härkä mies ja neitsyt nainen

:))

onko mitään tulevaisuutta härkä miehellä ja neitsyt naisella.

12

1625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt härkä.................

Olen neitsytnainen . Takkusin Härkämiehen kanssa elämästäni 3vuotta ja nyt vielä vuosi päälle, kun olen tehnyt surutyöni parantanut itseni 3vuoden rääkkäyksestä. Hän antoi joko täydellistä ihanaa rakkautta hellyyttä rakastelua. Sitten taas hävisi huolien täyttämä syventyi työhönsä lapsiinsa ei saanut häiritä. Kummostelin moista pari kuuta, ja sitten kun niitä yksinäisiä lomia viikonloppuja tuli aloin käydä kavereitten kanssa pailaamassa kaikessa kivassa kylpylöissä sukuni kanssa. En ollutkaan enää valmiina, kun herra härkä tarvitsi minua todistaakseen olevansa mies pari kertaa kuussa.Haukku vielä sitten ei sinulle riitä mikään. Minun olisi pitänyt olla kotona odottaa häntä, ja suuttu kun menin kavereitteni kanssa. Olin vaikka mitä nimityksillä huora miesten käyttämä ym... eli minulta meni turhaan 3vuotta härkään. En koskaan häntä pettänyt eikä sydämeeni mahtunut kuin hän. Sitä hän ei tajunnu haukkumisiltaan, ja ainut oliminun hävitä, ja parantaa sydän, ja itseluottamukseni elämääni takaisin. Olihan minullakin lapsi jota häne ei tajunnu muuta kuin sanoilla sulle vain tärkeä lapsi. Sitä en tajunnu kun itse hävisi lastensa kanssa minua ei huolittu mukaan. Meille oli tervetullut lapseni aikanakin. Sen huomasin yritti aina kääntää viat itsestään minuun peittääkseen omansa. En ollut aivopestävissä. Tämä oli minun kertomukseni pilalle menneestä härästä 7.05 syntyneestä, ja minä syysk loppupuolelta. Nyt on mennyt kohta vuosi viimeisestä tapaamisesta ja nyt olen taas sinut itseni kanssa. Hän ei pääse enää elämääni kynnykseni yli koskaan. Koska herrahärkä ei naisiaan koskaan jätä hänelle ei vuosi sano mitään ei pari kuukautta kun taas tulee yrittää aivankuin kuin päivä väliä olisi ollut. Toivon että olet löytänyt ei pilalle menneen härän ja onnistut. Mukavaa kesän odotusta..

• :))

kiitos viestistäsi ja kertomuksestasi. tosi kurja juttu. täytyy siis pitää silmät ja korvat auki. ja ennekaikkea miettiä mitä itse haluaa.

• tarinoita mahtuu
        :)) kirjoitti:

kiitos viestistäsi ja kertomuksestasi. tosi kurja juttu. täytyy siis pitää silmät ja korvat auki. ja ennekaikkea miettiä mitä itse haluaa.

jokaiseen merkkiin. Ei kannata sen perusteella alkaa epäluuloiseksi. Olen itse härkä nainen ja suhteessa neitsyt mieheen. Me tullaan ainakin mainiosti toimeen keskenään. En osaa sitä sen tarkemmin selittää, mutta ymmärrämme toisiamme todella hyvin, vaikka mielipiteet välillä eroavatkin toisistaan. Ja mikä minua kiehtoo ja välillä raivostuttaa;)tässä neitsyt miehessä, on hänen kykynsä lukea minun ajatuksia.

• Palaute......
        tarinoita mahtuu kirjoitti:

jokaiseen merkkiin. Ei kannata sen perusteella alkaa epäluuloiseksi. Olen itse härkä nainen ja suhteessa neitsyt mieheen. Me tullaan ainakin mainiosti toimeen keskenään. En osaa sitä sen tarkemmin selittää, mutta ymmärrämme toisiamme todella hyvin, vaikka mielipiteet välillä eroavatkin toisistaan. Ja mikä minua kiehtoo ja välillä raivostuttaa;)tässä neitsyt miehessä, on hänen kykynsä lukea minun ajatuksia.

Tässähän kerrottin vain mitä joku kokenut härän kanssa. Ja toivottiin hänelle kysyjälle erilaista. Eli tämä todella yksi tarina. Eikä sinun sanojen mukaan noita joka merkissä. Sinulle tuollaisia tarinoita. Jos ihmettelet neitsyt mies nainen huomaa sinussa asioita näkee. siinäpä se härkämies häkänainen ei vedätä neitsyttä, koska aavistamme näemme asioita.

• minä jouskarinanen

sinun tarina on niin tuttu vaikka mulla vaan noin vuosi mennyt härän kans.

• ..............................
        minä jouskarinanen kirjoitti:

sinun tarina on niin tuttu vaikka mulla vaan noin vuosi mennyt härän kans.

Niin ja jatkuu pahempanan kun saa otteen. Sitten jos häviät sinäkin välillä kun opit touhun... aina kun huomaa epäröit peräännyt alkaa oleen niin kohtelias ,ja hetken tapailee useammin. Tulee tarkastamaan pailauspaikalle oletko sielä ja tekee susta syyllisen..Oltuaan itse kuitenkin senkin illan vaikka jatz baarissa.. Vaikka jättänyt sinut yksin pitkiksi aijoiksi syynä lasten hoito.Niin mietinkin kenen kanssa hän nyt. Tulee sääli sitä naista. Nainen ei varmaan tiedä että jos aivan asuu välillä naisen luona on hänen oma asunto remontissa vuoden. Tietääkö nainen edes että sillä on varalla asunto...Sitten kun pääsee siihen takasi tekee riidan muka häviää kun ei hyödy naisesta enää... Yritti kieräillä mun luo ja se viimenen valhe.... Itseluottamus oli kova tällä herra härällä itse vaatimas oli naisesta näkökin piti olla parasta .. ite yli satakilonen rumilus..... Itsetuntoa löyty ja alistamista... narsisiti sanoisin kuin muutkin arvioi hänet...Voiko niitä olla sitten paljon vai kiertääkö sama mies kehää naisissa... tämä länsirannikolla...

• ei saa mitään
        Palaute...... kirjoitti:

Tässähän kerrottin vain mitä joku kokenut härän kanssa. Ja toivottiin hänelle kysyjälle erilaista. Eli tämä todella yksi tarina. Eikä sinun sanojen mukaan noita joka merkissä. Sinulle tuollaisia tarinoita. Jos ihmettelet neitsyt mies nainen huomaa sinussa asioita näkee. siinäpä se härkämies häkänainen ei vedätä neitsyttä, koska aavistamme näemme asioita.

tolkkua.

• minä jouskari taas
        .............................. kirjoitti:

Niin ja jatkuu pahempanan kun saa otteen. Sitten jos häviät sinäkin välillä kun opit touhun... aina kun huomaa epäröit peräännyt alkaa oleen niin kohtelias ,ja hetken tapailee useammin. Tulee tarkastamaan pailauspaikalle oletko sielä ja tekee susta syyllisen..Oltuaan itse kuitenkin senkin illan vaikka jatz baarissa.. Vaikka jättänyt sinut yksin pitkiksi aijoiksi syynä lasten hoito.Niin mietinkin kenen kanssa hän nyt. Tulee sääli sitä naista. Nainen ei varmaan tiedä että jos aivan asuu välillä naisen luona on hänen oma asunto remontissa vuoden. Tietääkö nainen edes että sillä on varalla asunto...Sitten kun pääsee siihen takasi tekee riidan muka häviää kun ei hyödy naisesta enää... Yritti kieräillä mun luo ja se viimenen valhe.... Itseluottamus oli kova tällä herra härällä itse vaatimas oli naisesta näkökin piti olla parasta .. ite yli satakilonen rumilus..... Itsetuntoa löyty ja alistamista... narsisiti sanoisin kuin muutkin arvioi hänet...Voiko niitä olla sitten paljon vai kiertääkö sama mies kehää naisissa... tämä länsirannikolla...

minä olen päättänyt en vastaa puheluihiin eikä viesteihiin enää vaik kuinka yrittää teskenteli taas kun tarvitsi mun apua nyt kun se on hoidettu ei taas välitä. kyllä se nyt taas jonkun aikaa pyörii muuaalla sit yrittää taas mut pidän hiljaisuutta olen päättänyt. saas nähdä miten reagoi.

• ..............................
        minä jouskari taas kirjoitti:

minä olen päättänyt en vastaa puheluihiin eikä viesteihiin enää vaik kuinka yrittää teskenteli taas kun tarvitsi mun apua nyt kun se on hoidettu ei taas välitä. kyllä se nyt taas jonkun aikaa pyörii muuaalla sit yrittää taas mut pidän hiljaisuutta olen päättänyt. saas nähdä miten reagoi.

Reakoi olemalla hiljaa ja tyytyväinen. Jossakin vaiheessa taas kun tarvii jotain ottaa yhteyttä... ei kanata luulla on ollu ikävästä sekaisin .. Tarvii vaan taas.. väliaika on kulunut hänellä hyvin...ilman suakin....

• jouskari....
        .............................. kirjoitti:

Reakoi olemalla hiljaa ja tyytyväinen. Jossakin vaiheessa taas kun tarvii jotain ottaa yhteyttä... ei kanata luulla on ollu ikävästä sekaisin .. Tarvii vaan taas.. väliaika on kulunut hänellä hyvin...ilman suakin....

niin hän on työreissulla nyt palaa kohta kotiin

• parempi olo
        jouskari.... kirjoitti:

niin hän on työreissulla nyt palaa kohta kotiin

Ai työreissulla. Minulla oli siinä kun hän työreissulla ei saanut ottaa yhteyttä halusi olla rauhassa. Ei kuulemma halunnut muistaa nurkkakuntaansa täältä kun matkusti.Syynä sai olla ilman lapsiaan myös välillä. Siis minuakaan ei sitten saanut olemassa olla. Vain kun kotonaan.Sitten kolmen vuoden jälkeen ihmettelin kun ulkomailtakin alkoi soittella, joka välissä kosikin muka.. kolmen vuoden tapailun jälkeen aina oli ollut hiljaa matkustaessaan... " sain sen sitten selville se muutto vä'liaikasesti pois asunnostaan... Myös se tuli minulle opettelin oleen vastaamatta ja laitoin kännyä kiinni. Ihmetteli ja tuli jopa oveni taa vaklii... Tein vain sen mitä hän teki mulle...Kyllä se kuitenkin minulta oli vain lopuksi mielenkiintoo, että mitä tuo vielä valehtelee tekee seurailin mielenkiinnosta että voiko tommosta miestä olla röyhkeä. Olin ihmeissäni kuinka kehtaa... mutta mulla oli jo uudet kuviot että järkeni pysyy päässä ei alapäässä kun oli siinä niin hyvä...;-))).. Minulta hän vaati kaikki tai varmaan naiseltaan yleensä siis kun tapasimme ylä ja alapään ja sen kauneuteni ja kodin tunnun mutta piti myös olla seksikäs ym ... itse oli sitä ja tätä anto vain sen...Näin koin ja lopetin sitten lopuksi.. Mutta tämäkin oli opettava kolmivuotinen nyt tiedän mikä se ihminen minun vierellä pitää olla Eli "MIES" ei vain näkönen..

• joussu taas
        parempi olo kirjoitti:

Ai työreissulla. Minulla oli siinä kun hän työreissulla ei saanut ottaa yhteyttä halusi olla rauhassa. Ei kuulemma halunnut muistaa nurkkakuntaansa täältä kun matkusti.Syynä sai olla ilman lapsiaan myös välillä. Siis minuakaan ei sitten saanut olemassa olla. Vain kun kotonaan.Sitten kolmen vuoden jälkeen ihmettelin kun ulkomailtakin alkoi soittella, joka välissä kosikin muka.. kolmen vuoden tapailun jälkeen aina oli ollut hiljaa matkustaessaan... " sain sen sitten selville se muutto vä'liaikasesti pois asunnostaan... Myös se tuli minulle opettelin oleen vastaamatta ja laitoin kännyä kiinni. Ihmetteli ja tuli jopa oveni taa vaklii... Tein vain sen mitä hän teki mulle...Kyllä se kuitenkin minulta oli vain lopuksi mielenkiintoo, että mitä tuo vielä valehtelee tekee seurailin mielenkiinnosta että voiko tommosta miestä olla röyhkeä. Olin ihmeissäni kuinka kehtaa... mutta mulla oli jo uudet kuviot että järkeni pysyy päässä ei alapäässä kun oli siinä niin hyvä...;-))).. Minulta hän vaati kaikki tai varmaan naiseltaan yleensä siis kun tapasimme ylä ja alapään ja sen kauneuteni ja kodin tunnun mutta piti myös olla seksikäs ym ... itse oli sitä ja tätä anto vain sen...Näin koin ja lopetin sitten lopuksi.. Mutta tämäkin oli opettava kolmivuotinen nyt tiedän mikä se ihminen minun vierellä pitää olla Eli "MIES" ei vain näkönen..

kyllä ne semmosia on minä tiedän myös että kun hän saapuu kotinurkille taas alkaa meno pitää käydä läpi ne heilta jotka odottanut. ja mua hän pitää tyttökaverina mutta en enä ole mutta vaikea hänellä on hyväksyä se hän sulkee pois ei kuule ollenkaan kun sanon että se on loppu. alussa kun en tiennyt vaan pidin luotettavana siis hyvin lyhyt aika. nyt varmaan olen tavannut monta hänen heiloista kenen kans hän pelaa peliä nyt tuntuu pahalta. On voinut edellisenä iltana ollut sen kans ja sit istuu mua vastapäätä kun ei mitään olis tapahtunut. siis ho ho. mutta hyvältä tuntuu ero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe