Samsungin TAKUU!!

kypsynyt

Kyllä tuntuu toimivan Samsungin takuu, tv ollu kohta kuukauden huollossa, osaa odotettu samsungilta kohta kuukauden. Eivät vastaa huoltoliikkelle mahdollisesta vaihdosta eikä ilmoita tuleeko sitä osaa tosissaan. Osa on pitänyt olla täällä moneen kertaan. Olen itse koittanut soittaa samsungin huoltovastaavalle mutta samsungin vaihde ei suostu yhdistämään huoltovastaavalle, ottaa vain soitto pyyntöjä vastaan. Olen jo muutaman pyynnön jättänyt mutta tuloksetta. TV on reilun vuoden vanha ja takuu pitäis olla kaksi vuotta. Kyselenkin että onko muilla ollut vastaavia kokemuksia

16

8586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eyrerhjydr

On valitettavaa, että takuu ei toimi. Nyt me muut voimme: - uskoa tuota juttua, emme osta Samsungia. - uskoa tuota juttua, emme ehkä ostaisi Samsungia niin herkästi. - unohtaa tuon ja toimia kuten ennenkin. - Mikä vitun televisio?

• takuu1

Samsung Takuun kesto: 2 vuotta. Mitä kattaa: Kaikki paitsi käyttäjän itse aiheuttamat viat. Huolletaanko asiakkaan luona: Yli 32-tuumaiset huolletaan sijainnin mukaan paikan päällä. Helsingin alueella yli 40-tuumainen rekisteröity laite huolletaan aina asiakkaan kotona. Muista maista ostetun laitteen takuu: Jokaisen laitteen mukana seuraa warranty card, joka määrittelee takuualueen ja voimassaoloajan. Takuuhuollon kesto: Keskimääräinen huoltoaika neljä vuorokautta. Mikään huolto ei saisi kestää yli kaksi viikkoa. Keskushuolto: Paljon eri huoltokumppaneita. Huomioitavaa: Nollapikselitakuu. Jos yksikin kuollut tai loistava pikseli, laite tai paneeli vaihdetaan.

• kypsynyt
        takuu1 kirjoitti:

Samsung Takuun kesto: 2 vuotta. Mitä kattaa: Kaikki paitsi käyttäjän itse aiheuttamat viat. Huolletaanko asiakkaan luona: Yli 32-tuumaiset huolletaan sijainnin mukaan paikan päällä. Helsingin alueella yli 40-tuumainen rekisteröity laite huolletaan aina asiakkaan kotona. Muista maista ostetun laitteen takuu: Jokaisen laitteen mukana seuraa warranty card, joka määrittelee takuualueen ja voimassaoloajan. Takuuhuollon kesto: Keskimääräinen huoltoaika neljä vuorokautta. Mikään huolto ei saisi kestää yli kaksi viikkoa. Keskushuolto: Paljon eri huoltokumppaneita. Huomioitavaa: Nollapikselitakuu. Jos yksikin kuollut tai loistava pikseli, laite tai paneeli vaihdetaan.

TV:ni on 40 tuumanen compo digi virittimellä varustettu. Ostettu Suomesta. Syy jonka takia vein huoltoon on - EPG ei toiminut aina - kanavat jää jumiin, hetki siitä kanavat rullaa eteenpäin niin p..keleen moista vauhtia - kuva nykii - harmaat alueet on yhtä suurta pikseli mössöö Jonkin sortin pääkorttia kone on vailla. Uskoo ken haluaa mutta näin asia on omalla kohdalla.

• Nimetön
        takuu1 kirjoitti:

simsung ja takuu.... kun perävalot ovat kadonneet horisonttiin voidaan 2v takuulla pyyhkiä takamusta. Valitettavasti suomessa on vasta jokunen vuosi myyty ko merkin televisioita joten tätä ei uskone kukaan.

• Vasta muutama vuosi?
        Nimetön kirjoitti:

simsung ja takuu.... kun perävalot ovat kadonneet horisonttiin voidaan 2v takuulla pyyhkiä takamusta. Valitettavasti suomessa on vasta jokunen vuosi myyty ko merkin televisioita joten tätä ei uskone kukaan.

Ostin Portugalissa valmistetun 14-tuumaisen Samsung-merkkisen matkatelkkarin Helsingissä Stokkaa vastapäätä sijainneesta Hämeenheikki-nimisesta liikkeesä syksyllä 1985. Onhan tuosta jo melkein 24 vuotta kulunut...

• kypsyny

No niin. Sain vihdosta viimein samsungilta vastauksia. Ei tosin se henkilö jolle jätin yhteyden otto pyyntöjä!! TV:ni korjausta/vaihtoa käsitellään kuulemma samsungin pohjoismaitten pääkonttorissa Tukholmassa. Tuntuu kestävän asioitten hoito samsungin päässä!! Saa nähdä kauanko sitäkin päätöstä saa odotella!!

• kypsynyt

Soittelin eilen samsungin asiakastukeen ja nyt sieltä ei löytynyt tv:ni sarjanumerolla yhtään mitään tietoa vaikka tiistaina oli kuulemma löytynyt. Näin se samsungilla tuntuu toimivan asiat. Ja kukaan ei tiedä eikä vastaa mistään. Huolto yhtiö kertoi että tämä vuosi on ollut samsungilla ongelmallista asiat hukkuu ja kukaan ei tiedä mitään ja koneet seisoo odottamassa.

• Harmittaa

Sama kokemus Samsungin DVD-soittimen takuusta ja palvelusta. Se on olematon. Puhelimessa annettuja lupauksia ei lunasteta, ei soiteta asiakkaalle lupauksista huolimatta. Selityksiä riittää: Huoltopäälllikön kiire ja pääkonttori ei ole vastannut. DVD-soitin maksoi alle 600 euroa. Pikku juttu. Mutta harmittaa niin, etten missään nimessä suosittele Samsungin tuotteiden ostamista. Rikkoutuvat korjauskelvottomiksi ja Samsungista ei ole apua.

• Mitta täysi

on huoltoasioissa TÄYSIN ALA-ARVOISTA!!
        Ja syy on tietenkin siinä että tuotteet ovat täynnä bugeja jolloin huoltoliikkeet ovat ylikuormitettuja.
        Minulla on täsmälleen samanlaisia kokemuksia kuin ketjun aloittajalla täällä Tampereella.Olen saanut nyt niin monta versioita siitä mikä kestää että en jaksa enää olla heittopussina.
        En tosin aio odotella noin pitkään vaan teen asialle konkreettisesti jotain.
        Joka tapauksessa ensimmäinen ja viimeinen Samsungi meidän taloudessa!!

• urbanthe
        Mitta täysi kirjoitti:

on huoltoasioissa TÄYSIN ALA-ARVOISTA!!
        Ja syy on tietenkin siinä että tuotteet ovat täynnä bugeja jolloin huoltoliikkeet ovat ylikuormitettuja.
        Minulla on täsmälleen samanlaisia kokemuksia kuin ketjun aloittajalla täällä Tampereella.Olen saanut nyt niin monta versioita siitä mikä kestää että en jaksa enää olla heittopussina.
        En tosin aio odotella noin pitkään vaan teen asialle konkreettisesti jotain.
        Joka tapauksessa ensimmäinen ja viimeinen Samsungi meidän taloudessa!!

Ostin itse Samsung LE-46B535 LCD FullHD töllön ja se toimi tasan 1kk, siitä meni päämoduuli rikki. Töllö meni sitten takuuhuoltoon ja tuli takaisin n. 3vko päästä, kaikki oli hyvin pari viikkoa kunnes sama vika uudestaan. Tällä kertaa huoltoliike (samsungin huoltopäällikön käskystä) ei suostu korjaamaan enää takuuna, koska joku oma laitteeni kuulemma rikkoo sen. Nyt 1,5 kuukautta myöhemmin huoltoliike edelleen pitää telkkariani "panttivankina" koska pitäis maksaa kuulemma noudoista ja vienneistä ja tarkastuksesta, vaikka liike mistä ostin, kuluttajanasiamies ja tuttu lakimies ovat asiasta eri mieltä. Joten tässä tapauksessa täytyy varmaan turvautua rikosilmoitukseen. Sanon kyllä että en osta ikinä enää samsungin tuotteita enkä suosittele kenellekkään. Kaiken lisäksi kukaan ei ole samsungilta eikä huoltoliikkeestä oltu muhun yhteydessä. Olen asioinut ainostaan myyjän kanssa. että näin!

• urbanthe
        urbanthe kirjoitti:

Ostin itse Samsung LE-46B535 LCD FullHD töllön ja se toimi tasan 1kk, siitä meni päämoduuli rikki. Töllö meni sitten takuuhuoltoon ja tuli takaisin n. 3vko päästä, kaikki oli hyvin pari viikkoa kunnes sama vika uudestaan. Tällä kertaa huoltoliike (samsungin huoltopäällikön käskystä) ei suostu korjaamaan enää takuuna, koska joku oma laitteeni kuulemma rikkoo sen. Nyt 1,5 kuukautta myöhemmin huoltoliike edelleen pitää telkkariani "panttivankina" koska pitäis maksaa kuulemma noudoista ja vienneistä ja tarkastuksesta, vaikka liike mistä ostin, kuluttajanasiamies ja tuttu lakimies ovat asiasta eri mieltä. Joten tässä tapauksessa täytyy varmaan turvautua rikosilmoitukseen. Sanon kyllä että en osta ikinä enää samsungin tuotteita enkä suosittele kenellekkään. Kaiken lisäksi kukaan ei ole samsungilta eikä huoltoliikkeestä oltu muhun yhteydessä. Olen asioinut ainostaan myyjän kanssa. että näin!

Nyt mulle soitti samsungin huoltopäällikkö ja oli kyllä nöyrää poikaa ilmottaessaan mulle että menee tämän kerran takuuna :) tais olla jotain tekemistä sen kanssa kun lähetin parit vihaiset sähköpostiviestit hänen pomolleen ruotsiin :) ja voi olla että myöskin asiaa auttoi kuluttajaasiamies ja rikosilmoitus :) että näin taas samsungilla. älkää ikinä ostako samsungin tuotteitta, valitkaa vaikka vaihtoehtoisesti sony.

• liimatussu
        urbanthe kirjoitti:

Nyt mulle soitti samsungin huoltopäällikkö ja oli kyllä nöyrää poikaa ilmottaessaan mulle että menee tämän kerran takuuna :) tais olla jotain tekemistä sen kanssa kun lähetin parit vihaiset sähköpostiviestit hänen pomolleen ruotsiin :) ja voi olla että myöskin asiaa auttoi kuluttajaasiamies ja rikosilmoitus :) että näin taas samsungilla. älkää ikinä ostako samsungin tuotteitta, valitkaa vaikka vaihtoehtoisesti sony.

Joo Samsungit boikottiin vaan, Korean poikia ei kiinnosta kun kotimarkkinat on riittävän suuret niin voi kusettaa nuijia pohjoismaalaisia yllin kyllin.

• h.anuri
        liimatussu kirjoitti:

Joo Samsungit boikottiin vaan, Korean poikia ei kiinnosta kun kotimarkkinat on riittävän suuret niin voi kusettaa nuijia pohjoismaalaisia yllin kyllin.

Olen samaa mieltä EI samsungia ikinä. Laitteet on oikeesti täysi paskoja ja tuki vielä huonompi. Miten sait Urbanthe valitettua ruotsiin? Samsungin sivut on tehty niin fiksusti että aina palataan suomeen kun yrittää antaa palautetta..

• Panasonic42"
        urbanthe kirjoitti:

urbanthe! Hyvä että laitoit kovan kovaa vastaan! Joku hissukampi tyyppi, ni olis kusetettu 6-0. Hyvä näin!

• Samsung huippu laatu

Mulla kohta 2v vanha tv (46b535) ja digiboxin kanssa ei mitään ongelmaa ole ollut mutta kun digiboxi hajos niin siirsin piuhan tölsön kautta että sais tölsöö katottuu mut saakeli ei löydä yhtään kanavaa eli vissiin viritin paskana vaikkei kertaakaan oo käytetty :D

• kor1

Onko jollekin joskus käynyt niin,että samsungin takuu on toiminut? Itse en ole vielä törmännyt kertaakaan moiseen.Asiakaspalvelusta kehotetaan soittamaan huoltoon ja sieltä kehotetaan soittamaan asiakaspalveluun jne. Mutta tämä kyllä helpottaa tulevaisuudessa. Meidän talouden viimeinen samsung on jo ostettu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe