeen työkokemus liikelahjamyynnissä ole ollenkaan paha merkintä CV:ssä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197