Pitääkö samettikukan taimet latvoa?
Vastaukset 3
- kylvöajasta
Jos taimesi uhkaavat kukkia ennen aikojaan, eli ennen kuin ne voi istuttaa ulos, kannattaa nyppiä ekat nuput pois. Muussa tapauksessa ei tarvitse. SAmettiruusut kyllä haarovat kiitettävästi ilman latvomistakin.
- sametti
Mulla on pari tusinaa samettikukkaa ja melkein jokaisessa on nuput. Pitääkö ne nyt nyppäistä pois? En millään raaskisi. Onko haitta jos niitä ei nypi?
- koskaan pois
sametti kirjoitti:
Mulla on pari tusinaa samettikukkaa ja melkein jokaisessa on nuput. Pitääkö ne nyt nyppäistä pois? En millään raaskisi. Onko haitta jos niitä ei nypi?
niitä eka nuppuja. Ihan mahtavat pehkot ovat aina olleet. Kun istutan ulos heittelen multaan vähän kanankakkarakeita, tykkäävät siitä. Taitaa noita taas parisataa tainta olla, riittää koko kaveripiirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686