Onko Savonlinnassa hyviä ja trendi vaatekauppoja vai vain ne perushutut lindex,kappahl?? Entäs kenkiä muitakin kuin k-kenkä tai joku Mekka ? Entäs kahvilat?onko esim. jotain ketjua??Robert`s Coffee?Piknic? Wayne`s?
Savonlinnan
16
2444
Vastaukset
- trendiä
ja trollia. Vapaa-aikaviraston sivut jne. Hauskaa troll...eiku vkl!
- vastauksesta
Huomasit niin siellä asuu ainakin näitä juntteja .
- näitä pätijöitä
vastauksesta kirjoitti:
Huomasit niin siellä asuu ainakin näitä juntteja .
joiden mielestä Hesassa on kato kaikki niinku jotenkin makeempaa. Kun seuraavan kerran tulet tänne, muista oikea styling että mekin tajutaan sinun olevan sillai Hesasta tai jostain.
- kaikki mageempaa
näitä pätijöitä kirjoitti:
joiden mielestä Hesassa on kato kaikki niinku jotenkin makeempaa. Kun seuraavan kerran tulet tänne, muista oikea styling että mekin tajutaan sinun olevan sillai Hesasta tai jostain.
kun aina lomilla sieltä pöndeltä tänne tulette ihan innolla..
- sln.88--
ainakii nuo vaatekaupat löytyy..elokuvateatteri bio olavin vieressä ja kastellin vieressä jim&jill.
- Ien(i.p. ei rekisteröity)
noiden lisäksi löytyy ainakii "Madari" eli Matin monttu, "Savari" eli Savonlinnan asu ja jos merkki kuteita haluat, niin on "Stokka" eli Tokmanni sieltä löytyy Lewistä, Evertonia yms. Madarista löytyy myös kenkiä, lisäksi Citymarketissa ja Prismassa on isot kenkäosastot ja niissä on myös kahvilat, mutta itse ainakin keitän mielummin sumpit kotona kuin maksan kupillisesta Saludoa 1,6e.
- onhan
noita kahviloloita tori ja ympäristö pullollansa ja suatatpa suaha kenkee samalta nurkalta...
- ymmärrät
miksi savonlinna on ihan kuoleva kaupunki.Kun näitä ihan idiootteja vastauksia luet.
- Etelään mennyt.
Ei siellä savossa oo yhtää mitään, päivänvalon olen siellä nähnyt ja se mulle riitti. Opiskeluni sekä hyväntyöni perään lähdin. Todella tyytyväinen olen, täällä etelässä löytyy kaikkea. Sekä koneet vievät halvalla Lontooseen ostoksille. Kesää vaan sinne takapajuistenkylään.
- Ien(i.p. ei rekisteröity)
Etelään mennyt. kirjoitti:
Ei siellä savossa oo yhtää mitään, päivänvalon olen siellä nähnyt ja se mulle riitti. Opiskeluni sekä hyväntyöni perään lähdin. Todella tyytyväinen olen, täällä etelässä löytyy kaikkea. Sekä koneet vievät halvalla Lontooseen ostoksille. Kesää vaan sinne takapajuistenkylään.
Oletko se sama kaveri joka lähti Joroisten maatalousoppilaitokseen v.-95 ja asettui Rantasalmelle yksinäiseksi pienviljelijäksi? Vai että oikein koneilla Lontooseen asti ostoksille, etköhän nyt hieman liioittele, pari kertaa vuoteen bussilla Varkauteen lie lähempänä totuutta.
- kaupungin kehityksessä
Ien(i.p. ei rekisteröity) kirjoitti:
Oletko se sama kaveri joka lähti Joroisten maatalousoppilaitokseen v.-95 ja asettui Rantasalmelle yksinäiseksi pienviljelijäksi? Vai että oikein koneilla Lontooseen asti ostoksille, etköhän nyt hieman liioittele, pari kertaa vuoteen bussilla Varkauteen lie lähempänä totuutta.
Pienviljelijäthän viljelevät pikeä. Pikeä tarvitaan esim. pikitien tekoon.
- on--..
yksi Suomen parhaita vaatekauppoja valikoimiltaan.
- juhlavaatteita
Jos todellisia juhlavaatteita etsitte, niin kannattaa tehdä päivän retki Lappeenrantaan. Muun muassa Halosella on satamäärin naisten juhlapukuja. Talvella ainakin oli mielettömän paljon valikoimaa, kaiken hintaisia. Lisäksi saman katon alta löytyy kenkiä. (Miehillekin on pukuja ja kenkiä, tosin ei niin hyvää valikoimaa kuin naisille.) Ja onhan siellä muitakin kauppoja kuin Halonen. Tuttavien kanssa olemme tehneet monta mukavaa ostosmatkaa Lappeenrantaan. Hyviä ruokapaikkoja löytyy satamaan päin olevan kadun varrelta, en muista nimiä, mutta on siinä Rosso ainakin.
- muuualla
mut ei Savonlinnassa.
- tiutiu
Savonlinnasta löytyy nykysin myös mm h&m ja Seppälä. Ei picnic:iä. Savonlinna ei oo mikää kovin erikoine.. :DDD
- teräskärki
http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-palvelut/Savonlinna/156418/Matin Monttu/
Tuotteet on melko hintavia, mutta laadukkaita.
SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187