kumpi ps3 vai xbox360

sivupeili...

nonii oisin tossa ostamassa uutta pelikonetta nyt näyttä et pläykkärin suuntaan menossa mutta voisko joku yrittää käännyttää xboxin suuntaan. itellä on xbox mutta kun 360 tuli niin unohdettiin xboxi kokonaan toisin kun pleikka 2 saa vieläkin pelejä vaikka lähi marketista joistakin paikoista löytyy ykkösellekin mutta xboxille saa ehtiä pitkin nettiä et mistä tohon pelejä löytyis, ja veikkaan et niin käy myös 360 kanssa kun seuraaja tulee. xboxille joutuu netti pelistä maksamaan joka on aivan turhaa toisin kun pleikkari on sen tajunut. terväpiirtokin on yks hailee kun löytyy 50" hd tv niin pleikkarikin pyörii. bluray on kans yks ja sama kun ei noita leffoja millä pelikoneella katota. peleistä nyt halo ois ainoo syy mut ei sitä nyt yhden pelin takia kannata hommata. se hintakaan ei merkkaa nyt tässä mitään.

40

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • go whit 360

      joo eli molemmat konsolit omistan ja 360:nen on paljon parempi, mul on myös gta 4, molemmilla konsoleilla ja 360 grafiikka on selkeästi parempi. ja halo 3 on huomattavasti parempi kuin Killzone 2. kannattaa ostaa 360 elite 120gb ja HDMI kaapeli mukana. en oikeastaan tee mitään muuta ps3 kuin katon blu-ray leffoi sillon tällön. ps3 netti on kyllä suhteellisen hyvä, mutta 360:sen on paljon monipuolisempi ja voit puhua kaverin kanssa vaikka pelaisitte eri pelejä. mua oikeastaa vähä vituttaa se että ps3:sella on ns "paremman konsolin" maine, vaikka se on täysin pyllystä 360 verrattuna.

      • dsdsdsdsdsd

        Mutta mitäs takeita siitä on, että edellinen ei ole vain xbox fani jolla on vain 360, ja haluu pelata ps3 maineen. Osta mieluummin kunnon pelikone, melkein kaikki konsolipelit saa pc:lle, paremmat modifikaatio mahdollisuudet, ja monia pelejä ei saa kuin pc:lle.


      • usko pois
        dsdsdsdsdsd kirjoitti:

        Mutta mitäs takeita siitä on, että edellinen ei ole vain xbox fani jolla on vain 360, ja haluu pelata ps3 maineen. Osta mieluummin kunnon pelikone, melkein kaikki konsolipelit saa pc:lle, paremmat modifikaatio mahdollisuudet, ja monia pelejä ei saa kuin pc:lle.

        kyl mul on ihan aikusten oikeesti molemmat, ja kaikki mitä sanoin totta, ei mulla oo mitää intressei valehdella tyypeille täällä. 360 on vaan parempi. ja ainoastaan kakarat on kiinnostuneita tosta konsoli sodasta ja ite oon päält 20,


      • aika pitkälti
        dsdsdsdsdsd kirjoitti:

        Mutta mitäs takeita siitä on, että edellinen ei ole vain xbox fani jolla on vain 360, ja haluu pelata ps3 maineen. Osta mieluummin kunnon pelikone, melkein kaikki konsolipelit saa pc:lle, paremmat modifikaatio mahdollisuudet, ja monia pelejä ei saa kuin pc:lle.

        nimenomaan se pc:stä ja turhasta säätämisestä eroon pääsy. Toki tässä kohtaa monella on ne windows antipatiat ja microsoft kauhu niin kovaa luokkaa, ettei xbox360 oteta edes harkintaan, vaikka laite onkin tämän sukupolven konsoleista se järkivalinta. On meinaan pelit juuri sen kuuluisan karvan verran komeemmin toteutettu xbox versiona kuin kilpailijalla. Mutta jos blu-ray toistinta ei vielä omista, niin kyllä se pleikkarikin voi olla ihan viisas valinta. Tarpeen mukaan.


      • sivupeili...
        dsdsdsdsdsd kirjoitti:

        Mutta mitäs takeita siitä on, että edellinen ei ole vain xbox fani jolla on vain 360, ja haluu pelata ps3 maineen. Osta mieluummin kunnon pelikone, melkein kaikki konsolipelit saa pc:lle, paremmat modifikaatio mahdollisuudet, ja monia pelejä ei saa kuin pc:lle.

        Tietokone on ihan jees... mut itse en halua iso pöytäkonetta. Eka pc (286) jolla oon pelannut on ollut joskus -93 tai jotain ja siitä lähtien joka koneelle on pitänyt lähes joka pelin kanssa tehdä säätöjä et pyörii, joten olen jättänyt koneella pelaamisen lähes kokonaa... tälläkään läppärillä ei ole kuin TK4 ja siihen on jäänyt. 360 ei ole seuraaja vielä tiedossa, mutta tossa edellisessä mainitsin, että yritäkää ettiä xbox pelejä nyt. kun 360 tuli niin xbox pelihyllystä hävis peli niin se paikattiin 360 pelillä. Tämä tässä eniten tulee huolettaa... ja oishan ps3 enemmän tehoja, mutta kukaan ei tunnu osavan hyödyntää niitä. btw ite olen 21v että en ole niinkään kiinostunut tosta "konsolisodasta" vaan haluaisin tietää kumpi nyt kannattaisi ostaa voihan se olla et vuoden päästä on molemmat pyörimässä.


      • F0ssu
        sivupeili... kirjoitti:

        Tietokone on ihan jees... mut itse en halua iso pöytäkonetta. Eka pc (286) jolla oon pelannut on ollut joskus -93 tai jotain ja siitä lähtien joka koneelle on pitänyt lähes joka pelin kanssa tehdä säätöjä et pyörii, joten olen jättänyt koneella pelaamisen lähes kokonaa... tälläkään läppärillä ei ole kuin TK4 ja siihen on jäänyt. 360 ei ole seuraaja vielä tiedossa, mutta tossa edellisessä mainitsin, että yritäkää ettiä xbox pelejä nyt. kun 360 tuli niin xbox pelihyllystä hävis peli niin se paikattiin 360 pelillä. Tämä tässä eniten tulee huolettaa... ja oishan ps3 enemmän tehoja, mutta kukaan ei tunnu osavan hyödyntää niitä. btw ite olen 21v että en ole niinkään kiinostunut tosta "konsolisodasta" vaan haluaisin tietää kumpi nyt kannattaisi ostaa voihan se olla et vuoden päästä on molemmat pyörimässä.

        Oon nyt kuta kuinkin vuoden verran täällä puhunut samaa asiaa kyseleville ihmisille ja suurin osa on pysynyt ps3:ssa. PS3:ssa on Blu-Ray, ilmainen netti, kaikki tarvittava mukana valmiiksi, toisin kuin 360:ssä. 360 on myös todella meluisa! Mitä tuohon grafiikka juttun tulee, niin on khyllä BS:ää.. Kaverin kanssa katsottu esim. GTA IV ja RE5 pelien grafiikoita, niin ei niissä ole juuri muita kuin tehdasasetuksissa kontratieroja, joita voi säätää vapaasti! Suuren suuri ero ei ole kummassakaan. Äläkä ota väärin, en ole mikään fanboy, itsekin omistanut molemmat, mutta kyllästyi 360:n rikkoutumiseen noin yleisesti. Molemmista pidin, mutta ps3 vie voiton :)


      • yksinkertaista

        Jos nyt rehellisesti puhutaa nii miettikkä nyt oikeesti kumpi on parempi, kumpi on suositumpi. Ps3 ilmanen online, paremmat grafiikat ja ei oo nii kovaääninen. Ehkä xbox360 oli sillo muutama vuosi sitten kova sana mut ei se kyl ps3 vedä vertoja rehelisesti sanoen. Ite omistan molemmat.


      • Mikkemikke
        yksinkertaista kirjoitti:

        Jos nyt rehellisesti puhutaa nii miettikkä nyt oikeesti kumpi on parempi, kumpi on suositumpi. Ps3 ilmanen online, paremmat grafiikat ja ei oo nii kovaääninen. Ehkä xbox360 oli sillo muutama vuosi sitten kova sana mut ei se kyl ps3 vedä vertoja rehelisesti sanoen. Ite omistan molemmat.

        Jos et oo kauheen kova peluri, niin boxi on iha jees... Jos pelaat paljon, niin ps3. Ite ostan huomenna ps3:sen ja oon aikamoinen hikke :D. Ps3=300e (Gigantti) Xbox360= 240e Sisältää kaks peliä (Gigantti).
        Kun Ps3:sessa on se Blu-Ray Teknologia, niin se kylläkin vie mennen tullen Boxin. Se riippuu aika paljon siitä, että pelaakko paljon vai et


      • en ole ps3 fanboy
        F0ssu kirjoitti:

        Oon nyt kuta kuinkin vuoden verran täällä puhunut samaa asiaa kyseleville ihmisille ja suurin osa on pysynyt ps3:ssa. PS3:ssa on Blu-Ray, ilmainen netti, kaikki tarvittava mukana valmiiksi, toisin kuin 360:ssä. 360 on myös todella meluisa! Mitä tuohon grafiikka juttun tulee, niin on khyllä BS:ää.. Kaverin kanssa katsottu esim. GTA IV ja RE5 pelien grafiikoita, niin ei niissä ole juuri muita kuin tehdasasetuksissa kontratieroja, joita voi säätää vapaasti! Suuren suuri ero ei ole kummassakaan. Äläkä ota väärin, en ole mikään fanboy, itsekin omistanut molemmat, mutta kyllästyi 360:n rikkoutumiseen noin yleisesti. Molemmista pidin, mutta ps3 vie voiton :)

        mulla 2 xboxia rikki ni ostin pleikan ja hyvin on toiminu ps. ei niissä graafikoissa oo mitään eroo


    • .....

      suurin osa riippuu siitä että aiokko maksaa peleistä.

      jos aiot ladata pelejä netistä eli ns.warettaa (joka on rikollista, en yllytä mihinkään, kunhan sanon) hanki xbox360

      muussa tapauksessa en osaa sanoa ne on aika lailla samalaisia

      • xbox mod. duoXv2

        muka ettei ps3 ole muka mahdollista pelata piraatteja. ei ehkä vielä mutta esim. kaikille mahdollisille konsoleille saa ns. modpiirin joka on kylläkin nykyisin jo piirikortti. niiiiin minä väitän että sitä jo kovaa vauhtia suunitellaan ja eiköhän toi ole vuoden sisällä myynnissä ja jos toi bluray on se ongelma niin saahan sitä ladattua pelejä suoraan kovollekkin


    • läpäisijä

      xbox360 sillä 360 on enemmän pelejä koska ps3 on niin sanotusti aikuisille koska siinä on aika paljon K-18 pelejä ja K-16 sota ja tappo pelejä 360 on kaikki niistä ja enemmän

      • AuX

        joo mulla on itellä xbox 360. Ja oon pelannu tosi paljon myös ps3, mutta enemmän tykkään boxista. ohjain on parempi ja enemmän käteensopiva, netti on monipuolisempi, netistä saa ladattua vaikka suoraan konsolille jne.. itteä ei toi blu-ray juttu kiinnosta sitte paskan vertaa ku kuitenkin koneelta ja leffassa kaikki leffat tulee katottua. eikä niihin boxeihin niin usein sitä vikaa tule ku kaikki pelkää. omassa ei oo ollu mitään vikaa. jotenkin kyllä tyhmä tää koko "konsolisota", mut ite ehdotan boxia. en sen takia että mulla on se, vaan siks että tykkään siitä enemmän.


      • HuoHhhhh

        että ps3:lle suurin osa tappo pelejä mun koulussa (itte oon 9 luokalla) ni kaikki esim 3-5 luokkalaisetkin pelaavat paljon k-18 pelejä


      • ps3 ftw

        jos totta puhutaan, katsotaan vaikka niitä yksinoikeutettuja pelejä:
        ps3: little big planet, mod nation racer, ajopelit esim gt5 jne
        xbox: -

        eli aika vähän lasten (k7 tai semmost) pelejä boxilla...
        xbox on suunniteltu räiskintä ja sotapeleille, ps3 on koko perheen viihdekeskus, josta syystä siellä näkee enemmän "taneli 7v" tyyppejä selostamassa online chatissa miten perunalaatikko on hyvää...


      • PS3!

        ps3 on kyllä yhtäpaljon pelejä ja niin se on "aikuisille" ostakaa ps3 siihe saa uncharted 1, 2, 3 ja kohta tulee the last of us


    • ssjorbbaaa

      Ite ostin xboxi hinnan takii mut nyt ku oon ostanu goldii nii äskö laskeskelin et ps3 ois ollu halvenmpi. Mut vertailun vuoks mun mielest ps3 ohjain on aivan kauhee ja ei tunnu istuva yhtää luonnolisesti kätee. Mut ps3 langaton netti jees. Itel mutsi joutu laittaa 90e langattomaa verkkosovittimee ku ei kestäny johtosähläyksii(tv omas huonees). Osta ps3 ja totuttele sen ohjaimee;)

      • Simple :D

        tai osta xbox ohjain ja liitä ps3:seen


    • nii se on

      kaikis paikois kyl lukee et ps3 o parempi siks ku xboxis on se ihme ring dead jutska:DDD muttei kannata minkää blu-ray soittimen takii ostaa pleikka 3:sta koska PELIkonsolit on tarkotettu PELAAMISEEN... xbox on halvempi ja parempi grafiikka.. osta xbox se on mun mielestä hienompi :)

      • 567821

        ring dead sehän on korjattu slimissä nyt hajoamis prosetti on alle pleikan hajoamis prosenttia


      • ok?

        niin ja maksa vuoden livestä melkee 100 e


      • lollll
        567821 kirjoitti:

        ring dead sehän on korjattu slimissä nyt hajoamis prosetti on alle pleikan hajoamis prosenttia

        xboxissa 36% pleikassa 5% ja tiiän aivan liian monta joilla slim rikki (red ring of dead)


    • 56tufvgiuijhuhiohio

      Ennenwanhaan pelikonsoleilla ei pystynytkään tekemään paljon muuta kun pelata pelejä, esim. PS1 vain musiikki CD-levyjä pystyi kuuntelemaan pelien pelaamisen lisäksi ainakin vakiokuntoisena, MOD -piirejä en itse harrastanut, vakiokuntoisena edelleen toimintakunnossa.
      Uudempiin konsoleihin lisättiin muitakin toimintoja jotta konsolista olisi muutakin hyötyä kuin vain pelien pelaaminen, pidän tästä suuntauksesta.

      PS3 vs XBOX360, no itse valitsin PS3 Slimin juurikin sen Blu-Ray elokuvien toistomahdollisuuden vuoksi vaikka hinta on kalliimpi kuin boxilla. Boxilla taas netti on maksullinen ja se oli pitkä miinus. Kummallakin konsolilla on kyllä itseäni kiinnostavia yksinoikeuspelejä, Playstationilla Gran Turismo -sarja on tuttu jo ensimmäisestä pleikkarista lähtien ja Boxilla olisi Forza3 kiinnostava, sota- ja tappopeleistä en pidä vaikka GTA IV löytyykin multa.

      Laite "sodat" eivät ole mitään uutta, muistan jo 80-luvulla poikasena kun kinattiin mikä tietokone on paras, Commodore 64, Spectravideo, Amiga, ST, vai muut, kilpailijoita oli silloin useampaa merkkiä. Tietokonepuolella lopulta PC voitti vaikka pelikoneena 80-luvulla se oli häpeällisen alkeellinen verrattuna C-64 & muihin kotitietokoneisiin :D
      Vieläkin hauskempaa on se että en ole käyttänyt PC:tä koskaan pelikoneena, pidän pelikonsoleita parempana siihen tarkoitukseen ja joskus pelaamisen lomassa katson normi www-netinkin sähköpostit PS3:llani vaikka normaalisti käytän läppäriä sellaiseen "vakavampaan" käyttöön.

      • samaa mieltä

        xboxista tulee kalliimpi loppujen lopuksi ja pleikalle käy mitkä vain kuulokkeet ku xboxille taas omat


    • Valinta vapaa

      Molempiin on aika paljon kivoja yksinoikeuspelejä. PS3:ssa vaan on niin ikävän huono grafiikka, että melkeen yhtä hyvin vois ottaa sitten Wiin. Toisaalta molemmissa Wiissä ja plekessä on aika vanhahtavat ohjaimet, jos haluu jotain liikkeentunnistusta hyödyntävää pelata. Xbox360 on selvästi muita edellä.

    • ps.pelailu

      no ei tarvitse enää väitellä playstation 3 on parempi kuin xbox360.ps3 on parempi grafiikka ainakin minun mielestä ja ilmainen netti pelailu:) eli suosittelen miulummin ostamaan ps3.hyviä peli hetkiä:)

    • sebu46

      Tuota Kyllähän PS3 ja Xbox 360 on Omia virheita Mutta xbox Vie voiton MEillä maksaa Netti mut Ei meitä Oo Haxatty :(

      • hmmmmmm

        ei siihen kuole vaikka 2 kk taukoa pitäisikin ja vielä korvauksia päälle...


    • tietäväinen

      ps3
      ilmanen netti
      kestää kunnossa pitempään
      bluray
      pelit ei naarmunnu tai ei mee rikki
      hiljasempi ääni (tuuletin löysentyy ajan myötä mutta sen voi kiristää)

      xbox360
      pystyy jutella kavereittenkanssa vaikka pelaa eri peliä
      halvemmat pelit
      -kone jumittuu
      -naarmuttaa ja rikkoo kaikki pelit (suurimmalla osalla kavereista on xbox360 siis tiedän)
      -netti maksaa jos on ostanu xboxin kautta livee niin pitää erikseen lopettaa tilaus(siis jos esim tilaat 3kk livee ja sit aika loppuu niin se ostaa automaattisesti lisää livee 12 kuukautta yhdellä kerralla (60e


      faktat

      1.ps3 on yhtä paljon hakkereita kun xbox360 . 2.microsoft bännää 0.001% toden näköisyydellä xbox tyypin hakkeroimista. 3.ps3 netti on yhtä nopea kuin xbox360 siis riippu netin nopeudest. 4.xbox360 on yhtä alttis tietomurroille kun ps3. 5.xboxille on enemmän piratismi pelejä kuin ps3:lle. 6.pleikka3 on paremmat viirus suojat.7.xbox menee 80% rikki 1.5 vuoden sisälla 8.älä osta xboxii.9. xbox360 osat on kanssa tehty kiinassa ja 40% kasattu kun taas ps3 on osat tehty kiinassa ja 4% kasattu siellä .10 kuka tahansa hakkeri ryhmä pystyisi kaata koko xboxin servut samalla lailla kuin geohotz (yksilö) ps3:)

      -

    • PS3 ON VAAN PAREMPI

      älä osta boxii se on sama ku ostasit 5 kiloo paskaa ja laittasit ne sun tv:EEN VIEREEN
      OSTA PS3 MUL OLI BOXI MUT SIT SE MENI RIKKII VUODEN SISÄLLÄ MUT EKA SE NAARMUTTA KAIKKI PELIT KÄYTTÖ KELVOTTOMIKS

    • ps3boy

      xboxilla on huonammat grafiikat. lataa pitempään pelejä. vitun sekava. huono laatu elokuvalla hyytyy ja sammuu ja lagii koko ajan xboxila batterilliset ohjaimet kestää vähemmän (ohjaimet vie virtaa enemmän kuin iphone4s päivässä).. kun taas lataa ps3 ohjaimen täyteen niin se kestää 14-7 päivää 3.30 tuntia päivässä:::

    • paska mikä paska

      pc tai ps3 tai jopa wii mut ei myysterilaatikko360 (xbox360)

    • anusreikä koko boxi

      boxi rikko vittu jokasen pelin (mun kaveri toi meille pelin black opsin niin sit se rikko sen ja mut piti maksaa sille 70euroo) pettyyny boxiin:jos pelaat paljon pelejä niin kannattaa osta ps3 jos et pelaa kauheesti osta boxi

    • adde4

      meil on xbox ja oon testannu playstationia ja playkkari oli aivan perseestä

      • adde4

        huono


      • adde4
        adde4 kirjoitti:

        huono

        se on ääliö joka pelaa plystationilla ja se on järkevä joka pelaa boxil


      • adde4
        adde4 kirjoitti:

        se on ääliö joka pelaa plystationilla ja se on järkevä joka pelaa boxil

        v.i.t.t.u wiiki on parempi ko ps3


      • lol4

        Xbox on paska Playstation on paras


    • XBOXJUUSTONAPPULA

      Konsolit on persuuksista ostakaa samsung läppäri, ja latakaa minecraft. ;)

      • Wlta

        Apinat käyttää läppäriä, kovat datanomit kokoaa koneen itse. =(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe