Millaisia kokemuksia ollut? Minulla siis ärtyvä paksusuoli, ja nyt mietin miten tuota tulisi ottaa jos on sekä ripulia että ummetusta, kun niihin on eri annosohjeet? Vi-Sibliniä olen kokeillut, aloitin ensin ihan sillä täydellä mitallisella kuten ohjeessa sanottiin. Sain kaamean turvonneen mahan ja puoli vuorokautta myöhemmin alkoi ihan järkyttävä vesiripuli. Puolet pienemmällä annoksella myöhemmin oli kai ihan ok, mutta ilmaa keräsi mahaan aivan valtavasti. Toivottavasti tuo Agiocur sopisi paremmin. :/
Agiocur?
5
2622
Vastaukset
- ylvi
Hei Minä aloitin käyttämään Agiocuria samanlaiseen vaivaan kuin sinäkin viime syksynä. Oli erittäin tehokas ja hyvä apu kolmisen kuukautta. Otin illalla 2 tl runsaan veden kanssa. Nyttemmin minusta teho on hävinnyt, joskin on mainittava, että jätin sen kokeeksi pois, ja oireet kyllä siitä pahenivat. Nyt taas otan joka ilta 2 tl. Suosittelen sinua kyllä kokeilemaan. Olin vaivani kanssa juuri lääkärillä, ja hän kehoi kovasti ko. tuotetta. ylvi
- Tietoa kaipaava
...sinulle vastauksesta. :) En ole vielä kokeillut Agiocuria, kaipa tuota voisi uskaltaa kokeillakin. Mietin vain juuri tuota annostusta, kun tosiaan Vi-Siblinin kanssa se ohjeessa mainittu annostus aiheutti tuollaista, pelkään että tämän kanssa käy samoin.
- Nimetön
Tietoa kaipaava kirjoitti:
...sinulle vastauksesta. :) En ole vielä kokeillut Agiocuria, kaipa tuota voisi uskaltaa kokeillakin. Mietin vain juuri tuota annostusta, kun tosiaan Vi-Siblinin kanssa se ohjeessa mainittu annostus aiheutti tuollaista, pelkään että tämän kanssa käy samoin.
hei! Tässä netti keskusteluissa joku kirjoitti, että Vi-Siblin voikin aiheuttaa ripulia, ja hän tiesi, että Agiocur olisi parempi vaihtoehto. Kokeile ottaa vaan 1 tl aluksi. Toivon että saisit apua kiusalliseen vaivaan! ylvi
- tohon hakulaatikkoon
agiocur - aikasempia vastauksia taitaa olla sadan pintaan.
- Aito lääkäri
hyvä tuote vaikka ei olekkaan lääke. Suosittelen sitä myös vastaanotollani henkilöille jotka kärsivät ärtyneestä paksusuolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831