En löytänyt sopivampaakaan palstaa tälle kysymykselle, joten laitoin sen sitten tänne. Huuliherpeksestä kysymys, että mikä on mielestänne siihen nopeimmin ja parhaiten auttava hoito? Kokemuksen äänellä mieluiten vastauksia. :)
huuliherpes
4
1232
Vastaukset
- meppis
Ehdottomasti lääkitys on paras. JOko ostat apteekista herpes voidetta tai jos on usein herpeksiä ni varaa aika ihotautilääkäriltä ni ne kirjoittaa estolääkityksen sulle. Mulla nyt estolääkitys ku saan kerran kuukaudessa muuten herpeksen. Ja nuo lääkkeet tappaa sen viruksen yleensä jo päivässä eikä jää rupia niinku sillo ku annat itelleen parantua..
- tapa herpesvirusta
tai viruksia paremminkin, eivät todellakaan!!! Virus on ja pysyy elimistössä! Lääkkeet vain helpottavat oloa
- näitä.....
Kärsin itse kans aika usein huuliherpeksestä joten täl hetkel estolääkitys pääl. Mul ei noi apteekin herpesvoiteet auta ollenkaan. Jos kuitenki huuliherpes iskee estolääkityksestä huolimatta niin vedän B-vitamiinia poretabletteina stressiä välttääkseni ja itse herpeksen päälle laitan aloe vera geeliä ja/tai Blistexin Lip Relief Cream hoitavaa huulivoidetta (kumpaakin saa ihan kaupoista ostettua). Kummatkin helpottavat kipuja ja auttavat herpestä parantumaan nopeammin. Hammastahnat sun muut poppakonstit ei mul auta vaan pahentavat asiaa.
- huuliherpeksen kärsinyt
Mulle tulee herpes huuleen joka ikisen flunssan jäljiltä ja kuule ei ne lääkkeet mitään auta, ei ei ei. Luin yheltä perhe foorumilta että koti konsteilla lähtee ja niin teki. (tiedän kuulostaa oudolta, mutta kuitenkin)Käskettiin puhkaista herpes kuivata se ja laittaa kynsilakanpoisto ainetta ja sitten hammastahnaa. No minä kokeilin ja tuo toimi ihan tosi hyvin, mutta kuitenkin kesti se herpes sen kolme päivää ennen kuin kuvui pois. Seuraavalla kerralla laitoin vain hammastahnaa huuleen ja annoin olla yön yli, mutta sitten kun aamulla heräsin ja rapsuttelin hammastahnan pois niin ei ollut herpestä missään. Tosi hyvin toimii. kannattaa kokeilla! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404231Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231194Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 541007
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34935Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 47854
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825