Löytyisikö Oulusta kaveria 25-vuotiaalle naiselle baariseuraksi ja biletykseen? Tietenkin voidaan tehdä muutakin kivaa, esim. shoppailla, käydä vaikka kesällä uimassa, rannalla tai vaikka patiolla... tai mitä nyt ikinä keksitäänkään! :) Erityisesti nyt kuitenkin hakusessa olisi baarikaveri, kun kaikki kaverit alkavat jo olla perheellisiä, eikä heitä oikein enää tuo yöelämä kiinnosta. :/ En sitten ole todellakaan mitään sulhasta tms täältä etsimässä, vaan ihan vaan mukavaa kaveriseuraa, sukupuolella ei niin väliä! :) Otathan rohkeasti yhteyttä: [email protected].
Oulusta kaveria lähinnä bileseuraksi
4
1152
Vastaukset
- ophd
Mulla on kans vähän samantapainen ongelma et ei taho biletysseuraa löytyä ja yksin on aika v-mäistä mennä. Oon 20 vuotias opiskelijanainen ja noin vuoden oon asunu Oulussa, jos innostaa niin sopiiko et lisään sut meseen niin voitais vaihtaa ajatuksia enemmän?
- alkup.
Mulla ei oo meseä, mutta jos jaksat laittaa sähköpostia ni ois kyllä kiva lähtee joku viikonloppu vaikka yhessä liikenteeseen! :)
- .......................
alkup. kirjoitti:
Mulla ei oo meseä, mutta jos jaksat laittaa sähköpostia ni ois kyllä kiva lähtee joku viikonloppu vaikka yhessä liikenteeseen! :)
Oottekos jo yhdessä käyneet jossain? Kesän tullessa ois tosiaan mukava lähtä käymään jossain (rannalla, baarissa..), mutta kaverit on hajaantuneet eri puolille Suomea. Parikymppinen opiskelija itsekin olen.:)
- alkuperäinen*
....................... kirjoitti:
Oottekos jo yhdessä käyneet jossain? Kesän tullessa ois tosiaan mukava lähtä käymään jossain (rannalla, baarissa..), mutta kaverit on hajaantuneet eri puolille Suomea. Parikymppinen opiskelija itsekin olen.:)
Eipä olla käyty, kun ei hänestä kuulunut ikinä mitään. :/
Mun seuraan mahtuu kyllä, jos on intoa lähteä vaikka tosiaan baariin jonaki iltana! Ja tietty jos on useampiaki lähtijöitä, ni voidaanhan sitä mennä vaikka porukalla! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521727
- 621662
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101228- 611031
- 49994
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566