Naiset ja miehet, tytöt ja pojat? Mikä on se paras ja ihanin merkki jonka kelpuuttaisit itsellesi ja miksi? Tai se jonka kanssa sulta lähti järki päästä ja johon jäi kaipuu ... ;) Ja kokemuksia, miksi hän oli se ihanin kaikista?
Murut, kertokaa,,
10
1108
Vastaukset
- ok kalat
Kalat luonteeltaan ajattelee ain hyvää ystäväst.. Härkä sopii.
- hetkellä
lähellä sydäntäni härkäN ja koen itseni ehjäksi jälleen
- Kalat36nainen
että härällä on sinuun noin hyvä vaikutus.Itselläni ei vielä ainakaan ole kokemusta häristä vaikka heitä vissiin kaloille paljon suositellaankin.
- Danzigi
..ehottomasti VesimiesN. On jonkin verran erilainen kuin minä ja niillä erilaisuuksillaan vahvistaa niitä heikkoja puolia joita itsessäni huomaan. :) Kertakaikkisen mahtava ihminen minun mielestä. Rakaskin tietysti. Tottakait myös paljon samankaltaisuuttakin joka taas vuorostaan on hyvä asia. Ymmärrys toimii puolin ja toisin. Muista merkeistä en osaa nyt sanoa mitään. On tuo eräs vienyt mun sydämmen kokonaisuudessaan.
- Kalat36nainen
olet melkoisen mennyttä miestä :) Itsellänikin on 7 vuoden kokemus vesimiesmiehen kanssa joka kuitenkin päättyi valitettavasti parisen vuotta sitten. Välillä koin hänen kanssaan juuri tuota ymmärtämistä ja yhteenkuuluvuutta vahvastikkin mutta toisinaan en tajunnut hänen maailmaansa yhtään eikä hän minun.Olemme kuitenkin edelleen väleissä yhteisten lastemme vuoksi ja edelleen vaihtelevalla menestyksellä...Kaiken kaikkiaan vesimiehestä jäi tunne, ettei maailmamme kohdanneet loppuun asti. Mutta loistavaa jos sinulla ja Hänellä menee hyvin ja koet että Hän on se Oikea.Leijonat ja nyttemmin skorppariherra ovat minun sydämeni vieneet täysin ja varsinkin skorpparista löysin sen kadoksissa olleen "ymmärryksen" ja aaltopituuden jota en ennen ole kokenut.
- Danzigi
Kalat36nainen kirjoitti:
olet melkoisen mennyttä miestä :) Itsellänikin on 7 vuoden kokemus vesimiesmiehen kanssa joka kuitenkin päättyi valitettavasti parisen vuotta sitten. Välillä koin hänen kanssaan juuri tuota ymmärtämistä ja yhteenkuuluvuutta vahvastikkin mutta toisinaan en tajunnut hänen maailmaansa yhtään eikä hän minun.Olemme kuitenkin edelleen väleissä yhteisten lastemme vuoksi ja edelleen vaihtelevalla menestyksellä...Kaiken kaikkiaan vesimiehestä jäi tunne, ettei maailmamme kohdanneet loppuun asti. Mutta loistavaa jos sinulla ja Hänellä menee hyvin ja koet että Hän on se Oikea.Leijonat ja nyttemmin skorppariherra ovat minun sydämeni vieneet täysin ja varsinkin skorpparista löysin sen kadoksissa olleen "ymmärryksen" ja aaltopituuden jota en ennen ole kokenut.
Eipä sitä tässä vaiheessa vielä osaa sanoa mitä suhde on viiden tai kymmenen vuoden päästä. Sen näkee sitten, aikanaan. Kuten sanoin niin asiat on tällä hetkellä mainiosti enkä kyllä näe miksei olisi myöhemminkään. Kaikki hehkuttaa skorppareita. Onkohan ne nyt niin mahtavia kumppaneina? Tai no mitäpä kyseleen kun ilmeisesti on. :)
- Kalat36nainen
Danzigi kirjoitti:
Eipä sitä tässä vaiheessa vielä osaa sanoa mitä suhde on viiden tai kymmenen vuoden päästä. Sen näkee sitten, aikanaan. Kuten sanoin niin asiat on tällä hetkellä mainiosti enkä kyllä näe miksei olisi myöhemminkään. Kaikki hehkuttaa skorppareita. Onkohan ne nyt niin mahtavia kumppaneina? Tai no mitäpä kyseleen kun ilmeisesti on. :)
ei voi tietää ja tärkeintä yleensäkin elämässä on nauttia hetkestä tietysti :) No siis skorppari on aika vaikea kyllä ja tuolla skorpparien puolella on melkoisen katkeriakin kirjoituksia ja kokemuksia heistä... Mä itse tykkään siksi koska hän on sopivan syvällinen ja värikäs persoona ja todella intohimoinen ja näyttää tunteensa, hyvässä ja pahassa.Paljon haastetta, mutta oikein käsiteltynä täysi Helmi.En ole ollut tapauksen kanssa vasta kuin n.4kk eli en tietysti tunne häntä vielä paljoakaan.Mutta pelottavan samanlainen kuin kalat on.
- Maaliskuun Idus
Kalat36nainen kirjoitti:
ei voi tietää ja tärkeintä yleensäkin elämässä on nauttia hetkestä tietysti :) No siis skorppari on aika vaikea kyllä ja tuolla skorpparien puolella on melkoisen katkeriakin kirjoituksia ja kokemuksia heistä... Mä itse tykkään siksi koska hän on sopivan syvällinen ja värikäs persoona ja todella intohimoinen ja näyttää tunteensa, hyvässä ja pahassa.Paljon haastetta, mutta oikein käsiteltynä täysi Helmi.En ole ollut tapauksen kanssa vasta kuin n.4kk eli en tietysti tunne häntä vielä paljoakaan.Mutta pelottavan samanlainen kuin kalat on.
Täällä toinen skorpparin pauloihin joutunut. Skorppari ihastuttaa ja vihastuttaa. Haasteellinen, mutta lienenkö sitten jonkunlainen masokisti kun rakastan juuri tätä luonteenpiirrettä. Hänellä on tarkka taju oikeasta ja väärästä, ja loistava huumorin taju. Kun tämä on vielä omaa silmää hivelevässä paketissa, niin pidän itseäni erittäin onnekkaana. Okei, uusi suhde tämäkin, joten paljon on vielä opittavaa.
- Kalat36nainen
Maaliskuun Idus kirjoitti:
Täällä toinen skorpparin pauloihin joutunut. Skorppari ihastuttaa ja vihastuttaa. Haasteellinen, mutta lienenkö sitten jonkunlainen masokisti kun rakastan juuri tätä luonteenpiirrettä. Hänellä on tarkka taju oikeasta ja väärästä, ja loistava huumorin taju. Kun tämä on vielä omaa silmää hivelevässä paketissa, niin pidän itseäni erittäin onnekkaana. Okei, uusi suhde tämäkin, joten paljon on vielä opittavaa.
sun kirjoitus on aivan nappiin! Ja kyllä kyllä, masokisti olen kai sitten minäkin kun rakastan skopuni haasteellisuutta, eloisuutta,värikkyyttä...Jokainen päivä sen kanssa on erilainen ja ikinä ei oikein tiedä, että millä tuulella se milloinkin on.Mutta itse olen samanlainen joten siksi on helppo ymmärtää sama piirre skopussa.Ja matka jatkuu....
Tsemppiä ja kaikkea ihanaa teille!
- kalat40nainen
no ainahan ton Mazdan vois johtotähteen vaihtaa, kuljettajaa en tosin siihen tarvihe ja pyöräkki osaan vaihtaa iha ite
Siis onneks me kaikki ei olla imeliä lässyttäjiä, joiden hormonit ja hoivavietti ajaa järjen edelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135