Polkerisaitit huijaa

nyt se on todettu

Lopultakin se selvisi, miksei mikään osu, miksei tuu kortteja, miks ainakin viimeistään turnauksen finaalipöydässä tai isommissa poteissa käteispöydissä, kaikki aina pettää. Tiedoksi vaan kaikille, ettei kannata pelata netissä pokeria, ellei halua vaan menettää rahojaan lopulta aina.

18

1262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tienaan hyvin

      Olen kotiuttanut voittoja vuoden alusta 24030€. Todella huijattu olo!

      • vitun urpo

        valehtelet. et ole koskaan voittanut eurokaan nettipokerissa. runkkari!


      • sä valehtelet?

        Haluaks sä vaan, että muutki häviäis. Mä oon hävinnyt vuoden aikana toistakytätuhatta. Ei se mua auta vaikka muutkin häviäis.


    • ei vittu jotta

      näyttää nyt kyllä ihan siltä että b2b verkko vai mikä vittu nykyään se onkaan.. tuntuu vittuilevan pelaajille ihan kybällä. siis vittu niin kipeitä jakoja ettei oo tosikaan.. huh huh.. ja niitä kun alkaa tulemaan niin loppua näy. ihan vittuillakseni olen siellä skujaillut kun porukka on niin vitusti sitä "kehunut" otan pari esimerkkiä: minulla QQ vihulla 89o. floppi AQ10 river J turn 2. jee vittu jiihaa! tapposetti kusi vihun gutarin vetoon. oli muuten all-in tilanne. jees, toinen: mulla 66 vihulla A8. floppi 64A. vihu panostaa n. 10 kertaa potin. sweeeeet! meikä maksaa samalla vitun sekuntilla. turn 8 river A! vittu jeeeeee! go vihu go! nice suck out! pannaa yks viel: mulla 89 vihulla 10J. floppi 567rainbow. ou jes! melkee saletti.. vihu bluffaa potillisen. minä vain maksan. turn 8. ok. vihu sököttää. minä lyön 1/4. oh god, vihu menee all-in n. 3kertaa potillisen. toki maksan. river 9.. sic! eikä nuo lainkaan tuohon loppunut.. eilen n. 4 tunnin session aikana samanlaisia bs tilanteita tuli ehkä 15-20kpl.. 2 pöytää pelasin. joo.. kyllah.

      • sillä kärsin

        itse tällä hetkellä samantyyppisestä paskasta. Lähes jatkuvalla syötöllä, kun saan värin tai suoran, ni eikö vitussa se ala sitä täyttäkättä siihen puskea jollekin. Turnilla tai rivereilla napsahtaa aivan saletisti pari pöytään. Ja totta vitussa ne kattoo ja saa sen täyskäden viimeistään riverilla, vaikka löis koko omaisuuden pottiin. Ja sit taas kun lähden semibluffaa värillä tai suoralla, niin eihän se tule. Kas kummaa, ei tule silloin sitä täyskättä kenellekään, vaan potti viedään jollain helvetin paskaparilla. Ja aivan sama mitä lyön pottiin. All-in tilanteet häviän saletista, jos se on lyöty ennen riveria. Johdan kyllä ennen sitä, mutta kyllä vihu korjaa potin riverilla viimeistään. Eihän täs muuten mitään, mut tulee todella kalliiks tää vidduilu.


    • ..............................

      Et osaa pelata.

      • mä osaan

        Mä saan KK:t ja vedän allarit flopin jälkeen, mut häviän JJ:lle tai 44:lle. Ässä tulee floppiin, tiedän, ettei sillä oo ässää, mut ei auta, kun se saa riverillä kolmoset.


      • TheSharkie
        mä osaan kirjoitti:

        Mä saan KK:t ja vedän allarit flopin jälkeen, mut häviän JJ:lle tai 44:lle. Ässä tulee floppiin, tiedän, ettei sillä oo ässää, mut ei auta, kun se saa riverillä kolmoset.

        tiedät?


      • sellainen..
        TheSharkie kirjoitti:

        tiedät?

        intuitio. Eikö sulla ole? Se vaaditaan hyvältä pelaajalta.


      • The Rat
        sellainen.. kirjoitti:

        intuitio. Eikö sulla ole? Se vaaditaan hyvältä pelaajalta.

        Intuitio on se, joka on mukana silloin kun arvataan oikein. Silloin kun arvattiin väärin (esimerkiksi tuossa KK kädessä vs ässä flopissa), on kyse vain huonosta tuurista. Täten intuitio toimii aina oikein. Hyvä pelaaja ei tiedä, ettei vihulla ole ässää kädessä. Hyvä pelaaja tietää, että vihulla voi olla paljon muutakin, millä hän pelaisi - ja että vihu todennäköisesti pelaisi ässän kädessään toisin kuin pelaa. Huonon pelaajan merkki on se, että kuvittelee tietävänsä vastustajien kortit, ilman mitään dataa tuota arvausta tukemaan. Erittäin huonon pelaajan merkki siis... :)


      • tuuri.
        The Rat kirjoitti:

        Intuitio on se, joka on mukana silloin kun arvataan oikein. Silloin kun arvattiin väärin (esimerkiksi tuossa KK kädessä vs ässä flopissa), on kyse vain huonosta tuurista. Täten intuitio toimii aina oikein. Hyvä pelaaja ei tiedä, ettei vihulla ole ässää kädessä. Hyvä pelaaja tietää, että vihulla voi olla paljon muutakin, millä hän pelaisi - ja että vihu todennäköisesti pelaisi ässän kädessään toisin kuin pelaa. Huonon pelaajan merkki on se, että kuvittelee tietävänsä vastustajien kortit, ilman mitään dataa tuota arvausta tukemaan. Erittäin huonon pelaajan merkki siis... :)

        Melkein aina mulla kun on KK, niin flopissa on ässä. Elikä minun täytyy vaan tietää onko vastustajalla ässä. Intuitio on ihan muuta kuin arvailua tai pelaamisen kautta saatava tieto. Semmoinen kuin toisilla ihmisillä vaan on ja toisilla ei.


      • TheSharkie
        tuuri. kirjoitti:

        Melkein aina mulla kun on KK, niin flopissa on ässä. Elikä minun täytyy vaan tietää onko vastustajalla ässä. Intuitio on ihan muuta kuin arvailua tai pelaamisen kautta saatava tieto. Semmoinen kuin toisilla ihmisillä vaan on ja toisilla ei.

        ennen pelaamaan ryhtymistä olohuoneen pöydän kahdeksan kertaa vastapäivään ja käännän astiakaapin kolmannen kupin vasemmalta oikein päin. Muuten ei huono tuuri pysy poissa. Intuition taas saan mukaani korttipöytään naputtamalla sormella 12 kertaa vessan oveen ja sen jälkeen vetämällä olohuoneen maton tasan 8cm:n etäisyydelle eteisen kynnyksestä. Tällöin en voi hävitä! :p


      • tiedän senkin
        TheSharkie kirjoitti:

        ennen pelaamaan ryhtymistä olohuoneen pöydän kahdeksan kertaa vastapäivään ja käännän astiakaapin kolmannen kupin vasemmalta oikein päin. Muuten ei huono tuuri pysy poissa. Intuition taas saan mukaani korttipöytään naputtamalla sormella 12 kertaa vessan oveen ja sen jälkeen vetämällä olohuoneen maton tasan 8cm:n etäisyydelle eteisen kynnyksestä. Tällöin en voi hävitä! :p

        Parhaat pelaajat ovat koneensa ääressäkin ihan pokkana, kun ei niistä irtoa mitään.


    • tottakai

      Joo kusetusta on nettipokeri, se on totta.

      • 7878

        Itse olet kusetusta.


    • The Rat

      Saavat saitit huijata ihan niin paljon kuin haluavat. Minun nettipokerin peluuni kun ei sille pokerisaitille kuulu kuin rahaliikenteen osalta, ja siinä eivät vielä ole huijanneet. Pokeriverkko ja pokerisofta tuntuisivat onneksi olevan rehellisiä. Ei muuten kovin kauaa pystyssä huijaava verkko pysyisi, siitä kun jää väkisinkin kiinni ennemmin tai myöhemmin. :)

    • P_Polkeri

      Polkeri se on hauska peli, imhisiä kusetetaan melkein yhtä paljon kuin bussiasemien vessoissa, joiden käyttämisestä laskutetaan 2e.

      • että melekein

        yhtä paljon kusetetaan, kuin bussiasemien vessoissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe