persvaon yläpuolella todella kipeä haava! (EI VITTUILIJOILLE!!)

peppipuolakkafani95

Eli mul on ollu jo jtn 1-2 päivää siinä persvaon yläpuolella semmonen aika kipeä haava, ja aina ku istun, se kirvelee, varsinki stringeissä. Mikä se on? Ja miten saisin sen hommattua pois? Käytän muuten stringejä silloin useimmiten, eli silloin ku ei ole ne vitun kuukautiset, ja hotpantseja silloin käytän ku on kuukeutiset. Eli voiko se johtua stringeistä? VITTUILIJAT VITTUUN! TÄMÄ EI OLE TODELLAKAAN MIKÄÄN NAURUNASIA, JA ÄLÄKÄ SINÄ TUU URPUTTAA YHTÄÄN SILLEE ET "VITUN PENTU ET SAA KÄYTTÄÄ STRINGEJÄ OTA STRINGIT POIS JA ALA KÄYTTÄÄ NIITÄ TAVALLISIA PINKKEJÄ DISNEYPRINSESSAPIKKUHOUSUJA!!" KOSKA ALAIKÄSET SAA KÄYTTÄÄ NIITÄ JOS HALUU!!

13

3417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipeä haava

      sit kysyt vielä et mikä se on HEHEHH

    • VITTUILIJA

      VITUN PENTU ET SAA KÄYTTÄÄ STRINGEJÄ OTA STRINGIT POIS JA ALA KÄYTTÄÄ NIITÄ TAVALLISIA PINKKEJÄ DISNEYPRINSESSAPIKKUHOUSUJA!!

    • erikoisempi misu

      pistäs pentu bepanthenia peppuun nii hyvä tullee. ihan tietää minkä ikäne lissu siellä vinkuu ku ton "ei vittuilijoille" ja pirinsessahousut lissäät viestiin.:D pitäs kai sitä ite tietää hankaako naru persettä. mun stringit ei kyl yhtään hierrä

      • peppipuolakkafani95

        HALOO!! MÄ OON IHAN TAVALLINEN JA KÄYTÄN STRINGEJÄ, EI PELKÄT STRINGIT TEE PISSISTÄ!!


      • erikoisempi misu
        peppipuolakkafani95 kirjoitti:

        HALOO!! MÄ OON IHAN TAVALLINEN JA KÄYTÄN STRINGEJÄ, EI PELKÄT STRINGIT TEE PISSISTÄ!!

        en oo lissu mäkään ja on mullakin semmoset :D elä ventovieraalle vauhkoo...


    • Minä Atrky olen avannut TPn'TA-palvelun. Palvelun tarkoituksena on puhdistaa maailman ilmaa ilman ilmaa. Lyhenne tulee sanoista Tunnista Provot and Trollit Ajoissa. Hätävilkkuni soi ja kilisee kun luen tätä pilluhaava juttua.

      • peppipuolakkafani95

        ENKÄ MÄ MIKÄÄ TROLLI OLE, OLEN TAVIS


      • fern
        peppipuolakkafani95 kirjoitti:

        ENKÄ MÄ MIKÄÄ TROLLI OLE, OLEN TAVIS

        Kannattaisiko siinä tapauksessa rajoittaa olla painamatta capsia? Se korostaisi viestin asiallisuutta ja antaisi kirjoittajasta paremman vaikutelman. Liika isojen kirjaimien käyttö ei nimittäin yleensä ole kovin miellyttää katseltavaa.


    • Kg.

      niin ja muakin se pelottaa. vitut, se on fisteli.

    • skrrt

      mullakin on ja ihan vitun ärsyttävää

      • pilonidalis

        Jos sulla on sama kuin AP:llä niin se saattaa olla sinus pilonidalis. Mene lääkäriin, sieltä saat apua, täältä et.


    • Wolffkiss

      Jep häntä siel kasvaa, ei parane runkailla niin paljoo.

    • ihme-

      Juuri siitähän minä alankin urputtaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      6
      1239
    Aihe