Miten voi olla mahdollista että ensin tulee haalea plussa eilen päivällä ja sitten samalla testillä, ja vielä aamupissasta nega?!!?!? Mä en käsitä tätä...
ensin plussa
18
7814
Vastaukset
- Massukka
Jos teit liian aikaisin, niin mahdollisesti voisi olla kemiallinen raskaus? http://www.vau.fi/templates/Article____79096.aspx
- apuaaaaaaaaaaaaa
Viime menkat olivat 2.4.2009, eli laskin jo eilen (koska tein sen plussatestin), että olisin 6 viikolla..
- testi hakemaan...
Hae apteekin oma raskastesti, se ei näytä vääriä positiivisia kuten eräät markettitestit. Ja kai se viiva tuli sulle testiajan sisällä eikä myöhemmin?
- viiva.........
tuli heti siihen ruutuun!! Ei tarvinnut yhtään odottaa.. Ja kun minä luulin odottavani esikoista :(
- Epätoivoinen odottaja?
viiva......... kirjoitti:
tuli heti siihen ruutuun!! Ei tarvinnut yhtään odottaa.. Ja kun minä luulin odottavani esikoista :(
Itselläni sellainen tilanne: menkat nyt viikon myöhässä, ollut pahoinvointia ja valkovuotoa. Kp 30/28 sain haalean plussan raskaustestiin ja testin tein päivällä, enkä aamulla, kuten kehoitetaan. Tänä aamuna (kp 34/28) tein testin ja näytti negaa!!? tai mahdollisesti hyvin hyvin haaleaa plussaa jos sitä testiä oikein käänteli ja valoa vasten katsoi, joten onko tällaisesta kokemuksia? Vauva olisi enemmän kuin toivottu
- on ikävää
Epätoivoinen odottaja? kirjoitti:
Itselläni sellainen tilanne: menkat nyt viikon myöhässä, ollut pahoinvointia ja valkovuotoa. Kp 30/28 sain haalean plussan raskaustestiin ja testin tein päivällä, enkä aamulla, kuten kehoitetaan. Tänä aamuna (kp 34/28) tein testin ja näytti negaa!!? tai mahdollisesti hyvin hyvin haaleaa plussaa jos sitä testiä oikein käänteli ja valoa vasten katsoi, joten onko tällaisesta kokemuksia? Vauva olisi enemmän kuin toivottu
kun joutuu miettimään. Itsekin samassa tilanteessa ollut. Ostakaa eri merkkinen testi, ja tehkää viekä uúsiks.. toivotaan että ne plussaksi vielä muuttuu! olen itse ollut oikea testien suurkuluttaja ja tiedän miten se rassaa aina uusi toivo kun testin tekee.. tsemppiÄ!
- pari hassua
on ikävää kirjoitti:
kun joutuu miettimään. Itsekin samassa tilanteessa ollut. Ostakaa eri merkkinen testi, ja tehkää viekä uúsiks.. toivotaan että ne plussaksi vielä muuttuu! olen itse ollut oikea testien suurkuluttaja ja tiedän miten se rassaa aina uusi toivo kun testin tekee.. tsemppiÄ!
päivää ja tehkää sitten uusi testi..
- aloittaja
pari hassua kirjoitti:
päivää ja tehkää sitten uusi testi..
Mutta miten se enää voi siitä plussaksi muuttua vaikka eilen plussaa näyttikin selvästi..?
- herkkyys herkempi
kuin tokan? eli jos eka oli 10 iu ja toka 25 iu niin toi selittyis sillä. tai sitten tokas testis virtsa oli laimeempaa kun ekassa. tai sitten se on ns kemiallinen raskaus tai ei ole vielä kiinnittynyt kunnolla. mulla on nyt kp 22-24 ollut 4 haaleeta plussaa ja raskausolo kyllä että katsotaan mitä tulee. takana 2 km ja yksi terve lapsi. t. Minde
- testejä
herkkyys herkempi kirjoitti:
kuin tokan? eli jos eka oli 10 iu ja toka 25 iu niin toi selittyis sillä. tai sitten tokas testis virtsa oli laimeempaa kun ekassa. tai sitten se on ns kemiallinen raskaus tai ei ole vielä kiinnittynyt kunnolla. mulla on nyt kp 22-24 ollut 4 haaleeta plussaa ja raskausolo kyllä että katsotaan mitä tulee. takana 2 km ja yksi terve lapsi. t. Minde
oli molemmat. Ja sen plussatestin tein siis eilen noin klo 18 maissa, ja heti tuli se plussa siihen. Ja siis tänä aamuna samanlaisen testin kävin ostamassa, ja nega, ja aamupissistä tein sen toisen. Ois nyt luullu että aamupissistä tulis kans plussa. Mulla siis oli ne viime menkat 2.4..
- Epätoivoinen odottaja?
testejä kirjoitti:
oli molemmat. Ja sen plussatestin tein siis eilen noin klo 18 maissa, ja heti tuli se plussa siihen. Ja siis tänä aamuna samanlaisen testin kävin ostamassa, ja nega, ja aamupissistä tein sen toisen. Ois nyt luullu että aamupissistä tulis kans plussa. Mulla siis oli ne viime menkat 2.4..
Mutta ihmettelen vain, että eikös jo nyt (kp 34/28) pitäisi aamulla tehdyssä testissä näkyä myös vähemmän herkemmällä testillä? Masentavaa tällainen epätietous, kai täytyy vielä ostaa niitä testejä tai käydä verikokeessa... Menkat kuitenkin viikon myöhässä ja aina ollut säännölinen kierto..
- samalla tavalla!! =/
Mutta ihmettelen vain, että eikös jo nyt (kp 34/28) pitäisi aamulla tehdyssä testissä näkyä myös vähemmän herkemmällä testillä? Masentavaa tällainen epätietous, kai täytyy vielä ostaa niitä testejä tai käydä verikokeessa... Menkat kuitenkin viikon myöhässä ja aina ollut säännölinen kierto..
elikkäs itelle kävi samalla tavalla,,menkat olivat myöhässä 3päivää ja tein aamulla testin (clearbluella) joka näytti haaleaa plussaa..odottelin paripäivää ja uusin testin samalla merkillä ja se oli nega..viikko siitä alkoi TODELLA runsas vuoto (eli luultavasti kemiaalinen raskaus) heti seuraavassa kuussa tuli ihan selvät plussat testeihin(tehty niitä jo 3 )!! =) nyt ollaan rv.6 3 ja eilen päivällä huvikseni testasin niin heti tuli vahvat plussat!! olen myös kuullut että jos tulee kemiaalinenraskaus niin on suuri mahdollisuus raskautua seuraavassa kierrossa,,joten plussa onnea seuraavaan kuuhun!! =)
- ymmärtänyt
aloittaja kirjoitti:
Mutta miten se enää voi siitä plussaksi muuttua vaikka eilen plussaa näyttikin selvästi..?
tätä kysymystä? "Miten se voi muuttua?" Eihän aiemmin tekemäsi testin tulos voi mihinkään muuttua, mutta eri testit ovat hieman erilaisia. Jotkut näyttävät raskauden herkemmin kuin toiset, eivätkä testin tulokset ole KOSKAAN 100% varmoja. Kumpi tahansa tekemistäsi testeistä on voinut näyttää virheellisen tuloksen, kolmannella testillä (mielellään vielä muutamia päiviä myöhemmin) voit varmistaa tulosta suuntaan taikka toiseen.
- tämäkin..
Toisilla raskaus näkyy testissä aikaisin ja toisilla vasta paljon myöhemmin, ei ole mitään tiettyä kp:ä jolloin raskauden pitäisi takuuvarmasti näkyä. Juuri jonkun kirjoituksen luin, jossa kirjoittaja kertoi saaneensa testiin plussan vasta kun oli viikolla 10. Jos olet jo monesti testannut ja saanut negan, niin kannattaa odottaa se viikko pari ennen seuraavaa testiä, menkat voivat ihan hyvin viivästyä viikkojakin, vaikka kierto olisi normaalisti säännöllinen. Ja stressi voi viivästyttää menkkoja vielä lisää..
- maj-lii*82
tämäkin.. kirjoitti:
Toisilla raskaus näkyy testissä aikaisin ja toisilla vasta paljon myöhemmin, ei ole mitään tiettyä kp:ä jolloin raskauden pitäisi takuuvarmasti näkyä. Juuri jonkun kirjoituksen luin, jossa kirjoittaja kertoi saaneensa testiin plussan vasta kun oli viikolla 10. Jos olet jo monesti testannut ja saanut negan, niin kannattaa odottaa se viikko pari ennen seuraavaa testiä, menkat voivat ihan hyvin viivästyä viikkojakin, vaikka kierto olisi normaalisti säännöllinen. Ja stressi voi viivästyttää menkkoja vielä lisää..
Viallisiakin testejä on olemassa!
Itse sain kp 28/28 haalean plussan, seuraavana aamuna (aamupissasta) puhtaan negan samalla testillä jonka herkkyys 10.
Ennen kuin heitin toivon päätin kuitenkin hakea apteekista vielä varmuudeksi yhden testin ja tein sen päivällä kp 29/28 (eli samana pvänä kuin negan). Testi näytti kirkasta plussaa :)
Näin mulla.
- :((
raskaus kenties? Minulle tuli kerran haalea plussa, muistaakseni menkat oli silloin myöhässä josta tietysti kuvittelin että olen oikeastikin raskaana.. Myöhemmin kuitenkin testiin tuli nega ja menkat alkoivat sitten..
En halua lannistaa, mutta on mahdollista.- joo'o....
Raskaustestissä on sen takia kaksi viivapaikkaa, että toinen osoittaa onko testi toiminut, ja toiseen tulee viiva jos testi on positiivinen. Luulisi että sen jokainen tietää..
Eli viallisia testejä on olemassa, mutta luult. olet vain tehnyt testin ensin väärin tms jos kontrolli viiva on kuitenkin testiin ilmaantunut. Jos testi olisi oikeasti viallinen, jäisi tämä viiva tulematta.
- .......
En tiedä mistä johtuu mutta tein ensin aamupissasta testin joka näytti negaa ja ''masentuneena'' negasta samana päivänä ajattelin varmuuden vuoksi testata vielä kerran koska olin kaksi testiä ostanut ja yllätyksenä testi näyttikin selvän haaleaa plussaa.. No.. Menin sitten ostamaan vielä kolmannen testin (eri merkkiä mutta sama iu) varmistaakseni tuloksen ja tein sen aamupissasta ja negaa näytti taas.. Soitin terveyskeskukseen, kävin labrassa veritestissä ja kyllä ihan selvästi raskaana oltiin :) Nyt rv 16 4.
Testin tulokseen voi vaikuttaa myös pissatulehdus (saattaa olla oireeton niinkuin minulla aina on), liika vedenjuonti, liian vähäinen vedenjuonti (jotain hoitaja selitti että jos ei ole juonut tarpeeksi niin pissa on ns. ''likaista'') ja sitten löytyy oikeasti niitäkin joilla ei vain testi näytä plussaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241