Töissä käyvä nuori nainen etsii pitkäaikaista kaksiota Länsi-Helsingistä/Kantakaupungista. Vuokra max. 750e, mielellään yhden kuukauden takuu. Olen valmis muuttamaan heti. Ei eläimiä. Yhteydenotot aluksi mailitse: [email protected].
Halutaan vuokrata kaksio Helsingistä
1
167
Vastaukset
- Kristiinasaha
HEI!! Jos ette ole löytäneet vielä sopivaa niin esittelisin teille mielelläni todella ihastuttavan kaksion Herttoniemessä.Asunto on vastavalmistuneen talon ylimmässä kerroksessa(6/6),neliöitä on 56m2,makuuhuone,olohuone,keittiösyvennys ja todella tilavan WC/kylpyhuoneen yhteydessä on oma sauna!Makuuhuoneessa vaatekaappeja on yhden seinän koko leveydeltä,olohuoneen ja keittiösyvennyksen välinen tila on avoin ja mahdollistaa tilan jakamisen monella eri tavalla.Keittiön varusteina on keraaminen liesi,astianpesukone ja jääkaappipakastin sekä runsaasti säilytystilaa.Eteisen ja keittiötilan jakaa kiinteä ulkovaatenaulakko jonka yhteydessä siivouskomero ja yläkaapit hattuhyllyn päällä.WC/kylpyhuone on todella tilava minne isokin pesukone mahtuu loistavasti tekemättä tilaa ahtaaksi ja sokerina pohjalla on tumman lasioven takana sauna energiaa säästävällä sähkökiukaalla.Lauteet on nivelletty saranoin jotan sen saa nostettua kätevästi seinälle lattianpesua helpottamaan.Lattia on kauttaaltaan tummaa pyökkiparkettia joka on pintakäsitelty sekä parketin suojaksi että helpottamaan puhtaanapitoa.Olohuoneesta on käynti suurelle lasitetulle parvekkeelle josta saa useita lisäneliöitä olohuoneen jatkoksi kesäisin ja toki lämmitettynä ympäri vuoden.Vuokra on 690/kk,ja ennakkoon maksetaan 2kk:n vuokravakuus normaalin käytännön mukaisesti Asunnon omistaa tätini,Rouva H.M.Pettersson,joka antoi minulle tehtäväksi etsiä asuntoon luotettavat vuokralaiset jotka ovat,häntä lainatakseni,"kunnon väkeä".Hän on itse sen verran iäkäs ettei hänen voimansa riittäisi tällaiseen projektiin,joten minä olen lupautunut tekemään kaiken muun vaadittavan ja esittelemään hänelle n.5 oman arviointikykyni mukaan parasta vuokralaisehdokasta,joista hän sitten tekee lopullisen valinnan omien kriteereidensä mukaisesti.Minun kriteerini täyttyvät jos olette säännöllisesti vakituisessa työssäkäyviä ja raha-asianne suht`moitteettomasti hoitavia syntyperäisiä suomen kansalaisia,etsitte pidempiaikaista vuokrasuhdetta ja maksatte vuokran sovitusti ajallaan.Näiden lisäksi pyrin valitsemaan nämä "n.5"ehdokasta sellaisten asunnontarvitsijoiden joukosta joiden ei ehkä ole niin helppoa saada asuntoa vuokrattua,esim.merkintä luottotiedoissa ei välttämättä ole este,tai se että omistaa eläinystävän,tai jos on vasta palannut työelämään 20 vuoden tauon jälkeen tms.En ole lähettänyt tätä tarjousta sellaisille jotka täyttävät kaikkein vaativammatkin kriteerit tai kenet vuokranantajat yleensä kelpuuttavat vuokralaisiksi vaan olen yrittänyt valita ilmoituksista niitä jotka varmasti ovat loistovuokralaisia parista maksuhäiriöstä tai 12-vuotiaasta lemmikkirottweilerista huolimatta. Jos olette kiinnostunut k.o.asunnosta ja haluatte tulla sitä katsomaan niin ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen mahd.pian,sillä oman aikatauluni vuoksi yritän saada tehtäväni kunnialla hoidettua niin pian kuin mahdollista.Lähettäkää puh.numeronne sähköpostiini ja samalla jotain suuntaa antavaa toivetta milloin pääsette asuntoa katsomaan niin yritän huomioida toiveenne laatiessani näyttöaikataulua,ilmoitan näytöstä parin päivän varoajalla teille puhelimitse. Kevätterveisin Kristiina Saha [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840