s-market karhuvuori

arttu arjalainen

miksei karhuvuoren s-marketissa palvella arjalaisia saman arvoisina kuin ns."maahanmuuttajia"? kävin äskettäin kaupassa.. jonotin kassalle nro.2 kun kassalla nro.1 työskennellyt piti jonkunlaista taukoa... olin jonossa jotakuin viidentenä kun ykköskassa sai työinspiksen ja huikkas kädellään mua kassalleen. tervehdin iloisesti myyjää ja asettelin ostokseni kassalle. myyjä osui käsillään MELKEIN ostoksiini kun huomasi että joku "maahanmuuttaja" tuli tuomaan lottoaan. myyjä singahti salamana palvelemaan uljasta, komeata "maahanmuuttaja"miestä. en itsekään ollut enää shoppailufiiliksellä ja kävelin kaupasta ulos. ehkä ostokseni ovat vielä ensi vkolla kassalla jos saan fiiliksen niin haen ostokset pois.. mua jäi vain mietityttämään että innostuiko myyjä niin kovasti PAKOLAISESTA joka tuli lottoamaan ja toive pakolaisen lottovoitosta sai liikettä myyjän kinttuihin. olisihan se kiva jos pakolainen voittaisikin, saisi itselleen ja suvuleen matkaliput kotiaan... vai olko kyseessä rasistinen myyjä joka vihaa AITOJA ARJALAISIA jotka REHELLISELLÄ TYÖNTEOLLA hankkimillaan rahoilla olisi hakenut muutaman oluen?? ehkä siinä oli tämän kesän kierros köyhälistökaupunginosassa....

54

6614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arja Laine

Onko tämä nyt varmasti aivan totta? Siis käykö ne samassa kaupassa muka valkoisten kanssa? En enää koskaan edes aja Fiat Abartheidini kanssa karhuvuoren läpi.

• on safari

yleinen tieto

• Anonyymi
        on safari kirjoitti:

yleinen tieto

Mikko Haaksluoto ps Karhuvuoresta. Pitää Juho Kierolan asumaa Karkkari slummia hyvänä asuinalueena. Näkemyksissä on eroa Haittasuolaisissa, erilaisuus on salattua sallittua.

Mihin tässä enää on uskomista?

• kojiuhiuoo

ei kaikki muunmaalaiset ole pakolaisia, vaan töitätekeviä ihmisiä, kuten mieheni. ei päivääkään työttömänä! emme asu Karhuvuoressa,mutta eksyin muutama viikko sitten sinne kauppan, ja suomalaiset miehet siellä haisi niin vanhalle viinalle, kun olla ja voi! nämä parjatut "pakolaiset" sen sijaan eivät tuottaneet minkäänlaista hajua...

• -.-..

kojiuhiuoo. puhut vähän mutta puhut asiaa!!!

• ma.maalaispoika.oon
        -.-.. kirjoitti:

kojiuhiuoo. puhut vähän mutta puhut asiaa!!!

asiaahan se on paskakin. ei ole kauaa kun Suomaalainen Mies tuomittiin sakkoihin siksi, kun oli ääneen todennut samaan kerrostaloon muuttaneitten somalien haisevan. eikä ollut edes ainut saman todennut.
        minä olen pitänyt näihin afrikan mustalaisiin selvän hajuraon.
        tunkiokin haisee sitä enemmän mitä enemmän sitä pöyhii. tiedän, olen maalaismökin poikana maailmalle lähtenyt.

• S-marketissa

Järkyttävän huono palvelu, jos sieltä mitään palvelua koskaa kukaan on edes saanut. Yhtä kauan joutuu jonottamaan kuin KELA:ssa tai Eläkeläisten pankkipäivänä. Vain yksi kassa ja sitten puolikas kassa, joka palvelee veikkauspistettä ja samalla asiamiespostipalveluja. Eikös Ruuhkaajoiksi voisi ottaa kolme kassahenkilöä. Milloinka ruuhkaa ei sitten olisi kun koululaiset kansoittaa karkkiostoksillaan jonoa eläkeläisten lisäksi. Sitten kun jollakin on kiire töihin/bussiin, niin joutuu jonottamaan iäisyyden ja siihen jätin minäkin pääsiäisen aikaan ostokseni, ja loput pääsiäiskortitkin revin, ja haihduin tieheni. Paskin kauppaliike kotkan seudulla!

• Hymph.

Onko siellä vielä niitä nyrpeänaamaisia rahat kouraan viskovia tuppisuukassoja.Ainakin ennevanhaan aina hymyilytti tavaroita pakatessa tiettyjen kassojen käytös.

• heh
        Hymph. kirjoitti:

Onko siellä vielä niitä nyrpeänaamaisia rahat kouraan viskovia tuppisuukassoja.Ainakin ennevanhaan aina hymyilytti tavaroita pakatessa tiettyjen kassojen käytös.

osuuskauppa...Eipä sinne karkkarii tarvi mennä,mut sitä saa mitä tilaa.

• tsot-tsot

käy, kun on siinä kunnossa, ettei aina muista miksi tuli ja missä on!

• lillivarsa
        Hymph. kirjoitti:

on ollut ihan kiva kauppareissu. Vai ootko niitä "onnellisia"

• Varjoon/Suojaan

4 autopaikkaa "pyhitetty Kampaamo/parturiliikkeelle. Voisiko vaikka poliisi tai pysäköintivalvonta vastata onko oikeesti näin. Siis vastatkaa olkaa hyvä.

• mette76..

myyjät ei hymyile, ovat töykeitä.. jokuhan siellä mättää, kun kaikki palveluhenkiset on pois lähteneet..

• asia?
        mette76.. kirjoitti:

myyjät ei hymyile, ovat töykeitä.. jokuhan siellä mättää, kun kaikki palveluhenkiset on pois lähteneet..

Miksi näin?

• Isokölinen nuori

Kyllä meitä palvellaan mielestäni tasavertaisesti.Itse olen kotoisin karhuvuoresta.

• paitsi.....

No jääköön sanomatta. Asun Ruonalan siwan luona.

• j.hull*
        paitsi..... kirjoitti:

No jääköön sanomatta. Asun Ruonalan siwan luona.

S-Market on ihan hyvä puoti.Saa ykkösolutta 8- aikaan aamulla,kiva.

• asiakas ruonalasta

niin metsä vastaa kun sinne huudetaan,itse olen aina saanut apua henkilökunnalta kun sitä olen tarvinnut,jopa vartija ystävällisesti auttoi kun en ymmärtänyt mikä lamppu vastaa entistä 40w pienikantaista kynttilä lamppua.Mitå muunmaalaisiin tulee,eivät he niinkään ole vain kaljan haku reissulla niin kuin suomilaiset. Ja annetaan heille rauha tehdä ostoksiaan eikä katsota ylen.Koululaiset ovat suurempi ongelma(myös se kova ääninen kassa jota en voi kehua)

• asiakas/työtön 3

@ asiakas ruonalasta@

Miten voitkaan olla niin oikessa.

• Hmmmm...

Kyllä kyseisen kaupan myyjät ihan asiallisia ovat että jos joku ei satu hymyilemään niin voipi mennä siihen asiakaskuntaan mitä ne joutuu kattelemaan ja palvelemaan....suurin osa on juoppoja tai muita aineiden käyttäjiä ketkä rähisee ja riehuu aika ajoin. eli tuskin kukaan kuka täällä haukkuu niitä tekis samalla palkalla niitä hommia ja näyttäis ilosta naamaa kun ensiks on katson tollasia tyyppejä koko päivän

• Jäi nakit ostamatta

Kauppa-autoa ei ole näkynyt karkkarissa moneen viikkoon, missä se on ?

• Cee

Itse käyn mielummin ruonalan siwalla asioimassa kun s-marketissa. Siwalla mukava henkilökunta jos vertaa s-markettiin!

