Olen v.22 6 ja jouduin käymään lääkärillä eilen supistuksien ja kipujen vuoksi. totesivat kohdunkaulan olevan pehmeä mutta aukeamista ei ollut tapahtunut.(onneksi) nyt olen saikulla kuun loppuun. kyselisin vain että onko muilla kokemuksia tästä ja jos on niin miten teillä meni, kuinka paljon uskalsitte liikkua jne jne? itse olen aika hermona tästä ja pelottaa. tämä kuitenkin ensimmäinen raskaus 8 ivf-hoidon jälkeen.
kohdukaulan pehmeneminen
2
337
Vastaukset
- .......................
odotan nyt kolmatta. kun esikoista odotin jouduin jäämään sairaslomalle rv 16 , kun supisteli niin paljon. sain liikkua ihan normaalisti mut hitaasti, en saanut imuroida ja sexi piti jättää pois. rv 28 oli auki 1cm ja minulle laitettiin semmonen lanka et se pitäisi sen kohdunkaulan kiinni. se lanka otettiin pois rv 36 ja poika syntyi 3 päivää sen jälkeen, kaikki meni hyvin. tokassa raskaudessa ei mitään ongelmaa, kohdunkaula kiinni ihan rv 38 asti. nyt odotan kolmatta ja rv 26. kävin eilen lääkärissä kun niin kovasti supistaa ja välillä oikeen kipeestikkin. kohdunkaula kiinni mutta pehmee. lääkäri määräsi lepoa, ei saa nostaa mitään, ei imuroida eikä kyykkiä. sexin sai taas unothaa ... lääkäri sanoi et viikossakin tapahtuu paljon ja saattaa paikat aueta. siis sain uuden ajan äitipolille heti ens viikoksi. jos supistukset loppuvat niin joudun käymään enään joka toinen viikko. lääkäri sanoi et hyvä jos vauva saisi olla sen 10 viikkoa vielä mahassa, sit ei mitään haittaa eikä yritetä estää jos syntyy. ota siis iisisti, älä rasita itseäsi turhaan. nuilla viikoilla ei ole kiva jos paikat alkaa aueta ja silleen. kaikilla se naru ei pysy. heti jos kipuja niin lääkäriin, jos supistelee paljon niin lääkäriin. jos alkaa hirveesti supisteleen niin saattaa olla joku tulehdus.
kävin tänään neuvolalääkärillä ja viikkoja on nyt 26 6 ni mulla oli kohdunkaula puolipehmeä ja sormenpään verran auki, jäi kovasti tää asia mietityttämään vaikka lääkäri sanoi et et pitäisi olla vakavaa... mut silti pikkasen jännittää ku jo täs vaiheessa pikkasen auki ja puliks pehmee.. toiv kaikki menee hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136