Pitääkö samettikukan taimet latvoa?
Samettikukat
3
720
Vastaukset
- kylvöajasta
Jos taimesi uhkaavat kukkia ennen aikojaan, eli ennen kuin ne voi istuttaa ulos, kannattaa nyppiä ekat nuput pois. Muussa tapauksessa ei tarvitse. SAmettiruusut kyllä haarovat kiitettävästi ilman latvomistakin.
- sametti
Mulla on pari tusinaa samettikukkaa ja melkein jokaisessa on nuput. Pitääkö ne nyt nyppäistä pois? En millään raaskisi. Onko haitta jos niitä ei nypi?
- koskaan pois
sametti kirjoitti:
Mulla on pari tusinaa samettikukkaa ja melkein jokaisessa on nuput. Pitääkö ne nyt nyppäistä pois? En millään raaskisi. Onko haitta jos niitä ei nypi?
niitä eka nuppuja. Ihan mahtavat pehkot ovat aina olleet. Kun istutan ulos heittelen multaan vähän kanankakkarakeita, tykkäävät siitä. Taitaa noita taas parisataa tainta olla, riittää koko kaveripiirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901