• Kreikka 1krt/vuosi

Minä taas pidän S-marketin henkilökunnasta . Tervehtivät,juttelevat ,hymyilevät.
        Kaikesta näkee, että tykkäävät työstään sekä asiakkaistaan. Hoitavat myös postipalvelut hyvin ilman jonottamista. Käytän aina etukorttia,jotta saan bonusta ja pystyn lähtemään etelän lomalle joka vuosi.

• TänäänNiinPaskaPalvelu

Mä asioin tästä eteenpäin Siwoissa.

• Olikose

Saitko kassalla huonoa palvelua siltä uudelta blondilta jolla myös tummaa latvoissa?

• Kaupanneiti

Siksi kun niillä tummilla on isompi mulkku kuin pottunokkaisilla impotenteilla "arjalaisilla"

• 543656

Aivan, tuo mulkun koko ratkaisee palvelujärjestyksen!!!

• Naatiskellen

Ei se koko, pienempihän niillä on, vaan se ympärileikkauksen arpi raapii niin hyväätekevästi...

• eisuvakki

Mie on nyt joutunut sattuneesta syystä käymään tuossa Karhuvuoren S-marketissa parin viikon ajan, huomiotani on kiinittänyt nämä kehitysmalaiset, jotka notkuvat siellä päivittäin, tänäänkin aamulla 5-6 kamelikuskin/vuohipaimenen näköistä apinaa notkui tuulikaapissa, ohi mahtui juuri menemään.

• myötätuntoinen

En ihmettele jos kaupan tätit ei aina jaksa hymyillä, kun asiakaskuntana on kusi-paskahousuiset juopot.

• 53252523

Tai islamistiset "pakolaiset" jotka a: haisevat paskalle, b: näyttävät paskalle, c: käyttäytyvät kuin apinat ja sitä rataa.

• äs-koo-jii-350

Mitä vittua.
      Normaali kauppa, normaalia palvelua.
      Peruslähiön perusasiakkaat. Miun mielestä suurimmaks osaks sekakäyttäjiä ja vanhuksia.
      On siellä mamuja. Missä kaupassa ei ois. Mut entäs sitte, eipä noista mitää rasitetta oo ollu.

• MeneeköJakeluun1

Kukkulapolun asiakkaana siis RUONANALAISENA, minulla oli kova kynnys siirtyä Karhuvuoren kaupan asiakkaaksi. Siwan loppattamisen myötä olen tutustunut Karhuvuoreen, voin sanoa KAMALAA!

• oo916

Minusta asiakkaista ei välitetä siinä kaupassa tarpeeksi. Häiriköintiin pitäisi puuttua rohkeammin

• Anonyymi

Samaa mieltä ja enpä taida enään käydä. Prisma
        on paras

• yks8989

Just näin. En tiedä mitä ohjeita vartijat ovat saaneet, mutta ovat liian lepsuja.
      Vanhusta en tuonne yksin laskisi, saati pankkiautomaatille.
      Kaupan aula ja edusta vain asiakkaille.

• Vaksitöihi

Jotain pilipali-vartijoitahan siel vissiin on. Niitä näkee vain nojailemassa kassan vierellä tai täyttämässä jotain hyllyjä tms. Kerran pyysin asiallisesti myyjää, että pyytäis vaksin häätämään oven edessä räkivät ja polttavat teinit **ttuun, mutta ei tapahtunut.
        Inhottaa sukeltaa sen savupilven ja jonnelauman läpi että pääsee edes kauppaan sisään..

Ymmärrän, että myyjiä varmaan ketuttaa iso osa asiakkaista, mutta pitäs muistaa kuitenkin millä alalla (minkä alan itse valinnut) on ja että me tavalliset "normaalit" asiakkaat ei jaksettas AINA kattoa kun se naama on ku norsun**tulla.

• LoitsutienPityötön

Tykkään asioida, varsinkin nyt kun hintataso on laskenut huomattavasti.
      Saa nähdä, pystyykö uusi K-market kauppias kilpailemaan hinnoilla, silloin asiakasvirta kääntyisi aittakorven suuntaan.

• EeetujaN

Vai niin.

• Fannari

En tiedä mulkun koosta, mutta osalla heistä housuissa ei näytä pullottavan mikään muu kuin pino sossun maksusitoutumuksia (tai voihan niillä pullottaa joku muukin). Mitä komeuteen ja vaatetukseen tulee, niin osalla ainakin on ihan siistit kuteet, lie mistä ovat ne hankkineet ja kenen rahoilla.
      Minulla ei ole heitä vastaan mitään, kunhan osaavat käyttäytyä ja elävät järkevästi ja luovat omalta osaltaan turvallisuuden tunnetta.

Paikallisia hörhöt toimivat sopivasti esimerkkinä, huonona sellaisena. Oikein hävettää.
      Niille pitäisi keksiä jotain järkevää tekemistä, jottei maleksi koko päivää kaupan lähellä tai sen ympäristössä. Korttelipoliisille olisi käyttöä.

Kaupan alue järjestykseen. Lisää valvontaa ja valaistusta.
      Milloin Karhuvuori saa käteisautomaatin? Milloin S-marketin remontti on valmis?

• Karhulankale

Vai arjalainen..hahhahhaa...Kuule kyllä sinä olet ihan vaan tavallinen UKRI jossa virtaa ripaus mongooli geenejä. Heh.

• Mattiteppoko

Mie en ennää ees kuse ässään päin! Kyllä aittiksen k-marketissa kelpaa käyrä, kassatytöt on ystävällisii ja valikoimaki on laajentununna. Kyllä kelpaa!

• OtinPirkan

Pitääkö huhu paikkansa, että Matin ja Tepon poikakin on muusikko.

• 680oo7

Molelta marketti aukeaa tänään.

• Anonyymi

Oikeat arjalaiset eivät ole tuommosia haisevia kaljapellejä. Tämäkin arttu varmasti nuokkuu siinä sekakäyttäjäpoppoossa, mikä kyseisen kaupan liepeillä keskenkäynyttä litkua päivästä toiseen lipittelee. Eipä ihme jos myyjä palvelee mielummin siistiä, raitista ja puhdasta asiakasta. T Arjalaissoturi

• Anonyymi

Uunolta irtosi Vappuna Räskin Lidelistä mennessä Jumalniemen liittymässä 130kg/h lehmä navigaattorilla Stokmannille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uunolta irtosi Vappuna Räskin Lidelistä mennessä Jumalniemen liittymässä 130kg/h lehmä navigaattorilla Stokmannille.

Puhutaan polttoainehankinnoista, autolla jolla ajetaan 6000km.
        Kaikki bensaostot s-etukortin bonuksilla. Ihan joka litra.

• Anonyymi

Odotan torin avautumista. Aurinkoinen kesäpäivä ja loitsutieltä polkupyörällä uusien perunoiden ostoon omalta torilta.
      Sitten puistonpenkille seuraamaan sitä iloista ihmisjoukkoa, joka menee ruokaostoksille omaan kaupaan, vihreäkortti esillekaivettuna.

• Anonyymi

Karhuvuoressa ei kyllä adu työssäkäyviä ihmisiä. Maahanmuuttajia ja sosiaalituella eläviä

• Anonyymi

Karhuvuoressa asuu sekä Satamatyöntekijöitä, että Kotkan kaupungin työntekijöitä.
        Tunnen kolme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karhuvuoressa asuu sekä Satamatyöntekijöitä, että Kotkan kaupungin työntekijöitä.
        Tunnen kolme.

Kesäinen tori, kalamyyjineen, sitä odotan.

" Kappa perunoita ja kilo silakoita" sanon kauppiaalle, ostokset kassiin ja loitsutielle ruuanvalmistuspuuhiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesäinen tori, kalamyyjineen, sitä odotan.

" Kappa perunoita ja kilo silakoita" sanon kauppiaalle, ostokset kassiin ja loitsutielle ruuanvalmistuspuuhiin.

Kotkan kaunen tori. Pari penkkiä jos saisi lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotkan kaunen tori. Pari penkkiä jos saisi lisää.

Se on kaukana kauneudesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe