Baotian BT49QT-12C1

14v

Eli haluisin tietää, että onko jollain kokemusta kyseisestä skobasta? Olen kuullut, että kyseinen mopo hajoaa käsiin ja kiinalaista romua, mutta tuo 2L/100km on aika houkuttelevan vähän. Ja aika halpa muutenkin. Tein pari laskelmaa: 2L/100km 2,4€/100km 24snt/10km 12snt/5km 2,4snt/1km

14

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os..

      Mopossa on monia muitakin kuluja. Korjaukset maksavat paljon, jos ei itse osaa korjata. Laske koko mopon käyttöiän pensan kulutus ja korjaukset mukaan.

    • santteiii

      Pistä vää lisää nii saat jonku laatu pelin nii ku jonku Kymcon ja sekää ei kuluta juuri mitään

      • 14v

        Ja oisko jotain vinkkiä halvasta, mutta laadukkaasta 2-tahtisesta skootterista?


    • bensaa kuluu 2,5 - 3l/100km tommosella nelitahtisella,osta mielummi 2 tahtinen helppo virittää ja korjata :)

      • 14v

        Eli en ollu aatellu virittää sitä ja aika halpa se sais olla, sillä vanhemmat ei hirveen kallista hyväksy. Ja itse on mitään osaa korjata (ilman ohjeita).


      • ffdsfsdfg
        14v kirjoitti:

        Eli en ollu aatellu virittää sitä ja aika halpa se sais olla, sillä vanhemmat ei hirveen kallista hyväksy. Ja itse on mitään osaa korjata (ilman ohjeita).

        jos et osaa korjata, ni opettele tai jätä koko paska ostamatta. osta nettimotost käytetty 2-t rootteri. yamaha/gilera/piaggio/derbi siinä on jtn laatu 2-t skootterita


      • os..
        ffdsfsdfg kirjoitti:

        jos et osaa korjata, ni opettele tai jätä koko paska ostamatta. osta nettimotost käytetty 2-t rootteri. yamaha/gilera/piaggio/derbi siinä on jtn laatu 2-t skootterita

        Jonkun teinin raiskaama ja rääkkäämä käytetty onkin tosi hyvä ostos.


      • os..
        os.. kirjoitti:

        Jonkun teinin raiskaama ja rääkkäämä käytetty onkin tosi hyvä ostos.

        Ota itsellesi oma nikki.


      • os..
        os.. kirjoitti:

        Ota itsellesi oma nikki.

        Rekisteröimätön nimimerkki, ei siis erikseen varattu kenellekään, joten älä itke. Olet joku olevinaan "kaikkitietävä" itkupilli.


      • 14v
        os.. kirjoitti:

        Rekisteröimätön nimimerkki, ei siis erikseen varattu kenellekään, joten älä itke. Olet joku olevinaan "kaikkitietävä" itkupilli.

        ei mulla muuta, ku et haistakaa vittu ja imekää vaa niitä skobien munia HEHEHEHEHahehaiaheiaheihwieawewaeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • os..
        os.. kirjoitti:

        Rekisteröimätön nimimerkki, ei siis erikseen varattu kenellekään, joten älä itke. Olet joku olevinaan "kaikkitietävä" itkupilli.

        Turha rutista aina samasta asiasta.


    • Jamppa....

      Usein kuulee väitettävän että eurooppalaiset skodet ovat oleellsisesti parempia laadussa. Jossain kohdassa näin voi olla,mutta kun ne eurooppalaisetkin tehdään kiinassa tai sitten EU:n ulkopuolella jossain eteläbalkkanilla.
      Valmistettu EU:ssa merkinnan skode saa kunhan valmistajalla on joku paikka EU:n alueella jossa se keulan tarra liimataan kiinni heh heh.

      Joissain kiinalaisissa skodeissa voi olla erittäin heikot kumiosat ja pultit,renkaat.
      Mutta jos hieman näkee vaivaa ja vaihtelee/kiristelee/tarkkailee pultteja ja aikanaan vaihtaa renkaat länsimaisiksi,niin saa hyvän kulkineen jonka hintalaatu on kohdallaan.

      Mutta jos olet pelkästään korjaamoiden varassa ja takuu on jo ohi,niin saattaa ongelmia tulla jos joka pikku asia pitää korjaamolla hoitaa.
      Ihan halvimpia malleja tyyliin KONE-GLANS Oy kannattaa ehkä välttää juuri siksi.

    • Anonyymi

      on vuosi 2023 ja otsikon mukainen 2009 vuoden baotian bt49q-12c1 toimii edelleen todella hyvin

      • Anonyymi

        Minulla oli samanlainen Kinroad merkkinen Glansilta vuodesta 2005 vuoteen 2015. Aluksi työmatka-ajossa, myöhemmin huviajossa ja tallin täytteenä. Yhteensä sillä tuli ajeltua vain n. 10.000 km. Se oli aika ongelmaton peli, uudet öljyt huolto-ohjelman mukaan, uusi hihna ja pyöreät rullat variaattoriin. Niillä mentiin ilman ongelmia.
        Tästä Glansin moposta oli ilmeisesti unohtunut rajoitinkin pois, sillä se kulki helposti tasaisella vähän päälle 50, ja alamäessä liki 70. Jaksoi aikuisenkin alla liikkua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe